Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

تپل شدن واژن | چاق کردن واژن با ورزش و تغذیه

ورزش مناسب برای تپل شدن واژن |چاق شدن اندام شرمگاهی خانم ها؛ اندام خانم ها بر اثر افزایش سن باعث از دست دادن بافت و ماهیچه ها می شود که این امر معضلی است که خانم ها باید به فکر درمان آن باشند. پزشکی و سلامت سایت طبتاج ، اولین قدم برای جلوگیری از تحلیل رفتن ماهیچه ورزش و باشگاه رفتن است.

 

به گزارش طبتاج  http://tebtaj.ir قسمت دستگاه تناسلی یکی از اندام هایی است که خیلی زود حالت و شکل اصلی خود را از دست می دهد که مهم ترین عامل آن زایمان طبیعی است.

 

بخش خارجی واژن (لب های خارجی) ممکن است طی زمان دچار چین و چروک شده و حالت کشش و زیبایی پوست در این ناحیه از بین برود. این موضوع به علت کاهش سطح استروژن ، براثر سن، زایمان و یائسگی پیش خواهد آمد.

 

ورزش مناسب برای تپل شدن واژن |چاق شدن اندام شرمگاهی خانم ها

 

 

برای رفع این مشکل چگونه میتوان با چاق شدن واژن به زیبایی این ناحیه کمک کرد؟

پوست بدن انسان از نقاط حساس و آسیب پذیر محسوب می شود. با گذشت زمان و بالا رفتن سن و یا دیگر شرایط محیطی، پوست صورت یا دیگر نواحی بدن ممکن است لطافت خود را از دست داده و یا تغییر شکل دهد. درست مانند هر قسمت دیگر بدن شما، ناحیه لابیا(واژن) نیز در معرض علائم پیری قرار می گیرد.

اما تغییر در این منطقه ممکن است بسیار ناخوشایند باشد. می توان گفت که هر گونه مشکل یا تغییر ظاهری را می توان با روش های مختلفی برای چاق شدن واژن برطرف کرد.

 

ورزش مناسب برای تپل شدن واژن |چاق شدن اندام شرمگاهی خانم ها

 

در ادامه باید اضافه کرد که کاهش شدید وزن نیز می تواند منجر به کاهش تعادل لگن و یا تغییر ظاهر لابیا شود. به دلیل اینکه نقاط تیره و یا لک های عمیق می تواند در طول زمان باقی بماند،این لکه ها در قسمت داخلی لابیا بیشتر قابل توجه است، به خصوص اگر آنها تیره تر بوده و یا از لبه های لابیا به سمت بیرون گسترش پیدا کنند.

 

علاوه براین و جدا از ظاهر ناخوشایند ، این تغییرات؛ نگرانی های دیگری هم ایجاد می کند. ناحیه لابیا در طول مقاربت جنسی نقش مهمی داشته و از دست دادن زیبایی و استحکام یا وجود لکه های تیره وعمیق ممکن است در طول رابطه جنسی، باعث ناراحتی شود، زیرابه علت کاهش چربی و استحکام ممکن است در برابر اصطکاک و تأثیرات آن آسیب پذیر باشد.

 

ورزش مناسب برای تپل شدن واژن |چاق شدن اندام شرمگاهی خانم ها

 

اگر شما در مورد هر یک از این تغییرات ،احساس ناراحتی می کنید، می توانید این مشکل را حل کنید. شما می توانید هم ظاهر و هم عملکرد این ناحیه را با سه روش ورزش، لابیا پافینگ ،به صورت تزریق پرکننده (چربی) JUVÉDERM )یا پیوند چربی، بهبود بخشید.

 

 

روش اول:

ورزش های کگل، ماساژ دادن واژن با آب سرد. نیشگون گرفتن، و حرکات کششی ران ها و تداوم بر انجام این ورزش ها صد درصد باعث چاق و تپل شدن واژن میشود.

 

کدام روش چاق شدن واژن برای شما مناسب است؟

این تصمیم بیشتر بستگی به نظرشخصی شما دارد. هنگامی که شما برای کسب اطلاعات در مورد چاق شدن واژن ابتدا باید مشاوره شوید، سپس هر دو گزینه با شما در میان گذاشته می شود و در مورد انتخاب روش مناسب تر راهنمایی های لازم ارائه خواهد شد.

 

ورزش مناسب برای تپل شدن واژن |چاق شدن اندام شرمگاهی خانم ها

 

 

روش دوم:

(جیودرم) JUVÉDERM

این تزریق ها از اسید هیالورونیک ساخته شده است که ماده شیمیایی تولید شده توسط بدن است. به همین دلیل، ریسک رد شدن این ماده توسط بدن ، بسیار پایین است. اسید هیالورونیک پوست را مستحکم کرده و حالت از دست رفته لابیا را تقویت می کند. JUVÉDERM مزایای متعددی دارد از جمله :

– این روش غیر جراحی و غیر تهاجمی مانند تزریق صورت و لب بوده و حدود ۱۵ دقیقه طول می کشد.

– شما می توانید نتایج را با حداقل تورم ناشی از تزریق و بلافاصله پس از آن، مشاهده کنید.

– در این روش، نیازی به دوران طولانی مدت برای بهبودی نیست. شما پس ازتزریق می توانید فعالیت های روزمره خود را از سر گیرید.
تزریق جیودرم، دائمی نیست و حدود ۶ تا ۸ ماه طول می کشد.

 

ورزش مناسب برای تپل شدن واژن |چاق شدن اندام شرمگاهی خانم ها

 

روش سوم:

تزریق چربی

در این روش، چربی مناطق دیگر بدن مانند ران داخلی یا شکم برداشته شده و سپس به ناحیه لابیا تزریق می کنند تا منطقه را جوان سازی کند.

 

در حقیقت باید گفت که این تزریق کاملا طبیعی است به این دلیل که تزریق چربی به وسیله چربی های بدن شما صورت گرفته و به همین دلیل سیستم بدن شما این تزریق را رد نمی کند و به طور طبیعی بافت ها را در طول زمان دوباره جذب خواهد کرد.

 

تزریق چربی همچنین ممکن است راه حل مناسبی برای افرادی باشد که دارای پرفیوای مینور لاکتیکی ملایم هستند و این روش، جایگزینی غیر جراحی برای لکوپلاستی داخلی است.

راه و روش های زیبایی واژن بدون جراحی و هزینه

با افزایش سن ، اندام های زنانه نیز تغییر پیدا می کند و این مناطق شروع به از دست دادن حجم می کنند. چربی لب بیرونی و تپه ونوس (بافت چربی بالای لب ها) از بین می رود و پوشش واژن نازک می شود و جریان خون آن کاهش یافته و ماهیچه های کف لگن هم تضعیف می شوند. به همین دلیل اعتماد بنفس برای برقراری رابطه زناشویی کاهش یافته و فرد تمایلی به برقراری رابطه نشان نمی دهد.

زیبایی واژن

بسیاری از خانم ها برای حل این مشکلات و زیبایی واژن به سراغ جراحی ها و روش های دارویی می روند اما همیشه جراحی و صرف هزینه گزاف چاره کار نیست و شما می توانید با انجام برخی کارها این عضو بدن تان را جوان و سالم نگهدارید. در این بخش از سلامت طبتاج راه و روش های زیبایی واژن بدون جراحی را برایتان آورده ایم.

تقویت عضلات واژن

علل شل شدن عضلات واژن

• زایمان

• چاقی

• ورزش های شدید

• عطسه و سرفه مداوم

• یبوست مزمن

• یائسگی

• زخم مزمن در لگن

• جراحی زنان

علت اویزان شدن واژن

برای حفظ زیبایی واژن و درمان آویزان شدن واژن چه کنیم؟

مواد پاک کننده ملایم استفاده کنید

شستشوی مدام لب های واژن با صابون های تند باعث تحریک بافت لب و خشکی آن می شود پس شستشوی مداوم واژن کارغیرضروری است به خصوص وقتی پوست شما خشک باشد .

تاثیر کاهش وزن بر زیبایی واژن

حفظ وزن اهمیت زیادی دارد . اگر به صورت مداوم لاغر یا چاق می شوید و وزنتان دچار نوسان است ، واژن تان تغییرخواهد کرد و این ناحیه بیشتر دچار کشش می شود. اگر چاق هستید و می خواهید لاغر شوید باید بدانید که ممکن است چربی ناحیه بالای لب ها و خود ناحیه تناسلی برنگردد. اگر شما لاغر باشید با افزایش سن بخش خصوصی بدن تان نیز لاغر می شود .

مراقب عضلات باشید

کیفیت رابطه جنسی به تنگ بودن واژن بستگی دارد . هرچه واژن تنگ تر باشد، رابطه جنسی بهتر خواهد بود. ورزش کگل برای خانم ها بسیار مفید می باشد. عضلات کف لگن تان را برای 5 ثانیه نگهدارید و سپس رها کنید و این کار را 100 بار و سه بار در روز انجام دهید. هنگام رابطه جنسی بخشی از آن را انجام دهید.

ورزش کنید

یک راه بسیار کارآمد برای حفظ کف لگن نشستن 15 دقیقه بر روی توپ های سوئیسی است . برای تمرین بیشتر ماهیچه های واژن بهتر است 15 دقیقه در روز روی توپ های سوئیسی بنشینید. این کار بدون انجام فشار تنها نیروهای ماهیچه های کف لگن را منقبض می کند.

نشستن روی توپ

فایده رابطه جنسی بر زیبایی واژن

برقراری رابطه جنسی سبب افزایش خون در منطقه واژن خواهد شد و همین امربر زیبایی واژن تاثیر دارد . در صورت عدم برقراری رابطه جنسی جریان خون در این منطقه افزایش نمی یابد و بافت و عضلات این ناحیه تغییر می کند.

جریان خون برای ایجاد لذت جنسی نیز اهمیت دارد که با افزایش سن به تدریج آن را از دست می دهید. در بخش قبلی سلامت جنسی نمناک هم گفته شد که مایع منی به دلیل وجود هورمون ها، اسیدهای چرب و ترکیبات ضد التهابی اثر ضد پیری دارد اما در صورتی که نگران بارداری نباشید .

دوچرخه سواری طولانی نکنید

اگر فرم واژن طوری باشد که لب های بیرون بزرگ باشد ، دوچرخه سواری نکنید زیرا اصطکاک مداوم بدن با صندلی می تواند باعث کشش لب ها شود.

استفاده از روغن مازو 

روغن مازو دارای خواص منقبض کنندگی بالایی است و شما میتوانید با استفاده از آن به روز های جوانی خود باز گردید .

استفاده از ژل آلوئه ورا 

بهترین و طبیعی ترین ژل برای زیبایی و تنگ شدن واژن ژل آلوئه وراست ؛ این ماده از افتادگی عضلات و موجب تنگ شدن واژن می شود پس مقداری ژل آلوئه ورا را تهیه کنید و برای بهره مند شدن از خواص آن به واژن بمالید.

ژل آلوئه ورا

مصرف ماست

اگر به دنبال سلامت واژن هستید ماست مصرف کنید زیرا این ماده غذایی با تامین باکتری های فعال مورد نیاز برای سلامت واژن مانع بروز عفونت میشود .

تمرینات یوگا 

برای تقویت دیواره واژن و عضلات لگن انجام حرکات آرام یوگا بسیار مفید است بنابراین در خانه حرکات یوگا را انجام دهید.

راههای خانگی زیباسازی و تنگ کردن آلت تناسلی زنان

 

زیبایی و جوان بودن آلت تناسلی خانم ها نقش بسیاری در میل جنسی و رفتار جنسی پرشور و حرارت تر از سوی زنان و جنس مخالف انها دارد . یکی از راههای زیباسازی و جوانسازی واژن زنان عمل جراحیش اما بخاطر گرانی ، و ترس از درد و عوارض ، بسیاری از خانمها از انجام دادن این روش هراس دارند .حالا در این مطلب از ایران ناز راههای خانگی و طبیعی سفت کردن و تنگ نمودن واژن را به شما آموزش میدهیم.

 

رعایت نکات بهداشتی و مراقبت های جنسی برای زیبایی واژن ضروری است. بعد از آغاز دهه سوم زندگی ،اندام تناسلی زنان همانند پوست صورت دچار تغییراتی می شود که برای رفع و درمان آن ها و حفظ زیبایی واژن روش هایی پیشنهاد می شود

 

از عنوان زیبایی واژن جهت تنگ کردن دستگاه تناسلی داخلی ( واژن ) و زیبا سازی دستگاه تناسلی خارجی زنان ( فرج ) استفاده میشود که معمولا با استفاده از عمل جراحی زیبایی واژن یا به عبارتی واژینوپلاستی (Vaginoplasty) انجام می پذیرد.

 

راههای خانگی زیباسازی و تنگ کردن آلت تناسلی زنان

 

عمل جراحی زیبایی واژن نوعی جراحی است که به منظور بهسازی کانال مهبلی، غشاء مخاطی داخل واژن، سفت‌کردن عضلات، تغییرشکل و استحکام بافت داخلی واژن، همچنین چروک‌ برداری فرج، در صورتی که دچار شلی و افتادگی بر اثر افزایش سن و یا زایمان طبیعی شده‌ باشد و جوان‌سازی و زیباسازی این ناحیه انجام می پذیرد. به‌طورکلی عمل جراحی زیبایی واژن به هر گونه عمل زیبایی و ترمیمی در اعمال جراحی برروی واژن اشاره دارد.

 

زیبایی واژن علاوه بر جراحی زیبایی واژن، با تغییراتی در برنامه فعالیت های روزانه و سبک زندگی هم ممکن خواهد بود. دقت کنید که تناسب اندام و ورزش متناسب یکی از راههای موثر در زیبایی واژن است.

 

همین طور که اثر سن و سال بر صورت تان خود را نشان می دهد، اندام های جنسی زنانه هم مشمول سن و سال قرار می گیرد. یکی از تفاوت های اساسی اینجاست که میلیون ها محصول برای کمک به حفظ جوانی صورت وجود دارد اما واژن به حال خود رها می شود. معمولا متخصصان زنان در این مورد زنان را آگاه نمی کنند و زنان پس از سال ها، از تغییراتی که در ناحیه واژن آنها ایجاد شده، شوکه می شوند.

 

در اوایل دهه سوم زندگی ممکن است چربی لب بیرونی و تپه ونوس (بافت چربی بالای لب ها) از بین برود. این مناطق شروع به از دست دادن حجم می کنند، درست مثل اتفاقی که برای صورت و سینه ها می افتد. هم زمان تغییراتی هم داخل واژن ایجاد می شود و کم کم که به سمت یائسگی می روید، پوشش واژن نازک می شود و جریان خون آن کاهش یافته و ماهیچه های کف لگن هم تضعیف می شوند. همه این اتفاق ها می تواند اعتماد به نفس شما در رابطه جنسی را از بین ببرد. این موضوع می تواند افزایش عمل های جوان سازی را توجیه کند. اما لازم نیست به دنبال اعمال جراحی باشید چون با انجام برخی کارها می توانید اندام جنسی خود را جوان و سالم نگهدارید.

 

برای حفظ زیبایی واژن و درمان آویزان شدن واژن چه کنیم؟

 

استفاده از مواد پاک کننده ملایم در ناحیه واژن

 

شستشوی مدام لب های واژن غیرضروری است و بهتر است از پاک کننده های ملایم برای شستشو استفاده کنید نه صابون های تند که باعث خشکی و تحریک بافت های داخلی و لب های واژن می شود. بدون شک زنانی که پوست خشکی دارند مدام از محصولاتی استفاده می کنند آب سلول های پوست را می گیرد. این اتفاق برای واژن هم می تواند بیفتد.

 

تاثیر کاهش وزن بر زیبایی واژن

 

اگر مدام وزن اضافه و کم کنید، واژن تان تغییرخواهد کرد. هرچه نوسانات وزن تان بیشتر باشد، این ناحیه بیشتر دچار کشش می شود. حفظ وزن سالم اهمیت زیادی دارد. اگر شما خیلی لاغر هستید اندام جنسی بدن تان هم مانند صورت تان با افزایش سن لاغر می شود به همین دلیل اگر مرتب خودتان را لاغر کنید، ممکن است چربی ناحیه بالای لب های واژن و خود ناحیه تناسلی برنگردد.

 

ورزش کگل برای مراقب از عضلات برای داشتن واژن تنگ

 

احتمالا میلیون ها بار درباره محاسن ورزش کگل خوانده اید. هرچه واژن تنگ تر باشد، رابطه جنسی لذت بخش تر خواهد بود. اما این احتمال وجود دارد که در این زمینه اشتباه کنید. زنان این عضلات را به اندازه کافی نگه نمی دارند. گفته می شود بهتر است عضلات کف لگن تان را برای 5 ثانیه نگهدارید و رها کنید و این کار را 100 بار و سه بار در روز انجام دهید. اگر به نظرتان زیاد است می توانید بخشی از آن را هنگام رابطه جنسی انجام دهید.

 

ورزش برای تقویت ماهیچه های واژن

 

راههای خانگی زیباسازی و تنگ کردن آلت تناسلی زنان

 

استفاده از توپ سوییسی برای تقویت ماهیچه های واژن

برای تمرین بیشتر ماهیچه های واژن بهتر است 15 دقیقه در روز روی توپ های سوئیسی بنشینید. این کار بدون انجام فشار تنها نیروهای ماهیچه های کف لگن را منقبض می کند. شاید به نظر برسد اتفاقی نیفتاده است اما این یک راه بسیار کارآمد برای حفظ کف لگن است.

 

فایده رابطه جنسی بر زیبایی واژن

 

تحلیل رفتن واژن و شل شدن لب ها، در هر صورت برای واژن اتفاق می افتد بنابراین اگر واژن را تحریک نکنید و جریان خون را به این منطقه افزایش ندهید، بافت و عضلات این ناحیه تغییر می کند. ایجاد جریان خون در ناحیه تناسلی با برقرار کردن رابطه جنسی، برای شاداب نگاه داشتن واژن بسیار مهم است، مراقب باشید که با افزایش سن از تحریک و فعالیت جنسی غافل نشوید. علاوه بر این اگر نگران بارداری نباشید، مایع منی تخلیه شده در داخل واژن خود اثر ضد پیری برای مخاط واژن دارد و این به دلیل هورمون ها، اسیدهای چرب و ترکیبات ضد التهابی است.

 

پرهیز از دوچرخه سواری طولانی و فشار بر واژن

 

با توجه به آناتومی بدن بانوان، اصطکاک مداوم ناحیه تناسلی زنان با نشیمنگاه دوچرخه، می تواند باعث فشار بر واژن و همچنین کشش لب ها شود، بخصوص اگر لب های بیرون واژن، به طور طبیعی بزرگ باشند.

مطالب مرتبط با پست بالا :
چیزهایی که درباره آلت تناسلی و واژن زنان نمیدانستید ۱- آیا گشاد شدن واژینال با تعداد رابطه جنسی ارتباطی دارد ؟ همانگونه در مقاله بالا گفته شد به هیچ عنوان ارتباطی ...
آموزش س.ک.س دهانی ( خوردن واژن و آلت تناسلی ) خیلی از مردها با لیسیدن و یا خوردن واژن همسر خود عشق را ابراز می کنند. در مقابل مردان زیادی هم هستند که هیچ علاقه ای به این ...
Visitaste esta página 2 veces. Última visita: 13/09/20
باکتری های موجود در واژن به حفظ pH واژن در حد مطلوب و دفع باکتری های مضر کمک می کنند. ترشحات واژن کاملاً طبیعی. ممکن است این ترشحات رقیق یا غلیظ، شفاف یا ...
به گزارش مجله آموزش زناشویی طب تاج واژن بخشی از اندام جنسی خانم هااست که نقش مهمی را در تولید مثل و سیستم های هورمونی ایفا می کند ، واژن مخاطی دارد که پ هاش را ...
تا حد امکان از لباس زیر‌هایی با الیاف نخ و پنبه استفاده کنید، از پوشیدن لباس‌های زیر با جنس الیاف مصنوعی مانند نایلون و هم چنین شلوار‌های جین خودداری کنید.
زمانیکه پای تنگ کردن واژن با استفاده از راهکارهای طبیعی به میان می‌آید، پوشیدن لباس زیر پنبه‌ای می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای شما باشد. لباس زیر پنبه‌ای می‌تواند ...
یکی از عواملی که سبب شل شدن و افتادگی واژن شده و باکتری های موثر ناحیه تناسلی را از بین می برد استفاده از اسپری های شیمیایی برای خوش بو کردن واژن است.
اندام تناسلی زنان عضوی است که ساختار خاصی دارد ، خانم ها اغلب در مورد واژن اطلاعات چندانی ندارند در حالیکه اهمیت آگاهی در این مورد می تواند کاربردی باشد.

نحوه تحریک واژن یا آلت تناسلی زن برای رابطه جنسی چگونه هست ...

لیسیدن و خوردن واژن یکی از بهترین کارهایی است که مرد می تواند برای تحریک عمیق همسرش انجام دهد.

به گزارش سایت طبتاج با وجود این حقیقت پذیرفته شده جهانی که "واژن شما می تواند از خودش مراقبت و خود را پاکسازی کند" هنوز هم هستند خانم هایی که با روشهایی خلاقانه ..

تهیه و تنظیم در مجله آموزش جنسی و. زناشویی طبتاج http://tebtaj.ir

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی