Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

آموزش ساک زدن + پوزیشن های مخصوص رابطه جنسی دهانی

آموزش اورال سکس + پوزیشن های مخصوص رابطه جنسی دهانی

آمیزش جنسی دهانی یا سکس اورال ( Oral sex) نوعی از رابطه ی جنسی است که در آن طرفین با دهان، زبان، دندان و حلق سعی در تحریک و لذت و ارضای جنسی شریک خود می کنند. سکس اورال یکی از بهترین شیوه های رابطه ی جنسی است که هم اندازه با دخول، می تواند طرفین را به ارضا برساند و برای آنها لذت بخش باشد.

 

رابطه جنسی دهانی نوعی از رابطه است که به عنوان مقدمه ی سکس می تواند انجام گیرد یا به تنهایی به خصوص برای خانم های باردار و خانم هایی که نمی خواهند باردار شوند بهترین راه تخلیه نیازهای جنسی محسوب می شود. مطمئن باشید که حتی اگر اولین تجربه شما از رابطه جنسی دهانی باشد، باز هم شما، بهترین عملکرد را خواهید داشت. در نظر داشته باشید که همه، هر کاری را از جایی شروع می کنند. در ادامه این مقاله، به شما کمک می کنیم تا در رابطه جنسی دهانی با همسر خود، بهترین باشید، زیرا زندگی آن‌قدر کوتاه است که باید از هر لحظه آن لذت برد. بر اساس این توضیحات، اگر می خواهید اطلاعات کاملی در مورد رابطه جنسی دهانی به دست آورید، ادامه این مقاله را با دقت بخوانید.

اورال سکس یا رابطه جنسی دهانی 

سکس اورال همان تحریک جنسی شریک با زبان، دندان و حلق است. اگر با دهان و زبان خود شریک خود را تحریک و به ارضا برسانید در واقع رابطه جنسی دهانی برقرار کرده اید. این رابطه جنسی می تواند تحریک اندام حساس مانند لبها، گردن، سینه، شانه، شکم، ستون فقرات، کشاله ران، آلت مردانه و بیضه ها، لاله ی گوش، کلیتوریس و … با دهان باشد.

در ابتدا، به این نکته مهم توجه داشته باشید که رابطه جنسی دهانی، یک رابطه “واقعی” است. رابطه جنسی واژینالی، تنها روش ارتباط با همسر خود نیست؛ رابطه جنسی دهانی نیز می تواند به همان اندازه لذت بخش باشد. فقط به این مورد توجه کنید که آلت تناسلی هر مرد و زنی در شکل ها و اندازه های مختلف است؛ بنابراین، سعی کنید هیچ وقت آلت تناسلی خود و همسرتان را با دیگران مقایسه نکنید. آلت تناسلی همه زنان به شکل یک هلوی کاملاً آبدار نیست؛ آلت تناسلی همه مردان نیز به شکل بادمجان بزرگ یا صاف نیست. همچنین، در نظر داشته باشید که آلت تناسلی هر فردی بوی خاصی دارد؛ اما خوشبو کردن آن قبل از رابطه جنسی دهانی ایده خوبی است. برای این منظور:

  • دوش بگیرید، حمام کنید یا حداقل برای تمیز کردن ناحیه تناسلی خود از صابون و آب استفاده کنید.
  • اگر نیاز به تمیز کردن سریع آلت تناسلی خود دارید، از یک حوله کاغذی مرطوب یا دستمال مرطوب استفاده کنید.

اما، از انواع عطرها یا دئودورانت های شیمیایی برای خوشبو کردن آلت تناسلی خود استفاده نکنید، زیرا استفاده از این مواد می تواند خطرناک باشد. علاوه بر این موارد، به یاد داشته باشید که برخی افراد دوست دارند مایع آلت تناسلی همسر خود را بچشند؛ در حالی که برخی دیگر با این کار مخالف هستند. تا زمانی که فردی سالم بوده و بهداشت فردی خود را رعایت کند، مایع آلت تناسلی او باید طعم مطلوبی داشته باشد. با همه این توضیحات، اگر هنوز هم در مورد طعم مایع آلت تناسلی خود نگران هستید، می توانید با برخی اقدامات ساده طعم آن را بهبود بخشید. در گام اول، سیر، پیاز، مارچوبه و کلم را از برنامه غذایی خود حذف کنید، زیرا طبق نتایج تحقیقات اخیر دانشمندان، این مواد غذایی می توانند طعم مایع آلت تناسلی شما را تغییر داشته و بوی آن را غلیظ و زننده کنند. برای شیرین کردن مایع آلت تناسلی خود، شما می توانید برخی مواد غذایی را به رژیم روزانه خود اضافه کنید که مهم ترین این موارد به شرح زیر می باشند:

  • آناناس
  • پاپایا
  • جوز هندی
  • دارچین
  • کرفس
رابطه جنسی دهانی

سکس اورال برای خانم ها

در نقاطی از بدن خانم ها که نبض بیشتری فعال است می توانید مانور بدهید و در سکس اورال خود استفاده کنید. از جمله گردن و کناره های گردن، لاله ی گوش. البته قبل از اینکار از سلیقه ی همسرتان مطمئن شوید؛ زیرا برخی از خانم ها از وجود براق بر روی گوش و گردنشان خوششان نمی آید. یکی از تحریک پذیرترین و حساس ترین قسمت های بدن زنان نوک سینه است. با مکیدن آرام و سپس شدید آن می توانید لذت بسیاری را برای همسر خود ایجاد کنید. با حرکت چرخشی زبان و دهان به دور سینه باعث تحریک او می شوید. توجه داشته باشید که گاز خیلی شدید نوک سینه برای خانم ها چندان لذت بخش نیست و نهایتا یکی دو بار گاز بسیار خفیف می توانید بگیرید. مکیدن و لیس زدن کناره های پهلو و شکم نیز برای خانم ها بسیار لذت بخش است.

و اما مهمترین بخش سکس اورال دهانی در خانم ها که 99 درصد آنها مشتاق آن هستند و حتی می توانند با آن ارضا شده و ارگاسم را تجربه کنند تماس دهان مرد با کلیتوریس است. آقایان باید دقت کنند این بخش از بدن خانم ها بسیار حساس است و نیاز به دقت بیشتری دارد، زیرا رگ های عصبی بسیاری در اطراف آن وجود دارد که با کمی دقت و تحریک آنها می توانید یک زن را به اوج لذتی برسانید که با دخول تجربه نمی کنند، در مقابل با کمی بی دقتی سردی جنسی و درد را ممکن است تجربه کنند و کار را خراب کنید. برای تحریک زبانی کلیتوریس ابتدا با دست لبهای بیرونی مهبل را باز کنید؛ با یک دست پوست بالای کلیتوریس را بکشید تا پوستهای اطراف آن کنار روند و کلاهک کلیتوریس آشکار شود. سپس با ملایمت شروع به زبان زدن به آن و گاهی مکیدن خیلی ملایم آن بکنید. در این مرحله باید مراقب واکنش های همسرتان باشید تا بسنجید آیا باید ادامه دهید یا روش خود را عوض کنید. با زبان زدن و لیسیدن ملایم و مداوم کلیتوریس کم کم همسرتان تحریک شده و عضو کلیتوریس سفت تر می شود و نعوذ زنانه رخ می دهد. کم کم خواهید دید کلیتوریس دچار هجوم خون شده و گرم و قرمز می شود. می توانید لیس زدن را بیشتر و شدید تر کرده و پیچ و خم های بدن همسرتان را ببینید. برای تحریک بیشتر او می توانید با انگشت خود واژن او را تحریک کرده و همزمان انگشت خود را داخل واژن جلو  وعقب ببرید. با کمی مهارت و تکرار این فرآیند می توانید همسر خود را به ارگاسم برسانید. باور کنید زنان دیوانه ی این حرکت مردان هستند. اگر نگران چشیدن مایع واژن هستید زبانتان را از کلیتوریس پایینتر نبرید یا از تامپون و کاندوم استفاده کنید. تکان دادن کلیتوریس زنان با زبان می تواند باعث لذت آن ها شده و همسر شما را به اوج لذت جنسی برساند. برای این منظور، شما باید با کلیتوریس خانم خود مانند یک بستنی رفتار کنید. همچنین، شما می توانید زبان خود را وارد مهبل خانم کنید تا او لذت بیشتری را تجربه کند. توجه داشته باشید که اگر همسر شما باردار باشد، باز هم می توانید رابطه جنسی دهانی با او برقرار کنید، زیرا این نوع فعالیت جنسی بر سلامت زنان باردار و جنین درون رحم این افراد تأثیر منفی نخواهد داشت؛ اما رابطه جنسی دهانی در دوران قاعدگی می تواند همه چیز را کثیف کند. لازم است بدانید که خون مهبل زنان می تواند بو و طعم فلزی داشته باشد؛ بنابراین، در صورت پریود بودن همسر خود، بهتر است برای رابطه جنسی دهانی از محافظ دهان استفاده کنید.

شاید این مطالب را نیز بپسندید  هشدار نسبت به خطرات رابطه جنسی از مقعد را جدی بگیرید ؟

آموزش اورال سکس به اقایان

  • با زبان خود، از روی لباس زیر آلت تناسلی خانم را لمس کنید تا زمانی که شورت او خیس شود.
  • هنگامی که آلت تناسلی خانم خیس شد، او آماده برقراری رابطه جنسی است؛ در این نقطه، کمی وقت خود را صرف لیس زدن گوشت های لبه واژن او کنید. به این مورد توجه داشته باشید که لیس زدن ران های زنان نشان دهنده عشق به آن ها است.
  • سپس، زبان مرطوب خود را در انتهای باسن قرار دهید و آلت تناسلی همسر خود را به سمت بالا لیس بزنید.
  • زبان خود را خم کنید و از نوک آن برای تحریک بیشتر کلیتوریس استفاده کنید.
  • شما می توانید از انگشتان دست خود نیز استفاده کنید تا پوست اطراف مهبل را به آرامی کنار زده و نوک زبان خمیده خود را روی کلیتوریس متمرکز کنید. با فشار و سرعت کم، رابطه جنسی دهانی را شروع کرده و به تدریج شدت آن را بیشتر کنید.
  • در نهایت، با زبان به شیارهای آلت تناسلی همسر خود وارد شوید تا او را به اوج لذت جنسی برسانید.

پوزیشن های مناسب برای خوردن آلت تناسلی زنان

 با کمی تمرین، شما می توانید از هر موقعیتی برای برقراری رابطه جنسی دهانی با همسر خود استفاده کنید؛ اما برای لذت بیشتر، می توانید برخی موقعیت ها را امتحان کنید که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • در حالتی که خانم بر روی تختخواب دراز کشیده است، یک بالش زیر باسن او قرار داده؛ به خوردن آلت تناسلی او بپردازید.
  • به پشت خود دراز بکشید و خانم بر روی شما قرار گیرد. در این شرایط، او می تواند حرکت و فشار را کنترل کنند و از تماشای روند کار شما لذت ببرد.
  • موقعیت 69 نیز می تواند برای برقراری رابطه جنسی دهانی مناسب باشد، زیرا هر دو طرف از این نوع رابطه لذت می برند.

بهترین روش برای تأیید ایمنی رابطه جنسی دهانی استفاده از محافظ دهان است. این وسیله، یک لایه لاتکس نازک است که بین دهان شما و آلت تناسلی خانم قرار می گیرد.

سکس اورال برای آقایان

سکس اورال برای آقایان به تنهایی به سادگی و با اندکی مهارت می تواند باعث انزال شود؛ سکس دهانی برای آقایان به دلیل اینکه شبیه سازی دخول است بسیار لذت بخش است و با کمی مهارت می توانید به او کمک کنید لذت بسیار زیادی را تجربه کند. آقایان نیز همانند خانم ها علاوه بر آلت جنسی، نقاط حساس دیگری دارند. آقایان عاشق نفس گرم خانم ها و تماس زبانشان در اطراف گوش و لاله ی گوش هستند. می توانید در گوشش زمزمه های گرم و پر نفس کنید، می توانید لاله ی گوش او را به دهان برده و ملایم بمکید. با بوسیدن شاهرگ و زبان زدن به کناره های گردن او را تحریک کنید. زبان زدن به دور سینه های آقایان گاهی لذت بخش است و گاهی نه؛ در این مورد و سلیقه ی آقایان نمی توان نظر قطعی داد و بستگی به واکنش او دارد اما نیمی از آنها این کار را لذت بخش می دانند و نیمی دیگر مکیدن سینه را دردناک. با نوک زبان می توانید شانه های او را لمس کنید یا ببوسید. پس دقت کنید. عضلات داخلی ران در قسمت های نزدیک به آلت، بیضه ها و آلت جنسی یکی از حساسترین قسمت های آقایان است. با کشیدن بیضه ها به داخل دهان و مکیدن ملایم آنها، زبان زدن به پوست نازک و حساس آن می توانید همسر خود را دیوانه کنید. همزمان می توانید برای لذت بیشتر داخل رانها یا خود آلت را نوازش کرده و گاهی فشار کوچکی هم به آن بدهید. پس از انجام کلی همه ی اینکارها می رسیم به حساسترین قسمت و آن آلت اوست. آلت مردانه در زیر خود یک عضله ی شریانی یا رگ ضخیمی دارد که از انتها تا ابتدای آن در جهت طول آن کشیده شده و لمس آن با نوک زبان حکایت همان لمس نوک کلیتوریس با زبان را دارد! با لمس ملایم و گاهی شدید آن با زبان می توانید سفت شدن عضلات ران و لرزش عضلات زیر شکم مرد را ببینید. چند بار این مسیر را بروید و برگردید تا سر آلت، سپس می توانید برای غافلگیر کردن او یکباره آلت او را در دهان خود فرو برده و با فشرده کردن زبان و عضله های دهان خود به دور آن او را به اوج قله های تحریک ببرید. اگر حلق شما حساس به تهوع نیست تا جایی که می توانید حلق خود را به نوک آلت او فشار دهید؛ آلت را از دهان خود درآورده و لیس های ملایم را تکرار کنید و دوباره آن را به دهان خود ببرید. حال می توانید کم کم با جلو عقب بردن لبها و دهان خود حالت دخول را برای او شبیه سازی کنید. گاهی این وسط با پرزهای زبان خود نوک آلت او را قلقلک دهید و پوست آلت را بمکید. رفته رفته شدت و سرعت حرکات خود را افزایش دهید و در نهایت با لذت شاهد انزال او شوید. برای جلوگیری از تماس منی با صورت و دهان خود، می توانید از کاندوم یا محافظ دهان استفاده کنید. مجبور نیستید که آلت تناسلی او را تا انتها وارد دهان خود کنید. برای این منظور:

شاید این مطالب را نیز بپسندید  آیا با یک بار نزدیکی پرده بکارت از بین می رود ؟

آموزش اورال سکس به خانوم ها

  • با استفاده از نوک زبان، آلت تناسلی همسر خود را از پایین به بالا لیس بزنید؛ سپس، چند ثانیه صبر کنید.
  • سپس، با انگشتان خود پوست اطراف نوک آلت تناسلی را کنار زده و با نوک زبان، شروع به لیس زدن آن کنید.
  • این کار را تکرار کنید و به همسر خود بفهمانید که از خوردن آلت تناسلی او لذت می برید.
  • در نهایت، آلت تناسلی شوهر خود را به طور کامل وارد دهان کرده و شروع به مکیدن آن کنید. با افزایش سرعت شما، لذت او نیز بیشتر می شود.

پوزیشن های مناسب برای خوردن آلت تناسلی مردان

باز هم، با کمی تمرین می توانید تقریباً در هر موقعیتی آلت تناسلی همسر خود را بخورید؛ اما برای لذت بیشتر، می توانید برخی موقعیت ها را امتحان کنید که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • در حالی که سر خود را بین پاها و روبروی آلت تناسلی مرد خود قرار داده اید، روی تخت دراز بکشید و به خوردن آن کنید.
  • از همسر خود بخواهید تا روی صندلی بنشینند. در حالی که مقابل او زانو زده اید، پاهایش را از هم باز کرده و شروع به خوردن آلت تناسلی او کنید.
  • از پاهای مرد خود به عنوان یک بالش استفاده کنید. در حالی که او بر روی تختخواب دراز کشیده است، سر خود را روی ران او قرار داده و شروع به خوردن آلت تناسلی همسر خود کنید.

اگر شما به دنبال رابطه جنسی دهانی ایمن هستید، استفاده از کاندوم های طعم دار می تواند خطر ابتلا به انواع عفونت های منتقله از راه جنسی را کاهش دهند؛ در حالی که شما چیز خوشمزه ای را می خورید. همچنین، تمیز کردن آلت تناسلی مرد قبل از رابطه جنسی دهانی می تواند شانس ابتلا به هر نوع بیماری را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

فواید رابطه اورال سکس

تنوع در سکس

عدم تنوع و دلزدگی در سکس می تواند یکی از اصلی ترین عوامل دلمردگی و سرد مزاجی جنسی باشد. با رابطه ی جنسی دهانی لذت بیشتر و تنوع در سکس را تجربه کنید.

خرید هاست لینوکس با ۲۵٪ تخفیف

خرید هاست لینوکس با ۲۵٪ تخفیف

فیس واش صدف بیوتی باتخفیف ویژه فقط در روژاشاپ

فیس واش صدف بیوتی باتخفیف ویژه فقط در روژاشاپ

این خط چشم را از روژاشاپ بخرید!

این خط چشم را از روژاشاپ بخرید!

20 درصد تخفیف انواع ژل و اسپری ضد عفونی کننده به همراه ارسال رایگان

20 درصد تخفیف انواع ژل و اسپری ضد عفونی کننده به همراه ارسال رایگان

افزایش شور و اشتیاق رابطه

با سکس اورال می توانید شور سکس خود را بیشتر کنید. همزمان که آلت مرد خود را با زبان لمس می کنید بیضه های او را نوازش کنید و او را به اوج لذت جنسی برسانید. کاری کنید مردتان هر لحظه که بیرون از خانه است با تصور زبان شما روی نوک آلت خود برای به خانه بازگشتن ثانیه شماری کند. اگر همسرتان در ارگاسم مشکل دارد با تحریک کلیتوریس او تحریک او را بیشتر کنید؛ اگر کمی حرفه ای تر باشید حتی با تماس زبان خود را کلیتورس زن می توانید او را به ارگاسم برسانید. در نظر داشته باشید بیشتر زنان با دخول به سختی ارضا می شوند؛ اما به کلیتوریس به سادگی!

افزایش اعتماد به نفس با اورال سکس

به ویژه آقایان وقتی مشاهده کنند با تحریک زبانی، خانم ها لذت بیشتری می برند و رضایت جنسی آنها افزایش یافته است؛ طبیعتا به خود و قدرت ارضا کنندگیشان مغرور شده و اعتماد به نفس بیشتری احساس می کنند. خانم ها با شنیدن صدای ناله های همسرشان وقتی زبانشان را دور آلت مردانه ی او می چرخانند حس رضایت بیشتری می کنند و از رابطه ی جنسی لذت بیشتری می برند.

خطرات سکس اورال

لازم است بدانید که در رابطه جنسی دهانی، احتمال بارداری وجود ندارد، اما ممکن است شما را به انواع عفونت های منتقله از راه جنسی، حتی عفونت های دهان و دندان مبتلا کند. در واقع، هرگونه تماس پوستی با آلت تناسلی می تواند عفونت های منتقله از راه جنسی را گسترش دهد؛ در مورد تماس با ترشحات واژن، آلت تناسلی مردان یا مقعد نیز همین اتفاق می افتد. در صورت داشتن رابطه جنسی دهانی در دوران بارداری نیز خطر انتقال عفونت های منتقله از راه جنسی به جنین وجود دارد. انواع عفونت های منتقله از رابطه جنسی دهانی شامل موارد زیر می باشند:

  • سوزاک
  • HIV
  • بیماری های مقاربتی جنسی و STD
  • هرپس
  • زونا
  • HPV و زگیل
  • هپاتیت نوع A و B
  • تبخال
  • سوزاک
  • کلامیدیا
  • HSV-1 و HSV-2
  • سیفیلیس
  • کلامیدیا و زخم گلو
  • HPV

برخی از عفونت های منتقله از رابطه جنسی دهانی باعث بروز علائم خاصی در بدن انسان نمی شوند، اما در برخی موارد ممکن است شما را با علائم مختلفی روبرو کند که شایع ترین این موارد عبارتند از:

  • گلو درد
  • زخم ها یا زگیل هایی که در دهان، گلو یا اطراف آن ایجاد می شوند
  • تورم غدد لنفاوی

برای پیشگیری از بروز هر نوع عفونت، غربالگری دهان و دندان باید جزئی از برنامه مراقبتی همه زوج های جوان باشد. به عبارت بهتر، اگر شما و همسرتان از نظر جنسی فعال هستید، باید غربالگری منظم عفونت های منتقله از راه جنسی را در برنامه بهداشتی – سلامتی خود قرار دهید. دندان‌پزشک می تواند دهان شما را معاینه کند تا بروز زخم، تورم یا سایر ناهنجاری هایی که می تواند نشانه ای از عفونت های منتقله از راه جنسی باشد، را تشخیص دهد. شما باید حداقل یک بار در سال، برای غربالگری دهان خود به دندان‌پزشک مراجعه کنید. همچنین، اگر علائم غیرمعمولی را در دهان خود تجربه کردید یا گمان می کنید که در معرض ابتلا به عفونت های منتقله از راه جنسی قرار گرفته اید ، فوراً در مورد وضعیت بدن خود با پزشک متخصص مشورت کنید.

شاید این مطالب را نیز بپسندید  رفع مشکلات ارگاسم چگونه میباشد ؟

مراقبت های سکس اورال و حفظ بهداشت

می توانید برای جلوگیری از انتقال عفونت ها و بیماری های مقاربتی از کاندوم های زنانه و مردانه استفاده کنید. اگر مرد ناقل بیماری های عفونتی باشد و حین سکس اورال دچار انزال شود و مایع منی در کناره های دهان یا چشم شریک پرتاب شود باعث انتقال عفونت می شود. برای جلوگیری از این خطرات می توانید از کاندوم استفاده کنید. همچنین برای جلوگیری از انتقال بیماری های جنسی زنانه، می توانید از تامپون یا کاندوم زنانه استفاده کنید تا از خطر تماس با مایع واژن در امان بمانید.

از مسواک زدن قبل از سکس اورال خودداری کنید. زبری مسواک می تواند خراش های ریزی اطراف دندان ها و لثه ها ایجاد کند که دهان را مستعد دریافت عفونت می کند.

نکات عمومی در مورد رابطه جنسی دهانی

 در نهایت، برای تجربه کردن رابطه جنسی دهانی خوب، بهتر است برخی نکات ساده را در نظر بگیرید که مهم ترین این موارد به شرح زیر می باشند:

  • در مورد رابطه جنسی دهانی با همسر خود صحبت کنید. این نکته مهم را به خاطر بسپارید که رضایت هر دو طرف از رابطه جنسی دهانی، می تواند لذت آن را چندین برابر کند. همچنین، شما باید در مورد احساس همسر خود در حین رابطه جنسی دهانی اطلاعات دقیقی به دست آورید.
  • از نفس خود برای رابطه جنسی دهانی استفاده کنید. هوای دهان هر فردی گرم و خنک است؛ مطمئناً روی پوست طرف مقابل احساس لرزش ایجاد می کند. با دست های خود، بدن همسرتان را لمس کنید و بگذارید نفس گرم شما او را به دیوانگی برساند.
  • در حین رابطه جنسی دهانی، کمی سر و صدا کنید؛ بگذارید همسرتان بشنود که چقدر از کاری که برای او انجام می دهید، لذت می برید. ناله کردن، رمز موفقیت رابطه جنسی دهانی است.
  • تماس چشمی در حال رابطه جنسی دهانی، یک روش عالی برای سنجش واکنش های شریک زندگی شما، در مورد اقدامات شما است. در واقع، با این کار شما می دانید که چه چیزی را باید تکرار کرده و از چه اقداماتی خودداری کنید.
  • مطمئناً، دهان شما بسیار آبدار است؛ اما استفاده از انواع روان کننده‌ها در حین رابطه جنسی دهانی برای همه سرگرم کننده خواهد بود. استفاده از مواد طعم دار می توانند رابطه جنسی دهانی را خوش طعم کند و باعث شود که همسر شما لذت بیشتری از این نوع رابطه ببرد.

در نهایت، در نظر داشته باشید که رابطه جنسی دهانی می تواند به اندازه رابطه جنسی واژینالی سرگرم کننده باشد. از کثیف کاری نترسید؛ لذت ببرید.

چرا برخی از رابطه جنسی دهانی اکراه دارند؟

  • برخی به دلیل تصور اینکه اندام تحتحانی و جنسی زن و مرد محل ادرار و دفع فضولات است هیچ موقع پاک و تمیز نمی شود و از لحاظ بهداشتی کثیف و چندش آور است.
  • برخی سکس اورال را در شان و شخصیت خود نمی دانند و تصور می کنند این اعمال خاص روسپی ها و بازیگران پورن است و انتظار همسر خود در رابطه با سکس دهانی را نامعقول خوانده و آن را به سخره می گیرند.
  • برخی افراد ممکن است قبلا درگیر سواستفاده ها و آزارهای جنسی قرار گرفته باشند و صدمات روحی شدیدی را متحمل شوند که باعث اکراه و واکنش منفی ناخودآگاه در آنها نسبت به اورال سکس شود.
  • برخی به دلیل عدم تقابل آن از انجام آن جلوگیری می کنند! آیا در صورت دریافت سکس دهانی حاضرید این کار را خودتان هم برای همسرتان انجام دهید یا به دنبال لذت یک طرفه هستید؟

اسلام و سکس اورال

رابطه جنسی میان زن و شوهر در اسلام بسیار پسندیده است و لذت از همسر به هر طریقی (به غیر از موارد نکوهیده و مضر) جایز است. اما در جواب مردی که از بوسیدن مهبل زن از امام صادق پرسش کرد اما فرمودند:”جایز است و مشکلی ندارد؛ اما این چه کاری است؟” امام کراهت صریحی در این مورد بیان نفرمودند و برداشت می شود کراهت شدید مانند سکس از پشت یا سکس در دوران پریود زن ندارد؛ اما در کل، کراهت کمی نسبت به آن و رابطه جنسی دهانی از خود نشان دادند؛ پس سکس دهانی اشکالی ندارد اما خوردن منی زدن و مرد به شدت حرام است و باید از آن اجتناب کرد.

سکس خوب

پرسش و پاسخ های متداول

آیا در سکس دهانی امکان بارداری وجود دارد؟

خیر. تا زمانی که منی وارد واژن نشود امکان بارداری وجود ندارد.

آیا می توان صرفا با رابطه جنسی دهانی ارگاسم را تجربه کرد؟

بله با کمی مهارت و دانستن علایق شریک خود می توانید به راحتی او را به ارگاسم برسانید.

آیا با استفاده از کاندوم عفونت ها انتقال می یابد؟

خیر. با استفاده از کاندوم ها و رعایت بهداشت فردی و جنسی می توانید یک رابطه ی جنسی سالم را تجربه کنید و از انتقال بیماری ها جلوگیری کنید.

تهیه و تنظیم مطلب در مجله آموزش زناشویی و جنسی  طبتاج

محتوای این سایت جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد در صورتی که زیر 18  سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

معنی ساک زدن , آموزش ساک زدن , ساک زدن از نظر شرعی ,تعریف ساک زدن , اورال سکس ,پوزیشن های ساک زدن,حکم شرعی ساک زدن,بیماری های ساک زدن ,بهداشت ساک زدن

مطالب پیشنهادی زیر را نیز می توانید بخوانید چشمک

آموزش ساک زدن | آموزش رابطه جنسی دهانی یا اورال (ویژه متعهلین ۱۸+)

آموزش خوردن آلت تناسلی مرد ساک زدن

آموزش کامل ساک زدن ( اورال سکس یا رابطه جنسی دهانی)

درخواست مکرر شوهر برای خوردن آلت تناسلی

رابطه جنسی دهانی چیست

آموزش ساک زدن ( رابطه جنسی دهانی یا اورال سکس)+18

برچسب‌ها

تا حالا۵ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
با سلام
من علاقه ای شدید به اورال سکس دارم مخصوصا بعد از ارضا شدن خودن منی ولی شریک جنسی ام از این کار خوشش نمی اید باید چکار کنم؟؟
۱ مهر ۰۰
توضیحات تصویری خیلی بهتره
۲۲ تیر ۰۰
سلام ایا میشه سکس دهانی با کسی که پرده بکارتش سالم است انجام داد و اسیبی به او نزد ؟
یا میتوان بدون استفاده از کاندم از مواد خواصی برای تمیز کردن واژن استفاده کرد ؟
۲ خرداد ۰۰
سلام لطف کنید توضیحاتتون رو صرفا متنی ارائه بدید و از به کار بردن عکس خودداری کنید.
۲۷ آبان ۹۹
من تا الان سکس اورال نداشتم میخوام برای فردا سکس اورال رو با دوست پسرم تجربه کنممن میخوام بدون، چکاری کنم که به او لذت وارد کنم میترسم یه جایی مشکل داشته باشم لطفا راهنمایی کنید
۲۶ مهر ۹۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی