Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

آموزش پاره کردن پرده بکارت بدون درد

چه کسی باید این مسائل را به جوانان ما آموزش بدهد؟؟؟ فقدان آموزش های مناسب در کشور ما باعث شده نه تنها مردان جوانی که تازه ازدواج کرده اند تصور درست و صحیحی از مباحث مربوط به عمل جنسی نداشته باشند، بلکه گاه حتی دخترها هم تصور درستی از بدن خود ندارند و این ناآگاهی ها گاه با اضطراب و نگرانی توأم می شود.

به گزارش  مجله آموزش جنسی و زناشویی آ3ب :

ناآگاهی از آنچه به پرده بکارت موسوم است نیز یکی از موارد یادشده به شمار می رود. در این مقاله آموزش های لازم برای سکس پرده زنی و پارگی پرده بکارت بدون درد را خواهید دید. اطلاعات این پست http://a3b.ir  یکی از لازم ترین مطالبی است که دختران و پسران جوان قبل از ازدواج باید آنها را بدانند..

«هایمن» لغتی یونانی است به معنای پوست یا پرده که از نام الهه ازدواج و عروسی یونانیان گرفته شده است. یونانیان باستان از این لغت برای انواع پرده ها از جمله پرده ای که قلب را احاطه می کند (پریکارد)، استفاده می کردند، اما با گذشت زمان، کاربرد آن به پرده بکارت محدود شد.

پرده بکارت، بخش خارجی اندام جنسی است و دقیقا در ورودی دهانه آن قرار دارد. پرده بکارت که یک چین غشایی نامنظم است و از اپیتلیوم شاخی تشکیل شده، درست در مدخل ورودی واژن قرار دارد و در واقع به منزله در ورودی واژن است و اولین بار با مقاربت، معاینه خشن، ضربه و جراحی پاره می شود.

معمولا پرده بکارت یک یا چند سوراخ کوچک دارد که خون ریزی قاعدگی از آن خارج می شود. اگر این پرده اصلا سوراخ نداشته و به طور کامل واژن را بسته باشد، خون قاعدگی در پشت آن تجمع می یابد و در رحم انباشته می شود و بر اثر پس زده شدن به داخل حفره صفاقی می تواند سبب بیماری اندومتریوز و نازایی شود که این مورد بسیار نادر است.

 

پارگی پرده بکارت بدون درد

رشته های عصبی در پرده کم هستند و به همین دلیل در صورت آرامش جسمی و روانی، پارگی آن معمولا بدون درد است. عمل پاره شدن پرده بهتر است در زمانی که بدن آرام است و هیچ اضطراب و خستگی وجود ندارد، انجام شود.

خانم ها بهتر است قبل از نزدیکی برای آگاهی از نوع پرده شان به پزشک متخصص زنان مراجعه کنند زیرا ممکن است در برخی موارد، پرده بسیار ضخیم باشد که برای پاره کردن آن، کمک پزشک مورد نیاز باشد تا از بروز درد هنگام ارتباط جنسی جلوگیری شود. این شیوه را بریدن پرده می نامند.

طی اولین نزدیکی، پرده بکارت در چند جا پاره و به چند قطعه تقسیم می شود. غالباً تا زمانی که زن، نوزادی به دنیا بیاورد باقیمانده پرده در دهانه واژن وجود خواهد داشت.

در صورت تنگی دهانه واژن ، بهتر است از کرم و ژله ای تسهیل کننده یا اسپری بی حس کننده استفاده کرد. ضمن اینکه تحریک زن و خروج ترشحات از دهانه واژن، موجب نرم شدن دهانه واژن و سهولت ارتباط جنسی می شود.

گاهی پرده بکارت با یک یا دو بار نزدیکی کاملا پاره نمی شود و هر دفعه قسمتی از آن پاره می شود و کمی خون ریزی می کند.

همچنین باید دانست که بدون پارگی پرده، اسپرم ریخته شده روی آن می تواند موجب بارداری شود، زیرا اسپرم می تواند از سوراخ پرده حرکت کند و به طرف تخمک زن برود و باعث بارداری شود. در این موارد زن با پرده سالم باردار می شود.

 

روش اول با درد کمتر

برای از بین رفتن پرده بکارت باید بر آن فشار و ضربه آلت مرد وارد شود و پوزیشن معمول زن زیر- مرد رو، میتواند این را عملی سازد.

 

این روش تحریک زیادی را ایجاد میکند که زن را به ارگاسم نزدیک میکند.

در این روش بعد از معاشقه و زمانی که قصد دخول دارید مرد باید همزمان با مالش سینه های زن با یک دست و تحریک کلیتوریس زن با دست دیگر، همسرش را به مرحله ارگاسم و ارضا نزدیک کند ولی قبل از اینکه به ارگاسم برسد دخول را انجام دهد. یعنی زمانی که زن لذت زیادی احساس میکند تحریک کلیتوریس و سینه ها توسط مرد متوقف شود!!! و مرد دخول را انجام دهد. برای تحریک و مالش کلیتوریس از ژل سیمپلکس استفاده نمایید و آرام آرام تحریک را شروع کنید و این ناحیه را خشن ماساژ ندهید.

البته در همین حین که مرد مشغول دخول است زن با یک دست به مالش سینه های خود و با دست دیگر به تحریک کلیتوریس بپردازد. به این شکل به احتمال زیاد درد کاهش خواهد یافت و حتی شاید احساسش نکند. از ژل سیمپلکس هم برای لیز کردن واژن و راحتی دخول میتوانید استفاده کنید .

 

روش دوم  با بی حسی و بدون درد

در این روش زن لذتی از طریق دخول احساس نخواهد کرد!

در این روش بعد از معاشقه و عشق بازی، مرد باید از اسپری یا ژل بیحسی سیمپلکس ۲ درصد برای بیحس کردن ورودی دهانه واژن همسرش استفاده کند. و بعد دخول را انجام دهد که بدلیل بیحسی دردی احساس نخواهد کرد. همچنین مرد از کاندوم استفاده کند. در چند شب بعد از پارگی بکارت هم، از ژل سیمپلکس برای لیز کردن واژن و راحتی دخول استفاده کنید. تاثیر اسپری بعد از دو تا چهار دقیقه ظاهر میشود پس باید چند دقیقه قبل دخول اینکار انجام شود و روی ورودی دهانه واژن باید زده شود.

خونریزی پرده بکارت

خونریزی پرده ی بکارت در بانوان در حین اولین رابطه ی جنسی یا بعد از آن عملی شایع است. اگرچه برخی از بانوان تنها چند قطره خونریزی در اولین رابطه دارند.

بنا بر گفته ی آیزلر ممکن است بانوان در اولین رابطه خونریزی زیادی نداشته باشند. حتی اگر پرده به طور کامل سالم باشد ممکن است خونریزی بسیار کم باشد یا اصلا نباشد. البته برخی اوقات به

دلیل خشک بودن واژن و دخول سریع و سخت نیز بانوان دچار خونریزی می شوند.

بعد از حدود یک هفته، لبه های بریدگی از مخاطی مشابه مخاط پرده پوشیده شده و بعد از حدود دو هفته لبه های زخم نسبتا گرفته می شوند.

نکته مهم این است که لبه های پارگی چون آزاد هستند و به هم اتصال ندارند هیچ وقت به هم جوش نمی خورند و اگر دو تکه پارگی به هم دوخته شوند محل ترمیم به صورت یک اسکار برجسته روشن مشخص خواهد شد.

تاکید می کنم پرده بکارت فقط و فقط بر اثر ضربه مستقیم به آن و یا مقاربت پاره می‌شود و جز ضربه مستقیم هیچ مورد دیگری باعث پارگی آن نمی شود.

 

عدم خون ریزی برخی از زنان در اولین رابطه جنسی

در حالتی که زن هنگام نزدیکی، آرام و بدون تنش باشد، زمان کافی برای عشق ورزی داشته باشد، با طرف مقابل خود احساس راحتی کند و دهانه واژنش به اندازه کافی مرطوب باشد، دخول به نرمی انجام می شود و به این ترتیب ممکن است زن در اولین ارتباط خون ریزی نداشته باشد.

اما اگر زن مضطرب باشد یا بترسد و پاهایش را جمع کند دهانه واژن تنگ خواهد شد و هنگام دخول خون ریزی و درد خواهد داشت.توصیه می‌کنیم مطلب پرده‌ بکارت غربالی و تیغه ای را مطالعه فرمایید.

 

پاسخ به سوالات رایج

درباره این مساله، پرسش ها و ابهامات زیادی بین مردم وجود دارد که از میان آنها ۳ پرسش زیر را می توان جزو شایع ترین ها دانست:

 

آیا ممکن است با یک بار مقاربت پرده بکارت از بین برود؟

بله، از آنجا که پرده بکارت دقیقا در مدخل ورودی واژن قرار دارد، معمولا طی اولین مقاربت از بین می رود، حتی اگر مقاربت به طور کامل انجام نشده باشد.

 

آیا سقوط از ارتفاع می تواند باعث پارگی پرده بکارت شود؟

خیر، سقوط از ارتفاع، بلند کردن جسم سنگین، کوهنوردی و موارد مشابه به هیچ عنوان نمی توانند باعث پارگی پرده بکارت شوند.

البته ممکن است در اثر سقوط یا انجام کارهای سنگین مقداری خون ریزی از دستگاه تناسلی مشاهده شود که در هیچ کدام از موارد مربوط به پارگی پرده نیست فقط به خاطر فشار وارده بر رحم مکانیسمی مشابه قاعدگی دارد یعنی فشار به رحم باعث خون ریزی یا لکه بینی در فرد می شود.

تاکید می کنم پرده بکارت فقط و فقط در اثر ضربه مستقیم به آن یا مقاربت پارگی پیدا می کند و جز ضربه مستقیم هیچ مورد دیگری باعث پارگی آن نمی شود.

 

خون ریزی در اثر پارگی پرده بکارت چه مقدار است؟

حداقلی برای خون ریزی در این حالت نداریم. ممکن است در حد یک یا دو قطره باشد یا شاید هم بیشتر باشد ولی حداکثر به اندازه آغشته شدن یک عدد پوشک خواهد بود و چیزی که مسلم است این است که این خون ریزی نباید ادامه داشته باشد و معمولا در عرض یک یا دو دقیقه تمام می شود.

 

چگونه در شب زفاف درد پاره شدن پرده بکارت را کاهش دهید؟

مهمترین نکته در کاهش درد نزدیکی در شب زفاف، رعایت حالات روحی است. زوجین باید از قبل در مورد عمل جنسی آگاهی کامل داشته باشند و بدانند برای انجام این کار باید آمادگی روحی داشته باشند. اگر زوج از قبل همدیگر را نمی‌شناسند باید صبر کنند تا بین آنها صمیمیت برقرار شود سپس اقدام به نزدیکی جنسی منجر به دخول کنند.

در پایان تاکید می‌کنم که پرده بکارت ملاک مطمئنی برای تشخیص سلامت جنسی دختران نیست و انواعی از پرده بکارت وجود دارد که خون ریزی ایجاد نخواهد شد و در این موارد بهتر است حتما قبل از ازدواج به پزشک یا ماما مراجعه شده و برگه گواهی سلامت دریافت شود.

خودارضایی نیز می تواند باعث آسیب پرده بکارت شود. پرده بکارت بافتی بسیار حساس و نازک دارد که نسبت به کوچک ترین تحریک آسیب پذیر است.

گرچه تحریکات کوچک و مختصر آسیب کامل به پرده بکارت نمی رساند ولی همین آسیب جزئی که برگشت ناپذیر و قابل تشخیص است نیز سبب حساس شدن می شود. احتمال پارگی پرده بکارت بر اثر خودتحریکی و پیامدهای روانی ناشی از آن وجود دارد.

تهیه و تنظیم مطلب در مجله آموزش زناشویی و جنسی http://a3b.ir

 

طبتاج http://tebtaj.ir

طب سنتیhttp://tebbe-sonaty.ir

محتوای این سایت جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد در صورتی که زیر 18  سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی