Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

تشخیص باکره بودن از ظاهر دختر

در این مقاله از سایت طبتاج http://tebtaj.ir در مورد تشخیص باکره بودن دختر از ظاهر و رفتار میخوانید .

  • تشخیص دختر باکره و غیرباکره از روی رفتارx
  • تشخیص باکره بودن از ظاهر دخترx
  • تشخیص باکره بودن از ظاهرx
  • تشخیص باکره بودن از چشم دخترx
  • تشخیص باکره بودن از روی گردنx
  • تشخیص باکره بودن از روی زانوx
  • تشخیص باکره بودن دختر از روی چشمx
  • تشخیص باکره بودن از روی راه رفتنx
  • نحوه تشخیص باکره بودن دختر بدون رفتن به پزشکx
  • تشخیص باکره بودن دختر بدون رفتن به پزشکx
  • باکره بودن چگونه تشخیص داده می شود؟x
  • باکره بودن دختر یعنی چی؟x
  • تشخیص باکره بودن دخترx
  • علائم باکره بودن دخترx
  • آموزش روش های تشخیص باکره بودن دختر خانم هاx
  • تشخیص تفاوت بین دختر باکره و غیر باکرهx
  • آیا تشخیص سالم بودن بکارت توسط خود فرد امکان پذیره؟x
  • چطور تشخیص بدم پرده ام سالمهx
  • پرده بکارتx
  • پارگی پرده بکارتx
  • آیا تشخیص باکره بودن دختر بدون انجام تست و معاینه ممکنه؟ تشخیص باکره بودن از چشمx
  • تشخیص باکره بودن از روی راه رفتن و دیگر علائم ظاهری و جسمی امکان پذیره؟x
  • آیا برای تشخیص باکرگی نیاز به علم پزشکی است؟x
  • معاینه پرده بکارتx
  • از کجا بفهمیم طرف دختر هستx
  • تشخیص باکره بودن دختر چگونه است؟x
  • آیا برای تشخیص باکره بودن حتماً باید به دکتر مراجعه کرد ؟x
  • تشخیص باکرگی دختر چطور امکان پذیرهx
  • چگونه باید پرده بکارت را معاینه کرد؟x
  • آیا تشخیص باکره بودن دخترها از هر شخصی ساخته است ؟x
  • آیا من بکارت دارم ؟x
  • فلان کار رو کردم آیا بکارتم رو از دست دادم ؟x
  • از کجا بدانم دختر مورد پسند من باکره استx
  • از کجا بدانم هنوز باکره هستمx

برای بسیاری از پسران باکره بودن همسر آینده شان بسیار مهم است و یکی از شروط ازدواجشان سالم بودن پرده بکارت است . برخی از مردان مدعی هستند که می توانند باکره بودن همسر آینده شان را از روی جسم و رفتارشان تشخیص دهند اما این امر واقعیت دارد یا برای تشخیص باکرگی نیاز به علم پزشکی است .

 تفاوت پرده بکارت سالم با آسیب دیده

باکره بودن خانم ها به این معنی است که پرده بکارت سالم است و آسیبی ندیده است و فرد دخولی را تجربه نکرده است و هنوز تکه پوستی که واژن را پوشش می دهد پا برجاست.

پاره شدن پرده بکارت به این معنی نیست که دختر حتما رابطه جنسی برقرار کرده است بلکه در برخی از دختران پرده بکارت به دلیل ورزش، استفاده از تامپون و... پاره می شود. همچنین داشتن پرده بکارت سالم در یک زن نیز به این معنی نیست که او رابطه جنسی برقرار نکرده است بلکه او می تواند رابطه جنسی بدون دخول برقرار کرده باشد.

ورزش کردن

تشخیص تفاوت بین دختر باکره و غیر باکره از روی رفتار

آیا میشود دختر باکره و غیر باکره را از روی عملکرد رفتاریشان تشخیص داد؟ غیر ممکن است که بتوانید دختر باکره و غیر باکره را از روی نحوه راه رفتن، رفتار ، صحبت یا دلبری کردن تشخیص دهید.

زیرا برخی از دخترانی که قبل از ازدواج رابطه جنسی برقرار کرده اند به تلقید از دختران باکره هنگام ورود به رختخواب خجالت می کشند و رفتارهایی مانند ترس را از خود نشان می دهند و به گونه ای نشان می دهند تا به حال در مقابل یک مرد برهنه نبوده یا نیازمند راهنمایی های زیادی هستند.

برخلاف انتظار ما که دختران باکره هنگام ورود به تخت خواب خجالت می کشند و می ترسند، برخی از خانم های باکره مشتاق تجربه این هیجان هستند و از قبل خودشان را با دیدن فیلم های آموزشی و کتاب آماده کرده اند، ممکن است هنگام روبرویی با چنین دختری فکر کنید که او از قبل رابطه داشته اما این تصور تصوری غلط است و هیچگاه از روی رفتار نمی توان تشخیص داد که دختری باکره است یا خیر. 

نشانه های باکره بودن

تشخیص باکرگی دختر چطور امکان پذیره ؟ آیا تشخیص باکره بودن دخترها از هر کسی ساخته است ؟ آیا من بکارت دارم ؟ فلان کار رو کردم آیا بکارتم رو از دست دادم ؟ و … .

این ها نمونه سوالاتی هستش که ممکنه حتی در ذهن شما هم وجود داشته باشه . قبل از هر چیزی باید بگم که تشخیص باکرگی دختر ، در صورتی که اون دختر اعمال خطر آفرینی رو انجام داده کار یه شخص عادی نیست . تشخیص باکره بودن دخترها رو باید به پزشک واگذار کنید . بنابراین به دخترایی که رابطه جنسی مهبلی نداشتند توصیه کنم که شخصا اقدام به معاینه ی خودشون نکنن . چون شما در این زمینه تجربه ای ندارید و ممکنه بزنید بکارت تون رو ناقص کنید !

اما دخترهایی هستند که از سر کنجکاوی یا اشتباه ، انگشت یا هر چیزی دیگه ای رو کم تا زیاد وارد واژن شون کردند . حالا ممکنه خونریزی اتفاق افتاده یا نیافته ، در هر حال نگران این هستند که بکارتشون چه وضعی داره ؟ این مطلب برای چنین دخترانی تهیه شده .

پرده بکارت دقیقا چیه ؟

پرده بکارت یه لایه نازک غیر قابل ترمیم هستش که در دهانه ی واژن قرار داره . عمقی که بکارت در اون قرار داره بر خلاف برخی شنیده ها زیاد نیست . فاصله ی پرده بکارت از بیرون داره شاید در حد یک بند انگشت باشه . البته این فاصله بسته به عواملی مثل تحریک شدن یا نشدن ، باز یا بسته بودن پاها از هم و … ممکنه کمی متغیر باشه . ولی در کل حدود رو به طور متوسط میشه در حد همین 1 الی 2 سانتی متر در نظر گرفت .

به طور کلی بکارت در چه صورتی آسیب می بینه ؟

پرده بکارت تا مستقیما بهش فشار وارد نشه ، معمولا آسیب نمی بینه . این فشار میتونه با انگشت ، اشیائ مختلف و در نهایت آلت مردانه باشه . بنابراین اگه تا حالا چیزی رو فرو نکردید پس باید سالم باشه . بعضی ها میپرسند که پرده بکارت با دوچرخه سواری و اسب سواری، ورزش های رزمی ، ژیمناستیک ، ضربه به آلت ، فشار آب ، خاروندن و … هم ممکنه پاره بشه ؟ نمیشه گفت صد در صد خیر . ولی شرایط سختی باید جفت و جور بشن که بکارت با این فاکتورها آسیب ببینه .

پرده بکارت و دختران دوچرخه سوار  و اسب سوار:

با توجه به محل قرار گیری بکارت و پهنای زین در قسمتی که آلت روی اون قرار میگیره  ، معمولا دوچرخه سواری و اسب سواری به بکارت آسیب نمیزنه . ضربه هایی که در حین دوچرخه سواری و سوارکاری به آلت وارد میشه به کل آلت وارد میشه نه فقط به دهانه ی واژن که بکارت در اون قرار داره . بنابراین نشستن دختر روی زین اسب ، دوچرخه و موتورسیکلت به دلیل پخش شدن ضربه های احتمالی بین آلت و نواحی اطراف اون ، عملا باعث نمیشه که بکارت آسیب ببینه .

البته سر این قضیه که بکارت با دوچرخه سواری و اسب سواری آسیب می بینه یا نه اختلاف هستش . برای اطمینان موقع سوارکاری و … پاهاتون رو بیش از حد معمول باز نکنید و از برخورد ضربه های شدید به آلت جلوگیری کنید .

پرده بکارت و دختران رزمی کار :

دختران رزمی کار ممکنه در حین تمرین یا مبارزه ، ممکنه ضربه ای به آلت شون وارد بشه و حتی خونریزی هم اتفاق بیافته . آیا بکارت چنین دختری از بین رفته ؟!
ضربه های سهوی یا عمدی معمولا با پشت یا سینه ی پا ممکنه به آلت وارد بشه . این یه شرایطی مثل همون زین اسب و … رو به وجود میاره . پس دختران رزمی کار هم چندان نباید نگران باشن . در یک حالت ممکنه در ورزشهای رزمی بکارت آسیب ببینه ! پاهای دختر بیش از حدود 90 درجه باز باشه ، ضربه با انگشت بزرگ پا وارد بشه ، محل ضربه هم باید دقیقا در دهانه ی واژن باشه و به مقدار حدود بیش از 1 سانتی متر داخل هم بره !!! فراهم شدن این شرایط از محالات محسوب میشه !

پرده بکارت و دختران ژیمناست:

بر سر این که ورزش ژیمناستیک باعث پارگی بکارت میشه یا نه هم اختلاف وجود داره . عده ای میگن آسیب می بینه چون پاها به طور مکرر و بیش از حد باز میشه . عده ای هم همچنان معتقدند که بکارت فقط با ورود آلت و امثال اون آسیب میبینه . حالا بنده حد وسط رو در نظر میگیرم ! دختران ژیمناست اولا پاها رو کمتر از وسط و در حد 180 درجه باز کنن . دوما اگه حس کردن موقع باز کردن پاها ، دهانه واژن از هم باز میشه احتیاط کنن و پاها رو بیشتر از اون حد باز نکنن !

شکل کلی پرده بکارت چطوریه ؟

پرده بکارت تقریبا به شکل دایره به دیواره ی واژن متصل شده ، بسته به نوع پرده ، روی اون روزنه های ریز و درشتی ممکنه وجود داشته باشه که خون های پریود از اونا عبور می کنن و خارج میشن . از نظر رنگ تقریبا هم رنگ محیط داخلی واژن هستند و تشخیص اون برای افراد عادی اگه نگیم غیر ممکنه ، خیلی سخته .

ممکنه دختری از سر کنجکاوی انگشت یا یه شی دیگه رو داخل کنه … ؟

در این صورت چه اتفاقی می افته ؟ آیا بکارت به طور کامل از بین میره ؟ در صورت رخ دادن چنین اشتباهی دو اتفاق ممکنه بیافته :

1 – عده ای از دختران میگن ، من انگشتم رو مثلا بیش از یک بند داخل کردم ولی نه درد داشتم و نه خونریزی کردم .
2 – عده ای دیگه میگن یه دردی حس کردند و وقتی مثلا انگشت شون یا … رو بیرون کشیدند خون دیدند .

بکارت انواع و اقسام مختلفی داره .  بکارت رو با توجه به روزنه هایی که روی اون وجود داره تقسیم بندی می کنن . به طور قطع میشه گفت هیچ دختر جوانی وجود نداره که بکارتش کاملا بسته باشه و هیچ روزنه ای نداشته باشه .

نه این که چنین پرده هایی اصلا وجود نداشته باشن ، چرا ، وجود دارن ولی در همون اوایل سنین بلوغ وقتی پریود میشن و به دلیل بسته بودن پرده، خون های پریود نمی تونن خارج بشن مشکلاتی رو برای اون دختر ایجاد می کنن که با مراجعه به پزشک ، با یه تیغ جراحی یه برش کوچیکی روی پرده ایجاد میشه و خون ها خارج میشن .

آموزش نحوه تشخیص باکره بودن دختر بدون تست و پزشکی

بنابراین اگه دختری انگشتش رو داخل کرد ولی خونی ندید به علت اینه که بکارت اون سوراخ یا سوراخ های بزرگی داره و انگشتش از اون سوراخ ها رد شده و به داخل راه پیدا کرده . البته ممکنه اگه بازم انگشتش رو داخل کنه مثل دفعه ی اول شانس باهاش یار نباشه و بلایی سر خودش بیاره .
پس این دختران علیرغم این که انگشت شون داخل رفته و خونی هم ندیدند ، میشه گفت بکارت شون سالمه و نباید نگران باشند .

اما گروه دیگه ای از دختران بر اثر کنجکاوی هایی که میکنن ممکنه دردی احساس کنن و حتی خون هم ببینند . با توجه به توضیحاتی که داده شد ، بکارت این دختران مثل گروه قبلی سوراخ های بزرگی نداره ، برای همین موقع فشار وارد کردن به اون بکارت آسیب دیده و در اثر اون خونریزی کردند .

آموزش نحوه تشخیص باکره بودن دختر بدون تست و پزشکی

خب تکلیف دخترانی که با انگشت به بکارت شون آسیب زدن چیه ؟

این دختران هم نباید زیاد نگران باشند ، بکارت شون به طور کامل از بین نرفته ، بلکه بخشی از اون آسیب دیده . اگه این دختران برای معاینه به پزشک زنان مراجعه کنن شاید بهشون بگن که مثلا ساعت 3 یا 9 بکارت شون آسیب دیده .

آموزش نحوه تشخیص باکره بودن دختر بدون تست و پزشکی

منظور اینه که دهانه ی واژن و بکارت رو یه گردی حساب کنید . حالا اگه بخواید این گردی رو مثل ساعت دیواری تصور کنید . در نقطه ای که ساعت 3 قرار داره ، بکارت در اثر ورود انگشت یا اشیای دیگه از دیواره جدا شده . با این وجود سایر قسمت های پرده هنوز به دیواره وصله و آسیب ندیده .
این دختران به شرط عدم تکرار چنین اشتباهاتی ، می تونن تا حدود 99 درصد مطمئن باشن که در شب زفاف خونریزی خواهند داشت . چرا ؟

محیط دایره ورودی واژن که پرده به اون وصل شده رو مثلا 2 سانتی متر در نظر میگیریم . یعنی محیط پرده که دایره ای شکل هستش 2 سانتی متره . بعد از ازدواج وقتی آلت شوهرشون برای بار اول بخواد وارد بشه ، با توجه به این که معمولا محیط آلت مردانه بیشتر از 2 سانتی متر هستش ، موقع دخول پرده پاره میشه و به کنار میره . این پارگی همون طور که عرض شد با جدا شدن پرده از دیواره واژن اتفاق می افته . در اثر این جدا شدن یا بهتره بگیم کنده شدن ، دیواره واژن زخمی میشه و خونریزی اتفاق می افته .

آموزش نحوه تشخیص باکره بودن دختر بدون تست و پزشکی

عبور لخته های خون از پرده بکارت

عده ای از دختران میگن موقع پریود لخته های خون بزرگی از ما خارج میشه ، حتی عده ای میگن تکه های گوشت مانند رو دیدن . بعد میگن یعنی من پرده ندارم که چنین چیزهایی از من خارج میشه ؟!

با توجه به توضیحات و عکس های بالا در مورد انواع پرده ، حالا می تونید جواب چنین دخترانی رو بدید که اون تکه ها از سوراخ های بکارت رد شدن و بکارت شما آسیبی ندیده .

اگه با انگشت ، احیانا ورزش و امثالهم بکارت آسیب دید آیا میشه رفع اتهام کرد ؟

بله ، پزشک قانونی می تونه تشخیص بده که علت آسیب دیدن بکارت چیزی به غیر از آلت مردانه بوده . به شرطی که قطر اون شی حداکثر اندازه ی یه انگشت بوده باشه نه بیشتر .


به طور کلی اگه تا حالا چیزی داخل واژن تون نشده ، پس بکارت شما سالمه و جای نگرانی نیست .
اما اگه خدای نکرده رابطه های پرخطر جنسی با جنس مخالف داشتید یا اشیایی که قطر اون ها از انگشت بیشتر بوده رو داخل کردید ، حتی اگه خونی ندیدید نمیشه گفت بکارت شما سالمه . این افراد برای تشخیص راهی جز مراجعه به پزشک ندارند .

 

رابطه جنسی با یک زن باکره و غیر باکره چه تفاوتی دارد؟

یک زن باکره واژن خیلی تنگ تری نسبت به زن غیر باکره دارد و هنگام تجربه اولین دخول احساس درد می کند و شاید خونریزی نیز داشته باشد. اگر زنان در چندمین رابطه جنسی خود نیز تحریک نشوند و آماده نباشند نیز احساس درد می کنند. یک زن باکره برای رابطه جنسی یا لذت دادن به شما تردید دارد اما این رفتار در زنان غیر باکره نیز دیده می شود .

ممکن است زنان باکره به زمان زیاد و بیشتری نسبت به زنان غیر باکره برای صمیمی شدن احتیاج داشته باشند اما این روش هم تشخیص خوبی برای باکره بودن یا نبودن نیست زیرا ، زنانی که قبلا رابطه با پایان بدی داشته اند نیز زمان زیادی برای ایجاد صمیمیت و برقراری رابطه جنسی، نیاز دارند.

برخی از آقایون از تصاویر برای تشخیص باکره بودن یا نبودن همسر آینده شان کمک می گیرند اما این روش نیز صد درصد نیست زیرا بدن هر زنی با زن دیگر متفاوت است بنابراین چیزی که در عکس ها می بینید با واقعیت مشابه نیست.

برای تشخیص زن باکره و غیر باکره با او صحبت کنید و مبنای راستی را بر حرف او قرار دهید زیرا چاره ای جز این ندارید برای فهمیدن اصل واقعیت باید به گفته خودش اکتفا کنید و اگر نمی توانید به صحبت های او اعتماد کنید ادامه رابطه تان را مختل کنید.

صحبت با همسر

نشانه های باکره بودن

  • پرده بکارت قابل اتساع و دارای سوراخ بدون پارگی
  • دهلیز فرج و دهانه مهبل
  • مخاط مهبل ضخیم و چین دار و دارای چینهای روی هم خوابیده
  • خواب چینها رو به دهانه مهبل است .
  • مجرای مهبل باریک( تنگ با دیواره های چین دار) و عمق آن
  • معاینه با انگشت سبب آسیب به آن می شود.
  • کانال مهبل کوتاه به دلیل روی هم خوابیدن چینهای مهبل
  • در دختران باکره پرده های ازاله نشدنی به اشکال حلقوی – هلالی – دو لتی و کنگره دار و دندانه دار و … دارای سوراخ میانی منظم و لبه های کاملاً صاف هستند و مخاط مهبل با چینهای روی هم خوابیده است و جهت خواب آنها رو به دهانه مهبل است همچنین مجرای مهبل بسیار باریک است.
  • اگر پرده بکارت الاستیک باشد ،دخول سبب پاره شدن بکارت نمی شود و پرده ها سالم می مانند.
  • برای تشخیص باکرگی پاره نبودن پرده بکارت مطرح نیست و باید وضع مهبل بررسی شود.

شاید غیر قابل باور باشه اما برخی افراد معتقدند که قادر به تشخیص باکره بودن دختر از روی علائم ظاهری هستند، برای مثال:

تشخیص باکره بودن از ظاهر
تشخیص باکره بودن از گردن
تشخیص باکره بودن از صورت
تشخیص باکره بودن از چشم
تشخیص باکره بودن از روی زانو
تشخیص باکره بودن از روی ناف
تشخیص باکره بودن از روی راه رفتن

اما آیا این امر واقعیت دارد یا برای تشخیص باکرگی نیاز به علم پزشکی است؟

غیر ممکن است که بتوانید دختر باکره و غیر باکره را از روی نحوه راه رفتن، رفتار، صحبت یا دلبری کردن تشخیص دهید. برخلاف انتظار ما که دختران باکره هنگام ورود به تخت خواب خجالت می کشند و می ترسند ، برخی از خانم های باکره مشتاق تجربه این هیجان هستند و از قبل خودشان را با دیدن فیلم های آموزشی و کتاب آماده کرده اند، ممکن است هنگام روبرویی با چنین دختری فکر کنید که او از قبل رابطه داشته اما این تصور تصوری غلط است و هیچگاه از روی رفتار نمی توان باکره بودن یا نبودن را تشخیص داد.

معاینه بکارت توسط خود شخص

خانمها به دلیل خصوصیات روانی مایل نیستند برای معاینه ی پرده خود به پزشک مراجعه کنند و این در بسیاری از موارد موجب افسردگی و ناراحتی های روحی در آنها می گردد.پرده ی بکارت به شکلی است که خود شخص به تنهایی قادر به معاینه نیست و در مواردی که ناشیانه این عمل انجام گیرد موجب صدمه زدن به پرده خواهد شد.توصیه می شود که برای معاینه ی پرده بکارت خود به ماما و پزشک زنان مراجعه نمایید .18 سالگی سنی است که دختر جوان اولین چک آپ خودش را باید پیش یک پزشک یا ماما انجام بدهد.برای معاینه پرده بکارت باید لب های خارجی فرج را کاملا با انگشت شست و اشاره باز کنید و با استفاده از آینه پرده را معاینه کنید.اگر دوست یا آشنایی باشد راحتتر می شود پرده را معاینه کرد بدین ترتیب که شما با استفاده از انگشت های میانی و اشاره یک دست و انگشت شست و اشاره دست دیگرتان دو لب فرج را کاملا باز می کنید و دوست شما با استفاده از یک چراغ قوه نور را به آینه می تاباند تا نور به داخل مهبل منعکس شود.

(عواقب ناشی از این معاینه شخصی توسط خود افراد متوجه ما نخواهد بود)

آقایان بخوانند …

با توجه به اینکه اکثر دختران جامعه رابطه دوستی با جنس مخالف دارند و اکثر این روابط عاطفی جنسی به رابطه جنسی منجر می گردد. دخترها بنا به توصیه دوستان و مشاورین خائن برای فریب داماد اکثرا اقدام به انجام عمل ترمیم بکارت می نمایند.و با توجه به اینکه دختر در ابتدای زندگی بزرگترین خیانت را کرده و بزرگترین دروغ را به شوهرش گفته است دیگر در طول زندگی معلوم است که دست به چه کارهایی می زند.اساسا دختری که بکارتش را قبل از ازدواج از دست داده است و در این مورد اقدام به فریب شوهرش می کند دیگر از دست زدن به هرکاری در طول زندگی ترسی ندارد و در زندگی در انتظار کوچکترین فرصتی است تا به راحتی خیانت کند.با توجه به اینکه اکثرا قبل از ازدواج نمی شود در مورد تست باکرگی دختر صحبت کرد و خانواده ها نسبت به این موضوع حساسیت دارند نمی توان با تکیه بر اوهام و خیالات و اینکه شخص چه رفتاری از خودش در جامعه نشان می دهد (که معلوم نیست آن رفتار واقعی یا نمایشی است) درباره این موضوع مهم قضاوت کرد پس نیازمند روشهایی برای تشخیص باکرگی دختر توسط خود شخص می باشیم.

-نشانه های روانی-رفتاری:
معمولا باید به دختری که به راحتی در مورد رابطه جنسی اظهار نظر می کند شک کرد.همچنین کسی که اولین دفعه رابطه جنسی را تجربه می کند معمولا به راحتی و بدون شرم بیرون آوردن لباسهایش را نمی پذیرد و این کار برایش سخت است.به راحتی بوسه نمی زند و وقتی که لباسهایش از تنش بیرون آورده شد احساس شرم و خجالت غیر ارادی از حالت و چهره اش نمایان است.

حال به توضیحاتی کلی در مورد این پرده ( بکارت یا دوشیزگی) میپردازیم.

پرده بکارت پرده ای است که در دهانه مهبل در قسمت تحتانی دهلیز آن قرار دارد .این پرده در سنین پائین تر سطحی است ولی با بالا رفتن سن و رشد لبه های بزرگ و کوچک فرج عمقی تر می شود .این پرده در محیط خود به جدار مهبل می چسبد . شکل سوراخ وسط و همچنین قوام – رشد و ضخامت آن نوع پرده را مشخص می کند که در پزشکی قانونی حائز اهمیت می باشد . نسج پرده بکارت عمدتاً از بافت همبند الاستیک و کلاژن تشکیل شده و هر دو سطح داخلی و خارجی آن توسط اپیتلیوم سنگفرشی مطبق پوشیده شده است. هیچگونه عنصر غددی یا عضلانی در پرده بکارت وجود ندارد و رشته های عصبی آن زیاد نیست.
2-تشخیص پارگی بکارت:
1- حالت پره های فرج
معمولاً پره های اطراف مهبل فرج در دختران، نزدیک به هم و حالتی چسبیده دارند، به طوری که با نگاه اولیه به آن، به وضوح دیده نمی شود، در حالی که در زن ها این پره ها آشکارا دیده می شوند.
2- شکل مهبل فرج
اگر مهبل فرج، شکل هفت داشته باشد، می تواند علامت پارگی پرده با دخول آلت تناسلی مرد باشد، چرا که در اثر فشار وارده به دیواره، شکل آن از حالتی گرد به هفت تبدیل می شود.
پارگی پرده، چه در حین دخول نزدیکی یا عوامل فوق، ممکن است با آسیب دیگر قسمتهای فرج (اطراف مهبل، مجاری ادرار، پوسته ی بین مهبل و معقد) نیز همراه باشد.
3- دیواره های داخل فرج (گردن رحم)
دیواره ی گردن رحم از قشای برجسته ای مانند تشکیل شده است، که در اثر نزدیکی مداوم، این برجستگی ها تحلیل و از بین می رود، به طوری که دخول به راحتی و با کمتر فشاری انجام می گیرد.یعنی شما اگر برای اولین دخولتان به راحتی واژن را یافتید و توانستید به آسانی دخول انجام بدهید آن دختر قبلا حتما رابطه جنسی برقرار نموده است.
4-اگر شما توانستید یک بند اول از 2 انگشت اشاره و انگشت وسط دست را داخل واژن کنید آن خانم حتما قبلا رابطه جنسی داشته است.
در مورد دخترانی که با فیلم بازی کردن می گویند که مورد تجاوز قرار گرفته اند.به راحتی می توان صحت و سقم این مسله را تشخیص داد.
چون دخترانی که بر اثر تجاوز بکارتشان را از دست می دهند دچار جراحت مجاری ادرار و زخم داخل رحم (فیبرون) می شوند که به راحتی قابل تشخیص است. یعنی در مواقعی که پرده طی چند مرحله یا با شدت یا بر اثر تجاوز از بین رود، زخم های مجاری ادرار و زخم داخل رحم (فیبرون) پیش می آید.
در کل می توان گفت:
نشانه های با کره بودن
1- پرده بکارت قابل اتساع و دارای سوراخ بدون پارگی
2- دهلیز فرج و دهانه مهبل
3- مخاط مهبل ضخیم و چین دار و دارای چینهای روی هم خوابیده
4- خواب چینها معمولاً رو به دهانه مهبل است .
5- مجرای مهبل باریک( تنگ با دیواره های چین دار) و عمق آن قابل رویت نیست .
6- معاینه با انگشت مقدور نیست و در اثر اصرار به معاینه احتمال آسبی مخاط می رود .
7- بعلت روی هم خوابیدن چینهای مهبل – کانال مهبل کوتاه است .
در صورتیکه پرده بکارت از نوع الاستیک باشد – عمل دخول بدون پاره شدن پرده انجام می گیرد و سالم بودن این پرده ها دخول را رد نمی کند یعنی در دوشیزگان پرده های ازاله نشدنی به اشکال حلقوی – هلالی – دو لتی و کنگره دار و دندانه دار و … دارای سوراخ میانی منظم و لبه های کاملاً صاف و مخاط مهبل با چینهای روی هم خوابیده می باشد که خواب آنها رو به دهانه مهبل و مجرای مهبل بسیار باریک است .
باید توجه کرد از نظر جسمی عدم پارگی پرده بکارت برای تشخیص باکرگی ( دوشیزگی ) اصولاً مطرح نیست و در این موارد وضع مهبل مدخوله بودن به اثبات می رسد.مشخص کننده مدخوله بودن است . علیرغم عدم مشاهده پارگی در پرده بکارت با توجه به وضع مهبل و مخاط آن
نشانه های مدخوله بودن:
1-پرده بکارت شل و متسع و دارای سوراخ بدون پارگی یا شلی پرده بکارت و متسع شدن سوراخ میانی آن و بعلت شلی پرده بکارت و اتساع سوراخ میانی آن – دو انگشت به آسانی وارد مهبل شده و با لمس دیواره مهبل – صاف شدن نسبی چینهای مهبل بخوبی احساس می گردد .
2- دهلیز فرج و دهانه مهبل وسیع یعنی اتساع دهلیز فرج فاصله ای بین دو قسمت سطحی لبهای فرج تا پرده بکارت است که معمولاً 2/5 – 4 سانتیمتر طول دارد . بعلت آمیزش مکرر لبهای فرج از هم دور شده و دهلیز متسع می گردد.
3- مخاط مهبل نسبتاً ضخیم و چینهای اندکی صافتر و دارای چینهای جدا شده از هم
4- خواب چینها نامنظم است و به یک سو نیست .
5- مجرای مهبل باز و معمولاً تا دو سوم آن قابل رویت است یعنی گشادی مجرای مهبل در اثر صاف شدن نسبی چینهای مهبل – بطوریکه مجرای مهبل معمولاً تا حدود دو سوم طول خود کاملاً نمایان است . چینهای باز شده مهبل بخوبی به چشم می خورد و خواب چینها بر خلاف دوشیزگان همه به یک سو یعنی بسوی دهانه مهبل نبوده و بطور نامنظم به این سو و آن سو می باشد .
6- قابل معاینه با انگشت است و حتی باز کردن آن با اسپکولومهای ظریف مقدور است و صدمه ای به مخاط وارد نمی شود .
7- بعلت باز شدن چینهای مهبلی کانال مهبل طویل است .
نکته مهم تفاوت بین خون بکارت با خون قاعدگی یا خونی است که از پرده ترمیم یافته خارج می شود. معمولا پس از پارگی پرده بکارت خونریزی کم و بیش شدیدی ایجاد می شود. حداقلی برای خونریزی در این حالت نداریم ممکن است در حد یک یا دو قطره باشد و یا شاید هم بیشتر باشد ولی حداکثر به اندازه آغشته شدن یک عدد پوشک خواهد بود و چیزی که مسلم است این است که این خونریزی نباید ادامه داشته باشد.نکته همین جا می باشد اگر کسی اقدام به ترمیم بکارت نماید چون دیگر امکان استفاده از خون طبیعی ناشی از پارگی بکارت وجود ندارد معمولا میزان خونریزی بیشتری از حالت طبیعی به وجود خواهد آمد یا اصلا خونریزی نخواهد داشت. خون پرده بکارت معمولا سریع لخته می شود و تفاوتش با خون سایر قسمت های بدن این است که حاوی مقادیری سلول واژینال می باشد.
بین خون ناشی از قاعدگی و خون پرده بکارت نیز تفاوت است چون خون قاعدگی دارای فیبرینوژن کمتر است، لذا دیرتر لخته شده و سلول های واژینال در آن بسیار زیاد است در حالی که خون حاصل از پرده بکارت سریعتر لخته شده و حاوی مقادیر کمی سلول واژینال است.
علت پارگی بکارت
چون در اولین مقاربت پرده بکارت (در صورت وجود) به دلیل اینکه قطر کمتری نسبت به قطر آلت مرد دارد، از ورود آلت تا حدودی جلوگیری می کند ولی با ایجاد فشار بیشتر دچار پارگی می شود. این پارگی همانند سایر پارگیها در بدن ایجاد درد و سوزش و خونریزی می کند.پس اگر به طور طبیعی هنگام اولین مقاربت به عرض کم واژن همراه با مانعی که به راحتی امکان دخول آلت مردانه را ندهد برخورد نمایید شخص تا حالا دخول واژنی نداشته است.فکر کنم اگر کمی در این زمینه اطلاعات داشته باشید به راحتی تفاوت عرض ناشی از استمنا توسط انگشت و عرض ایجاد شده ناشی از آلت مردانه برای شما قابل احساس خواهد بود.
تشخیص زمان پارگی بکارت
معمولا تا 2 هفته بعد از پارگی بکارت از روی نشانه های ظاهری می توان تاریخ دقیق آن را حدس زد و پزشک متخصص یا ماما تا 1 ماه می تواند تاریخ پارگی را حدس بزند و بعد از 1 ماه به هیچ وجه زمان پارگی پرده معلوم نمی شود.از لحاظ شکل ظاهری اگر پرده بکارت ترمیم یافته نباشد لبه های پارگی جدید در پرده بکارت معمولا زخمی و قرمز رنگ بوده و آثار خون لخته شده در آن مشاهده می شود.بعد از حدود یک هفته لبه های بریدگی از مخاطی مشابه مخاط پرده پوشیده شده و بعد از حدود دو هفته لبه های زخم نسبتا گرفته می شوند. اگر پرده بکارت ترمیم یافته باشد مراحل فوق صورت نمی گیرد.نکته مهم دیگر این است که لبه های پارگی چون آزاد هستند و به هم اتصال ندارند هیچ وقت به هم جوش نمی خورند و اگر دو تکه پارگی به هم دوخته شوند و پرده ترمیم شود محل ترمیم به صورت یک اسکار برجسته روشن کوچک مشخص خواهد شد.

اخیرا بعضی از دختران برای حفظ بکارتشان اقدام به برقراری رابطه جنسی از مقعد یا پشت مینمایند که در اینجا لازم است به نکاتی برای تشخیص این اقدام توجه نمود

نشانه های برقراری رابطه جنسی از مقعد:
در صورت مکرر بودن ، علایم دخول را می توان مشاهده نمود. باید دانست که اگر دفعات دخول کمتر از 3-2 مورد باشد نباید انتظار علایم را داشت در صورتی که دفعات دخول بیشتر باشد علائمی مثل از بین رفت چین های مقعدی که در حالت معاینه پوست اطراف مقعد صاف تر از زمان طبیعی است و تورم یا صافی چین ها ، ضخیم شدن پوست اطراف مقعد که به داخل کشیده شده و تا ناحیه پوستی مخاطی ادامه می یابد و گهگاه ناحیه یاد شده پوسته گذار می گردد ، دیده می شود.اگر مفعول حرفه ای باشد ضخیم شدن پوست حتی به داخل رکتوم امتداد می یابد و فیسوزهای بهبود یافته قبلی به صورت خطوط کم رنگ در محل چین ها دیده می شود . در مفعولین حرفه ای مقعد شکل قیفی پیدا می کند مثل اینکه مقعد به طرف داخل کشیده شده باشد از نکات مهم این است که هیچ وقت نباید شل شدگی اسفنکتر مقعدی را از یاد برد. در افراد حرفه ای و در مشاهده مقعدی اکثرا علائمی مشاهده نمی گردد مگر از مانور به خصوصی استفاده نمائیم . مواقعی که شخصی در حالت معاینه قرار دارد انگشتان بزرگ را در فاصله کمی از مقعد قرار داده و با بقیه انگشتان باسن را گرفته و به طرف کناره ها می کشیم تا چین ها مقعدی به خوبی نمایان شوند . سپس به طور عمدی به اسفنکتر فشار آورده و تا فرد خود را جمع کند و اگر افکار او را به نکته دیگری جلب نمایید حرکت ارادی اسفنکتر از بین رفته و حالت آن مشحص می شود .
علائم پارگی اسفنکتر چین ها ممکن است مشاهده شود که لازم به توجه می باشد شلی اسفنکتر مقعدی از علائم دخول مکرر می باشد.
در ضمن باید به حالت مجرای مقعدی نیز توجه کرد.دخول مقعدی ممکن است باعث تغییر حالت مجرای مقعدی- ایجاد بواسیر و هموروئید-زایده های گوشتی کوچک در اطراف مجرای مقعدی-زگیلهای کوچک-بیرون زدن قسمتی از بافت از مقعد-کمی باز شدن مجرای مقعدی و … شود.

نحوه تشخیص باکره بودن دختر بدون رفتن به پزشک | معاینه پرده بکارت

نحوه تشخیص باکره بودن دختر بدون رفتن به پزشک | معاینه پرده بکارت

از کجا بفهمیم طرف دختر هست تشخیص باکره بودن دختر چگونه است؟

 

آیا برای تشخیص باکره بودن حتماً باید به دکتر مراجعه کرد ؟ تشخیص باکرگی دختر چطور امکان پذیره و چگونه باید پرده بکارت را معاینه کرد؟ آیا تشخیص باکره بودن دخترها از هر شخصی ساخته است ؟ آیا من بکارت دارم ؟ فلان کار رو کردم آیا بکارتم رو از دست دادم ؟

 

به گزارش تالاب اینها نمونه سوالاتی هستش که ممکنه حتی در ذهن شما هم وجود داشته باشه . قبل از هر چیزی باید بگم که تشخیص باکرگی دختر ؛ در صورتی که اون دختر اعمال خطر آفرینی رو انجام داده کار یه شخص عادی نیست .

 

نحوه تشخیص باکره بودن دختر بدون رفتن به پزشک

تشخیص باکره بودن دخترها رو باید به دکتر واگذار کنید . بنابر این به دخترایی که رابطه جنسی مهبلی نداشتند توصیه کنم که شخصا اقدام به معاینه ی خودشون نکنن . چون شما دراین زمینه تجربه ای ندارید و ممکنه بزنید بکارت تون رو ناقص کنید !

 

اما دخترهایی هستند که از سر کنجکاوی یا اشتباه ؛ انگشت یا هر چیزی دیگه ای رو کم تا زیاد وارد واژن شون کردند . حالا ممکنه خون ریزی اتفاق افتاده یا نیافته ؛ در هرحال نگران این هستند که بکارتشون چه وضعی داره ؟ این مطلب برای چنین دخترانی تهیه شده . سایت تالاب

نحوه تشخیص باکره بودن دختر بدون رفتن به پزشک | معاینه پرده بکارت

تشخیص پارگی پرده بکارت دختر :

 

1- حالت پره های‌ فرج

طبق معمولً پره های‌ اطراف مهبل فرج در دختران، نزدیک به هم و حالتی چسبیده دارند، به طوری‌که با نگاه اولیه به ان؛ به وضوح دیده نمیشود، در حالیکه در زنها این پره ها آشکارا دیده می‌شوند.

 

2- شکل مهبل فرج

اگر مهبل فرج، شکل هفت داشته باشد، میتواند علامت پارگی پرده با دخول آلت تناسلی مرد باشد، چرا که در اثر فشار وارده به دیواره، شکل ان از حالتی گرد به هفت تبدیل می‌شود.

پارگی پرده، چه در حین دخول نزدیکی یا عوامل فوق، ممکن است با آسیب دیگر قسمتهای فرج «اطراف مهبل، مجاری ادرار، پوسته ی بین مهبل و معقد» نیز همراه باشد.

 

3- دیواره های‌ داخل فرج «گردن رحم»

دیواره ی گردن رحم از قشای برجسته ای مانند تشکیل شده است، که در اثر نزدیکی مداوم، این برجستگی ها تحلیل و از بین می‌رود، به طوریکه دخول به اسانی و با کمتر فشاری انجام می‌گیرد.

 

یعنی شما اگر برای نخستین دخولتان به اسانی واژن را یافتید و توانستید به سهولت دخول انجام بدهید ان دختر قبلا حتماً رابطه جنسی برقرار نموده است.

 

4-اگر شما توانستید یک بند اول از 2 انگشت اشاره و انگشت وسط دست را داخل واژن کنید ان خانم حتماً قبلا رابطه جنسی داشته است.

در مورد دخترانی که با فیلم بازی کردن می‌گویند که مورد تجاوز قرار گرفته اند.به اسانی میتوان صحت و سقم این مسله را تشخیص داد.
چون دخترانی که بر اثر تجاوز بکارتشان را از دست میدهند دچار جراحت مجاری ادرار و زخم داخل رحم «فیبرون» میشوند که به اسانی قابل تشخیص است.

 

یعنی در مواقعی که پرده طی چند مرحله یا با شدت یا بر اثر تجاوز از بین رود، زخم های‌ مجاری ادرار و زخم داخل رحم «فیبرون» پیش می‌آید.

 طبتاج http://tebtaj.ir

نشانه های‌ با کره بودن دختر چیست :

 

1- پرده بکارت قابل اتساع و دارای سوراخ بدون پارگی

2- دهلیز فرج و دهانه مهبل

3- مخاط مهبل ضخیم و چین دار و دارای چینهای روی هم خوابیده

4- خواب چینها طبق معمولً رو به دهانه مهبل است .

5- مجرای مهبل باریک« تنگ با دیواره های چین دار» و عمق ان قابل رویت نیست .

6- معاینه با انگشت مقدور نیست ودر اثر اصرار به معاینه احتمال آسبی مخاط می رود .

7- به علت روی هم خوابیدن چینهای مهبل – کانال مهبل کوتاه است .

 

نحوه تشخیص باکره بودن دختر بدون رفتن به پزشک | معاینه پرده بکارت

باکره بودن چگونه تشخیص داده می شود؟

 

در صورتیکه پرده بکارت از نوع الاستیک باشد

عمل دخول بدون پاره شدن پرده انجام می گیرد و سالم بودن این پرده ها دخول را رد نمی کند یعنی در دوشیزگان پرده های ازاله نشدنی به اشکال حلقوی – هلالی – دو لتی و کنگره دار و دندانه دار و …

 

دارای سوراخ میانی منظم و لبه های کاملاً صاف و مخاط مهبل با چینهای روی هم خوابیده می باشد که خواب انها رو به دهانه مهبل و مجرای مهبل بسیار باریک است .

 

باید توجه کرد از نظر جسمی عدم پارگی پرده بکارت برای تشخیص باکرگی « دوشیزگی » اصولاً مطرح نیست ودر این موارد وضع مهبل مدخوله بودن به اثبات می رسد.مشخص کننده مدخوله بودن است . علیرغم عدم مشاهده پارگی در پرده بکارت با توجه به وضع مهبل و مخاط ان

نحوه تشخیص باکره بودن دختر بدون رفتن به پزشک | معاینه پرده بکارت

نحوه تشخیص باکره بودن دختر

 

نشانه های‌ مدخوله بودن :

1-پرده بکارت شل و متسع و دارای سوراخ بدون پارگی یا شلی پرده بکارت و متسع شدن سوراخ میانی ان و به علت شلی پرده بکارت و اتساع سوراخ میانی ان – دو انگشت به آسانی وارد مهبل شده و با لمس دیواره مهبل – صاف شدن نسبی چینهای مهبل بخوبی احساس می گردد .

 

2- دهلیز فرج و دهانه مهبل وسیع یعنی اتساع دهلیز فرج فاصله ای بین دو قسمت سطحی لبهای فرج تا پرده بکارت است که طبق معمولً 2/5 – 4 سانتیمتر طول دارد . به علت آمیزش مکرر لبهای فرج از هم دور شده و دهلیز متسع می گردد.

 

3- مخاط مهبل نسبتاً ضخیم و چینهای اندکی صافتر و دارای چینهای جدا شده از هم

 

4- خواب چینها نامنظم است و به یک سو نیست .

 

5- مجرای مهبل باز و طبق معمولً تا دو سوم ان قابل رویت است یعنی گشادی مجرای مهبل در اثر صاف شدن نسبی چینهای مهبل – بطوریکه مجرای مهبل طبق معمولً تا حدود دو سوم طول خود کاملاً نمایان است .

 

چینهای باز شده مهبل بخوبی به چشم می خورد و خواب چینها بر خلاف دوشیزگان همه ی به یک سو یعنی بسوی دهانه مهبل نبوده و به طور نامنظم به این سو و ان سو می باشد .

 

6- قابل معاینه با انگشت است و حتی باز کردن ان با اسپکولومهای ظریف مقدور است و آسیب ای به مخاط وارد نمی شود .

 

7- به علت باز شدن چینهای مهبلی کانال مهبل طویل است .

 

نکته مهم تفاوت بین خون بکارت با خون قاعدگی یا خونی است که از پرده ترمیم یافته خارج می‌شود. طبق معمول پس از پارگی پرده بکارت خونریزی کم و بیش شدیدی ایجاد می شود.

 

حداقلی برای خونریزی دراین حالت نداریم ممکن است در حد یک یا دو قطره باشد و یا شاید هم بیشتر باشد ولی حداکثر به اندازه آغشته شدن یک شماره پوشک خواهد بودو چیزی که مسلم است این است که این خونریزی نباید ادامه داشته باشد.

 

نکته همین جا می باشد اگر کسی اقدام به ترمیم بکارت نماید چون دیگر امکان استفاده از خون طبیعی ناشی از پارگی بکارت وجود ندارد طبق معمول میزان خون ریزی بیشتری از حالت طبیعی به وجود خواهد آمد یا اصلا خون ریزی نخواهد داشت. خون پرده بکارت طبق معمول سریع لخته می‌شود و تفاوتش با خون سایر قسمت های‌ بدن این است که حاوی مقادیری سلول واژینال می باشد.

 

بین خون ناشی از قاعدگی و خون پرده بکارت نیز تفاوت است چون خون قاعدگی دارای فیبرینوژن کمتر است، لذا دیرتر لخته شده و سلول های واژینال در ان بسیار زیاد است در حالی که خون حاصل از پرده بکارت سریع تر لخته شده و حاوی مقادیر کمی سلول واژینال است.

 

علت پارگی بکارت

چون در نخستین مقاربت پرده بکارت «درصورت وجود» بدلیل این‌که قطر کمتری نسبت به قطر آلت مرد دارد، از ورود آلت تا حدودی جلوگیری می‌کند ولی با ایجاد فشار بیشتر دچار پارگی میشود.

 

این پارگی همانند سایر پارگیها در بدن ایجاد درد و سوزش و خون ریزی میکند.پس اگر به طور طبیعی هنگام نخستین مقاربت به عرض کم واژن همراه با مانعی که به اسانی امکان دخول آلت مردانه را ندهد برخورد نمایید شخص تا حالا دخول واژنی نداشته است.

 

فکر کنم اگر کمی دراین زمینه اطلاعات داشته باشید به اسانی تفاوت عرض ناشی از استمنا توسط انگشت و عرض ایجاد شده ناشی از آلت مردانه برای شما قابل احساس خواهد بود.

نحوه تشخیص باکره بودن دختر بدون رفتن به پزشک | معاینه پرده بکارت

آموزش نحوه تشخیص باکره بودن دختر بدون تست و پزشکی

 طبتاج http://tebtaj.ir

تشخیص زمان پارگی بکارت

طبق معمول تا 2 هفته بعد از پارگی بکارت از روی نشانه های‌ ظاهری می‌توان تاریخ دقیق ان را حدس زد و دکتر متخصص یا ماما تا 1 ماه می‌تواند تاریخ پارگی را حدس بزند و بعد از 1 ماه به هیچ عنوان زمان پارگی پرده معلوم نمیشود.

 

مجله تالاب: از لحاظ شکل ظاهری اگر پرده بکارت ترمیم یافته نباشد لبه های پارگی جدید در پرده بکارت طبق معمول زخمی و قرمز رنگ بوده و آثار خون لخته شده در ان مشاهده می شود.

 

بعد از حدود یک هفته لبه های بریدگی از مخاطی مشابه مخاط پرده پوشیده شده و بعد از حدود دوهفته لبه های زخم نسبتا گرفته می شوند. اگر پرده بکارت ترمیم یافته باشد مراحل فوق صورت نمی‌گیرد.

 

نکته مهم دیگر این است که لبه های پارگی چون آزاد هستند و به هم اتصال ندارند هیچ وقت به هم جوش نمی خورند و اگر دو تکه پارگی به هم دوخته شوند و پرده ترمیم شود محل ترمیم به صورت یک اسکار برجسته روشن کوچک مشخص خواهد شد.

 

نشانه های‌ برقراری رابطه جنسی دختر از مقعد :

درصورت مکرر بودن ؛ علایم دخول را می توان مشاهده نمود. باید دانست که اگر دفعات دخول کمتر از 3-2 مورد باشد نباید انتظار علایم را داشت در صورتی که دفعات دخول بیشتر باشد علائمی مثل از بین رفت چین های مقعدی که در حالت معاینه پوست اطراف مقعد صاف تر از زمان طبیعی است و تورم یا صافی چین ها ؛ ضخیم شدن پوست اطراف مقعد که به داخل کشیده شده و تا ناحیه پوستی مخاطی ادامه می یابد و گهگاه ناحیه یاد شده پوسته گذار می گردد ؛ دیده می شود.

 

اگر مفعول حرفه ای باشد ضخیم شدن پوست حتی به داخل رکتوم امتداد می یابد و فیسوزهای التیام یافته قبلی به صورت خطوط کم رنگ در محل چین ها دیده می شود .

 

در مفعولین حرفه ای مقعد شکل قیفی پیدا می کند مثل اینکه مقعد بطرف داخل کشیده شده باشد از نکات مهم این است که هیچ وقت نباید شل شدگی اسفنکتر مقعدی را از یاد برد.

 

در افراد حرفه ای ودر مشاهده مقعدی اکثرا علائمی مشاهده نمی گردد مگر از مانور به خصوصی استفاده نمائیم . مواقعی که شخصی در حالت معاینه قرار دارد انگشتان بزرگ را در فاصله کمی از مقعد قرار داده و با بقیه انگشتان باسن را گرفته و بطرف کناره ها می کشیم تا چین ها مقعدی به خوبی نامیان شوند . سپس به طور عمدی به اسفنکتر فشار آورده و تا فرد خودرا جمع کند و اگر افکار وی را به نکته دیگری جلب نمایید حرکت ارادی اسفنکتر از بین رفته و حالت ان مشحص می شود .

 

علائم پارگی اسفنکتر چین ها ممکن است مشاهده شود که لازم به توجه می باشد شلی اسفنکتر مقعدی از علائم دخول مکرر می باشد.

درضمن باید به حالت مجرای مقعدی نیز توجه کرد. دخول مقعدی ممکن است باعث تغییر حالت مجرای مقعدی- ایجاد بواسیر و هموروئید-زایده های‌ گوشتی کوچک در اطراف مجرای مقعدی-زگیلهای کوچک-بیرون زدن قسمتی از بافت از مقعد-کمی باز شدن مجرای مقعدی و … شود.

 

معاینه پرده بکارت توسط خود شخص

خانم ها بدلیل خصوصیات روانی مایل نیستند برای معاینه ی پرده خود به دکتر مراجعه کنند و این در تعداد زیادی از موارد موجب افسردگی و ناراحتی های‌ روحی در آن ها می‌گردد.

 

پرده ی بکارت به شکلی است که خود شخص به تنهایی قادر به معاینه نیست ودر مواردی که ناشیانه این عمل انجام گیرد موجب آسیب زدن به پرده خواهد شد.توصیه می‌شود که برای معاینه ی پرده بکارت خود به ماما و دکتر زنان مراجعه نمایید.

 

18 سالگی سنی است که دختر جوان نخستین چک آپ خودش را باید پیش یک دکتر یا ماما انجام بدهد.برای معاینه پرده بکارت باید لب های‌ خارجی فرج را کاملا با انگشت شست و اشاره باز کنید و با استفاده از آینه پرده را معاینه کنید.

 

اگر دوست یا آشنایی باشد راحتتر می‌شود پرده را معاینه کرد بدین ترتیب که شما با استفاده از انگشت های‌ میانی و اشاره یک دست و انگشت شست و اشاره دست دیگرتان دو لب فرج را کاملا باز می‌کنید و دوست شما با استفاده از یک چراغ قوه نور رابه آینه می تاباند تا نور به داخل مهبل منعکس شود.

نحوه تشخیص باکره بودن دختر بدون رفتن به پزشک | معاینه پرده بکارت

تشخیص دادن باکره بودن دختر بدون آزمایش و تست

 

نشانه های‌ روانی و رفتاری:

طبق معمول باید به دختری که به اسانی در مورد رابطه جنسی اظهار نظر می‌کند شک کرد.همچنین کسیکه نخستین دفعه رابطه جنسی را تجربه می‌کند طبق معمول به اسانی و بدون شرم بیرون آوردن لباسهایش را نمی پذیرد و اینکار برایش سخت است.به اسانی بوسه نمیزند و وقتی که لباسهایش از تنش بیرون آورده شد احساس شرم و خجالت غیر ارادی از حالت و چهره اش نمایان است.

 

حال به توضیحاتی کلی در مورد این پرده « بکارت یا دوشیزگی» می‌پردازیم.

 

پرده بکارت پرده ای است که در دهانه مهبل در قسمت تحتانی دهلیز ان قرار دارد .این پرده در سنین پائین تر سطحی است ولی با بالا رفتن سن و رشد لبه های‌ بزرگ و کوچک فرج عمقی تر می‌شود .این پرده در محیط خود به جدار مهبل می چسبد .

 

شکل سوراخ وسط و همچنین قوام – رشد و ضخامت ان نوع پرده را مشخص می‌کند که در دکتری قانونی حائز اهمیت می‌باشد . نسج پرده بکارت عمدتاً از بافت هم بند الاستیک و کلاژن تشکیل شده و هردو سطح داخلی و خارجی ان توسط اپیتلیوم سنگفرشی مطبق پوشیده شده است. هیچ گونه عنصر غددی یا عضلانی در پرده بکارت وجود ندارد و رشته های‌ عصبی ان زیاد نیست.

 

پرده بکارت دقیقا چیه ؟

پرده بکارت یه لایه نازک غیرقابل ترمیم هستش که در دهانه ی واژن قرار داره . عمقی که بکارت در اون قرار داره بر خلاف برخی شنیده ها زیاد نیست . فاصله ی پرده بکارت از بیرون داره شاید در حد یک بند انگشت باشه .

 

البته این فاصله بسته به عواملی مثل تحریک شدن یا نشدن ؛ باز یا بسته بودن پاها از هم و … ممکنه کمی متغیر باشه . ولی در کل حدود رو به طور متوسط میشه در حد همین 1 الی 2 سانتی متر درنظر گرفت .

 

به طور کلی بکارت در چه صورتی آسیب می بینه ؟

پرده بکارت تا مستقیما بهش فشار وارد نشه ؛ طبق معمول آسیب نمی بینه . این فشار میتونه با انگشت ؛ اشیائ مختلف ودر نهایت آلت مردانه باشه . بنابر این اگه تا حالا چیزی رو فرو نکردید پس باید سالم باشه .

 

بعضی ها میپرسند که پرده بکارت با دوچرخه سواری و اسب سواری، ورزش های‌ رزمی ؛ ژیمناستیک ؛ ضربه به آلت ؛ فشار آب ؛ خاروندن و … هم ممکنه پاره بشه ؟ نمیشه گفت صد در صد خیر . ولی شرایط سختی باید جفت و جور بشن که بکارت با این فاکتورها آسیب ببینه .

 

پرده بکارت و دختران دوچرخه سوار و اسب سوار:

با توجه به محل قرار گیری بکارت و پهنای زین در قسمتی که آلت روی اون قرار میگیره ؛ طبق معمول دوچرخه سواری و اسب سواری به بکارت آسیب نمیزنه . ضربه هایی که در حین دوچرخه سواری و سوارکاری به آلت وارد میشه به کل آلت وارد میشه نه فقط به دهانه ی واژن که بکارت در اون قرار داره .

 

بنابر این نشستن دختر روی زین اسب ؛ دوچرخه و موتورسیکلت بدلیل پخش شدن ضربه های‌ احتمالی بین آلت و نواحی اطراف اون ؛ عملا باعث نمیشه که بکارت آسیب ببینه .

 

البته سر این قضیه که بکارت با دوچرخه سواری و اسب سواری آسیب می بینه یا نه اختلاف هستش . برای خاطرجمعی موقع سوارکاری و … پاهاتون رو بیش از حد معمول باز نکنید و از برخورد ضربه های‌ شدید به آلت پیش گیری کنید .

 

پرده بکارت و دختران رزمی کار :

دختران رزمی کار ممکنه در حین تمرین یا مبارزه ؛ ممکنه ضربه ای به آلت شون وارد بشه و حتی خون ریزی هم اتفاق بیافته . آیا بکارت چنین دختری از بین رفته ؟!
ضربه های‌ سهوی یا عمدی طبق معمول با پشت یا سینه ی پا ممکنه به آلت وارد بشه .

 

این یه شرایطی مثل همون زین اسب و … رو به وجود میاره . پس دختران رزمی کار هم چندان نباید نگران باشن . دریک حالت ممکنه در ورزشهای رزمی بکارت آسیب ببینه !

 

پاهای دختر بیش از حدود 90 درجه باز باشه ؛ ضربه با انگشت بزرگ پا وارد بشه ؛ محل ضربه هم باید دقیقا در دهانه ی واژن باشه و به مقدار حدود بیش از 1 سانتی متر داخل هم بره !!! فراهم شدن این شرایط از محالات محسوب میشه !

 

پرده بکارت و دختران ژیمناست :

بر سر این‌که ورزش ژیمناستیک باعث پارگی بکارت میشه یا نه هم اختلاف وجود داره . عده ای میگن آسیب می بینه چون پاها به طور مکرر و بیش از حد باز میشه . عده ای هم همان‌ گونه معتقدند که بکارت فقط با ورود آلت و امثال اون آسیب میبینه .

 

حالا بنده حد وسط رو درنظر می گیرم ! دختران ژیمناست اولا پاها رو کمتر از وسط ودر حد 180 درجه باز کنن . دوما اگه حس کردن موقع باز کردن پاها ؛ دهانه واژن از هم باز میشه احتیاط کنن و پاها رو بیشتر از اون حد باز نکنن !

 

شکل کلی پرده بکارت چطوریه ؟

پرده بکارت تقریباً به شکل دایره به دیواره ی واژن متصل شده ؛ بسته به نوع پرده ؛ روی اون روزنه های‌ ریز و درشتی ممکنه وجود داشته باشه که خون های‌ پریود از اونا عبور می کنن و خارج میشن .به گزارش تالاب از نظر رنگ تقریباً هم رنگ محیط داخلی واژن هستند و تشخیص اون برای افراد عادی اگه نگیم غیر ممکنه ؛ خیلی سخته .

نحوه تشخیص باکره بودن دختر بدون رفتن به پزشک | معاینه پرده بکارت

ممکنه دختری از سر کنجکاوی انگشت یا یه شی دیگه رو داخل کنه … ؟

دراین صورت چه اتفاقی می افته ؟ آیا بکارت به طور کامل از بین میره ؟ درصورت رخ دادن چنین اشتباهی دو اتفاق ممکنه بیافته :

 

1 – برخی از دختران میگن ؛ من انگشتم رو مثلاً بیش از یک بند داخل کردم ولی نه درد داشتم و نه خون ریزی کردم .

2 – عده ای دیگه میگن یه دردی حس کردند و وقتی مثلاً انگشت شون یا … رو بیرون کشیدند خون دیدند .

 

بکارت انواع و اقسام مختلفی داره . بکارت رو با توجه به روزنه هایی که روی اون وجود داره تقسیم بندی می کنن . به طور قطع میشه گفت هیچ دخترجوانی وجود نداره که بکارتش کاملا بسته باشه و هیچ روزنه ای نداشته باشه .

 

نه این‌که چنین پرده هایی اصلا وجود نداشته باشن ؛ چرا ؛ وجود دارن ولی در همون اوایل سنین بلوغ وقتی پریود میشن و بدلیل بسته بودن پرده، خون های‌ پریود نمی تونن خارج بشن مشکلاتی رو برای اون دختر ایجاد می کنن که با مراجعه به دکتر ؛ با یه تیغ جراحی یه برش کوچیکی روی پرده ایجاد میشه و خون ها خارج میشن .

 

بنابر این اگه دختری انگشتش رو داخل کرد ولی خونی ندید به علت اینه که بکارت اون سوراخ یا سوراخ های‌ بزرگی داره و انگشتش از اون سوراخ ها رد شده و به داخل راه پیدا کرده .

 

البته ممکنه اگه بازم انگشتش رو داخل کنه مثل دفعه ی اول شانس باهاش یار نباشه و بلایی سر خودش بیاره .
پس این دختران علیرغم این‌که انگشت شون داخل رفته و خونی هم ندیدند ؛ میشه گفت بکارت شون سالمه و نباید نگران باشند .

 

اما گروه دیگه ای از دختران بر اثر کنجکاوی هایی که میکنن ممکنه دردی احساس کنن و حتی خون هم ببینند . با توجه به توضیحاتی که داده شد ؛ بکارت این دختران مثل گروه قبلی سوراخ های‌ بزرگی نداره ؛ برای همین موقع فشار وارد کردن به اون بکارت آسیب دیده ودر اثر اون خون ریزی کردند .

 

خب تکلیف دخترانی که با انگشت به بکارت شون آسیب زدن چیه ؟

این دختران هم نباید زیاد نگران باشند ؛ بکارت شون به طور کامل از بین نرفته ؛ بلکه بخشی از اون آسیب دیده . اگه این دختران برای معاینه به دکتر زنان مراجعه کنن شاید بهشون بگن که مثلاً ساعت 3 یا 9 بکارت شون آسیب دیده .

طبتاجhttp://tebtaj.ir

خواندن مطالب زیر به شما پیشنهاد می شود :

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی