Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

آموزش خوردن واژن آلت تناسلی زن

آموزش س.ک.س دهانی ( خوردن واژن و آلت تناسلی )

 

خیلی از مردها با لیسیدن و یا خوردن واژن همسر خود عشق را ابراز می کنند. در مقابل مردان زیادی هم هستند که هیچ علاقه ای به این کار ندارند. ممکن است گاهی عده کمی از زنها هم از لیسیدن آلت شان هیچ لذتی نبرند. بنابراین شما باید از تمایل طرف مقابل اطلاع کافی داشته باشید. گاهی انجام این عمل مرد را هم بیشتر تحریک کرده و موجب می شود او در مراحل بعدی مقاربت لذت بیشتری از رابطه ببیرد.

 

برای اینکه طعم و بوی دستگاه تناسلی زن برای شما آزار دهنده نباشد، بهتر است ابتدا با هم به حمام رفته و ضمن عشق بازی موهای آنرا تراشیده و یکدیگر را با صابون بشویید و یا اینکه از ژل زرد ایموشن جهت رفع بوی بد استفاده نمایید.

 

بعد از شستن دست ، یک یا دو انگشت را وارد واژن کرده و دایره وار بچرخانید درست مثل وقتی که داخل یک لیوان را می شویید. آیا لذتبخش نبود؟ حال می توانید زبانتان را با خیال راحت هرجا که دوست دارید وارد کنید و اقدام به خوردن واژن نمایید.

 

حالت های مختلف خوردن واژن زن توسط مرد

 

زن به پشت خوابیده بین پاهای او دراز بکشید و پاهایش را روی شانه تان قرار دهید. یا اینکه او روی لبه تخت بنشیند و شما مقابل او روی زمین زانو بزنید. یک راه دیگر اینست که او پاهایش را دو طرف سرتان بازکند و تقریبا” روی صورت شما بنشیند. (در این حالت احتمالا صورتتان خیلی خیس خواهد شد)

 

خوردن واژن زن

یکی از بهترین وضعیتها برای خوردن واژن حالت ۶۹ است. وقتی زن به حالت وارونه روی شما قرار بگیرد می توانید هر دو یکدیگر را تحریک کنید و از زبان و دستتان همراه هم استفاده کنید. گاهی می توانید در این وضعیت جای خود را با یکدیگر عوض کنید. خیلی از زوجها راحتتر هستند تا رابطه دهانی را در حالتی که به پهلو کنار یکدیگر خوابیده اند انجام دهند. حتی می توانید شیوه های مختلف جدید را نیز امتحان کنید.

 

بهترین راه به ارگاسم رساندن زنان از طریق مقاربت دهانی استفاده از ضربات ریتمیک و پشت سر هم زبان به کلیتوریس است.

برچسب‌ها

تا حالا۴ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
سلام مجردم دنبال یه خانم مطلقه یابیوه تنها هستم برای دوستی یا صیغه. ترجیحأ ازتبریز. لطفأ فقط پیام بدین.09148936410
۳۰ تیر ۰۰
ای ریدم تو غرورت A
۱۸ بهمن ۹۹
غرور تو میاره پایین کم کم سوارت میشه
۲۴ آذر ۹۹
من مجردم ولی دوس دارم این تجربه رو داشته باشم.کسی راه حل داره؟
۱۴ مهر ۹۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی