Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

آموزش ساک زدن رابطه جنسی دهانی یا اورال

معنی ساک زدن , آموزش ساک زدن , ساک زدن از نظر شرعی ,تعریف ساک زدن , اورال سکس ,پوزیشن های ساک زدن,حکم شرعی ساک زدن,بیماری های ساک زدن ,بهداشت ساک زدن

آموزش ساک زدن + پوزیشن های مخصوص رابطه جنسی دهانی

آموزش رابطه جنسی دهانی یا ساک زدن

آموزش کامل ارتباط جنسی دهانی یا اورال

آموزش جامع ساک زدن

به گزارش طبتاج http://tebtaj.ir آمیزش دهانی (به انگلیسی: Oral sex) نام گونه‌ای از آمیزش جنسی در انسان است که در آن تلاش می‌شود تا اندام شریک جنسی فرد با کمک دهان، دندانها، زبان و حلق شبیه‌سازی شود. در این گونه رفتار، مرد برای زن یا زن برای مرد یا هر دو به‌طور همزمان اندام جنسی طرف مقابل را به وسیله دهانشان تحریک می‌کنند.

نام‌های شناخته شدهٔ این گونه از آمیزش در زبان فارسی به ترتیب، قضیب‌لیسی یا ساک زدن (گرفته شده از فعل انگلیسی Suck به معنی مکیدن) و فرج‌لیسی یا کس‌لیسی است.

برخی این آمیزش را برای عشق‌بازی و پیش از دخول یا در میانهٔ آن بکار می‌برند.

رابطه جنسی دهانی

آیا مکیدن دستگاه تناسلی زن برای مرد ضرری به لحاظ بهداشتی دارد؟ یعنی ترشحاتی که خارج می شود و ناخودآگاه به درون دهان فرد هم می رود، آیا ضرری برای مرد دارد و راه حل صحیح برای اینکه هم مقاربت دهانی انجام بشود و هم همسر را به اوج حالت رضایت بخش برساند و هم ضرری برای مرد نداشته باشد چیست؟
در این مطلب سعی شده از نطر شرعی به سوال پاسخ داده شود:
۱٫ شکی نیست که در دین مبین اسلام، انسان می تواند هر گونه لذت جنسی و غیر آن را از همسرش ببرد. در این خصوص محدودیتی وجود ندارد. تنها در برخی ایام خاص و زمان عادت ماهانه، آمیزش جنسی ممنوع شده است. بقیه کامجویی ها به قوت خود باقی است.

اما این تجویز به معنای مناسب و یا مجاز بودن هر گونه رفتار و عمل جنسی بین همسران نیست. برخی از رفتارهای جنسی مثل سکس مقعدی در شرع مقدس اسلام، کراهت شدید دارد . برخی از علما بر اساس روایات وارده، آن را حرام می دانند و یا سکس دهانی را مورد نکوهش قرار می دهند.
شخصی به امام صادق(ع) اظهار می دارد که آیا مرد می تواند، اندام تناسلی و فَرج همسر خود را ببوسد، امام فرمود: اشکالی ندارد ولی این چه کاری است؟!
با این جمله کراهت خود را از این گونه رفتار نشان داد. از روایت استفاده می شود که سکس دهانی به طریق اولی و با قیاس اولویت مورد توجه ائمه(ع) نبوده و نیست.(۱)
۲٫ اگر چه برخی کتاب­ها و نوشته ­ها رابطه جنسی دهانی را جایز می شمارند و آن را برای زن و شوهر رضایت بخش می پندارند، اما باید توجه داشت که این عمل در شرع مقدس مورد نکوهش واقع شده است .از لحاظ بهداشتی و پزشکی آسیب­ها و ضررهایی در پی دارد.
۳٫ هرچه که از بدن انسان طی فرایندی خاص، طبیعی و یا غیر طبیعی دفع می شود ،مانند عرق، ادرار، مدفوع، خون، ناخن، شوره، منی، ترشحات مهبلی و رحمی و … غیر قابل خوردن و چندش آور است.

به دلیل اینکه مواد دفع شده جزء سموم حاصل از فعل و انفعالات بدن یا محل مناسبی برای تجمع، رشد و تکثیر میکروب ها می باشند، بدن به طور طبیعی میلی به خوردن این گونه مواد دفعی و ضایعات بدن را ندارد. احتمال آلوده بودن آن ها به انواع و اقسام باکتری­ها و میکروب­ها بسیار است.
۴٫ اگر چه ترشحات معمولی خانم­ها که از اندام تناسلی آنان خارج می گردد، پاک است، ولی هنگامی آمیزش جنسی و زمانی که زن به اوج لذت جنسی می­رسد، نجس بوده و حکم منی مردان را پیدا می کند، به همین خاطر خوردن آن در هر صورت حرام می باشد، البته گاهی خوردن منی، ادرار و مدفوع در بعضی از افرادی که دارای نوعی از انحرافات جنسی می باشند، در مواردی دیده می شود که نشان از وخامت انحراف جنسی آنان دارد.
۵٫ خوردن مایع منی و ترشحات مهبلی در هنگام اوج لذت جنسی، علاوه بر این که از لحاظ شرعی و دینی حرام است، از نظر پزشکی و بهداشتی نیز صحیح نیست. مشکلات زیادی برای حلق و دهان، معده و دستگاه گوارش پیش می آورد. باعث مضرات زیادی برای روده ها و کلیه ها می باشد. شاید یکی از علل نجاست و حرمت خوردن آن ها به خاطر وجود مشکلات و مضراتی باشد که خوردن این گونه ترشحات در بدن شخص ایجاد می کند.
۶٫ معمولاً منی و ترشحات اندام تناسلی وقتی از دستگاه تناسلی و مجرای ادرار خارج می شود، میکرب­های زیادی را که در مجرای ادرار هست، با خود به همراه می آورد.

چون آن منطقه ­ها و مجرای ادرار بسیار آلوده است، احتمال سرایت میکرب­ها زیاد است. به راحتی میکروب­ها و باکتری­های دستگاه تناسلی به مجاری حلق و معده وارد می شود. باعث عفونت و سرایت بیماری به بخش های دیگر بدن فرد می گردد.

علاوه بر انتقال باکتری­ها و میکروب های مجرای ادرار، موجب انتقال و سرایت بیماری های مقاربتی نظیر ایدز، سیفلیس، سوزاک و… به بدن فرد سالم می شود. اگر یکی آلوده به بیماری مقاربتی باشد، به راحتی سیفلیس و سوزاک و ویروس ایدز وارد دهان و حلق خواهد شد . مشکلات زیادی را برای فرد ایجاد می کند.
۷٫ با توجه به مطالب مطرح شده، برای پیشگیری از آسیب ها و مشکلات احتمالی، توصیه می شود تا آن جا که امکان دارد، از سکس دهانی اجتناب کنید . به هیچ وجه ترشحات اندام تناسلی را نخورید. اگر ناخواسته وارد فضای دهان­تان گردید، فوراً آن را بیرون بریزید. دهان خود را شسته و و با شوینده­ های مخصوص دهان، آن را ضدعفونی و پاک نمایید.
۸٫ در حال حاضر شیوه­ای وجود ندارد که بتوانید از ورود ترشحات اندام تناسلی به دهان جلوگیری کنید، مگر این که خودتان از ابتدا به سکس دهانی تمایلی نداشته باشید و آن را انجام ندهید.بر فرض این که اندام تناسلی زن را قبل از آمیزش پاک گردانید، چون نمی توانید در حین عمل سکس دهانی، از ترشحات جلوگیری کنید، باز تلاش شما به جایی نخواهد رسید و نمی توانید از ورود ترشحات آلوده به فضای دهان­تان اجتناب کنید.
۹٫ توصیه می شود به جایی این که بخواهید با سکس دهانی، لذت جنسی و رضایت بخشی داشته باشید و خود را با آسیب­ها و مشکلات آن گرفتار کنید، به سکس مهبلی و واژینال روی بیاورید. با لمس و مالش کلیتوروس، با دست و یا آلت تناسلی، همسرتان را به اوج لذت جنسی برسانید.
پی­ نوشت­:
۱٫ وسائل الشیعه حر عاملی، محمد بن حسن، قم: مؤسسه آل البیت، جلد۱۴، باب تقبیل، ۱۴۰۹ ه.ق،

———————————————————————

http://www.khatoononline.ir/wp-content/uploads/2015/07/atrin.net_2015-01-12_15-37-3821.jpg

مطلب شماره دو:

آیا رابطه جنسی دهانی مشکل ساز است؟
نظر اکثریت زوج ها را نمیتوان در یک محدوده خاص تعریف کرد. در واقع سلیقه زوجها در مورد رابطه دهانی بسیار متفاوت است. در یک سر طیف عده ای بطور کل از رابطه دهانی پرهیز میکنند و در سر دیگر طیف زوجهایی جای دارند که آن را جزء جدانشدنی از رابطه جنسی روزمره خود میدانند. عده ای بیشتر تمایل دارند که برای آنها اینکار انجام شود تا برای دیگری اینکار را انجام دهند (معمولا خانم ها) برعکس عده ای تمایل زیادی برای انجام آن نشان میدهند (معمولا آقایان). اگر بخواهیم به چند مزیت رابطه دهانی در زوجها اشاره کنیم میتوانیم از این موارد یاد کنیم:

رابطه دهانی امکان جذابی برای متنوع کردن رابطه جنسی به زوج ها میدهد. نشاط و هیجانی که از چند دقیقه لیسیدن و بوسیدن ناحیه تناسلی به فرد دست میدهد او را آماده ورود به مرحله بعد میکند. معمولا شروع تحریک ناحیه تناسلی با بوسیدن و لیسیدن آرام ناحیه مدخل مهبل و بخصوص کلیتوریس باعث ترشح و لغزندگی کافی مهبل و آمادگی آن برای مرحله دخول آلت بدون درد و سوزش میشود. در مورد مردان هم بخصوص آنان که در سنین میانسالی یا بالاتر قرار دارند تحریک دهانی آلت باعث سفت شدن بهتر و سریعتر آن میشود (درصورتی که ممکن است در حالت معمول با تماس با آلت زن به اندازه کافی سفت نشود)

انجام اینکار برای دیگر باعث ایجاد حالت نوعی خضوع جنسی لازم برای ادامه یک رابطه جذاب دوطرفه میشود. بسیاری از آقایان هنگام رابطه جنسی ممکن است هنوز به نوعی رابطه رئیس و مرئوس و یا قوی و ضعیف را با همسر خود حفظ کرده باشند (دست کم ممکن است خانمها هنوز چنین احساسی داشته باشند). بوسیدن و لیسیدن آلت زن در این موارد به او نشان میدهد که هنگام رابطه جنسی باید چنین احساساتی را کنار گذاشت و فقط به فکر لذت بردن از رابطه جنسی بود.

تحریک دهانی را میتوان بعنوان جایگزین مناسبی برای روابط جنسی کاملا “آلت محوری” معرفی کرد. تصور بعضی از زوج ها از رابطه جنسی تنها دخول آلت مرد بداخل مهبل زنانه- حرکتهای متوالی آلت و سرانجام انزال و ارضاء دوطرفه است. درصورت بروز اشکال در روند سفت شدن آلت و یا زودارضایی و یا درد و سوزش و انقباض عضلات مهبلی این روند بصورت بسیار آزارنده و خسته کننده ای در میآید که براحتی تمام زندگی زناشویی دوطرفه را مختل میکند. استفاده از رابطه دهانی دوطرفه میتواند جایگزین خوبی برای دخول آلت باشد. دراینصورت زوجها میتوانند با آرامش و راحتی بیشتری به ادامه رابطه خود بپردازند و حتی الامکان در فرصت مناسب تری به بررسی و درمان مشکل پیش آمده بپردازند.

 در مورد بهداشتی بودن یا نبودن اینکار باید گفت با وجودیکه بطور طبیعی گونه هایی از باکتری های اغلب غیربیماریزا (و بعضا بیماریزا) در مدخل و داخل مهبل خانمها حضور دارند معمولا تماس دهانی با این قسمت منجر به بروز مشکل جدی نمیشود و شما با خیال راحت میتوانید از بوسیدن و لیسیدن این قسمت لذت ببرید. البته درصورت وجود هرگونه احتمال عوامل بیماریزای مقاربتی (مانند تبخال یا سوزاک) بهتر است اینکار با تأمل بیشتری صورت بگیرد. مشکلی که در مورد خانم ها وجود دارد این است که درصورت داشتن رابطه جنسی کنترل نشده با چند نفر بدلیل بی علامت بودن عفونت در خانم ها اغلب تا مدت ها از وجود آلودگی اطلاعی در دست نیست. نکته مثبت در مورد آقایان این است که با نصب کاندوم های طعم دار میتوان بدون هراس از امکان انتقال عوامل بیماریزا اینکار را انجام داد. نکته جالب توجه این است که بعضی اصرار دارند که زوج ها حتی در دوران قاعدگی خانمها هم لازم نیست از رابطه دهانی اجتناب کنند و میتوان اینکار  را بدون تماس با خون قاعدگی انجام داد (درهرحال فکر میکنم اغلب زوجها به اصطلاح ترجیح بدهند عطای این کار را به لقای آن ببخشند). شرح کامل جزئیات و روشهای مربوط به سکس یا رابطه دهانی و موارد احتیاط مربوط به این کار را میتوانید در کتاب “راهنمای کامل پییشگیری از اختلالات جنسی” و دیگر کتابهای سه گانه بیابید. موفق باشید

———————————————————————————————-

http://www.khatoononline.ir/wp-content/uploads/2015/07/2015315177670a17.jpg

مطلب شماره سه:

ﺗﻌﺮﯾﻒ نزدیکی دھﺎﻧﯽ ( ORAL )
ﻧﻮﻋﯽ از اﻋﻤﺎل اﺻﻠﯽ راﺑﻄﻪ ﺟﻨﺴﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ واﺳﻄﻪ ﻟﯿﺴﯿﺪن ( Lick ) ﯾﺎ ﻣﮑﯿﺪن  آﻟﺖ ﺗﻨﺎﺳﻠﯽ زﻧﺎﻧﻪ و ﻣﺮداﻧﻪ اﻧﺠﺎم ﻣﯽ ﭘﺬﯾﺮد و ﺟﺰء رﻓﺘﺎرھﺎی ﻣﺴﺘﻘﯿﻢ راﺑﻄﻪ ﺟﻨﺴﯽ ﻣﯿﺒﺎﺷﺪ ( ﻧﻪ ﻣﻌﺎﺷﻘﻪ )

دﻻﯾﻞ ﻟﺬت ﻓﯿﺰوﻟﻮژﯾﮑﯽ نزدیکی دھﺎنی
ﻣﺮدان :

ﻣﮑﯿﺪن آﻟﺖ ﺗﻨﺎﺳﻠﯽ ﻣﺮدان ﺑﺎﻋﺚ اﯾﺠﺎد ﻓﺸﺎر ﺑﺮ آﻟﺖ ﺷﺪه و اﯾﻦ ﻓﺸﺎر ﻣﻨﺠﺮ ﺑﻪ ﺗﺠﻤﻊ ﺧﻮن در ﺑﺎﻓﺘﮫﺎی آﻟﺖ ﻣﯿﺸﻮد و اﯾﻦ ﺣﺎﻟﺖ ﺑﺮای ﻣﺮدان ﻟﺬﺗﺒﺨﺶ اﺳﺖ و ﺑﺎﻋﺚ ﺣﺎﻟﺖ ﺑﺮاﻧﮕﯿﺨﺘﮕﯽ در آﻧﮫﺎ

ﻣﯿﺸﻮد ، ھﻤﭽﻨﯿﻦ ﺣﺮﮐﺖ ورود و ﺧﺮوج آﻟﺖ در دھﺎن و ﻓﺸﺎر ﻟﺒﮫﺎ ﺑﺮ آن ﻣﯿﺘﻮاﻧﺪ ﺑﺮ اﻓﺰاﯾﺶ ﻟﺬت آن ﻣﻮﺛﺮ ﺑﺎﺷﺪ.
زﻧﺎن:
ﻟﯿﺴﯿﺪن  ﯾﺎ ﻣﮑﯿﺪن ﻟﺒﻪ ھﺎی ﺑﯿﺮوﻧﯽ ﻣﯿﺘﻮاﻧﺪ ﺑﺮای زﻧﺎن ﻟﺬﺗﺒﺨﺶ ﺑﺎﺷﺪ و در ﺗﺤﺮﯾﮏ و ارﮔﺎﺳﻢ ﻏﯿﺮ دﺧﻮﻟﯽ ﻣﻮﺛﺮ ﺑﺎﺷﺪ ﺧﺼﻮﺻﺎ درﻣﻮرد اﻓﺮادی ﮐﻪ واژن آﻧﮫﺎ ﺗﺮﺷﺢ ﻣﻌﻤﻮل را ﻧﺪارﻧﺪ و ﺑﻪ

ﻋﺒﺎرﺗﯽ دﭼﺎر ﺧﺸﮑﯽ واژن ھﺴﺘﻨﺪ ﺳﮑﺲ دھﺎﻧﯽ ﭘﯿﺶ از دﺧﻮل ﻣﯿﺘﻮاﻧﺪ ﻋﻼوه ﺑﺮ ﺗﺤﺮﯾﮏ درﺳﮫﻮﻟﺖ ﻋﻤﻞ ﻣﻮﺛﺮ ﺑﺎﺷﺪ.

دﻻﯾﻞ رواﻧﯽ ﻟﺬت از نزدیکی دھﺎﻧﯽ

ﻋﺎﻣﻞ رواﻧﯽ در ﻟﺬت ﺟﻨﺴﯽ ﻣﺮدان ﺑﯿﺶ از ﻋﺎﻣﻞ ﻓﯿﺰﯾﮑﯽ ﻧﻘﺶ ﺑﺎزی ﻣﯿﮑﻨﺪ ﺗﺎ ﺣﺪی ﮐﻪ ﻣﺮدان اﯾﻦ ﺗﻮاﻧﺎﯾﯽ ﻏﯿﺮ ارادی را دارﻧﺪ ﺗﺎ ﺑﺪون ﻋﻤﻞ ﻓﯿﺰﯾﮑﯽ راﺑﻄﻪ ﺟﻨﺴﯽ ﺑﻪ اﻧﺰال دﺳﺘﯿﺎﺑﻨﺪ ﮐﻪ

ﻣﻌﻤﻮﻻ اﯾﻦ اﺗﻔﺎق در ﺧﻮاب ﺑﺮای آﻧﮫﺎ اﺗﻔﺎق ﻣﯽ اﻓﺘﺪ و ﻋﻠﺖ آن ﻧﯿﺎز ﺑﻪ ﺗﺨﻠﯿﻪ ﻣﻨﯽ ﻣﯿﺒﺎﺷﺪ ﺑﻪ ﻋﺒﺎرﺗﯽ ﺑﺪن ﻣﺮدان ھﺮ ﭼﻨﺪ وﻗﺖ ﯾﮑﺒﺎر ﻧﯿﺎز ﺑﻪ ﺗﺨﻠﯿﻪ ﻣﻨﯽ دارد و اﯾﻦ ﻋﻤﻞ ﺑﺮای ﭘﺮوﺳﺘﺎت و دﻓﻊ

ﺑﮫﺘﺮ ادرار ﻻزم اﺳﺖ .

ھﻤﭽﻨﯿﻦ ﺣﺲ ﺑﺮاﻧﮕﯿﺨﺘﮕﯽ ﻣﺮدان ﻣﯿﺘﻮاﻧﺪ ﺑﺎ ﯾﮏ ﺟﺮﻗﻪ ذھﻨﯽ زودﮔﺮ ﭼﻨﺪ ﺛﺎﻧﯿﻪ ﺻﻮرت ﭘﺬﯾﺮد ، ﭘﯿﺮاﻣﻮن ﻣﻮارد ﻣﺬﮐﻮر راﺑﻄﻪ ﺟﻨﺴﯽ دھﺎﻧﯽ از اﺑﻌﺎد رواﻧﯽ ﺑﺮای ﻣﺮدان از اﯾﻦ ﺣﯿﺚ

ﻟﺬﺗﺒﺨﺶ اﺳﺖ ﮐﻪ ﺣﺲ ﺑﺮﺗﺮی ﺑﻪ آﻧﮫﺎ دﺳﺖ ﻣﯿﺪھﺪ و ھﻤﭽﻨﯿﻦ ﻋﻤﻞ ھﻤﺴﺮ ﺧﻮد را ﻓﺪاﮐﺎراﻧﻪ و ﺑﺮﮔﺮﻓﺘﻪ از ﺣﺲ دوﺳﺖ داﺷﺘﻦ ﻣﺤﺴﻮب رواﻧﯽ و ذھﻨﯿﺖ ﭘﺮدازی در ﻣﺮدان آﻧﻘﺪری ھﺴﺖ ﮐﻪ

ﺑﺪون ﺗﺠﺮﺑﻪ ﻟﺬت آن ﺑﻪ اﯾﻦ ﺑﺎور رﺳﯿﺪه ﺑﺎﺷﻨﺪ ﮐﻪ اﯾﻦ راﺑﻄﻪ ﺣﺘﻤﺎ ﺑﺮای آﻧﮫﺎ ﻟﺬﺗﺒﺨﺶ ﺧﻮاھﺪ ﺑﻮد ﭼﺮا ﮐﻪ ﻓﮑﺮ ﺑﻪ آن ﺑﺮای آﻧﮫﺎ ﻟﺬت ﺑﺨﺶ اﺳﺖ در ﻧﺘﯿﺠﻪ ﻣﻐﺰ آﻧﮫﺎ ﺑﻪ اﯾﻦ ﻋﻤﻞ واﮐﻨﺶ ﻣﺜﺒﺖ ﻧﺸﺎن ﻣﯿﺪھﺪ.

اﮔﺮ ﭼﻪ در زﻧﺎن دو ﻓﺎﮐﺘﻮر اﺣﺴﺎس و ﻟﻤﺲ ﻧﻘﺶ ﺑﺴﺰاﺋﯽ در ﺗﺤﺮﯾﮏ ﺟﻨﺴﯽ و ﻟﺬت ﺟﻨﺴﯽ ﺑﺎزی ﻣﯿﮑﻨﺪ اﻣﺎ اﯾﻦ ﺑﺪان ﻣﻌﻨﺎ ﻧﻤﯿﺒﺎﺷﺪ ﮐﻪ ذھﻨﯿﺖ ﺟﻨﺴﯽ ﯾﺎ ﺗﺨﯿﻼت ﺟﻨﺴﯽ در زﻧﺎن ﮐﻢ اھﻤﯿﺖ اﺳﺖ

، ﺳﮑﺲدھﺎﻧﯽ در زﻧﺎن ﻧﯿﺰ ﻟﺬﺗﺒﺨﺶ اﺳﺖ و از ﻧﻈﺮ روﺣﯽ رواﻧﯽ ﺑﺎﻋﺚ ﺷﮑﻞ ﮔﯿﺮی ﺣﺲ ﺧﻮﺷﺎﯾﻨﺪی ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ھﻤﺴﺮﺷﺎن در آﻧﮫﺎ ﻣﯿﺸﻮد ﺑﺎور اﯾﻦ ﻣﻮﺿﻮع ﮐﻪ ھﻤﺴﺮوی ﺑﻪ او اﯾﻦ ﻟﺬت را

ﺗﻘﺪﯾﻢ ﻣﯿﮑﻨﺪ در ﭘﺮورش ﺣﺲ ﺗﻌﻠﻖ دروﻧﯽ ﻣﻮﺛﺮ ﺗﺮ اﺳﺖ.

ﭼﺮا ﺑﺮﺧﯽ زﻧﺎن و ﻣﺮدان از نزدیکی دھﺎﻧﯽ اﺟﺘﻨﺎب ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ ؟
دﻟﯿﻞ اول ) اﯾﻦ ﯾﮏ رﻓﺘﺎر ﮐﺜﯿﻒ و ﭼﻨﺪش آور اﺳﺖ ..!؟

ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ آﻧﮑﻪ آﻟﺖ ﺗﻨﺎﺳﻠﯽ ﻣﺮداﻧﻪ و زﻧﺎﻧﻪ ﻣﺤﻠﯽ ﺑﺮای دﻓﻊ ادرار اﺳﺖ اﯾﻦ ﻃﺮز ﻓﮑﺮ در ﺑﺮﺧﯽ اﻓﺮاد ﺑﻮﺟﻮد ﻣﯽ آﯾﺪ ﮐﻪ اﯾﻦ اﻧﺪام از ﻧﻈﺮ ﺑهﺪاﺷﺘﯽ ﭘﺎک ﻧﻤﯿﺒﺎﺷﺪ و ﻟﺴﯿﺪن و ﻣﮑﯿﺪن آن

ﻋﻤﻠﯽ ﮐﺜﯿﻒ اﺳﺖ در ﺣﻘﯿﻘﺖ آﻟﺖ ﺗﻨﺎﺳﻠﯽ اﮔﺮﭼﻪ ﻣﺤﻞ دﻓﻊ ادرار ﻣﯿﺒﺎﺷﺪ اﻣﺎ در ﺻﻮرت رﻋﺎﯾﺖ ﻧﻈﺎﻓﺖ ﻣﺤﻠﯽ ﻏﯿﺮ ﺑﮫﺪاﺷﺘﯽ ﻣﺤﺴﻮب ﻧﻤﯿﺸﻮد و اﻟﺒﺘﻪ ﻓﺮاﻣﻮش ﻧﮑﻨﯿﻢ اﯾﻦ ﻣﺤﻞ ، ﻣﺤﻞ اﺻﻠﯽ

ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ ﻟﺬت ﺟﻨﺴﯽ اﺳﺖ.

اﯾﻦ اﻓﺮاد اﮐﺜﺮا آﻧﺮا ﻋﻤﻠﯽ ﭼﻨﺪش آور ﻣﯽ داﻧﻨﺪ و در ﻣﻮاﺟﻪ ﺷﺪن ﺑﺎ آن رﻓﺘﺎر و ﺑﺮﺧﻮردی ﺗﻨﺪ ( ﺗﺪاﻓﻌﯽ – ﺗﮫﺎﺟﻤﯽ – اﮐﺮاه ) از ﺧﻮد ﺑﺮوز ﻣﯿﺪھﻨﺪ ﯾﺎ ﺣﺘﯽ ﺗﻤﺎﯾﻞ ھﻤﺴﺮ ﺧﻮد ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ آﻧﺮا ﺑﻪ

ﺗﻤﺴﺨﺮ ﭘﺲ ﻣﯿﺰﻧﻨﺪ ، اﯾﻦ رﻓﺘﺎر آﻧﮫﺎ ﻣﯿﺘﻮاﻧﺪ ﯾﮑﯽ از دﻻﯾﻞ اﺻﻠﯽ ﺳﺮﮐﻮب ﻣﯿﻞ ﺟﻨﺴﯽ ھﻤﺴﺮ (ﺣﺘﯽ ﺑﺮای ھﻤﯿﺸﻪ ) ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ وی ﺑﺎﺷﺪ ﻣﻌﻤﻮﻻ اﯾﻦ اﻓﺮاد ﺧﻮد را در اﺳﺎرت ذھﻨﯿﺖ اﺷﺘﺒﺎھﯽ

ﻗﺮار داده اﻧﺪ، ﭼﻪ ﺑﺴﺎ ھﺴﺘﻨﺪ اﻓﺮادی ﮐﻪ ﺣﺘﯽ از دﯾﺪن و ﻟﻤﺲ ﮐﺮدن آﻟﺖ ﺗﻨﺎﺳﻠﯽ ھﻢ اﮐﺮاه دارﻧﺪ اﯾﻦ اﻓﺮاد ﻧﯿﺎز ﺑﻪ درﻣﺎن دارﻧﺪ / ﻻزم ﺑﻪ ذﮐﺮ اﺳﺖ ﺑﺮﺧﯽ از اﯾﻦ اﻓﺮاد ﭘﺲ از ﺗﺠﺮﺑﻪ ﻋﻤﻠﯽ ﺗﻐﯿﯿﺮ

دﯾﺪﮔﺎه ﺧﻮاھﻨﺪ داد.

دﻟﯿﻞ دوم ) اﯾﻦ رﻓﺘﺎر را درﺷﺄن ﺷﺨﺼﯿﺖ ﺧﻮد ﻧﻤﯿﺪاﻧﻨﺪ

اﮐﺜﺮ زﻧﺎن ﺗﺼﻮر ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ ﺳﮑﺲ دھﺎﻧﯽ ﻣﺨﺼﻮص اﻋﻤﺎل روﺳﭙﯿﮫﺎ . ﺑﺎزﯾﮕﺮان ﭘﻮرﻧﻮ ﻣﯿﺒﺎﺷﺪ و اﻧﺘﻈﺎر ھﻤﺴﺮ آﻧﮫﺎ از اﻧﺠﺎم آن اﻧﺘﻈﺎری ﻏﯿﺮﻣﻌﻘﻮﻻﻧﻪ و ﻣﻘﺎﯾﺴﻪ ﺷﺪن ﺑﺎ روﺳﭙﯿﮫﺎ ﻣﯿﺪاﻧﻨﺪ و

ﺣﺘﯽ ﯾﮏ ﺗﻮھﯿﻦ ﺑﻪ ﺗﺼﻮر اﯾﻨﮑﻪ اﻧﺠﺎم اﯾﻦ رﻓﺘﺎر ﺑﺎﻋﺚ ﮐﻮﭼﮏ ﺷﺪن ﺷﺨﺼﯿﺖ آﻧﮫﺎ ﻣﯿﺸﻮد از اﻧﺠﺎم آن ﺧﻮدداری ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ اﯾﻦ در ﺣﺎﻟﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﯾﮑﯽ از ﻧﺸﺎﻧﻪ ھﺎی ﻗﺪرت و ﺑﺮﺗﺮی ﻣﯿﺘﻮاﻧﺪ ﺗﺎﻣﯿﻦ

ﻏﺮﯾﺰه ﺟﻨﺴﯽ ھﻤﺴﺮ ﺑﺎﺷﺪ.

دﻟﯿﻞ ﺳﻮم ) ﺗﺮس و ﺗﺼﻮﯾﺮ ﻧﺎ ﻣﻄﻠﻮب ذھﻨﯽ

ﺑﺮﺧﯽ از اﻓﺮاد ﻣﻤﮑﻦ اﺳﺖ ﻣﻮرد اﺳﺘﻔﺎده ھﺎی ﺟﻨﺴﯽ ﻗﺮار ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ و ﺟﺰ اﻓﺮادی ﺑﺎﺷﻨﺪ ﮐﻪ ﺑﻪ زور وﻋﻠﺖ ﺗﻤﺎﯾﻞ اﻓﺮاد ﺑﮫ ﺳﮑﺲ دھﺎﻧﯽو ﺧﻮدداری ﺑﺮﺧﯽ از اﻧﺠﺎم آن  ﻧﺎﺧﻮاﺳﺘﻪ درﮔﯿﺮ

ﭼﻨﯿﻦ راﺑﻄﻪ ای ﺷﺪه ﺑﺎﺷﻨﺪ ﯾﺎ ﺗﺼﻮﯾﺮی در ذھﻦ آﻧﮫﺎ ﻧﻘﺶ ﺑﺴﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ ، ﻣﺴﻠﻤﺎ ﻧﺎ ﺧﻮدآﮔﺎه وﻏﯿﺮ ارادی ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ آن واﮐﻨﺶ ﻣﻨﻔﯽ ﺑﺮوز ﻣﯿﺪھﻨﺪ اﯾﻦ اﻓﺮاد ﺑﺮای ﺣﻞ اﯾﻦ ﻣﺸﮑﻞ ﻧﯿﺎز ﺑﻪ درﻣﺎن
درﻣﺎن دارﻧﺪ.

دﻟﯿﻞ ﭼﮫﺎرم ) ﻋﺪم ﺗﻘﺎﺑﻞ آن

آﯾﺎ ﺧﻮد ﺣﺎﺿﺮ ﺑﻪ اﻧﺠﺎم اﯾﻦ رﻓﺘﺎر ﺑﺮای ھﻤﺴﺮ ﺗﺎن ھﺴﺘﯿﺪ ؟ اﮔﺮ ﻧﻪ ﺑﻌﯿﺪ ﻧﯿﺴﺖ ﻋﻠﺖ ﺧﻮداری ھﻤﺴﺮ ﺷﻤﺎ از اﻧﺠﺎم آن ﯾﺎ اﻧﺠﺎم ﺑﺎ اﮐﺮاه آن ﯾﮑﻄﺮﻓﻪ ﺑﻮدن آن ﺑﺎﺷﺪ
نزدیکی دھﺎﻧﯽ از ﻧﻈﺮ ﺷﺮﻋﯽ
راﺑﻄﻪ ﺟﻨﺴﯽ دھﺎﻧﯽ ﺑﯿﻦ زن و ﺷﻮھﺮ از ﻧﻈﺮ ﺷﺮﻋﯽ از رواﺑﻂ ﻏﯿﺮ ﻣﺘﻌﺎرف ﻧﻤﯿﺒﺎﺷﺪ و ﺑﺮ ﻋﮑﺲ ازرواﺑﻄﯿﺴﺖ ﮐﻪ اﺷﮑﺎل ﺷﺮﻋﯽ در ﺻﻮرﺗﯽ ﮐﻪ ﺗﺮﺷﺤﺎت آﻟﺖ ﺗﻨﺎﺳﻠﯽ ﻣﺮداﻧﻪ و زﻧﺎﻧﻪ

ﺧﻮرده ﻧﺸﻮد ﺑﻪ آن وارد ﻧﯿﺴﺖ و ﻣﺮاﺟﻊ ﺗﻘﻠﯿﺪ ﻧﯿﺰاﻧﺠﺎم آﻧﺮا ﺑﺎ ﺷﺮط ﻣﺬﮐﻮر ﺑﺪون اﺷﮑﺎل ﻣﯿﺪاﻧﻨﺪ .

—————————————————————————–

http://www.khatoononline.ir/wp-content/uploads/2015/07/picture-1483217.jpg

مطلب شماره ۴:

آموزش لیس زدن زن و مرد در رابطه جنسی

لیسیدن آلت تناسلی مرد مقدمات:

– شستشوی آلت برای آنکه باعث بیماری نشود

– داشتن و یا نداشتن مو در اطراف آلت به سلیقه طرفین بازمی گردد. اما اگر مودار باشد بایستی کاملا تمیز شود.

– پوشیدن یک شورت جذاب و تحریک کننده طوری که آلت مرد به صورت برجسته در زیر آن نمایان شود.

– استفاده از خوش بو کنندها بر روی شورت یا اطراف آلت

حالات بدن مرد:

۱. به پشت خوابیدن مرد (بهتر است مرد زیر سر خود بالشی بگذارد تا شاهد لیسیدن آلتش توسط زن باشد. نگاه کردن مرد برای هر دو طرف تحریک کننده خواهد بود.

۲. زن به پشت بخوابد ، مرد بر روی سینه زن می نشیند طوری که آلت خود را مابین سینه های زن قرار می دهد. زن با فشردن سینه ها به هم آلت مرد را تحت فشار قرار می دهد .آلت مرد به لبهای زن می خورد.

۳. زن و مرد به روی هم طوری که سر مرد در سمت پاهای زن و سر زن در سمت پاهای مرد قرار گیرد (شصت و نه انگلیسی)

روش لیسیدن آلت مرد:

– آلت مرد از چهار قسمت حساس تشکیل شده است: بیضه ها – انتهای بیضه ها (ما بین مقعد و بیضه ها – طول آلت – سر آلت(حشفه)

– لیسیدن همه این مناطق توصیه می شود.

– سر آلت تحریک پذیرترین قسمت است.به آرامی بلیسید.

– در قسمت طول آلت بخش تحتانی حساس تر است.

– ابتدا با نوک زبان با آلت بازی کنید.

– سر آلت را با لبهای خود بمکید.

– مجددا از نوک زبان استفاده کنید.

– می توانید آلت را کنترل شده در دهان فرو کنید.به دفعات متعدد ادامه دهید.

– برخی مردان زود انزال هستند و با این عمل به انزال می رسند.اگر زنی تمایل داشت می تواند ادامه داده و منی مرد را  بر روی بدن خود(سینه ها – شکم – آلت زن – باسن و …) بریزد.

– مرد نباید در این کار ذره ای اجبار به خرج دهد.

نقش پیشابراه در ارگاسم زنان

ممکن است در جریان آمیزش جنسی درصدزیادی از خانمهاهرگز به اوج لذت جنسی نرسند.در مطالعات مختلف شیوع سرد مزاجی از۱۰تا۸۰درصد متغیر بوده است.سرد مزاجی با نداشتن ارگاسم متفاوت است.زنان سرد مزاج میتوانند به ارگاسم برسند.یک زن همجنس باز در ارتباط با جنس مخالف سرد مزاج است ولی با رابطه جنسی با همجنس خود کاملا” ارضا میشود.

نداشتن ارگاسم همیشه با سرد مزاجی همراه نیست.بسیاری از زنها علیرغم نداشتن ارگاسم از رابطه جنسی لذت میبرند.سرد مزاجی حقیقی حالتی است که در آن هیچ پاسخ به هیچ نوع تحریک جنسی و در هیچ شرایطی وجود ندارد.

 زنی که فقط از راه تحریک کلیتوریس به ارگاسم میرسد نه تنها سرد مزاج نیست بلکه گاهی ممکن است از لحاظ جنسی خیلی هم فعال باشد ولی شریک جنسی او باید بداند که چگونه او را ارضا کند.ممکن است خانمی در ارتباط با یک مرد به ارگاسم نرسد در حالیکه مرد دیگری بتواند او را به ارگاسم برساند. در اینصورت دیگر نمیتوان گفت که او به سرد مزاجی مبتلاست.

 باوجود آنکه مقالات زیادی در مورد ارگاسم زنان وجود دارد ولی هنوز دانش ما در این زمینه ناقص است.در بدن زن نقاط حساس زیادی وجود دارد که تحریک مناسب آنها ارگاسم را اجتناب ناپذیر میکند.

 کلیتوریس نقش مهمی در رسیدن به ارگاسم داشته و حتی قبل از بلوغ نیز میتواند تحریک کننده باشد.التهاب کلیتوریس در اثر استمناء یا بعد از یائسگی بخاطر کمبود هورمون استروژن میتواند مانع از نقش مهم آن در ارگاسم شود.بعد از کلیتوریس اندامهای جنسی مجاور آن مانند قسمت داخلی لبهای کوچک وزیر شکم نقش مهمی در تحریک جنسی و ارگاسم دارند.مقعد نیز نقش تحریک کنندگی زیادی دارد.ولی بهتر است بجای سکس مقعدی آنرا با انگشت تحریک کنید.در بعضی از خانمهایی که مدتها بکلی ارگاسم نداشته اند با فروبردن انگشت در مقعد بهنگام نزدیکی میتوان ارگاسم ایجاد نمود!

 معمولا” سینه ها به کلیتوریس برای رسیدن به ارگاسم کمک مینمایند.بوسیدن سینه مالش آلت به آن یا حتی فروکردن آلت مرد بین سینه ها میتواند موجب ارگاسم در بعضی خانمها شود.

 سکس دهانی و بالاخره فروکردن نوک آلت در گوش نیز از راههای دیگر تحریک جنسی برای ارگاسم است!

 در بعضی تحقیقات عنوان شده که علت به ارگاسم نرسیدن زن ازطریق واژن فقدان گیرنده های حسی در دیواره واژن است. ولی بیاد داشته باشید که همیشه در دیواره قدامی واژن در مسیر پیشابراه یک نقطه بسیار حساس و تحریک کننده(نقطه جی)وجوددارد.حتی در زنانی که از طریق واژن به ارگاسم میرسند نیز تحریک این نقطه با انگشت بسیار راحت و اثربخش است.این نقطه حساس در بدن تمام خانمها وجود دارد و هنگام ارگاسم مانند یک کیست کوچک زیر دست لمس میشود و بعد از آن بحالت اولیه برمیگردد.بعد از عمل جراحی خارج سازی رحم ممکن است بدلیل قطع شدن قسمتی از دیواره قدامی واژن سرد مزاجی بوجود بیاید.رحم و گردن رحم هیچ نقشی در ارگاسم ندارند.

 در اطراف مدخل واژن غده هایی بنام غدد بارتولین وجود دارند که مواد لیزکننده برای تسهیل نزدیکی ترشح مینمایند.گاهی ترشح موکوسی این غدد بسیار زیاد بوده و به اشتباه این گونه تعبیر میشود که زنها هم مثل مردها در حالت ارگاسم به انزال میرسند.گاهی هم در موقع ارگاسم مایعی با فشار زیاداز پیشابراه خارج میشود.تجزیه این ماده در آزمایشگاه نشان دادکه این ماده ادرار نبوده و همان ترشحات غدد داخل پیشابراه است.

 شدت ارگاسم به عامل ایجاد کننده آن بستگی دارد.معمولا” سکس دهانی به ارگاسم کامل منجرمیشود.هرچه شدت ارگاسم بیشتر باشد زن زودتر قابلیت تحریک جنسی مجدد خواهدداشت.

 زمان تحریک پذیری جنسی نیز در زنان متفاوت است.عده ای بهنگام تخمک گذاری(روزچهاردهم دوره ماهانه)وعده ای هم در ایام قاعدگی بیشترین میل جنسی را دارند.گروه اخیر بیشترین تنش جنسی را در ایام خونریزی ماهیانه دارند.

 وضعیت انجام نزدیکی نیز نقش مهمی در ارگاسم خانمها دارد.معمولا” در حالتی که زن در بالا باشد بعلت زاویه ورود آلت مرد به واژن و برخورد آن با دیواره قدامی بهتر باعث ارگاسم میشود.نزدیکی ازپشت در حالت سجده یا در کنارهم بعلت تماس مناسب نوک آلت مرد با پیشابراه زن از مناسبترین حالتهای نزدیکی برای رسیدن به ارگاسم میباشد.

 شرایط روحی نیز عامل مهمی در احساس رضایت جنسی و رسیدن به ارگاسم محسوب میشود.گاهی حتی چند جمله عاشقانه و محبت آمیز میتواند باعث ارگاسم شود!

——————————————————————————

http://www.khatoononline.ir/wp-content/uploads/2015/07/legal-sex16.jpg

مطلب شماره ۵:

برای کسانی که هویت مذهبی برای خود انتخاب کرده اند فتوای آیت الله مکارم شیرازی را در این خصوص ارائه میکنم:

استفتا از آیت الله مکارم شیرازی

پرسش: حکم سکس دهانی (لیسیدن دستگاه تناسلی توسط زوجین)چه می باشد؟
پاسخ: زن و شوهر می توانند هر گونه لذتی از یکدیگر ببرند ولی شایسته است از کارهایی که با کرامت انسانی سازگار نیست اجتناب ورزند.

برای کسانی که هویت غیر مذهبی برای خود انتخاب کرده اند و صرفا نگاه علمی روانشناختی به موضوع دارند مطالب زیر را ارائه میکنم:

( البته این تفکیک نشاندهنده این نیست که افراد با هویت مذهبی ، نگاه علمی به موضوعات ندارند یا افراد با هویت غیرمذهبی، هیچگونه نگاه مذهبی به موضوعات را قبول ندارند بلکه همپوشانی های گسترده نیز در این دو دیدگاه وجود دارد و این صرفا یک تقسیم بندی برای تعیین تکلیف دین برای افراد با هویت مذهبی است)

تماس جنسی از راه دهان

سکس دهانیOral Sex 

تماس جنسی و تحریک از راه دهان با واژن (عضو جنسی زنانه) و یا با آلت تناسلی مرد را تماس جنسی امن نمی شناسند. تحقیقات تاکنون ثابت کرده اند که تماس از راه دهان می تواند ویروس اچ. آی. وی. و علاوه بر آن دیگر بیماری های مقاربتی سرایتی را انتقال دهد.
* تحریک جنسی از راه دهان مسئله ای که عمومیت دارد
تماس از راه دهان تحریک بر انگیزبوده و قوه جنسی را تحرک میدهد. این کار از طریق مکیدن پنیس (آلت تناسلی مرد)، و یا لیسیدن واژن(عضو جنسی زنانه) و مقعد صورت می گیرد.
“Fellatio” نام لاتین روشی است که در آن آلت مرد توسط زبان تحریک میشود.
“Cunnilingus” به روشی گفته می شود که دهان به تحریک واژن و کلیتوریس میپردازد.
“Anilingus” اصطلاح لاتین  برای روشی است که دهان با مقعد برای تحریک در تماس است.

مطالعات نشان می دهد که تماس جنسی دهانی معمولاً دربین همه گروه های سنی که جوانان را هم شامل می شود، رایج است و در بین بسیاری از شرکای جنسی زن و مرد وهمچنین بین شرکای جنسی هم جنس رواج دارد. این روش در کشورهای غربی به شدت شایع بوده و در ایران نیز از زمان گسترش موبایل و ماهواره  گسترش یافته است و احتمالا مردان و زنان به آن می پردازند. دربین جوانان به خصوص خانم های جوان ممکن است به دلیل عدم تمایل به دخول و حفظ بکارت به عنوان نوعی تمرین در رشد توانایی جنسیتی ویا پاسخ به کنجکاوی های روابط جنسی این عمل جالب باشد که با توجه به خطر انتقال ویروس بهتر است که با هیچ یک از گروه های شرکای جنسی انجام داده نشود.البته درتحریک دهانی آلت تناسلی مردانه در صورت استفاده صحیح از محافظ کاندوم، خطر انتقال بسیار ناچیز خواهد بود.

ابتدا باید به این نکته توجه کرد که سکس دهانی زمانی انجام شود که هر دو شریک جنسی تمایل به این روش دارند و هر دو طرف خواهان این رابطه هستند. نکته دوم بحث بهداشت می باشد. ترشحات جنسی چه در مرد و چه در زن میتواند محتوی ویروسهای خطرناکی چون هپاتیت ب و ث و ایدز و بیماریهای آمیزشی دیگر باشد و هنگام انجام عمل سکس دهانی می تواند باعث انتقال بیماری گردد. لذا عمل سکس دهانی فقط در شریک جنسی قابل اعتماد از نظر مبتلا نبودن به بیماریهای آمیزشی و ویروسی با خطر انتقال بیماری همراه نبوده و بی خطر است. در افراد نا مطمئن می توان از کاندوم استفاده کرد و زن از روی کاندوم این عمل را انجام می دهد . امروزه کاندوم با طعمهای مختلف و اسانسهای میوه ای در بازار موجود است. همچنین قبل از انجام عمل جنسی لازم است ناحیه تناسلی با آب و صابون شسته شود. لازم به ذکر است از وارد شدن صابون به داخل مجرای تناسلی زن جلوگیری شود و فقط سطح خارجی آن شسته شود.

تحریک زبانی ناحیه اسکروتوم یا کیسه بیضه و پوست زیر آلت تناسلی از بیضه ها تا محل ختنه گاه یکی از راههای تحریک جنسی مرد بوده و برای وی لذتبخش می باشد لذا هنگامی که زن این تحریک را برای وی انجام می دهد لذت بسیاری می برد و حتی استمرار این تحریک می تواند مرد را به انزال یا ارگاسم برساند. ناحیه زیر آلت تناسلی مرد در ناحیه ختنه گاه که پوست آلت تناسلی با سر آلت تناسلی ارتباط می یابد و به آن حشفه(Glans) گفته می شود بسیار تحریک پذیر بوده و تحریک این ناحیه بیشترین تحریک را دارد. مکیدن آلت تناسلی نیز تحریک پذیر می باشد. از آنجا که نقاط تحریک پذیر در افراد مختلف ممکن است با هم فرق داشته باشد همانگونه که در مطالب قبلی نیز اشاره کرده ام بازی کشف این نقاط می تواند بازی لذتبخشی برای زوجین باشد و آمادگی ایشان را برای عمل دخول افزایش دهد. لذا شریک جنسی می تواند با تحریک دهانی نقاط مختلف آلت تناسلی، تحریک پذیرترین نقاط را کشف و در دفعات بعد روی آن نقاط توجه و تمرکز بیشتری نشان دهد.

سکس دهانی می تواند به مرد کمک نماید تا کنترل انزال خود را به دست آورد. هنگامی که زن عمل تحریک دهانی را انجام می دهد تا زمان قبل از انزال این عمل ادامه یافته و قبل از انزال با اشاره مرد زن تحریک را قطع می نماید. تکرار این عمل باعث می شود زمان انزال در مرد تاخیر بیفتد.

تحریک زبانی ناحیه داخل ران ، لبهای بزرگ و کوچک آلت تناسلی زن و کلیتوریس  برای زن بسیار لذتبخش بوده و بویژه تحریک کلیتوریس و مکیدن آن می تواند برای زن بسیار خوشایند بوده و وی را به ارگاسم یا اوج لذت جنسی برساند. بسیاری از زنان از تحریک دهانی ناحیه تناسلی خود لذت می برند و تمایل دارند شریک جنسیشان این عمل را برای ایشان انجام دهند. برخی از زنان نیز هنگام تحریک دهانی کلیتوریس دچار درد می شوند و شریک جنسی باید دقت نماید که در صورت دردناک بودن از تحریک و مکیدن کلیتوریس خودداری کند.

انجام عمل سکس دهانی برای زن می تواند به ارگاسم بهتر او کمک نماید. در زنانی که قبل از عمل دخول به اندازه کافی تحریک دهانی صورت گرفته باشد میزان به ارگاسم رسیدن افزایش یافته و این زنان لذت بیشتری از عمل جنسی می برند.

در پایان با تاکید مجدد بر دو اصل دوسویه بودن و احترام به طرف مقابل و همچنین رعایت بهداشت باید گفت سکس دهانی می تواند آمادگی لازم را برای عمل دخول فراهم کند. باید اشاره کرد که اگر اصول بهداشت رعایت گردد و دو شریک جنسی از سلامت کامل برخوردار باشند عمل سکس دهانی مشکلی ایجاد نمی نماید.

نکته ای که باید به آن اشاره کرد اینکه اگر دو شریک جنسی روابط خود را محدود به خویش نمایند و خلاف اصول اخلاق رفتار نکنند می توانند با اطمینان از سلامت شریک جنسی خویش با خیال راحت در زمینه انتقال بیماریهای آمیزشی سکس دهانی را با رعایت شرایط فوق انجام دهند و از رابطه لذت بیشتری ببرند.

تماس جنسی دهانی و خطر انتقال ویروس اچ. آی. وی.
خطر انتقال ویروس اچ. آی. وی. از یک شریک جنسی آلوده از طریق تماس جنسی دهانی بسیار کمتر از ریسک انتقال اچ. آی. وی. ازطریق نزدیکی مقعدی و واژینال است. از این جهت که،مشخص کردن میزان دقیق خطر ریسک انتقال ویروس اچ. آی. وی. از راه سکس دهانی مشکل است. بعلاوه اینکه بیشتر اشخاص در روابط جنسی شان شکل های دیگری ازتماس های جنسی را علاوه بر رابطه دهانی دارند. مانند دخول در واژن و یا مقعد. به این دلیل مشکل می توان مشخص کرد که این انتقال نتیجه تماس دهانی بوده و یا نتیجه تماس های خطرناک دیگربوده است.
ضمن این که علاوه برخطر انتقال ویروس اچ. آی. وی. در تماس دهانی بیماری هایی سرایتی مقاربتی نیز از این راه منتقل می شوند.وقتی که پزشکان خطرانتقال دادن یک آلودگی مسری مانند اچ. آی. وی را توصیف می کنند بیشتر از اصطلاح “خطر بالقوه” ویا “خطر نظری” استفاده می کنند. به زبانی ساده تر “خطر بالقوه” یعنی انتقال از یک شخص به شخصی دیگر ممکن است، هرچند که تاکنون مدارکی مستند برای اثبات قطعی آن وجود ندارد.

” خطر بالقوه” به معنی “خطرمستند” نیست. به کلام دیگر انتقال آلودگی با ویروس اچ. آی. وی. از نظر “نظری “ممکن است اما الزاماً منظور این نیست که حتماً اتفاق خواهد افتاد. “خطرمستند” در توصیف “انتقالی” استفاده می شود که مدارک مستند علمی کافی برای اثبات آن وجود داشته باشد.
* خطر انتقال ویروس در تماس دهانی با پنیس ( آلت تناسلی مردانه(
 خطربالقوه:
در تماس دهانی با آلت مردانه به شکل “نظری” خطر انتقال برای شریکی که تماس دهانی را انجام می دهد (کسی که آلت را با دهان خودتحریک می کند) وجود دارد. بدلیل اینکه آلودگی ازطریق ترشحات پیش ازمنی و منی به دهان راه پیدا میکند.
برای شخصی که آلت وی بوسیله دهان شریک جنسی اش تحریک می شود نیز، از نظر “نظری” خطرانتقال آلودگی وجود دارد به دلیل آن که آلودگی مستقیماً از ترشحات دهان بوسیله خراش، بریدگی روی پنیس و همچنین از طریق منی با خون تماس پیدا میکند.

خطرمستند:
البته میزان خطر به مراتب بسیار کمتر از خطر تماس جنسی مقعدی و واژینال است.
“ضمناً ویروس اچ. آی. وی. می تواند به شخص دریافت کننده انتقال پیدا کند حتی در مواقعی که انزال صورت نگرفته و مایع منی خارج نشده باشد.”

* خطر انتقال ویروس در تماس دهانی با واژن (عضو جنسی زنانه(
خطربالقوه:
در تماس دهانی با عضو جنسی زنانه به شکل “نظری” خطر انتقال برای شریکی که تماس دهانی را انجام می دهد (کسی که واژن را بادهان خود تحریک می کند) وجود دارد. بدلیل اینکه مایعات مهبلی آلوده و خون واژن آلوده می تواند به داخل دهان راه پیدا می کند. (این مسئله محدود به خون دوران قاعدگی نمی شود.(
برای خانمی که عضوجنسی وی بوسیله دهان شریک جنسی اش تحریک می شودنیز، از نظر “نظری” خطر انتقال آلودگی وجود دارد،اگر ویروس و یا خون آلوده ازمایعات دهان و به واژن و زخم های مهبلی و یا دیواره واژن تماس پیدا کند.

خطرمستند:
میزان خطر انتقال اچ. آی. وی. در این مورد نیز به مراتب بسیار کمتر از خطرانتقال ویروس از طریق تماس جنسی مقعدی و واژینال است. در هر صورت در چندین مورد گزارش شده ازانتقال ویروس ازطریق دهان، بیشتر تماس دهانی باواژینال گزارش شده است.
* خطر انتقال ویروس در تماس دهانی با مقعد
خطربالقوه:
در تحریک دهانی مقعد نیز بهشکل “نظری” خطر انتقال برای شریکی که تماس دهانی را انجام می دهد (کسی که مقعد را با دهان خودتحریک می کند) وجود دارد. بدلیل اینکه این عضو درمعرض خون آلوده قرار دارد که از ضایعات، ترشحات وخونی که بر اثر برش، زخم و یا خراش در اطراف مقعد پدید می آید به داخل دهان راه پیدا میکند.
برای شریک جنسی که مقعد وی بوسیله دهان دیگری تحریک می شود نیز، از نظر “نظری” خطر انتقال آلودگی وجود دارد، اگر ویروس و یا خون آلوده ازمایعات دهان و با مقعد تماس پیدا کند.

خطرمستند:
مواردی مستدل ومستند از انتقال بوسیله تماس دهانی با مقعد ثبت شده است.
* کاستن خطر انتقال ویروس اچ. آی. وی. در تماس جنسی دهانی
پزشکان مواردی را گزارش کرده اند که ویروس اچ. آی. وی. از طریق تماس جنسی دهانی انتقال یافته است.
خطر دریافت آلودگی به ویروس اچ. آی. وی. از طریق تماس جنسی دهانی را میتوان با استفاده از کاندوم های لاتکس کاهش داد.

 البته شایعترین ویروس منتقله در این زمینه هرپس است که دانه یا تاول یا زگیل هایی در اطراف دهان ایجاد میکند

———————————————————————————————

http://www.khatoononline.ir/wp-content/uploads/2015/07/04715.jpg

مطلب شماره ۶:

ارتباط جنسی دهانی

اخیراً در کتابی (از همین کتاب های کوچولویی که روی میز نمایشگاه های کوچک، داخل معابر شهری می فروشند) چیزهای عجیبی درباره روابط جنسی خواندم که هم فوق العاده عجیب بود و هم زننده. از جمله آن روابط جنسی دهانی و مقعدی بود (نزدیکی دهانی و مقعدی). که اتفاقاً نویسنده خیلی عادی به آن ها اشاره کرده بود! آیا از نظر روانشناسی این ها انحرافات جنسی یا نوعی بیماری نیست؟ نظر شرع درباره روابط جنسی با این کیفیت چیست؟

پرسشگر گرامی، خوشحالیم که به بهانه یک پرسش، اعتماد شما را تجربه نمودیم. امیدواریم پاسخ ارائه شده، گویای تشکرمان باشد.
خوب است بدانید رفتارهایی چون همجنسگرایی، خود ارضایی، رابطه مقعدی و سکس دهانی و … در متون علمی چند سال قبل (مانند DSMIII) تحت عنوان یکی از انحرافات جنسی با پایه اختلال روانی برشمرده می‌شده است اما در نسخه‌های جدید این منبع مشهور علمی، حذف شده‌اند. همانگونه که شما هم آگاهید اکنون همجنسگرایی به صورت قانونی در برخی کشورهای غربی پذیرفته شده است و ازدواج‌هایی اینگونه حتی در کلیسا هم ثبت می‌گردد! جالب است بدانید این تفاوت نگرش (بنا به اعتراف خود غربی‌ها) به دلیل تغییر ذائقه عمومی و علایق اجتماعی است که آن را «مقبولیت» می‌نامند که از هرگونه پایه علمی و عقلی، تهی است چه رسد به دین. (برای مطالعه بیشتر می‌توانید این مقاله را در اینترنت مطالعه نمایید که به بررسی تغییرات DSM پرداخته است:
Moser, C. & Kleinplatz, P.J. (2005). DSM-IV-TR and the Paraphilias: An argument for removal. Journal of Psychology and Human Sexuality, 17(3/4), 91-109)
در مورد سکس دهانی و لیس زدن آلت تناسلی همسر، گفتنی است گر چه شرعا حرام نیست اما خوردن ترشحاتی که از زن یا مرد خارج می شود از خبائث شمرده شده و خوردن آن جایز نیست و ترشح خانم‌ها در اوج شهوت جنسی حکم منی دارد و نجس می باشد که خوردن آن نیز حرام است.
زن و شوهر هرگونه لذتی می توانند از هم ببرند ولی نه در حدی که از حالت انسانیت خارج و به واسطه لذایذ جنسی به اعمالی که در شأن انسان نیست روی بیاورند. این عمل برای حفظ شان و شخصیت یک انسان مسلمان و مومن مناسب نیست. خداوند متعال راه صحیح آمیزش با زن را از مجاری خاصی قرار داده است. او غریزه جنسی را وسیله ای برای تکثیر نسل و تربیت فرزندانی قرار داده است که جانشین (خلیفه الله) او در زمین باشند و مدارج بالای انسانی صعود کنند. متاسفانه در دنیای غرب از آنجا که تمام مسائل حول محور انسان و لذایذ شخصی او می چرخد (اومانیسم) تا حدی در ارضای غرائز جنسی پیش رفته‌اند که به اعمال ناپسند و مشمئز کننده‌ای مانند آنچه شما فرموده‌اید روی آورده‌اند. انسانی که قرار است با دهان خود در مقابل خدا بایستد و با خدای خود مناجات کند چگونه به خود اجازه می دهد دهان خود را در راهی مصرف کند که پست‏ترین حالات انسان از نظر معنوی است؟ انسانی که قرار است با زبان خود قرآن بخواند و ذکر حق را بگوید چگونه می تواند با زبان آلوده به این گونه اعمال، به گفتگو با خدا بپردازد؟ کسیکه با این لبها همسر خود را می بوسد و با این دهان با او هم غذا می شود، سزاوار است که به چنین رفتاری دل خوش کند؟ علاوه بر آنکه کم کم زشتی این گونه کارها بین زن و شوهر از بین می رود و به اعمال پست تر از آن که حتی در حیوانات نیز دیده نمی شود، رو خواهند آورد.
آیا رابطه جنسی دهانی بی خطر است؟
مطالعات انجام شده حاکی از آن است که رابطه جنسی دهانی کاملا بی خطر نیست، هم برای فاعل و هم برای مفعول امکان انتقال STD وجود دارد.
STD = Sexually Transmitted Diseases = بیماریهای جنسی سرایتی
Active partner = فاعل
Receptive partner = مفعول
– چه بیماریهای جنسی (STD) از طریق رابطه جنسی دهانی منتقل می شود؟
شایعترین بیماری جنسی منتقله از طریق رابطه جنسی دهانی، هرپس است (Herpes Simplex Virus = HSV)
هرپس دو نوع کلی دارد: HSV-1 که منجر به دانه هایی در اطراف دهان می شود (تاول تبخالی) درحالیکه HSV-2 منجر به زخمهای تناسلی می گردد
– HPV که مخفف Human Papilloma Virus است هم ممکن است از طریق رابطه جنسی دهانی منتقل شود و منجر به زگیلهایی در اطراف و یا داخل دهان گردد.
مشخص شده است که گنوره (Gonorrhea) از فرد آلوده در طی رابطه جنسی دهانی به فرد مقابل منتقل گردد و سپس عفونت از گلوی آن فرد به ناحیه تناسلی افراد بعدی منتقل شود. بدن بطور طبیعی در طی ۳ ماه میتواند باکتریهای گنوره در گلو را از بین ببرد ولی عفونت ناحیه تناسلی نیاز به درمان آنتی بیوتیکی دارد.
امکان انتقال کلامیدیا (Chlamydia) هم از طریق رابطه جنسی دهانی وجود دارد، اگرچه کمتر رخ میدهد. کلامیدیا و گنوره منجر به زخم گلو می شوند (Sore throat). خیلی از افراد ممکن است آلوده به این میکروب باشند ولی بدون علامت بوده و از آن آگاه نباشند.
– سیفلیس (Syphilis) هم در شرایط خاص امکان انتقال در طی رابطه جنسی دهانی را دارد و آن هم در صورتی است که دهان در تماس با زخم باز یا راش پوستی عفونی قرار گیرد
احتمال انتقال عفونتهای دستگاه گوارشی و انگلها هم درصورت تماس دهان با مقعد وجود دارد.
هپاتیت A ویروسی است که در مدفوع فرد آلوده وجود دارد و در طی تماس دهانی-مقعدی امکان انتقال دارد.
هپاتیت B بطور کلی در خون است و تنها درصورتیکه در تماس رابطه جنسی دهانی ، خونی وجود داشته باشد منتقل می شود.
– آیا HIV از طریق رابطه جنسی دهانی منتقل میگردد؟
انتقال HIV در طی رابطه جنسی دهانی برای هر دو فرد فاعل و مفعول با احتمال کم (Small risk) وجود دارد.
احتمال انتقال از فرد مفعول HIV مثبت به فاعل سالم در صورتی امکانپذیر است که فاعل در تماس با ترشحات جنسی (مایع منی یا ترشحات واژن) یا خون (خون عادت ماهانه یا زخمی در ناحیه تناسلی یا مقعدی) مفعول به بریدگی-زخم یا جراحت یا منطقه ملتهبی در دهان یا گلوی فرد فاعل برسد.
پوشش دهان و گلو در برابر عفونتهای ویروسی (همانند HIV) بسیار مقاوم است و اگر فرد سالم باشد امکان انتقال محتمل نیست.
بعلاوه امکان انتقال از مفعول HIV مثبت به فاعل سالم، در طی رابطه جنسی دهانی، خیلی کم است دلیل آن هم این است که میزان HIV موجود در بزاق دهان بسیار بسیار کم است و به اندازه ای نیست که منجر به آلودگی فرد مقابل گردد. تنها خطر در این حالت ممکن است بخاطر وجود زخم خونریزی دهنده یا لثه خونریزی دهنده در فرد HIV مثبت باشد که خون را به مخاط دستگاه تناسلی یا مقعدی و یا زخم و جراحتی که ممکن است فرد سالم مقابل داشته باشد، منتقل کند (هپاتیت C هم از این طریق منتقل میگردد)
ریسک انتقال HIV از فرد آلوده از طریق رابطه جنسی دهانی بسیار کمتر از ریسک آن در طی Anal یا Vaginal است
تعیین دقیق میزان ریسک انتقال HIV در نتیجه رابطه جنسی دهانی بسیار مشکل است چراکه اکثر افرادی که رابطه جنسی دارند تنها منحصر به رابطه جنسی دهانی نمی شود و فرمهای دیگر رابطه جنسی (آنال یا واژینال) را هم شامل می شود بنابراین تعیین اینکه انتقال HIV از طریق رابطه جنسی دهانی بوده یا فرمهای دیگر رابطه جنسی، بسیار مشکل است.
نهایتا اینکه عوامل متعددی ریسک انتقال HIV از طریق رابطه جنسی دهانی را افزایش می دهند منجمله زخمها و جراحات دهانی- خونریزی لثه- زخمهای تناسلی- سوراخ کردن دهان (oral piercing) و حضور همزمان دیگر بیماریهای جنسی
برادر عزیز، راهی تا لذتبخش‌ترین لحظات و مادی و معنوی، فاصله‌ای ندارید اگر دل در گرو عشقی آسمانی، ذهن در پناه آموزه‌های دین داشته باشید و بر مهارتهای خود در مورد زندگی بیفزایید.
منتظر مکاتبات بعدی شما هستیم.

نویسنده : عباسعلی هراتیان

——————————————————————————-

http://www.khatoononline.ir/wp-content/uploads/2015/07/ali12.jpg

مطلب شماره ۷:

رابطه جنسی دهانی حکم چیست؟

پرسش:
شوهرم دیپلم دارد و من لیسانس از بسیاری از جهات اجتماعی، معنوی و مهارتی از او سرم ولی او شخصیت من را نادیده گرفته است از من رابطه زناشویی دهانی می خواهد من که این عمل را غیر انسانی می دانم از این عمل تا بتوانم فرار می کنم ولی او می گوید شما ناشزه هستید و نفقه به تو از لحاظ دینی تعلق نمی گیرد،از نظر شرعی او درست می گوید؟

پاسخ:
با سلام و عرض ادب
برای روشن شدن جواب که آیا این زن ناشزه است یاخیر ؟و آیا میتواند جواب رد به خواسته شوهر بده یا نه ؟ مجبورم اصل استفتاء را با جواب مطرح کنم .

سؤال :: با توجه به بعضی از فیلم های ماهواره که بعضی افراد می بینند و سپس از همسران خود هرگونه استمتاع غیر متعارف را مطالبه می کنند، آیا تمکین زوجه در مورد هر گونه تقا ضا (حتی ارضاع از طریق دهان) واجب میشود ؟

جواب: تمکین از غیر طریق متعارف برزن واجب نیست این نظریه همه مراجع معظم تقلید است .وبا رد این در خواست زن ناشزه نمی شود و از نظر اخلاقی این کار درست نمی باشد و خود نگاه کردن به ماهواره حرام می باشد.

—————————————————————————–

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTQWP3HllCNs8C_Tnh6UQ3RDYoxhs_UCwamy-WdIa2BTcIsTF3p

مطلب شماره ۸:

وقت شما بخیر و خسته نباشید
در رابطه زنا شویی در مورد مکیدن دستگاه تناسلی زن و تاثیر آن در لذت جنسی گفته ها فراوان است.
سوال بنده این است که آیا مکیدن دستگاه تناسلی زن برای مرد ضرری به لحاظ بهداشتی دارد؟ یعنی این آب ها و ترشحاتی که می شود و ناخودآگاه به درون دهان فرد هم می رود(با توجه به اینکه در آن زمان نمی توان عمل را متوقف کرد و ناراحتی بوجود می آید)آیا ضرری برای مرد دارد و راه حل صحیح برای اینکه هم مقاربت دهانی انجام بشود و هم همسر را به اوج حالت رضایتبخش برساند و هم ضرری برای مرد نداشته باشد یعنی ترشحات وارد دهان نشود وجود دارد؟ضمنا این ترشحات چقدر سمی و آلوده است و آیا راهی برای پاک کردن دستگاه تناسلی زن قبل از آمیزش وجود دارد؟
با سپاس
خداحافظ شما

پاسخ:

پرسشگر گرامی با سلام سپاس از ارتباط تان با این مرکز
اگر چه سؤال شما خارج از اختیارات و حوزه پاسخگویی مرکز می باشد و بیش تر باید، پزشکان پاسخگو باشند، ولی از آن جا که بخشی از سؤال درباره سکس دهانی می باشد، مطالبی را در قالب نکات زیر تقدیم می داریم:
۱٫ شکی نیست که در دین مبین اسلام، انسان می تواند هر گونه لذت جنسی و غیر آن را از همسرش ببرد. در این خصوص محدودیتی وجود ندارد. تنها در برخی ایام خاص و زمان عادت ماهانه، آمیزش جنسی ممنوع شده است . بقیه کامجویی ها به قوت خود باقی است. اما این تجویز به معنای مناسب و یا مجاز بودن هر گونه رفتار و عمل جنسی بین همسران نیست. برخی از رفتارهای جنسی مثل سکس مقعدی در شرع مقدس اسلام، کراهت شدید دارد . برخی از علما بر اساس روایات وارده، آن را حرام می دانند و یا سکس دهانی را مورد نکوهش قرار می دهند.
شخصی به امام صادق(ع) اظهار می دارد که آیا مرد می تواند، اندام تناسلی و فَرج همسر خود را ببوسد، امام فرمود: اشکالی ندارد ولی این چه کاری است؟!
با این جمله کراهت خود را از این گونه رفتار نشان داد. از روایت استفاده می شود که سکس دهانی به طریق اولی و با قیاس اولویت مورد توجه ائمه(ع) نبوده و نیست.(۱)
۲٫ اگر چه برخی کتاب­ها و نوشته­ها سکس دهانی را جایز می شمارند و آن را برای زن و شوهر رضایت بخش می پندارند، اما باید توجه داشت که این عمل در شرع مقدس مورد نکوهش واقع شده است .از لحاظ بهداشتی و پزشکی آسیب­ها و ضررهایی در پی دارد.
۳٫ هرچه که از بدن انسان طی فرایندی خاص، طبیعی و یا غیر طبیعی دفع می شود ،مانند عرق، ادرار، مدفوع، خون، ناخن، شوره، منی، ترشحات مهبلی و رحمی و … غیر قابل خوردن و چندش آور است.
به دلیل اینکه مواد دفع شده جزء سموم حاصل از فعل و انفعالات بدن یا محل مناسبی برای تجمع، رشد و تکثیر میکروب ها
می باشند، بدن به طور طبیعی میلی به خوردن این گونه مواد دفعی و ضایعات بدن را ندارد . احتمال آلوده بودن آن ها به انواع و اقسام باکتری­ها و میکروب­ها بسیار است.
۴٫ اگر چه ترشحات معمولی خانم­ها که از اندام تناسلی آنان خارج می گردد، پاک است، ولی هنگامی آمیزش جنسی و زمانی که زن به اوج لذت جنسی می­رسد، نجس بوده و حکم منی مردان را پیدا می کند، به همین خاطر خوردن آن در هر صورت حرام می باشد، البته گاهی خوردن منی، ادرار و مدفوع در بعضی از افرادی که دارای نوعی از انحرافات جنسی می باشند، در مواردی دیده می شود که نشان از وخامت انحراف جنسی آنان دارد.
۵٫ خوردن مایع منی و ترشحات مهبلی در هنگام اوج لذت جنسی، علاوه بر این که از لحاظ شرعی و دینی حرام است، از نظر پزشکی و بهداشتی نیز صحیح نیست. مشکلات زیادی برای حلق و دهان، معده و دستگاه گوارش پیش می آورد. باعث مضرات زیادی برای روده ها و کلیه ها می باشد. شاید یکی از علل نجاست و حرمت خوردن آن ها به خاطر وجود مشکلات و مضراتی باشد که خوردن این گونه ترشحات در بدن شخص ایجاد می کند.
۶٫ معمولاً منی و ترشحات اندام تناسلی وقتی از دستگاه تناسلی و مجرای ادرار خارج می شود، میکرب­های زیادی را که در مجرای ادرار هست، با خود به همراه می آورد . چون آن منطقه­ها و مجرای ادرار بسیار آلوده است، احتمال سرایت میکرب­ها زیاد است. به راحتی میکروب­ها و باکتری­های دستگاه تناسلی به مجاری حلق و معده وارد می شود. باعث عفونت و سرایت بیماری به بخش های دیگر بدن فرد می گردد. علاوه بر انتقال باکتری­ها و میکروب های مجرای ادرار، موجب انتقال و سرایت بیماری های مقاربتی نظیر ایدز، سیفلیس، سوزاک و… به بدن فرد سالم می شود. اگر یکی آلوده به بیماری مقاربتی باشد، به راحتی سیفلیس و سوزاک و ویروس ایدز وارد دهان و حلق خواهد شد . مشکلات زیادی را برای فرد ایجاد می کند.
۷٫ با توجه به مطالب مطرح شده، برای پیشگیری از آسیب ها و مشکلات احتمالی، توصیه می شود تا آن جا که امکان دارد، از سکس دهانی اجتناب کنید . به هیچ وجه ترشحات اندام تناسلی را نخورید. اگر ناخواسته وارد فضای دهان­تان گردید، فوراً آن را بیرون بریزید. دهان خود را شسته و و با شوینده­های مخصوص دهان، آن را ضدعفونی و پاک نمایید.
۸٫ در حال حاضر شیوه­ای وجود ندارد که بتوانید از ورود ترشحات اندام تناسلی به دهان جلوگیری کنید، مگر این که خودتان از ابتدا به سکس دهانی تمایلی نداشته باشید و آن را انجام ندهید.بر فرض این که اندام تناسلی زن را قبل از آمیزش پاک گردانید، چون نمی توانید در حین عمل سکس دهانی، از ترشحات جلوگیری کنید، باز تلاش شما به جایی نخواهد رسید و نمی توانید از ورود ترشحات آلوده به فضای دهان­تان اجتناب کنید.
۹٫ توصیه می شود به جایی این که بخواهید با سکس دهانی، لذت جنسی و رضایت بخشی داشته باشید و خود را با آسیب­ها و مشکلات آن گرفتار کنید، به سکس مهبلی و واژینال روی بیاورید. با لمس و مالش کلیتوروس، با دست و یا آلت تناسلی، همسرتان را به اوج لذت جنسی برسانید.

پی­نوشت­:
۱٫ وسائل الشیعه حر عاملی، محمد بن حسن، قم: مؤسسه آل البیت، جلد۱۴، باب تقبیل، ۱۴۰۹ ه.ق،

——————————————————————————————

http://www.khatoononline.ir/wp-content/uploads/2015/07/ulfq9ixv9531sximp57513.jpg

مطلب شماره ۹:

از لحاظ شرعی مرد و زن می‌توانند از هر قسمت از بدن یکدیگر کام بگیرند، جز در موارد خاص، به عنوان مثال جماع از طریق مقعد زن یا در عادت ماهانه، که حرام می‌باشد.
توضیح: اگر از لحاظ بهداشتی و روانی چنین کاری ضرر داشته باشد، انجام آن از نظر شرعی درست نیست. توصیه می‌شود، در معاشرت جنسی فرد محدودیت‌های شرعی را بپذیرد و کرامت انسانی را رعایت کند و خود را آزاد رها نکند، زیرا ممکن است دچار انحراف جنسی گردد و عواقب جبران‌ناپذیری درپی داشته باشد.

سوالات احکام رابطه جنسی و زناشویی

سوال۱ : نزدیکی با همسر از پشت چنانچه خود او راضی باشد ایا از نظر شرعی اشکال دارد؟ مرجع:آیت الله خامنه ای(مدظله)
پاسخ: نزدیکی به همسر از پشت کراهت دارد.
انهار: نزدیکی با همسر از پشت عملی غیر طبیعی است و از نظر علمی و پزشکی نیز ثابت شده که این عمل پرخطر و موجب آسیبهای جسمانی برای زن است. در قوانین مجازاتهای اسلامی آمده: اگر مردی همسرش را مجبور به این عمل کند! زن می تواند از شوهر خود شکایت کند.
پزشکان گفته اند: دستگاه گوارشی دارای دو نوع اسفنکترsphincter می باشد:…

۱- اسفنکتر داخلی و غیر ارادی؛ که دریچه ورودی غذا به معده و خروج آن می باشد.

۲- اسفنکتر خارجی؛ که ارادی است و وقتی که غذا بلعیده می شود از طریق مری پایین آمده و به سمت معده می رود.

زمانی که شخصی احساس کند که نیاز به خروج مدفوع از دریچه مقعد را دارد این همان زمانی است که اسفنکتر داخلی ۱ باز شده و همانطور که گفته شد غیر ارادی است. اما عمل باز کردن دریچه مقعد ( اسفنکتر خارجی) و در کل دفع مدفوع؛ ارادی است و دست خود شخص می باشد و زمانی که شخص احساس نیاز به اجابت مزاج کرد و خود را نگه میدارد تا به محل مناسب برسد و سپس به اراده خود باعث خارج شدن مدفوعش می شود این نگه داشتن و این عمل خارج کردن مدفوع؛ توسط اسفنکتر خارجی که ارادی است انجام می شود. و رابطه جنسی از پشت باعث آسیب دیدگی اسفنکتر خارجی میشود و باعث می شود که دریچه خروجی مقعد(Anal) به درستی کارش را انجام ندهد یعنی از قدرت ارادی خارج می شود. و به مرور زمان امکان ارادی خروج مدفوع یا نگه داشتن خود را از دست می دهد. در این صورت نا خواسته و غیر ارادی مدفوع از دریچه مقعد خارج میشود در این صورت همیشه لکه هایی از مدفوع در لباس زیر مشاهده می گردد.

البته نزدیکی از پشت موجب بیماریهای عفونی و ویروسی همانند هپاتیت، ایدز، سفلیس و بیماریهای مقاربتی میگردد زیرا در درون مقعد باکتریهای زیادی می باشد، که موجب انتقال ویروسهایی نظیر ایدز و … میشود.

*****
سؤال: پنج ماه است که عقد کرده ایم گاهی در هنگام معاشقه من یا همسرم بدون دخول ارضاء میشویم . چه حکمی دارد؟ مرجع: مکارم شیرازی (مدظله)
پاسخ: اگر در ملاعبه و بازی با همسر، حتّی بدون دخول هرکدام از شما زن و شوهر ارضا شوید جنب شده اید و غسل واجب می شود.
*****
سؤال: اگر زن و شوهر در خیابان دست یکدیگر را بگیرند از نظر شرعی مشکل دارد؟ یا مثلاً در جایی مثل تهران که عرف است؟
پاسخ: حتّی اگر این عمل حرام هم نباشد، ولی از نظر عرف متشرعه کاری نا شایست و دور از اخلاق و ادب معنوی است خصوصا اینکه چنین صحنه هایی موجب دلگیری و دلسوختگی کسانی قرار میگیرد که مجرّد هستند یا اختلافات خانوادگی دارند و آنان در حسرت چنین روابط صمیمانه ای میباشند.
البتّه عزیزم؛ عرف تهرانی ها ملاک شرعی نیست و حتماً در عرف متشرعه مردم تهران چنین اخلاقی وجود ندارد و عرف غیرمتشرّعه و کسانی که نسبت به مسائل معنوی و دینی بی تفاوتند نیز ارزش الگوپذیری ندارد.
*****
سؤال:۱) حکم شرعی رابطه جنسی با همسر از پشت چیست؟ آیا مثل لواط حرام است یا چون بین زن و شوهر است اشکالی ندارد؟ مرجع: آیت الله بهجت (قدس سره)
۲) حکم خوردن یا لیسیدن الت همسر چیست؟
پاسخ: ۱) احتیاط در اجتناب از این کار است البته در صورت جواز؛ این عمل همچون لواط نیست که گناه کبیره باشد.
۲) اگر شرعاً هم بی اشکال باشد اما ترک این کار بهتر است و البتّه تداوم این کار (درصورتی آلودگی) موجب بیماری می شود.
*****
سؤال: همسر من ناراحتی زنانگی دارد که قابل درمان نیست و امکان نزدیکی وجود ندارد ولی من میل جنسی زیاد دارم لطفا من را راهنمائی کنید.
پاسخ: موضوع خود را با دادگاه خانواده (مدنی خاص) در میان بگذارید در صورت اثبات و احراز ادعای حضرتعالی مجاز به ازدواج مجدد می شوید. و در این صورت رضایت همسر لازم نخواهد بود.
*****
سؤال: آیا معاشقه با همسر خود در دوره پریود اشکالی دارد؟
پاسخ: معاشقه اشکال ندارد ولی آمیزش حرام است.
*****
سؤال:آیا زن ومرد باید بعد از هر نزدیکی غسل جنابت کنن؟ اگه اینطور باشه که دیگه اونلذت همیشگیشو نداره!! مرجع: آیت الله خامنه ای(مدظله)
پاسخ:غسل جنابت برای انجام عبادات و کارهایی که طهارت لازم دارد واجب می شود ولی اگر منظور شما این است که بلافاصله بعد از آمیزش غسل شود چنین نیست مگر در جایی که وقت نماز تنگ باشد و لازم باشد فورا غسل کرد و نماز خواند در غیر این صورت غسل واجب فوری نیست. از طرفی غسل مزایای بهداشتی و بدنی زیادی دارد که در کل به نفع سلامت جسم و جان و روح انسان است. می توانید به کتب علمی مفصلی که در این زمینه نوشته شده مراجعه کنید و از خواص علمی و بهداشتی غسل آگاهی پیدا کنید.
*****
سؤال: اگه زن وشوهری از هم دور باشن و شوهر از طریق تلفن به خواسته جنسی اش برسد حرامه؟
پاسخ: خیر حرام نیست. در صحبت با همسر و معاشقه و گفتگوی شیرین و عاشقانه با او گناهی ثبت نمی شود بلکه موجب اجر و ثواب است. موفق باشید
*****
سؤال:با سلام حکم لیسیدن وزبان کشیدن آلت مرد توسط زن و برعکس ازلحاظ شرعی وبهداشتی با توجه به ترشحات چیست؟ مرجع: آیت الله بهجت(قدس سره)
پاسخ: از نظر شرعی ظاهراً اشکال ندارد ولی در صورتی که ترشحاتی باشد یقینا آن ترشحات آلوده است و حتما مضر خواهد بود. و از نظر شرعی خوردن و فرو بردن هر چیزی که طبع انسان از آن متنفر است جایز نیست و حرام است
*****
سوال: مایع بیرنگ وچسبنده ای که با شهوت از مرد خارج میشود چه حکمی دارد؟
جواب: اگر با شهوت و جستن بیرون آمده و بدن سست شود آن مایع حکم منی دارد وجنابت حاصل شده وباید غسل جنابت کرد
*****
سوال: دختری هستم ۲۵ ساله و چند ماهی است که عقد کردم سوالم اینست که اگرفرد(خانم) برای رسیدن به حالت ارگاسم هنگام ملاعبه با همسر ، خودش به روش های مختلف به خود کمک کند تا به این حالت برسد آیا حکم استمنا دارد؟
جواب: اگر به صورت بازی با خود باشد به آن استمناء (خود ارضایی) گفته می شود و قطعاً گناه دارد ولی اگر با بازی با همسر به حالت «ارگاسم» برسد اشکال ندارد.
*****
سؤال:بعد ازهر دفعه دستشویی رفتن ویا بعد ادرار و یا قبل از ادرار،ازمن منی خارج می شود چه کار کنم؟ آیا جنب بودن شخص در استخاره تأثیر میگذارد یا نه؟
جواب: موردی که ذکر کرده اید دلیل بر جنابت نیست؛ خارج شدن رطوبت با غلظت و رنگ و بوی خاص دلیل بر منی بودن رطوبت نیست، منی آن است که در اثر ملاعبه و بازی با خود یا همسر رطوبتی با سه شرایط خارج شود:
۱) بدن سست شود؛ ۲) با جستن خارج شود ۳) با شهوت باشد(یعنی آن رطوبت در اوج لذت جنسی از انسان خارج شود)؛
بنابراین شما جنب نیستید و احکام جنابت بر شما نیست. برای استخاره بهتر است شخص با طهارت باشد ولی طهارت واجب نیست بنابراین می تواند شخصی بدون طهارت باشد و استخاره نماید.
*****
سؤال: در موردترشحات وغسل در دوران نامزدی ،آیا برای ترشحاتی که بعد یا حینبوس،لمس،بازی یا حرف باطرف مقابل از خانم خارج میشود غسل واجب میشود یانه؟
پاسخ: هر ترشحی که در این مواقع خارج شود پاک است و منی نیست و غسل ندارد مگر ترشحاتی که با شهوت (یعنی اوج لذت جنسی) خارج شود که منی است و نجس خواهد بود و غسل واجب می شود
*****
سؤال:من حدود ۵ ماه عقد کردم.می خواستم بدونم من بعد از معاشقه به همسرم لازم است که غسل کنم.البته باید بگم که من باکره هستم ولی لذت میبرم از رابطمون. به صورت دخول نیست.
پاسخ: هر ترشحی که در حین معاشقه خارج شود پاک است و منی نیست و غسل ندارد مگر ترشحاتی که با شهوت (یعنی اوج لذت جنسی) خارج شود که منی است و نجس خواهد بود و غسل واجب می شود. و برای رسیدن به اوج لذت جنسی لازم نیست حتما دخول صورت گیرد.خود فرد می تواند تشخیص دهد که چه زمانی به اوج لذت می رسد و بالاتر از آن، لذتی حس نمی کند.
*****
سؤال: ۱- اگر زن و شوهری با هم همبستر بشوند و مرد از کاندوم استفاده کند و زن هیچ تغییر حالتی پیدا نکند و از طرفی حتی قطره ای منی به بدن زن نخورد آیا غسل به زن واجب می شود و آیا زن نمی تواند روزه بگیرد و نماز بخواند
۲– اگر مرد اصرار کند که از طریق معقد دخول کند و باز هم از کاندوم استفاده کند آیا سئوال های بالا شامل زن می شود
۳- حکم ساک زدن ( آلت مرد را زن دهان گرفتن ) چیست؟
پاسخ:یکی از جاهائی که شخص جنب می شود آمیزش و دخول است خواه با کاندوم باشد یا نباشد، و خواه ارضا باشد یا نباشد، و خواه از جلو باشد یا از عقب.در همه این موارد غسل به زن و مرد هردو واجب می شود. ساک زدن منعی ندارد ولی اگر محل نجس باشد و فرو رود حرام است و اگر آلوده باشد این کار شایسته نیست .
*****
سؤال: هنگام اعمال زناشویی نگاه کردن در فرج زن چه حکمی دارد و اگر هنگام امدن اب منی ان را در خارج رحم زن ریخته شود ایا زن باید خود را غسل دهد
پاسخ:نگاه کردن اشکال ندارد. اما درحدیث آمده: که نگاه کردن دروقت جماع موجب می شود فرزند کور و نابینا شود(حلیه المتقین، فصل۴،در بیان آداب مجامعت) ۲- اگر منی در خارج رحم ریخته شود و دخولی صورت نگرفته باشدغسل به زن واجب نمی شود.
*****
سؤال: در ماه رمضان به علت ترک نزدیکی باهمسر ذهنم در طول روز مشغول او است و گاهی تحریک می شوم و مایع سفید رنگی مانند اب بینی ازمن خارج میشود حکم روزه و لباس من چیست؟این مایع همراه شهوت است وگاهی احساس میکنم بدنم در ناحیه کمر تاحدی سست شده ولی هرگز به مرحله انزال یا جستن نمی رسد
پاسخ:چنین رطوبتی حکم منی را ندارد و نجس نیست و غسل لازم نمی شود.
*****
سؤال : با سلام آبی که قبل از نزدیکی با زن از مرد خارج می شود(منظورم منی نیست) و بی رنگ است چه حکمی دارد آیا نجس است؟ وضو را باطل می کند؟ با آن می توان نماز خواند؟نیاز به غسل دارد
پاسخ:فقط منی نجس است و این رطوبتها هیچ کدام نجس نیست و غسل ندارد و روزه را باطل نمی کند
*****
سؤال: ۱) آیا مرد می تواند فقط در زمان مقاربت با زن خود،البسه زنانه بپوشد؟ ۲) آیا مقاربت با همسر در حالتی که ملبس بوده و عریان نباشد، معصیت است؟
پاسخ: اگر کسی لباس جنس مخالف را بپوشد معصیت کرده است و شایسته نیست شما چنین کاری انجام بدهید زیرا موجب می شود شئونات و زیّ مردانگیتان کاهش یابد، و مقاربت با همسر در هر دو حالت ملبس بودن یا عریان بودن مانعی ندارد و معصیت نیست.
*****
سؤال: آمیزش با همسراز دُبُر(عقب) جایز است؟ مرجع: آیت الله مکارم شیرازی(مدظله)
پاسخ: بنابر أقوی کراهت شدید دارد و در غیر موقع پریود بودن همسر کراهت شدیدتری دارد. (عروه الوثقی)
*****
سؤال: به فرض مردی در شهری دور از همسرش هست. اگر به تصاویر همسرش بحالت شهوت نگاه کند یا به همسرش و معاشقه با او فکر کند و یا تلفنی (یا از طریق صدای ضبط شده) صحبتهای عاشقانه همسرش را بشنود اشکالی دارد؟ اگر احیانا تحریک بحدی شود که (بدون هیچ فعل دیگری) بحالت انزال رسید آیا اشکال دارد؟ (فتوای امام ، و آیت الله سیستانی)

پاسخ: پسرم با پوزش از تأخیر در پاسخ شما هیچکدام از مواردی که نوشته اید اشکال ندارد و اگر در اثر این اعمال انزالی صورت گرفت غسل واجب می شود.
*****

سؤال: آبی اندکی که در هنگام بلند شدن از خواب در هنگام صبح از مردها بیرون میاید،حکم جنابت دارد، یا خیر؟

پاسخ: رطوبتی که می فرمایید حکم جنابت را ندارد مگر رطوبتی باشد که در اثر احتلام خارج شده باشد.

*****

سؤال: آبی که در اثر ملاعبه از انسان خارج میشود، چه فرقی با بقیه آب هادارد، منظورم این است که چگونه فرق آنرا با آبی که در اثر شهوت بیرون میاید را می توان فهمید؟ ۴-آبی که در اثر شهوت از انسان خارج می شود چه فرقی دارد؟

پاسخ: هر رطوبتی که از کسی در اثر ملاعبه خارج شود مادامی که با شهوت نباشد یعنی آن رطوبت در اوج لذت خارج نشده باشد حکم منی را ندارد ونجس نیست و غسل هم ندارد. اوج شهوت = آن وقتی است که زن یا مرد کاملا ارضاء شده و اشباع گردند و پس از آن تمایل جنسی دیگر ندارند.

———————————————————————

http://www.khatoononline.ir/wp-content/uploads/2015/07/148913_991110.jpg

مطلب شماره ۱۰:

رابطه جنسی دهانی

آیا مکیدن دستگاه تناسلی زن برای مرد ضرری به لحاظ بهداشتی دارد؟ یعنی ترشحاتی که خارج می شود و ناخودآگاه به درون دهان فرد هم می رود، آیا ضرری برای مرد دارد و راه حل صحیح برای اینکه هم مقاربت دهانی انجام بشود و هم همسر را به اوج حالت رضایت بخش برساند و هم ضرری برای مرد نداشته باشد چیست؟

در این مطلب سعی شده از نطر شرعی به سوال پاسخ داده شود:
۱٫ شکی نیست که در دین مبین اسلام، انسان می تواند هر گونه لذت جنسی و غیر آن را از همسرش ببرد. در این خصوص محدودیتی وجود ندارد. تنها در برخی ایام خاص و زمان عادت ماهانه، آمیزش جنسی ممنوع شده است. بقیه کامجویی ها به قوت خود باقی است.

اما این تجویز به معنای مناسب و یا مجاز بودن هر گونه رفتار و عمل جنسی بین همسران نیست. برخی از رفتارهای جنسی مثل سکس مقعدی در شرع مقدس اسلام، کراهت شدید دارد . برخی از علما بر اساس روایات وارده، آن را حرام می دانند و یا سکس دهانی را مورد نکوهش قرار می دهند.

شخصی به امام صادق(ع) اظهار می دارد که آیا مرد می تواند، اندام تناسلی و فَرج همسر خود را ببوسد، امام فرمود: اشکالی ندارد ولی این چه کاری است؟!
با این جمله کراهت خود را از این گونه رفتار نشان داد. از روایت استفاده می شود که سکس دهانی به طریق اولی و با قیاس اولویت مورد توجه ائمه(ع) نبوده و نیست.(۱)

۲٫ اگر چه برخی کتاب­ها و نوشته ­ها رابطه جنسی دهانی را جایز می شمارند و آن را برای زن و شوهر رضایت بخش می پندارند، اما باید توجه داشت که این عمل در شرع مقدس مورد نکوهش واقع شده است .از لحاظ بهداشتی و پزشکی آسیب­ها و ضررهایی در پی دارد.

۳٫ هرچه که از بدن انسان طی فرایندی خاص، طبیعی و یا غیر طبیعی دفع می شود ،مانند عرق، ادرار، مدفوع، خون، ناخن، شوره، منی، ترشحات مهبلی و رحمی و … غیر قابل خوردن و چندش آور است.

به دلیل اینکه مواد دفع شده جزء سموم حاصل از فعل و انفعالات بدن یا محل مناسبی برای تجمع، رشد و تکثیر میکروب ها می باشند، بدن به طور طبیعی میلی به خوردن این گونه مواد دفعی و ضایعات بدن را ندارد. احتمال آلوده بودن آن ها به انواع و اقسام باکتری­ها و میکروب­ها بسیار است.

۴٫ اگر چه ترشحات معمولی خانم­ها که از اندام تناسلی آنان خارج می گردد، پاک است، ولی هنگامی آمیزش جنسی و زمانی که زن به اوج لذت جنسی می­رسد، نجس بوده و حکم منی مردان را پیدا می کند، به همین خاطر خوردن آن در هر صورت حرام می باشد، البته گاهی خوردن منی، ادرار و مدفوع در بعضی از افرادی که دارای نوعی از انحرافات جنسی می باشند، در مواردی دیده می شود که نشان از وخامت انحراف جنسی آنان دارد.

۵٫ خوردن مایع منی و ترشحات مهبلی در هنگام اوج لذت جنسی، علاوه بر این که از لحاظ شرعی و دینی حرام است، از نظر پزشکی و بهداشتی نیز صحیح نیست. مشکلات زیادی برای حلق و دهان، معده و دستگاه گوارش پیش می آورد. باعث مضرات زیادی برای روده ها و کلیه ها می باشد. شاید یکی از علل نجاست و حرمت خوردن آن ها به خاطر وجود مشکلات و مضراتی باشد که خوردن این گونه ترشحات در بدن شخص ایجاد می کند.

۶٫ معمولاً منی و ترشحات اندام تناسلی وقتی از دستگاه تناسلی و مجرای ادرار خارج می شود، میکرب­های زیادی را که در مجرای ادرار هست، با خود به همراه می آورد.

چون آن منطقه ­ها و مجرای ادرار بسیار آلوده است، احتمال سرایت میکرب­ها زیاد است. به راحتی میکروب­ها و باکتری­های دستگاه تناسلی به مجاری حلق و معده وارد می شود. باعث عفونت و سرایت بیماری به بخش های دیگر بدن فرد می گردد.

علاوه بر انتقال باکتری­ها و میکروب های مجرای ادرار، موجب انتقال و سرایت بیماری های مقاربتی نظیر ایدز، سیفلیس، سوزاک و… به بدن فرد سالم می شود. اگر یکی آلوده به بیماری مقاربتی باشد، به راحتی سیفلیس و سوزاک و ویروس ایدز وارد دهان و حلق خواهد شد . مشکلات زیادی را برای فرد ایجاد می کند.

۷٫ با توجه به مطالب مطرح شده، برای پیشگیری از آسیب ها و مشکلات احتمالی، توصیه می شود تا آن جا که امکان دارد، از سکس دهانی اجتناب کنید . به هیچ وجه ترشحات اندام تناسلی را نخورید. اگر ناخواسته وارد فضای دهان­تان گردید، فوراً آن را بیرون بریزید. دهان خود را شسته و و با شوینده­ های مخصوص دهان، آن را ضدعفونی و پاک نمایید.

۸٫ در حال حاضر شیوه­ای وجود ندارد که بتوانید از ورود ترشحات اندام تناسلی به دهان جلوگیری کنید، مگر این که خودتان از ابتدا به سکس دهانی تمایلی نداشته باشید و آن را انجام ندهید.بر فرض این که اندام تناسلی زن را قبل از آمیزش پاک گردانید، چون نمی توانید در حین عمل سکس دهانی، از ترشحات جلوگیری کنید، باز تلاش شما به جایی نخواهد رسید و نمی توانید از ورود ترشحات آلوده به فضای دهان­تان اجتناب کنید.

۹٫ توصیه می شود به جایی این که بخواهید با سکس دهانی، لذت جنسی و رضایت بخشی داشته باشید و خود را با آسیب­ها و مشکلات آن گرفتار کنید، به سکس مهبلی و واژینال روی بیاورید. با لمس و مالش کلیتوروس، با دست و یا آلت تناسلی، همسرتان را به اوج لذت جنسی برسانید.

مطالب پیشنهادی زیر را نیز می توانید بخوانید چشمک

آموزش ساک زدن + پوزیشن های مخصوص رابطه جنسی دهانی

آموزش اورال سکس + پوزیشن های مخصوص رابطه جنسی دهانی

آموزش ساک زدن | آموزش رابطه جنسی دهانی یا اورال (ویژه متعهلین ۱۸+)

آموزش خوردن آلت تناسلی مرد ساک زدن

آموزش کامل ساک زدن ( اورال سکس یا رابطه جنسی دهانی)

درخواست مکرر شوهر برای خوردن آلت تناسلی

رابطه جنسی دهانی چیست

آموزش ساک زدن ( رابطه جنسی دهانی یا اورال سکس)+18

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی