Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

سکس خشن | رابطه جنسی خشن و روش های آن

سکس خشن | منظور از رابطه جنسی خشن چیست؟ | رابطه جنسی خشن،رابطه جنسی خشن با شوهر،رابطه جنسی خشن با زن،رابطه جنسی خشن چیه

رابطه جنسی خشن

رابطه جنسی خشن یه سبک و سیاق از رابطه جنسی محسوب میشه که عده ای به اون علاقمند هستند .

در رابطه جنسی خشن ، عواملی مطرح هستند که یکی رو توضیح میدم ؛

سطح خشونت در رابطه جنسی :

به گزارش طبتاج http://tebtaj.ir در روابط عده ای از زوج ها که شاید طبیعی هم باشه و دو طرف ازش لذت میبرن ، سطح خشونت به حدی هستش که دو طرف دچار آسیب جسمی نمیشن . و در عده ای دیگه که به هیچ وجه طبیعی نیست و نیاز به درمان داره ، دو طرف به هم آسیب جسمی میزنن که بحث سادیسم و مازوخیسم مطرح میشه .

اقداماتی که دسته اول انجام میدن ممکنه این ها باشن :

تلمبه زنی سریع شوهر ، گرفتن دست های خانم توسط شوهر برای جلوگیری از حرکت کردن اون ، زدن ضربه های آروم به باسن یا سینه ، گاز گرفتن های آروم اندام زن ، فشردن اندام جنسی زن و … .

شدت خشونت همون طور که عرض شد در حدی نیست که زن آسیب ببینه . بعضی از خانم دوست دارن در رابطه جنسی شوهرشون بر اونا تسلط داشته باشه و خودشون رو تسلیم شوهرشون کنن .

این کار براشون لذت بخش هستش .

اما در رابطه جنسی خشن که در اون آسیب دیدگی وجود داره ، کارهایی مثل بستن زن با طناب ، زدن با شلاق ، سوزاندن با آتیش و … وجود داره . همون طور که عرض شده این سطح از رابطه جنسی خشن خطرناک هستش و اگه کسی تمایل به این کارها داره حتما برای درمان باید اقدام کنه .

در بخش نظرات کاربری به نام ” 20 ” یه توضیحاتی در مورد رابطه جنسی خیلی دردناک دادن که جهت فهم بیشتر موضوع اونا رو این جا میذارم :

” درد کشیدن از ناحیه لبهای بزرگ(خارجی) اندام تناسلی: فکر میکنم برای اینکه اون دردی رو که شما رو ارضا میکنه تجربه کنید بد نیست از همسرتون بخواید که  لباسهاتون رو در بیاره و دست و پای شما رو با طناب (یا دست بندهای پلاستیکی که بچه ها برای بازی دارن) ببنده و بعد با یک کمر بند (که البته باید جنسش طوری باشه که به پوست بدنتون بچسبه نه اون جنس پلاستیکی که انعطاف نداره) بزنه روی لبهای بزرگتون . دیگه بستگی داره که شما چقدر دوست دارین درد بکشین متناسب با اون همسرتون میتونه شدت ضربات رو افزایش بده بعید میدونم این روش و درد اون ارضاتون نکنه.

درد کشیدن از ناحیه لبهای کوچک(داخلی): برای درد کشیدن از ناحیه لبهای داخلیتون روشهای زیادی وجود داره ولی چون دوست دارین دردناکترینش رو تجربه کنید فکر میکنم بهترین روش این باشه که با همسرتون برید حمام و بعد از قسمت شیر وسط آب داغ و سرد رو باز کنید و درجه داغی رو تنظیم کنید و بعد همسرتون شما رو بلند کنه و از پشت بغل بگیره و در حالی که پاهاتون رو کاملا از هم باز کرده و لبهای بزرگ تناسلیتون کاملا کنار زده شده و بخش داخلی دستگاه جنسیتون کاملا مشخص شده اون قسمت رو زیر آب داغ شیر وسط  بگیره حالا بستگی داره شما چقدر بخواین درد بکشین و تحمل بکنید متناسب با اون آب رو داغ تر بکنید و مدتی که لبهای خارجی تناسلیتون در معرض آب جوش هست بیشتر قرار بدین. فکر میکنم این کار هر کسی با هر درجه ای از درد کشیدن رو ارضا بکنه.

درد کشیدن از ناحیه کلیتوریس(چوچوله): نمیدونم این روش تا چه اندازه عملی هست و شما میتونید تحمل کنید ولی چیزی که به نظرم میرسه اینه که در حالی که پاهاتون از هم باز هست روبروی همسرتون قرار بگیرین تا بین پاهاتون بشینه و بعد خودتون پوست روی چوچوله رو کنار بزنید تا سرش بیرون بزنه و بعد همسرتون با یک کش که اون رو کشیده و رها میکنه به نوک چوچولتون ضربه بزنه بسته به اینکه چقدر بتونید تحمل کنید همسرتون میتونه این کار رو تکرار بکنه.

درد کشیدن از ناحیه مقعد: بازم روشهای درد کشیدن از این ناحیه مختلفه ولی فکر کنم ردناکترینش روشی هست که با انگشت همسرتون انجام بشه. برای این کار وقتی لباس زیرتون رو در آوردین روی زمین دراز بکشین و بعد همسرتون باید بیاد و  دست چپش رو بگذاره زیر شونتون و دو انگشت دست راستش(اشاره و وسطی) رو فرو بکنه داخل مقعدتون و بعد در این وضعیت سعی کنه شما رو از زمین بلند کنه. حالا ببینید میتونید دردش رو تحمل کنید.

درد کشیدن از ناحیه باسن(کپلها) و رانها: برای این کار اول باید همسرتون روی یک صندلی که از طرفین آزاده بشینه و بعد شما برید روش دراز بکشید به طوری که شکمتون روی رونهاش قرار بگیره و سرتون در سمت چپ بدنش قرار بگیره و باسنتون در سمت راست بدن همسرتون ( اگه همسرتون راست دسته ) . حالا باید همسرتون شلوار یا دامن و لباس زیرتون رو دربیاره و با دستش ضربات محکمی به باسن و رانهاتون بزنه. مسلما میزان درد کشیدن این روش بستگی داره به قدرت همسرتون در ضربه زدن به این قسمتها . اگه همسرتون قوی باشه و شما هم بخواید ˛ توی این روش هر زنی با هر درجه ای از لذت درد کشیدن˛ ارضا میشه. ”

گروهی که رابطه خشن معمولی دارن ، باید مواظب فانتزی های ذهنیشون باشن که کارشون به آسیب رسوندن به طرف مقابل نکشه .

منظور از رابطه جنسی خشن چیست؟

  رابطه جنسی خشن،رابطه جنسی خشن با شوهر،رابطه جنسی خشن با زن،رابطه جنسی خشن چیه

چه کار کنم شوهرم تو رابطه خشن باشه

من 23 سالمه.چهار سال قبل به خاطر اختلافات شدید خانوادگی عقدم به هم خورد و به ناچار از نامزدم جدا شدم.
نامزدیم یکسال طول کشید و در اون مدت به خاطر آزادی زیادی که خانواده ها بهمون داده بودند ساعتهای خلوتمون زیاد بود.
من تا اون زمان هیچگونه ارتباطی با جنس مخالف نداشتم و ایشون اولین خواستگارم بود .
به خاطر همین بکارت روحیمو کاملا تو اون رابطه از دست دادم.خیلی طول کشید تا کاملا فراموشش کنم.
حدودا یکساله که دوباره ازدواج کردم و بینهایت به همسرم علاقه دارم و همه جوره قبولش دارم.
اما متاسفانه تو مسائل زناشویی به مشکل جدی خوردیم .به طوری که هیچ جاذبه ای برام نداره
مشکلم اینکه که سلائق جنسیم قبلا شکل گرفته و خجالت میکشم درباره ی تمایلاتم با شوهرم صحبت کنم. میترسم فکر کنه هنوز ذهنم درگیر اون شخصه یا مشکل روانی دارم
مساله اینکه که نامزد سابقم بر عکس حالت عادی , توی سکس خیلی خشن بود.
کنترل رابطه رو کامل در دست میگرفت و یه سری تمایلات خاص داشت.حتی منو مجبور به کارهایی که دوست نداشتم میکرد.
 اوایل خیلی ناراحت میشدم و بعضی از کاراها برام دردآور بود  اما به تدریج منم علاقه مند شدم و اون حرکات برام تحریک کننده بود.
شوهرم دقیقا نقطه ی مقابل هست.خیلی آروم و ملایم رابطه برقرار میکنه و همش برای شروع ازم اجازه میگیره!!!!
دلم میخواست اصلا منتظر من نباشه.
حتی چند بار به مدت طولانی از اینکه نزدیکم شه خودداری کردم تا عصبانیش کنم با امید اینکه روششو تغییر بده .ولی فقط قهر کرد و بدتر ازم دور شد….
خواهش میکنم نگید که اختلال داری و برو مشاور …چون خیلی زمان و هزینه میبره.هیچ تضمینی هم نیست که تمایلاتم عوض بشه .بعدم فکر نمیکنم انتظار زیادی داشته باشم
چون منم براش سنگ تموم میزارم.
خواهش میکنم بهم بگید که چه کار کنم شوهرم تو رابطه خشن باشه و اینقدر مراعات منو نکنه؟؟؟
چطوری ازش درخواست کنم که فکر بدی دربارم نکنه؟
به خدا دیگه دارم دیوونه میشم.

منظور از رابطه جنسی خشن چیست؟

 رابطه جنسی خشن،رابطه جنسی خشن با شوهر،رابطه جنسی خشن با زن،رابطه جنسی خشن چیه

شوهرم تو رختخواب خشن رفتار میکنه

من تازه با این سایت آشنا شدم و خیلی چیزا نمیدونم . من یه مشکلی دارم که روم نمیشه هیچ جا بگم . من شوهرم بیرون از رخت خواب خیلی آدم خوب و مهربون و متواضعیه . ولی تو رختخواب خشن رفتار میکنه . یا خیلی حرفای رکیکی بهم میزنه . ببخشید مثلا با الفاظ رکیک میگه اونجاتو بخورم یا اونجاتو ….

خلاصه نمیدونم چیکار کنم حرف زشت بهم نزنه یا تو تختخواب یکم مهربون تر بشه . آخه یکم خشنه . میشه اگه دوستان راهی به ذهنتون میرسه بهم کمک کنید که چیکارش کنم یا چطوری بهش بگم که ناراحت نشه .

شوهرم عاشق رابطه جنسی خشن هست

سکس خشن و روش های درمان آن

 

در هر دو جنس مرد و زن تمایل به رابطه ی جنسی خشن یا سکس خشن میتواند وجود داشته باشد.

بطور کلی بعضی از افراد به رابطه جنسی خشن گرایش دارند و از سکس خشن حتی لذت هم می برند.

کلی تمایل و لذت از خشونت در روابط جنسی به شرط لذت برای فاعل نشانه سادیسم جنسی و برای مفعول به شرط لذت نشانه مازوخیسم جنسی است.

در صورتی که هر دو طرف موافق باشند، می توانند با رعایت کردن حد و مرزها این نوع رابطه جنسی را داشته باشند و از سکس خشن لذت ببرند.

گاهی اوقات خانم ها از خشونت همسرشان در روابط جنسی گله مند هستند و گاهی این خشونتها تا حدی بوده که باعث اسیب جدی شده است ، لذا تمایل به رابطه ی جنسی خشن جزء خواسته های مشروع تلقی نمیشود.

 

رابطه ی جنسی خشن
رابطه ی جنسی خشن

رابطه جنسی خشن

ویژگی های شخصیتی افراد و سلیقه آنها در هر زمینه ای متفاوت است و به همین اندازه تمایلات و سلیقه جنسی افراد هم ممکن است با هم تفاوت داشته باشد.

بعضی ها رابطه جنسی آرام و رمانتیک را دوست دارند و بعضی ها هم گرایش به سکس خشن دارند.

اینکه چه عملی در این نوع رابطه بکار گرفته می‌شود، دقیقا مشخص نیست، اما فرض را بر آن می‌گذاریم که در طی این رابطه هیچگونه آسیبی به طرفین نمی‌رسد.
در غیر این صورت مسئله کاملا متفاوت است و هیچ یک از موارد این مقاله درمورد شما ونوع ارتباطی که دارید صدق نمی‌کند.
زمانی که با توافق همسرتان شروع به تجربه این رابطه می‌کنید، باید چند قانون را رعایت کنید:
۱. هرگز در طول رابطه نخندید.
۲. هرگز در طول رابطه معذرت خواهی نکنید.
۳. هرگز به حالت مهربان و آرام معمول خود بازنگردید.
۴. به یکدیگر آسیب نزنید.

تفاوت رابطه جنسی خشن با اختلال روانی

رابطه جنسی خشن الزاما نشان دهنده اختلالات شخصیتی نیست. هیچ قانونی در رابطه با طبیعت انسانی وجود ندارد که شیوه صحیح برقراری عشق بازی با همسر را تعیین کند.
درصورتی که رابطه جنسی برای هریک از شرکای جنسی دردناک باشد و لذت بردن یکی از طرفین به قیمت آسیب رسیدن به دیگری باشد، این رابطه صحیح نخواهد بود. زیرا به محض اتمام آن، نفر دوم احساس خواهد کرد که مورد سوء استفاده قرار گرفته است.
بنابراین برای تشخیص مرز اختلال جنسی و یک گرایشی طبیعی به این نوع رابطه خشن باید موارد زیر را در نظر گرفت:
۱. یک رابطه سالم شامل احترام، علاقه و عشق متقابل است. هیچ کس نمی‌خواهد در رابطه خشنی دخیل باشد که همسرش با زنان بد رفتاری می‌کند یا بالعکس، یا از آسیب زدن به دیگران لذت می‌برد. زیرا این تمایلات دقیقا مساوی با سادیسم هستند.
۲. فردی که به سادیسم یا مازوخیسم مبتلا باشد، تنها از طریق آزار رساندن یا آزار دیدن می‌تواند به اوج لذت جنسی برسد.
در نتیجه داشتن این نوع رابطه خشن برای او یک ضرورت است.
رابطه جنسی باید مثبت باشد. این رابطه راهی برای بیان علاقه، میل و محبت است و نباید از آن برای آزار رساندن به انسان دیگر استفاده شود.
بنابراین در صورتی که هر دو نفر شما از وجود مقداری خشونت در رابطه جنسی خود با همسرتان لذت می‌برید، اصلا جای نگرانی نیست. این تمایلی است که شما دارید و باید به آن احترام بگذارید.
یک قانون کلی را در مورد روابط جنسی خود به یاد داشته باشید، مهمترین چیزی که در مورد این نوع رابطه خشن یا هرنوع دیگری از رابطه جنسی وجود دارد این ضرورت است که هر دو نفر باید از آن لذت ببرند.

 

رابطه ی جنسی خشن
رابطه ی جنسی خشن

علت تمایل به رابطه ی جنسی خشن از نوع مازوخیسم (خودآزاری جنسی)

معمولا فردی که از آسیب فیزیکی و تحقیر شدن در رابطه ی جنسی احساس لذت میکند ، این تمایل از دوران کودکی و بلوغ وی شکل گرفته دانشمندان بر این عقیده اند که افرادی که در مراحل رشد خود در خانواده تحقیر شده اند یا نادیده گرفته شده اند این رویه را نیز در روابط جنسی ادامه میدهد و در خیالپردازیهای جنسی خود از رابطه ی جنسی خشن احساس رضایتمندی می کنند.

 

آموزش صحیح رابطه جنسی خشن

اگر به تازگی با رابطه جنسی خشن آشنا شده‌اید و برای بار اول می‌خواهید آن را تجربه کنید، چند نکته‌ زیر را در نظر داشته باشید:

۱. درخواست کنید

اگر برای اولین بار قصد مطرح کردن این موضوع را دارید، صبر کنید تا در موقعیتی مناسب این کار را انجام دهید. مثلا زمانی که درمورد رابطه جنسی صحبت می‌کنید یا وقتی که صحنه‌ای مشابه را در یک فیلم می‌بینید، آنگاه از همسرتان بپرسید که نظرش در مورد این ایده چیست؟

۲. حد و حدود را تعیین کنید

اگر همسرتان با تجربه رابطه جنسی خشن موافق است، قبل از انجام آن ابتدا روی حد و مرز‌های ایمن توافق کنید. بدون حد و مرز هیچ یک از شما نخواهید دانست که دیگری از چه چیز لذت می‌برد.
همچنین می‌توانید با همسر خود بر سر یک کلمه توافق کنید که اگر در طول رابطه هر کدام از شما آن را بیان کرد، سریعا همه چیز متوقف شود. بنابراین اگر در جایی از رابطه یکی از شما احساس ناراحتی کردن عمل در حال انجام متوقف خواهد شد.

۳. آرام باشید

آرام گرفتن قبل از رابطه جنسی به خصوص از نوع خشن آن می‌تواند بسیار کمک کننده باشد. به هر طریقی که می‌توانید ابتدا خود و همسرتان را ریلکس کنید تا در حین سکس دچار تنش یا اضطراب نشوید.

۴. کشیدن مو‌ها

کشیدن مو‌ها می‌تواند حس خوبی در این نوع رابطه خشن ایجاد کند. دست‌ها را داخل مو‌های همسر خود ببرید و بکشید، این کار اگر به درستی انجام شود می‌تواند بسیار تحریک آمیز باشد. دقت کنید که باید تعادل را رعایت کنید، باید با کشیدن مو‌های او احساس دردی خوشایند ایجاد کنید.

۵. از دندان هایتان استفاده کنید

به آرامی گردن او را گاز بگیرید، سپس کم کم به سمت پایین بروید و سینه و شکم را با دندان‌های‌تان تحریک کنید. همچنین اگر خانم هستید، بسیاری از مردان دوست دارند که با ناخن به کمر آن‌ها بکشید. بنابراین در مورد خواسته‌های همسر خود در رابطه جنسی خشن سوال کنید.

۶. ضربه بزنید

بله، وانمود کنید که او دختر بچه‌ کوچک بدی است، او را با این عنوان صدا بزنید. سپس او را روی زانوان خود خم کنید و به پشت او ضربه بزنید. می‌توانید با این کار رد انگشتان خود را روی بدن او ببینید. این اتفاق یکی از مهم‌ترین بخش‌های این نوع رابطه خشن است.
درخواست کنید، به او بگویید چه کار باید بکند و چه کار نباید بکند، با صدای بلند با او حرف بزنید، گاهی دستور بدهید. این کار لحظات را داغ‌تر می‌کند. بعضی پوزیشن‌های رابطه جنسی برای رابطه خشن مناسب هستند، زیرا در آن‌ها یک نفر دستور می‌دهد و دیگری فرمان می‌پذیرد. بنابراین در پوزیشن‌هایی قرار بگیرید که یک نفر مدیریت می‌کند و همزمان دستور بدهید، سیلی بزنید، مو‌های او را بکشید و ….

رابطه ی جنسی خشن
رابطه ی جنسی خشن

برخی از تخیلات جنسی افراد مبتلا به مازوخیسم جنسی

تحقیر شدن حین رابطه ی جنسی
علائم :

لذت بردن از مورد فحاشی قرار گرفتن از الفلظ رکیک در رابطه ی جنسی

بسته شدن دستان و پاها و مورد آزار فیزیکی قرار گرفتن
علائم :

خودداری از برقراری رابطه ی جنسی تا زمانی که به اجبار همراه باشد

 

رابطه ی جنسی بدون ملایمت روحی
علائم :

عدم تمایل به معاشقه و پیشنوازی در رابطه

مورد تجاوز قرار گرفتن یا رابطه ی جنسی به اجبار و تمایل به رابطه ی جنسی همزمان
علائم :

خودداری از برقراری ارتباط جنسی تا زمانی که به اجبار همراه باشد

برخی تمایلات دیگر که نمیتوانیم مطرح نمائیم چرا که میتواند باعث ایجاد برانگیختگی در افراد مبتلا به این اختلال باشد.

علت تمایل به خشونت در رابطه ی جنسی در افراد مبتلا به سادیسم جنسی ( لذت از آزار دادن فرد مقابل )

معمولا افرادی که مورد خشونت جنسی ( تجاوز جنسی ) قرار گرفته اند یا شاهد صحنه هایی از این قبیل بوده اند حس انتقام جوئی در آنها منجر به آن می شود به رابطه جنسی خشن تمایل پیدا کنند ، اما بدان معنا نیست همه افرادی که چنین تمایلی دارند لزوما مورد تجاوز قرار گرفته اند چرا که عواملی نظیر پورنوگرافی ، تنوع گرائی ، رابطه با افراد مختلف نیز میتواند
زمینه ساز چنین میلی در افراد شود.

 

با همسری که رابطه خشن می‌خواهد چه کنم؟

با همسر خود در رابطه با تمایلات خود صحبت کنید.
اگر به این نوع رابطه علاقه‌مندید، می‌توانید با تعیین حد و مرز‌هایی آن را به تجربه‌ای متنوع و لذت بخش تبدیل کنید، اما در غیر اینصورت عدم تمایل خود را با همسرتان حتما در میان بگذارید.
هرگز نگران از بین رفتن صمیمیت و علاقه متقابل به علت رد درخواست او نباشید. زیرا هیچ فرد سالمی تنها از یک روش انجام رابطه جنسی لذت نمی‌برد و شما می‌توانید در کنار هم روش‌های دیگری را امتحان کنید که هر دو از آن لذت ببرید.

 

برخی از تخیلات جنسی افراد مبتلا به سادیسم جنسی

میل به خشونت
میل به ارتباط های چند گانه
میل به سوزاندن و آسیب به اندامهای جنسی مفعول
میل به آزار کودکان

 

رابطه ی جنسی خشن
رابطه ی جنسی خشن

برخی نشانه های این افراد علاقه مند به سکس خشن

برقراری ارتباط جنسی با افراد متعدد و آسیب رساندن فیزیکی به آنها ، عدم تمایل به معاشقه و پیشنوازی، اعتیاد به پورنوگرافی
هر چه فرد مفعول بیشتر احساس نارضایتی از درد و آسب وارده کند ، این افراد بیشتر احساس رضایتمندی میکنند و لذت بیشتری میبرند.

درمان مبتلایان به سادیسم و مازوخیسم جنسی

مبتلایان به این اختلال میتوانند با مراجعه به مراکزمشاوره درمانی رفتارهای جنسی و سکس تراپیست ها با کمک روان درمانی بینش مدار یا شرطی سازی انزجاری نسبت به درمان اقدام نمایند در این بین همسر نقش مهمی ایفا میکند. همچنین روش هایی مانند مدیریت و ارزیابی الگوهای تحریک آمیز و خودکارآمدی، و همچنین درمان هایی مانند توانبخشی و آموزش مهارت های اجتماعی استفاده می شود.

مازوخیسم  از چه چیزی لذت می برد؟

تمرکز اصلی این جنون غیرطبیعی، تحقیر، ضرب و شتم، ننگ یا رنج به هر شیوه است. اعمال آزار و اذیت، که ممکن است توسط یک شریک جنسی درخواست شود، عبارتند از قفل کردن، بستن چشم ها، لگد زدن، اذیت، ضرب و شتم، شوک الکتریکی و تحقیر.
فروید معتقد است که آزار و اذیت ناشی از تغییر تخریب تخیلی است.

چنین افرادی ممکن است در دوران کودکی تجربه ای داشته باشند که متقاعد شده اند که درد برای لذت جنسی است. مازوخیسم احساس جدایی می کنند، فکر می کنند پشتیبانی ندارند و هیچ کس آنها را درک نمی کند

فانتزی جنسی نامزدم اینکه تو سکس منو فشاربده و له کنه تو روم بخابه و میگه خشن دوست دارم و دوست دارم لهت کنم...حتی یباریه تکه فانتزی خیلی عجیب و ترسناک گفت ک دستتوببندم با یخ لیست بزنم و تنبیه شی...
من خیلی ترسیدم و گفت شوخی کردم دوست دارم!ولی  بحز اون بارکلا توی سکس خیلی مراعاتمومیکنه هیچ اذیتی نشم....حتی اگ تواوج سکس هم باشه بگم نمیخام ادامه بدیم سریع بدون ناراحتی قبول میکنه...حتی واسه هرکاری اجازه میگیره حتی بوسیدن لبم.بغل کردنم‌ و باوجود خیلی گرم بودنش و سریع داغ شدنش اذیتم نکرده.ولی من میترسم ک واسه مراعات اینکاررومیکنه و واقعا دلش راضی نباشه!و زده شه ازم...
سادیسم داره؟یا هیجاناتش طبیعیه و بهم ازار نمیرسونه؟شاید برای ارضای حس قدرت طلبی اینجوری میگه؟نمیدونم والا خیلی سردرگمم خدا خیرتون بده انشااله همیشه سالمو موفق باشید

دوست گرامی توجه داشته باشید که در هر فردی ممکنه  تمایلات جنسی و فانتزی ها وجود داشته باشه  منتهی این به معنی این مساله نیست که سادیسم داره و یا مشکلات روانی به هر حال برای مردان داشتن فانتزی های جنسی بسیار مهم و با اهمیت است حتی برای اختلالات جنسی یک نکته درمانی این است که کمک شود تا افراد فانتزی های جنسی رو افزایش یدهند و خب دامنه فانتزی ها گسترده است عموما مردان از تصاویر و حالاتی که  طرف مقابل رو ببندند و بتونند تسلط داشته باشند لذت می برند و البته به معنای اجرا کردن این مساله نیست
حتی ممکنه با زدن حرفش و اینکه طرف مقابل حس ترس داشته باشه ارضا بشن و لذت بب ند ولی شما اصلا نباید نگران باشید مگر اینکه این مسائل رو واقعا بخواهند روی شما اجرا کنند و بخواهند که چنین رفتارهایی داشته باشند
که بهتره باهاشون صحبت کنید تا متوجه شوید که به هر حال ایشون تمایلاتشون رو سرکوب می کنند و از رابطه راضی نیستند یا مساله چیز دیگری است
ولی عموما مردان با فانتزی های جنسی که دارند حس لذت می کنند و خب به تمایل انها کمک می کند و اصلا نباید در حالت کلی نگران باشید مگر اینکه خب مشکل خاصی ایجاد شود
در هر صورت امیدوارم خوشیخت و موفق باشید

سکس خشن

شاید خیلی مبتذل بنظر برسد، اما من دوست دارم در سکس به باسنم  بزنند . نه خیلی محکم، فقط در حدی که احساس سوزش بکنم . بعدش، من به او نشان خواهم داد که چه دختر بدی میتوانم باشم.“به نقل از خانم "لیز سیلیان" بیست و دو ساله 

• ” نامزدم میداند، تنها کاری که باید انجام دهد این است که گردنم را بلیسد – نه بوسه های آرام،

بلکه خوردن، مکیدن، و گاز گرفتن . در این لحظات واقعا به من احساس نوجوان بودن دست می دهد.“ 

 گفته های خانم دیان استون بیست ونه ساله، طراح وب سایت بود.

• ”وقتی شوهرم بیشتر از معمول با من خشن برخورد می کند، این کارش برایم خیلی تحریک کننده است

  مرا به دیوار فشار می دهد، و لباسم را به زور درمی آورد . برای من مثل این است که احساس می کنم

انتهای تمام عصبهای روی بدنم در حال انفجار است .“ 

 گفته های خانم ماریا لاوان بیست و پنج ساله، مسئول فرهنگی بود 

موارد فوق نمونه ای از لذتیست که زنان از سکس خشن میگویند.

سکس خشن ، ظرافت و دقت خاص خود را می‌طلبد و نباید طوری باشد که به زن آسیب وارد شود. و یا زن احساس نا امنی کند.

عده زیادی از زنان خواستار این هستند که موقع سکس با آنها مانند یک فاحشه رفتارکنید بسیاری از خواسته ها و رویاهای سکسی خانمها هرگز تحقق نمی یابد.بعضی از آنها میگویند : دیگر از اینکه در اتاق خواب یک خانم محترم باشیم و با ما به نرمی رفتارکنند، خسته شده ایم!  ما دوست داریم مردمان با ما خشن تر سکس کند!

البته استنباط من این است که عده ای از خانمها دوست دارند در اتاق خواب قدری هرزگی جنسی ببینند تا بدون ملاحظه و تعارف بتوانند سکس کنند و از آن لذت ببرند. البته آنها از این نکته هم میترسند که مردشان با آنها در بیرون از اتاق خواب نیز همانطور رفتارکند .بنابراین باید به زن اطمینان داد که این خشونت موقتی و سکیست 

 

با توجه به نگرانی زن از دوام این خشم، در رابطه جنسی بی حیا و بعد از آن مجددا با حیا شوید!! نا گفته نماند هر چند برخی زنان این روش را میپسندند اما عده دیگری نیز،  رابطه بر پایه عشق ورزی و ملایمت را میپسندند.و این مسئله ایست که باید خود آنرا کشف کنید

همینطور بعضی از زنها دوستدار کلمات و سخنان بسیار رکیک و بی ادبانه ای هستند که در سایر مواقع از شنیدن آن شرمنده میشوند. در واقع آنها میخواهند، مرد تعارف را کنار بگذارد و با آنها در مورد سکس، رکیک باشد و با فحشهای سکسیِ کمر به پایین رابطه جنسی داشته باشد ؛بی حیاترین و شرم آورترین فحشهای ممکن.  اما باید دانست که این تنها جاییست که میتوان از این عبارات استفاده کرد زیرا تنها جاییست که مخاطب آن از شنیدنش لذت میبرد

من با هر زنی که در این باره صحبت کردم خواستار هجوم و حمله به او بهنگام سکس بود.و تقریباً اکثر خانمها مایل به چنین رفتاری هستند 

 اغلب این زنها از خشونت به هنگام سکس مانند: ضربه زدن به باسن و کمی سوزش ناشی از آن لذت میبرند  و یا در هنگام سکس از پشت(سکس سگی) از کشیدن موهایشان به سمت عقب و همزمان  دخول به جلو با چاشنی خشونت‌ احساس رضایتمندی میکردند.

همینطور صداها و نفسهای با حرص و خشن مردانه در هنگام دخول خشن ، لذت عده زیادی از زنان را در پی داشته است.

این حس غریزی در مرد میتواند ، غیر از شیوه های بالا،  مهارتهای و روشهای مناسب دیگری را خلق کند و این هنر مرد است

شاید بتوان دلیل لذت مرموزانه ی  زن از  این رفتار خشن و شنیدن فحشهای خشن سکسی را در طبیعت زنانه او یافت که در ناخودآگاهشان نیاز به مرد قوی و گاهی خشن در کنارشان احساس میشود.

و همینطور این نیاز مردان واقعی نیز میتواند باشد که گاهی خشم و قدرت پنهانشان را بطور صحیح تخلیه کنند. ((تخلیه حس قدرت و مردانه گی)) ، حسی است که بنظر هر مرد کامل و سالمی از آن برخوردار  است. و ((تسلیم شدن زن در برابر این قدرت حساب شده مردش)) نیز احساس پیچیده ایست که زن بطور غریزی و ناخودآگاه از آن لذت میبرد.

باید مردان دقت داشته باشند، منظور از سکس خشن این نیست که به سمت زن بروید و همسرخود را کتک بزنید!بلکه منظور این است که هنگام انجام عمل جنسی قدری نرمی و لطافت را کنار بگذارید و خشن تر با او سکس کنید.بدون شک هیچ زنی از اینکه شوهر پرخاشگری داشته باشد لذت نمیبرد.

لذا بعد از خشنونت سکسی و ارضاء زنتان، به نرم خویی تغییر رفتار کنید .از رفتار خشنتان عذر خواهی کنید اگرچه او لذت برده است. ولی شما اینکار را بکنید تا نگرانی ناشی از دائمی نبودن خشونت شما با او ، رفع گردد.او را در آغوش بگیرید و عشقورزی کنید (ناز کشیدن همراه با شرمندگی بخاطر خشونت) و این پایان خوش سکس خشن است. سکسی که تمام احساسات و هیجانات زن و مرد را میتواند ارضاء کند و از این رو در صورت اجراء صحیح از بهترین سکسها میتواند باشد.

و نکته دیگر اینکه ، بنظر میاید این نوع سکس بر روی زنانی که همیشه سکس یکنواخت و آرام و عاشقانه ای داشته اند، برای تنوع، لذتبخش باشد و یا زنانیکه طبع گرم و سکسی دارند و یا زنانیکه شوخ طبع و گرم و ماجراجو هستند.همینطور زوجهای شاد،  چرا که خشونت به سکس ختم میشود و بنظر میآید در زوجهای درگیر و دعوایی نمی‌تواند کاربرد  داشته باشد زیرا این خشم تداعی گره دعواها و خاطرات بد خواهد شد و لذتی برای زن در پی نخواهد داشت مگر اینکه،  خود زن از آن استقبال کند و این نیاز به آزمایش و امتحان دارد

در واقع سکس خشن و کارهای جدید و هیجان انگیز ، تنوع در سکس و رابطه میباشد

تحقیقات نشان می‌دهد که انجام رفتارهای هیجان انگیز زن و شوهر در کنار هم دوپامین موجود در مغز را تحریک کرده و همین مسئله شما را از نظر جنسی نیز تحریک می‌کند و شور جنسی و به طبع آن شور و نشاط زندگی زناشویی را بالا می‌برد.

  خواندن  مطالب زیر به شما توصیه می شود :

سکس خشن و خشونت سکسی :: طبتاج

tebtaj.ir › post › رابطه جنسی-خشن-...
در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید . محسن باقری خطیبانی. نویسنده: محسن باقری خطیبانی. ۱۵ اردیبهشت ۹۹. سکس خشن و خشونت سکسی.

علت لذت بردن از سکس خشن :: طبتاج

tebtaj.ir › post › The-reason-to-enj...
رابطه جنسی خشن معمولاً برای برآورده ساختن نیاز ما به تجربه کردن چیزهای جدید در رابطه جنسی مورد توجه می باشد. انسان ها (زنان و مردان) به مرور زمان از یکنواختی روال ...
گاهی اوقات خانم ها از خشونت همسرشان در رابطه جنسی گله مند هستند و گاهی این خشونتها تا حدی بوده که باعث اسیب جدی شده است ، لذا تمایل به رابطه جنسی خشن جزء خواسته ...

زناشویی خشن :: طبتاج

tebtaj.ir › tag › زناشویی خشن
سکس خشن و خشونت سکسی. توسط محسن باقری خطیبانی. |. ۱۵ اردیبهشت ۹۹. گذاشتن دست روی گلو در سکس توسط پارتنرجنسی درسته؟یا اختلاله؟تمایل داره گلومو ...

علاقه به فحاشی و کلمات رکیک در حین سکس. مشاوره زناشویی پرسش ... سکس در پریود | همه چیز درباره رابطه جنسی در دوران عادت ماهیانه ... سکس خشن و خشونت سکسی ..
تهیه و تنظیم در مجله آموزش جنسی و زناشویی طبتاج http://tebtaj.ir

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی