Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

واقعیت هایی در مورد اندام تناسلی زنان واژن + عکس

اندام تناسلی زنان عضوی است که ساختار خاصی دارد ، خانم ها اغلب در مورد واژن اطلاعات چندانی ندارند در حالیکه اهمیت آگاهی در این مورد می تواند کاربردی باشد.

واقعیت هایی در مورد اندام تناسلی زنان واژن

واژن بخشی از اندام جنسی خانم هااست که نقش مهمی را در تولید مثل و سیستم های هورمونی ایفا می کند ، واژن مخاطی دارد که پ هاش را متعادل نگه داشته و از ورود باکتری های مضرو ویروس ها جلوگیری می کند دیواره های آن از فیبر درست شده و الاستیسیته دارد به همین دلیل عملکرد بالایی دارد؛ راهی برای خروج مایعات و درگردن آن مخاط و صدها عصب دارد که مرکز شهوت و برانگیخته شدن جنسی بشمار میرود. واقعیت و موارد بسیاری پیرامون این اندام وجود دارد که از بسیاری از آنها آگاه نیستید که در این بخش به آن می پردازیم.
واژن

7 موارد از آنچه باید در مورد واژن بدانید

واژن

شناخت بیشتر واژن و اندام تناسلی زنان

هنگام ارگاسم اندازه واژن تغییر می کند

واژینال اندامی است که الاستیسیته دارد و طی نزدیکی در بسیاری از خانم ها باز می شود چون خون دراین ناحیه تجمع و نفوذ را آسان می کند ، همچنین دیوارهای داخلی چندلا هستند که درطول نزدیکی مثل چتر باز می شود. گفتنی است وقتی زن به ارگاسم میرسد اندازه آن حدود 30 درصد کاهش میابد چون ماهیچه های این ناحیه ناگهانی منقبض می شود.

واژن توانایی پاک کنندگی خود را دارد

واژینال فلور دارد که به عنوان مانع حفاظتی عمل می کند و مقابل ویروس ها مخمرها و باکتری های مضر که باعث عفونت می شوند می ایستد، وجود ترشح های سفید کاملا طبیعی است اگرچه خیلی ها را اذیت می کند .مصرف صابون های عطری وخوش بو کننده ها و محصولات دیگر بهداشتی پ هاش واژینال را بهم میریزد پس این موارد را کنار بگذارید به همین دلیل بهتراست از مواد طبیعی حاوی پروبیوتیک استفاده کنید.

ماهیچه های واژن می توانند قوی شوند

یکی از واقعیت های جالب که باید بدانید این است که ماهیچه های واژینال قابل تقویت شدن هستند کنید و بطور منظم روی ناحیه لگن ورزش داشته باشید، این تمرین ها خطر مشکلاتی مثل بی اختیاری ادار افتادگی رحم را کاهش میدهد در واقع از هر 3 خانم یک نفر بعد از یائسگی دچار چنین اختلالاتی میشوند.

کلیتوریس (چوچوله) واژن

این بخش از واژن کانون اصلی لذت جنسی است همانطور که میدانید کلیتوریس مهمترین نقش را در لذت جنسی ایفا میکند و درهنگام ارگاسم اهمیت این عضو را نباید نادیده گرفت ؛ این بخش از اندام تناسلی زنان تقریبا 8000عصب دارد و طول آن از6 تا12سانت و عرض آن حدود 6 سانت میرسد.

رابطه جنسی به سلامت واژینال کمک می کند

داشتن رابطه جنسی سالم یکی از ورزش های خوب برای این عضواست ،درواقع خانم هایی که زمان زیادی نزدیکی نداشتند ماهیچه های آنها بیشتر ازقبل منقبض می شود و باعث می شود در آینده نزدیکی دردناکی داشته باشند ؛ جا دارد بگوییم مصرف مشروبات الکلی به بافت های درونی واژینال آسیب میزند و انعطاف آن را کاهش میدهد که بخشی از مشکلات مربوط به این مسئله است.
واژن
تقویت واژن با رابطه جنسی سالم

واژن می تواند دچار افتادگی شود

افتادگی واژینال وقتی رخ میدهدکه رحم و لوله های رحمی فشار زیادی تحمل کنند مثلا هنگام تولد نوزاد ، اگر فکر می کنید افتادگی دارید حتما به پزشک مراجعه کنید.

واژن بعد از زایمان حساس تر می شود

خانم ها بعد از زایمان نیاز به دوره نقاهت حدود 4تا 6ماه برای برگشت به انجام اعمال زناشویی دارند تا ماهیچه ها به حالت طبیعی برگردند اگر رعایت نکنید ممکن است دچار عفونت شوید درطول این دوران از مصرف الکل و قند زیاد اجتناب کنید و هم چنین لباس زیر تنگ و پلاستیکی نپوشید.

تهیه و تنظیم مطلب در مجله آموزش زناشویی و جنسی

برداشت http://postharvestjournal.ir 

طبتاج http://tebtaj.ir

طب سنتی http://tebbe-sonaty.ir

محتوای این سایت جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد در صورتی که زیر 18  سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی