Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

آموزش ساک زدن ( رابطه جنسی دهانی یا اورال سکس) +18

رابطه جنسی دهانی یا ساک زدن برای همسر ۱۸+

 

توجه: این مطلب برای افراد متعهل و افراد بالای ۱۸ سال است. محتوای آن برای افراد زیر ۱۸ سال مناسب نمی باشد.

 

رابطه جنسی دهانی برای اکثر مردان و زنان لذت بخش است و تقریبا همه دوست دارن آن را تجربه کنند.

 

تقریبا اکثر مردان مشکلی با خوردن و لیسیدن آلت تناسلی زن ندارند اماساک زدن (خوردن آلت تناسلی مرد) ممکن است برای بعضی از خانم ها چندان آسان نباشد و به دلایلی از آن سر باز زنند یا با اکراه آن را انجام دهند. چرا که وارد کردن آلت تناسلی به دهان ممکن است باعث حالت تهوع شود.

 

اما اگر بتوانید آموزش رابطه جنسی دهانی را به خوبی یاد بگیرید مطمئنارابطه جنسی داغ و تحریک کننده ای در انتظارتان است.

 

اولین مرحله برای اینکه رابطه دهانی خوبی داشته باشید آن است که به این کار به عنوان یک وظیفه که حتما باید انجام بشود نگاه نکنید و سعی کنید خودتان از آن لذت ببرید.

 

اکثر زوجین در رابطه جنسی از اینکه بتوانند فرآیند ارضا کردن همسر را به خوبی انجام دهند لذت میبرند. اگر شما هم چنین دیدی نسبت به رابطه دهانی داشته باشید، از آن لذت خواهید برد. در ادامه این مطلب از سایت ایران۱۶ آموزش ساک زدن یا رابطه جنسی دهانی

 

بصورت قدم به قدم آموزش داده شده است. پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

 

چگونه ساک بزنیم؟ آموزش ساک زدن

 

آموزش رابطه جنسی دهانی یا ساک زدن (ویژه متعهلین ۱۸+)

 

اصلا عجله نکنید

 

برای رابطه دهانی خیلی عجله نکنید و سریع سراغ اصل کار نروید. ابتدا با بوسه های کوچک بر روی شکم و ران همسر تان شروع کنید. این کار نوعیعشق بازی است که باعث میشود کیفیت رابطه شما افزایش پیدا کند.

 

هر چقدر خیس تر، بهتر

 

استفاده از ژل های روان کننده طعم دارد (که خوراکی هستند) میتوانند رابطه دهانی را برای شما بسیار لذت بخش تر کنند و از خشک شدن دهان نیز جلوگیری میکند. یکی دیگر از نکاتی که باید هنگام رابطه دهانی رعایت کنید این است که دست ها را فراموش نکنید، همزمان از دست ها و دهان خود استفاده کنید.

 

میتوانید یک بطری آب در نزدیکی خود قرار دهید و هر چند دقیقه یک جرعه بنوشید تا از خشک شدن دهانتان جلوگیری کند. همچنین مایعات نوشیدن مایعات سرد و تضاد آن با گرمی بدن همسر تان میتواند بسیار جذاب و لذت بخش باشد.

 

لیس زدن!

 

زبان خود را کاملا بیرون بیاورید و از ابتدا تا انتهای آلت تناسلی همسر خود را بخوبی لیس بزنید. تمام طول آلت تناسلی را پوشش دهید. حفظ ارتباط چشمی هنگام رابطه دهانی خیلی خیلی مهم است. همچنین سعی کنید لبخند بزنید چراکه اینکار باعث میشود همسر تان متوجه بشود که شما هم لذت میبرید و همین موضوع باعث میشود که او هم تجربه بهتری داشته باشد.

 

تکنیک چوب کبریت

 

مرحله بعدی آن است که آلت وی را در دهان خود قرار دهید. آلت تناسلی مرد مثل چوب کبریت میماند؛ داغ ترین و حساس ترین بخش، سر و شافت است. این قسمت حساس ترین بخش آلت تناسلی مردانه میباشد، بنابراین بر روی این ناحیه تمرکز کنید. بیاد داشته باشید که فقط آلت تناسلی را مک (ساک) نزنید بلکه حرکت های دیگر همچون چرخاندن زبان به دور آلت تناسلی در هر دو جهت (ساعت گرد و پاد ساعت گرد) و حرکات دیگر را نیز انجام دهید.

 

از دست های خود استفاده کنید

 

اگر میخواهید حس رابطه دهانی عمیق را برای همسر خود بوجود بیاورید اما خیلی هم سختی نکشید، یک دست خود را روی آلت تناسلی او قرار داده و دهان خود را نیز روی سر آلت وی بگذارید، سپس هم زمان که سر و دهان خود را عقب و جلو میبرید، دست خود را نیز حرکت دهید تا لذت رابطه دهانی برای همسر تان چندین برابر شود. زمانی که در حال انجام رابطه دهانی هستید، دیگر قسمت های بدن شریک جنسی خود را فراموش نکنید یعنی بصورت همزمان با یکدست بیضه های او را نیز ماساژ دهید.

 

همچنین میتوانید ران ها و یا نوک پستان ها را نیز تحریک کنید.

 

در زمان استراحت هم او را تحریک کنید

 

هنگام رابطه جنسی دهانی نیاز است که چند دقیقه یکبار کمی استراحت کنید که فک درد نگیرید! اما مهم است که حتی زمانیکه آلت او را در دهان ندارید، برای اینکه همچنان حس و حال رابطه حفظ شود، او را گرم نگه دارید. مثلا او را ببوسید یا بدنش را ماساژ دهید و یا با دست های خود کار را ادامه دهید.

 

آه و ناله کنید

 

در رابطه جنسی خیلی از مرد ها دوست دارند هنگام رابطه دهانی همسر شان نشان دهد که در حال لذت بردن هستند و از او تشکر کند! همچنین گفتن عبارت هایی مثل “اوممم” یا “خیلی خوشمزست” و… معجزه میکند.

 

همسر تان را آرام نگه دارید

 

خیلی از مرد ها هنگامی که در حال رسیدن به نقطه انزال هستند، بیش از حد هیجان زده میشوند و با سرعت در دهان شریک جنسی شان تلمبه میزنند و یا حتی ممکن است سر او را به نحوی در اختیار بگیرند و حرکت بدهند که میتوان گفت همه خانم ها دوست ندارند. اگر چنین اتفاقی برای شما افتاد، سر خود را عقب بکشید و به او بگویید که آرام تر باشد تا شما هم بتوانید لذت ببرید.

 

از تکنیک “۸ ساک شگفت انگیز” استفاده کنید

 

حفظ یک ریتم مشخص هنگام ساک زدنچیزی است که باعث میشود مرد به نقطه انزال نزدیک شود اما برای اینکه رابطه دهانی برای شما کسل کننده نشود، ۸ بار و با عمق های متفاوت آلت او را ساک بزنید. ابتدا سر آلت او را بین لب های خود قرار دهید و سپس هفت بار دیگر این کار را انجام دهید، هر بار جلو تر بروید، عمیق تر و عمیق تر.

 

حالا پس از بار آخر، یک بار بطور کامل آلت او را درون دهان خود قرار دهید. این تکنیک هر مردی را به مرز دیوانگی میرساند!

 

معجزه پوزیشن ۶۹ در رابطه جنسی

 

پوزیشن ۶۹ می تواند در زمان رابطه جنسی دهانی شما را به اوج لذت برساند.

 

چگونه: طوری بخوابید که همزمان که همسرتان آلت تناسلی شما را میخورد شما هم آلت تناسلی همسرتان را با زبان و دهان تحریک کنید.

 

سعی کنید برای ایجاد تنوع انواع حالت های پوزیشن ۶۹ را امتحان کنید و با این تجربیات جدید اوج لذت جنسی را برای همدیگر به ارمغان بیاورید.

 

طعم های مختلف را امتحان کنید

 

کاندوم از انتقال بیماری های مقاربتی جلوگیری میکند و شما میتوانید حتی هنگام رابطه دهانی نیز از کاندوم استفاده کنید.

 

یکی از جذاب ترین کارهایی که میتوانید انجام دهید این است که کاندوم را با دهان خود روی آلت تناسلی همسر خود بکشید. اینکار از چیزی که فکر میکنید راحت تر است اما اگر چند بار تمرین کنید نتیجه بهتری میگیرید.

 

میتوانید با استفاده از یک موز یا خیار این کار را امتحان کنید.

معنی ساک زدن , آموزش ساک زدن , ساک زدن از نظر شرعی ,تعریف ساک زدن , اورال سکس ,پوزیشن های ساک زدن,حکم شرعی ساک زدن,بیماری های ساک زدن ,بهداشت ساک زدن

  1. مطالب پیشنهادی زیر را نیز می توانید بخوانید چشمک

    آموزش ساک زدن + پوزیشن های مخصوص رابطه جنسی دهانی

    آموزش اورال سکس + پوزیشن های مخصوص رابطه جنسی دهانی

    آموزش ساک زدن | آموزش رابطه جنسی دهانی یا اورال (ویژه متعهلین ۱۸+)

    آموزش خوردن آلت تناسلی مرد ساک زدن

    آموزش کامل ساک زدن ( اورال سکس یا رابطه جنسی دهانی)

    درخواست مکرر شوهر برای خوردن آلت تناسلی

    رابطه جنسی دهانی چیست

    آموزش ساک زدن ( رابطه جنسی دهانی یا اورال سکس)+18

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی