Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

آیا سکس و رابطه جنسی باعث زیباتر شدن خانم ها می شود؟

سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج :  رابطه جنسی، خانم ها را زیبا تر می کند. هنگام رابطه جنسی میزان استروژن (هورمن زنانگی) در خانم ها دو برابر می شود این افزایش باعث می شود آنها موهایی براق تر و پوست نرم تری داشته باشند.

به گزارش سایت طبتاج، همه از تاثیرات کاهش فعالیت جنسی بر روی مردان تا اندازه ای باخبرند ولی کمتر کسی از تاثیر آن بر بدن زن آگاهی دارد. بیاد داشته باشید که علاوه بر تعداد معاشقه، تغییرات هورمونی و عادت ماهانه نیز در میل جنسی زنان نقش دارد. در این جا به بررسی تفاوت های تاثیر کاهش فعالیت جنسی بر زنان و مردان می پردازیم.عکس العمل بدن مرد و زن نسبت به کاهش فعالیت جنسی کاملا متفاوت است. زن هرچقدر تعداد معاشقه کمتری داشته باشد، میل و لذت جنسی او کمتر شده و مشکل تر ارضاء می شود و هرچه زنان از لحاظ جنسی بیشتر فعال باشند، علاقه آنها به معاشقه بیشتر خواهد بود.

فواید رابطه جنسی برای حفظ جوانی و سلامتی زنان

در یک مقاله دیگر که در کتاب love cycle ذکر شده، گفته شده است تعداد دفعات آمیزش روی تنظیم عادت ماهانه خانم ها نیز موثر است. در این مطالعه عادت ماهانه زنانی که بیشتر از دو بار در هفته آمیزش داشتند منظم تر از کسانی بود که فقط هفته ای یک بار نزدیکی می کردند و زنانی که بندرت معاشقه می کردند، عادت ماهانه خیلی نامنظمی داشتند.علت این امر افزایش سطح هورمون استروژن در بدن زنان فعال از نظر جنسی می باشد. لازم به تذکر است که فقط معاشقه با جنس مخالف باعث این تغییرات هورمونی می شود و خودارضایی چنین تاثیری ندارد.


حتما شما می دانید که قابلیت باروری یک زن تا حد زیادی به منظم بودن عادت ماهانه او بستگی دارد؛ پس زنانی که فعالیت جنسی بیشتری دارند کمتر دچار مشکل ناباروری خواهند شد. از طرف دیگر معمولا هر چه عادت ماهانه نظم بیشتری داشته باشد، سلامت عمومی بدن زن نیز بهتر خواهد بود و همین فاکتورها علل اصلی در داشتن چهره ای بشاش و پوستی سالم است همانطور که در مطالب قبلی هم اشاره شد برقراری یک رابطه جنسی سالم تاثیرات مثبتی بر چهره خانم ها دارد.

رابطه جنسی، خانم ها را زیبا تر می کند. هنگام رابطه جنسی میزان استروژن (هورمن زنانگی) در خانم ها دو برابر می شود این افزایش باعث می شود آنها موهایی براق تر و پوست نرم تری داشته باشند. به گفته پاتی بریتون متخصص امور جنسی: «استروژن سرچشمهِ جوانی در خانم هاست»

عمل جنسی باعث ترشح هورمون سراتونین و DHEA می شود که دوای افسردگی است. هورمون های فوق تنظیم کننده حس روحی و روانی هستند. شادابی بعد از آمیزش، تاثیر مستقیمی در پوست صورت زنان خواهد داشت.

برانگیخته شدن حس جنسی مصادف با افزایش ۲۵ درصدی سایز پستان خانم ها خواهد بود.


رابطه جنسی داشتن یک یا دو بار در هفته باعث افزایش نوعی پادتن دفاعی در خون می شود و در نتیجه سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. در نتیجه احتمال اینکه شما سرما بخورید کم می شود. رابطه جنسی همچنین فشار خون را پایین می آورد و باعث می شود از فشار روحی کمتری برخوردار باشید

فواید شگفت انگیز رابطه زناشویی

۱_بهبود حس بویایی(بخاطر هورمون پرولاکتین در زنان)

۲_کاهش ریسک قلبی (۳نوبت در هفته)

۳_کاهش وزن (۲۰۰کالری در هر رابطه)

۴_پلاسمای داخل منی هورمون تحریک کننده تیرویید (کاهش وزن)

۵_کاهش افسردگی

۶_تسکین درد (قبل از ارگاسم هورمون اکسی توسین ترشح می شود که ۵برابر مسکن قویتر است)

۷_ایمنی بدن ۳۰%افزایش

۸_افتادگی رحم و مثانه بخاطر انقباض عضلات در رابطه جنسی بهتر می شود

۹_دندان سالم در مردان (روی،منیزیم،کلسیم)

۱۰_ بهبود پروستات

۱۱_افراط در رابطه جنسی برای زنان بی خطر است بخصوص بعد از یائسگی باید بیشتر هم باشد

۱۲_افزایش جریان خون و اکسیژن رسانی به سایر اندامها

۱۳_کاهش مرگ و میر در افرادی که ۲بار در هفته ارگاسم دارند

۱۵_ترشح هورمون استروژن (افزایش شادابی و رفع بیماریها)

۱۶_افزایش اعتماد به نفس

تهیه و تنظیم مطلب در مجله آموزش زناشویی و جنسی طبتاج http://tebtaj.ir

 
برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی