Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

چگونه رابطه جنسی و زناشویی موفقی داشته باشیم؟

برای داشتن روابط زناشویی موفق لازم نیس حتما آمیزش جنسی در اتاق خواب صورت بگیرد یا حتما نباید بدون لباس انجام شود حرکات ظریف و تحریک آمیز زیادی وجود دارد که می تواند موجب برانگیختگی هر دونفر شما شود.

به گزارش سایت  طبتاج  روابط زناشویی موفق عاملی بسیار اثرگذار بر تمام جنبه های زندگی مشترک و رابطه موفق بین همسران به شمار می رود. برای داشتن روابط زناشویی موفق اصول و قواعد خاصی وجود دارد. در اینجا به اصول رابطه زناشویی و جنسی موفق می پردازیم .

هنگامی که در هیجانات امور عروسی قرار گرفته باشید، تصور اینکه نتوانید در کنار هم زندگی و روابط زناشویی موفق داشته باشید تقریبا غیر ممکن و دشوار است. اما شریک شدن زندگی خود با دیگران، یا شریک زندگی دیگری شدن می تواند به یک چالش تبدیل شود، مخصوصا اگر تجربه زیادی در برقراری روابط با جنس مخالف نداشته باشید.

ازدواج، کار، تعهد، عشق و لذت را به همراه دارد، اما برای یک زندگی شاد و موفق نیاز به احترام متقابل می باشد. ازدواج تنها بر اساس عشق و احترام اتفاق نمی افتد، بلکه زوجین باید نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

زوج های موفق معما هستند. آنها کتاب می خوانند، در سمینارها شرکت می کنند، مقالات وب سایت ها را مرور می کنند و در آخر زندگی سایر زوج های موفق را کنکاش می کنند. با این حال زوج های موفق نیز به شما آزمون و خطا را توصیه می کنند. در ادامه به برخی کلیدهای زندگی زناشویی موفق اشاره خواهیم کرد.

راز روابط زناشویی موفق چیست؟

رازهای روابط زناشویی موفق عبارتند از :

۱- آمیزش جنسی را جزو فعالیت های روزمره بگذارید.

برای داشتن روابط زناشویی موفق لازم نیس حتما آمیزش جنسی در اتاق خواب صورت بگیرد یا حتما نباید بدون لباس انجام شود حرکات ظریف و تحریک آمیز زیادی وجود دارد که می تواند موجب برانگیختگی هر دونفر شما شود.

قسمتی از این تحریکات عبارتند از:

۱- پوشیدن لباس های تحریک آمیز

۲- نوازش آرام همسرتان ( یک معاشقه خوب )

۳- بوسه ای غیرمنتظره

۴- گفتن حرفهای عاشقانه

این بروز احساسات در رابطه هر شب می تواند بسیار هیجان انگیز باشد چون احساسات شما را به روشی غیرمنتظره به همسرتان منتقل می کند. روشهای احساساتی را پیدا کنید که موجب خوشحالی همسرتان و در نتیجه ایجاد یک رابطه زناشویی موفق شود هرکسی نقاط حساسی دارد که وقتی مورد لمس قرار می گیرد باعث هیجان می شود. شاید همسرتان دوست داشته باشد که وقتی یکدیگر را در آغوش می گیرید او را ببوسید. نوازش های لذت بخش نیز میزان هیجان را در بدن افزایش می دهد.

۲- برای یک رابطه زناشویی موفق دید جنسی تان را افزایش دهید

معمولا افراد تنها به یک شیوه خاص با یکدیگر به آمیزش می پردازند که بعد از گذشت چند سال به حالت تکرار می رسد . این اتفاق ممکن است به روابط زناشویی موفق میان همسران آسیب بزند . شما با ایجاد تغییرات ساده زیر می توانید به ارتباط جنسی خود تنوع و هیجان جدیدی بدهید:

الف) سعی کنید زمان و مکان آمیزش جنسی تان متغیر باشد.

شاید شما همیشه اتاق خواب را برای مقاربت انتخاب می کرده اید، این بار سعی کنید که بر روی مبل یا در اتاق دیگری از منزلتان عمل آمیزش را انجام دهید. اگر همیشه شب ها ارتباط جنسی داشته اید از این به بعد در صبح یا غروبها به انجام عمل جنسی بپردازید.

ب) امتحان کردن روشهای گوناگون آمیزش راهی برای تجربه روابط زناشویی موفق می باشد.

اغلب زوج ها از یک روش برای آمیزش استفاده می کنند . اگر روشهای گوناگونی در پیش گیرید شکلهای گوناگونی به آمیزش خود می دهید که موجب تحریک جنسی هر دو نفر شما می شود.

ج) وسایل اطراف خود را تغییر دهید.

اگر همواره به هنگام مقاربت چراغ ها خاموش بوده اند این بار در مقابل چراغهای روشن و یا یک شب خواب یا یکدیگر آمیزش نمایید و انواع شمع ها و رایحه های خوشبو کننده را در اتاقتان بگذارید تا برای شما شادی بخش تر باشد. زمانی که میخواهید به مقاربت بپردازید موسیقی ای را پخش نمایید که به هر دوی شما آرامش می دهد. لباس زیر زنانه تحریک آمیزی را بپوشید که شوهرتان با دیدن آن بر تن شما تحریک شود.

۳- عواملی که باعث لذت هر دو نفر شما از رابطه جنسی می شود را به یکدیگر نشان دهید و بگویید.

همیشه برای برقراری رابطه جنسی موفق نیازها و خواسته های خود را برای یکدیگر بگویید و از گفتن آن شرم نداشته باشید شاید کمی دشوار باشد که خواسته های خود را به همسرتان بگویید اما اگر واقعا مایل هستید که ارتباط جنسی هیجان انگیزتری داشته باشید باید روندتان را تغییر دهید و انعطاف پذیر باشید و با توجه و احترام به علایق مردان در رابطه زناشویی و همینطور علایق زنان به امور جنسی به توصیه های زیر عمل نمایید:

الف) هیچ گونه ترسی در مورد صحبت نداشته باشید،درباره افکار و احساسات خود با همسرتان صحبت کنید هیچ اهمیتی ندارد که چقدر از گفتن ان ترس دارید. تنها روش غلبه یافتن برای ترس گفتن خواسته هایتان می باشد. از این پس خواسته جنسی تان را با همسرتان در میان بگذارید.

ب) همیشه در صحبت هایتان از کلمه من استفاده کنید تا همسرتان بفهمد که به چه چیزی احتیاج دارد. این روش خوبی برای ارتباط بین شما و همسرتان به حساب می آید.

ج) در عمل همسر ما از نظرتان آگاه می شود . همسرتان را تشویق کنید تا آنچه را که احساس می کند برایتان به زبان آورد. بهترین روش این است که اول خودتان احساساتتان را بیان کنید و به او بفهمانید چقدر از اینکه از او لذت می برید خوشحال هستید.

۴- همیشه زمان مشخصی را برای آمیزش جنسی داشته باشید.

سعی کنید آمیزش جنسی را که باعث هرچه نزدیکتر شدن شما و همسرتان می شود در اولویت کارهایتان قرار دهید. اگر زوجها به ارتباط جنسی اهمیت ندهند این ارتباط به مرور از زندگی آنها حذف می شود. سعی کنید برای آمیزش جنسی خود از قبل برنامه ریزی کنید. این نوع برنامه ریزی موجب افزایش شادی و نشاط می شود چون در انتظار آن روز خواهید بود. حتما به برنامه ریزی خود بها بدهید و به آن پایبند باشید حتی اگر میل خاصی به آن نداشته باشید تا همسرتان متعهد بودن شما را بپذیرد.

۵- بهترین رابطه زناشویی زمانی پیش می آید که ارضای جنسی را تنها اولویت خود قرار ندهید.

یکی از بهترین روش هایی که موجب پیشرفت ارتباط جنسی میان زوجین می شود آن است که تنها به ارضای میل جنسی تمام نشود. اگر هدف از آمیزش جنسی تنها ارضا شدن باشد آنگاه توجه شما فقط به یک مرکز محدود می شود. بهترین آمیزش آمیزشی است که برگرفته از محبت، دوستی و عشق و صمیمیت بین طرفین باشد.

۶- جملاتتان تحریک آمیز باشد تا به روابط زناشویی موفق پیوند بخورید.

دقیقا لغاتی را به کار ببرید که با استفاده از این شیوه حرف زدن می تواند همسرتان را تحریک کند و برخی از مردم با شنیدن کلمات شهوانی تحریک می شوند. شاید راز رابطه زناشویی موفق شما این باشد که همسر شما دوست دارد که برایش از زمانی که قرار است با هم باشید و لذت جنسی ببرید تعریف کنید.

7- به طور واضح با همسر خود صحبت کنید

صحبت کردن با همسرتان یکی از راه های داشتن زندگی موفق است. در مورد احساسات خود صادق باشید و هنگام برقراری ارتباط با محبت باشید. بخشی از این ارتباط خوب، شنونده خوبی بودن است، پس زمانی را به درک همسر خود و شنیدن نیازهای او اختصاص دهید و صحبت های شما تنها به فرزندان و صورت حساب ها محدود نباشد.

8- قدردان حضور همسرتان در زندگی باشید

قدردان یکدیگر، روابط بین خود، خانواده و زندگی باشید. این قدردانی را هنگام صرف شام، به خاطر کمک کردن به شما در امور زندگی را اعلام کنید. حداقل شبی یک دقیقه را برای این کار اختصاص دهید.

9- زمانی را برای خودتان به عنوان یک زوج صرف کنید

با مسئولیت های کاری و خانواده، از مسائل رمانتیک و عاطفی غافل می شوید. برنامه های ویژه ای هم در خانه و هم خارج از آن را برای این کار تدارک ببینید. اگر فرزند دارید در زمان این کار می توانید آنها را به جایی مانند خانه بازی بفرستید.

10- زمانی را برای امور شخصی اختصاص دهید

صرف زمان به طور تنهایی و برای شخص خودتان به اندازه صرف وقت برای خود و همسرتان ضروری و مفید است. فکر کردن، شارژ و لذت های شخصی برای هر فرد ضروری است که با ازدواج از بین می رود، مخصوصا اگر دارای فرزند شوید. با دوستانتان بیرون بروید، یک کلاس انتخاب کنید یا کارهای داوطلبانه انجام دهید. هر چه این کارها را بیشتر انجام دهید، قدردانی همسرتان از شما نیز بیشتر می شود.

11- درک کنید که مخالف یکدیگر بودن مشکلی ایجاد نمی کند

شما در مورد همه چیز موافق نیستید، اما مهم است که این اختلاف نظر را با آرامش و احترام بیان کنید. و پس از یک استراحت بحث در مورد مشکل را ادامه دهید.

12- ایجاد اعتماد و صداقت

دکتر جان گوتمن، معتقد است انتقاد، تحقیر و دفاع تهدیدهای جدی برای زندگی زناشویی موفق هستند و احتمال طلاق را بالا می برند. زوج هایی که ارتباط بهتری دارند می دانند که چگونه بدون خصومت مشکل خود را رفع کنند.

13- بخشش را بیاموزید

هر کسی اشتباه می کند. گاهی همسر شما ممکن است احساسات شما را خدشه دار کند یا کاری کند که موجب ناراحتی شما شود. این مهم است که با احساسات خود مقابله کنید و بگذارید مسائل از این مرحله بگذرند.

به یاد داشته باشید که به همسر، خانواده و زندگی که با هم ساخته اید متعهد باقی بمانید. حمایت از یکدیگر را به طور عاطفی و با روش های روزمره انجام دهید. شما و همچنین همسرتان ممکن است در طی زمان رشد و تغییر کنید و این طرز فکر به شما کمک می کند که در طی سال ها ی سال یک زندگی زناشویی موفق داشته باشید.

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی