Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

نحوه هماهنگ شدن زن و مرد در رابطه جنسی

همیشه بین زن و مرد در امور جنسی می بایستی قبل از آمیزش هماهنگی باشد یعنی زن با رفتار مرد بفهمد که می بایستی خود را برای او آماده کند البته به زنان توصیه می شود که در تمام شرایط می بایستی زن آمادگی کامل برای همبستر شدن با مرد را داشته باشد

به گزارش سایت  طبتاج 

هیجان و هم آهنگی در امور جنسی چیست ؟

هیجان جنسی یک حالت خاص و مهم در امور جنسی می باشد مرد درخود حس می کند که می تواند برای همسر خود غریزه جنسی او را زنده و بیدار کند اما هر لحظه که به آن فکر می کند در خود ترس عجیبی را می بیند نکند من نتوانم او را راضی کنم . نکند من نتوانم او را در هنگام نزیکی ارضاکنم و خیلی از مسائل دیگر اما هیچ زمان ترس و اضطراب را به خود راه ندهید شما می توانید دست به هر کاری برای لذت بردن بزنید همین که به طرف همسر خود می روید پس ترسی ندارید، هیجان را به خود راه ندهید با حوصله وارد عمل شوید و مطمئن باشید که همسر شما هم مثل شما فکر می کند اما چون او منتظر شروع کردن از طرف شما را دارد پس صبورانه و با حوصله بیشتر و بدون هیجان به او نزدیک شوید.

هم آهنگی در امور جنسی

همیشه بین زن و مرد در امور جنسی می بایستی قبل از آمیزش هماهنگی باشد یعنی زن با رفتار مرد بفهمد که می بایستی خود را برای او آماده کند البته به زنان توصیه می شود که در تمام شرایط می بایستی زن آمادگی کامل برای همبستر شدن با مرد را داشته باشد چون غریزه جنسی مرد نسبت به زن با توجه به تمایلات او بیشتر است لذا در این مورد زنان می بایستی مهارت کامل در جذب همسران خود را داشته باشند تا او بتواند به راحتی به هدف خود برسد.

مراحل اصلی تحریک پذیری

۱- تمایل داشتن به درخواست مسائل جنسی

۲- تحریک و برخاستن آلت مرد

۳- انزال

۴- ارضا شدن مرد و زن

بدیهی است عدم هر کدام از چهار عامل فوق می تواند یک ناتوانی جنسی به شمار رود البته باید قبول کرد که میل جنسی خیلی اشکال مختلفی را در بر دارد که معمولا زنان و مردان با توجه ب تجاربی که می آموزند نسبت به این غریزه بیشتر آشنا شده و در نهایت نسبت به این امر مهم خود را ارضاء می کنند.

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی