Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

مشکلات جنسی چگونه درمان میشوند؟

در بیشتر موارد، درمان های جنسی شش ماه و هر هفته به مدت یک ساعت به طور می انجامد. درمانگر تکالیفی را برای رابطه زوجین تعیین می کند که شامل مهارت های ارتباطی جدید یا تکنیک های ماساژ و دیگر مهارت های عشق ورزی می شود.

به گزارش سایت  طبتاج   اگر شما و همسرتان دچار مشکلات و مسائل جنسی شده اید، تحقیقات نشان می دهند که در دو سوم زوجین استفاده از درمان های جنسی می تواند مشکل را برطرف کند. متاسفانه بسیاری از زوجین از شنیدن واژه درمان جنسی هراس دارند. زوجین زیادی از حرف زدن یا توضیح دادن مسائل جنسی خود پیش روی دیگران خجالت زده می شوند. کاربرد درمان های جنسی در حل مسائل زناشویی می تواند به رفع مشکلات آنها کمک کند.

ابداع درمان های جنسی

درمان جنسی در دهه ۱۹۶۰ زمانی متولد شد که پیشگامان تحقیقات جنسی، ویلیام مارش و ویرجینیا جانسون نشان دادند ترکیبی از آموزش جنسی، ماساژ کامل بدن و تکنیک های خاص عشق ورزی می تواند بسیاری از مسائل جنسی را حل کند. برخی از مشکلات جنسی، مانند بسیاری از موارد انزال زودرس، مستقل از رابطه هستند. اما بیشتر این مسائل حول محور رابطه و رابطه جنسی می گردند. در درمان جنسی از روان درمانی به روش گفتگو و ارائه تمرین های جنسی به زوج استفاده می شود.

تفاوت بین کاربرد درمان های جنسی و زوج درمانی

پس تفاوت بین درمان جنسی و زوج درمانی چیست؟ زوج درمانی معمولا به ارتباطات بین فردی و نحوه تصمیم گیری برای حل تفاوت های فردی می پردازد، اما به مسائل جنسی زوجین کاری ندارد. زمانی که زوجین به درمانگر روابط جنسی مراجعه می کنند معمولا مسائل عشق ورزی موضوع صحبت و شکایت است.


چه زمانی به درمانگر روابط جنسی مراجعه کنیم؟

البته، هر رابطه ای دچار مسائل جنسی می شود. اغلب زوجین در مورد تکرار رابطه -هفته ای یک بار یا ماهی یکبار و نوع رابطه –رابطه دهانی یا مقعدی- با یکدیگر اختلاف دارند. چطور بدانیم به درمانگر روابط جنسی نیاز داریم؟ این تشخیص فردی است و هر کسی در مورد شرایط خود به صورت فردی می تواند قضاوت کند.

کاربرد درمان های جنسی در حل مسائل زناشویی:

در اوایل رواج این روش درمانگران روش های کنترل انزال را به مردان و راه های رسیدن به ارگاسم را به زنان آموزش می دادند. امروزه این مسائل هنوز هم آموزش داده می شوند، اما کاربرد درمان های جنسی در حل مسائل زناشویی در موارد زیر نیز دیده می شود:

تفاوت در تمایل جنسی

در دو سوم زوجین، تمایل جنسی در مردان بیشتر از زنان است و در یک سوم دیگر این رابطه معکوس است. در هر دو حالت، این تفاوت باعث شنیده شدن جملاتی نظیر این می شود: «تو سرد هستی!» «تو هیچ وقت نمی خواهی». درمان های جنسی می تواند به زوجین در یافتن یک فاصله مناسب بین روابط جنسی کمک کند.

کاربرد درمان های جنسی در اختلال نعوظ

تمامی زوجین در مورد داروها اطلاع دارند اما کمتر زوجی می داند که ویاگرا، سیالیس و لویترا در ترکیب با درمان های جنسی بهتر عمل می کنند.

میل جنسی کم یا از دست رفته

علل احتمالی این عارضه عبارتند از سابقه شخصی، شرایط پزشکی، عوارض جانبی دارو، تستوسترون پایین، مشکلات ارتباطی یا سایر فشارهای زندگی.

بی میلی جنسی و یا بکارت پس از 30 سالگی

افراد مبتلا به این دسته مسائل یا از رابطه جنسی می ترسند یا به نحوی خود را از جامعه متفاوت می بینند که رابطه دوستی در آنها هرگز به رابطه جنسی پیشرفت نمی کند.

کاربرد درمان های جنسی در درد در زنان در رابطه جنسی ؛ یک کاربرد درمان های جنسی

علل احتمالی این عارضه عبارتند از: شرایط پزشکی، اضطراب، تنش های ارتباطی، قرص های جلوگیری از بارداری یا سابقه تروما جنسی.

کاربرد درمان های جنسی در حل مسائل زناشویی ثابت شده است. تحقیقات نشان می دهد که استفاده از این روش به دو سوم زوجین کمک کرده است.

عدم مراجعه یکی از زوجین

اما اگر یکی از زوجین تمایلی به مراجعه نداشته باشد چطور؟ در این صورت زوج دیگر می تواند به تنهایی مراجعه کند و اطلاعات کسب کند. سپس می تواند با دیدگاه های جدید در مورد مشکل و مسائل خود به خانه بازگردد و مسیر موفقیت را طی کند.

در بیشتر موارد، درمان های جنسی شش ماه و هر هفته به مدت یک ساعت به طور می انجامد. درمانگر تکالیفی را برای رابطه زوجین تعیین می کند که شامل مهارت های ارتباطی جدید یا تکنیک های ماساژ و دیگر مهارت های عشق ورزی می شود.

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی