Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

شرایط مناسب برای برقراری رابطه جنسی و سکس

اصولا مردان در پروسه ارتباط جنسی سریع تر از زنان دچار تحریکات جنسی می شوند. مرد در مدت زمان 5 الی 10 دقیقه می تواند تحریک شود و آماده برقراری ارتباط جنسی باشد. حال آنکه در مورد زنان زمان بیشتری به طول می انجامد تا آنکه حتی سیستم بدنشان شروع به تحریک شدن نماید.

به گزارش سایت  طبتاج   ارتباط جنسی یکی از روابط مهم و با ارزش بین زن و مرد به حساب می آید. هیچ کس نمی تواند منکر تاثیر رابطه زناشویی بر مردان و زنان شود. به همین دلیل توجه به جزییات ارتباط جنسی به ویژه ، مدت زمان رابطه جنسی و شیوه های انجام موفق آن یکی از دغدغه های امروز زوج ها به شمار می رود. البته باید این نکته را در نظر داشت که ارتباط جنسی و زناشویی، با توجه به عادت های گوناگون و مختلف هر فرد نسبت به هر فرد دیگر متفاوت می باشد.

زمان هم آغوشی در ارتباط جنسی

مهمترین موقع برای هم آغوشی هر زوج فرق دارد. بعضی از زوج ها بهترین ساعات را ساعات آخر شب و دسته ای دیگر بعد از ظهر را ترجیح می دهند در هر صورت بهترین زمان می تواند زمانی باشد که هر دو زوج به تنهایی از آرامش کامل برخوردار باشند و هیچ نگرانی و اضطرابی نداشته باشند.

مکان هم آغوشی در ارتباط جنسی

مکانی را برای هم آغوشی انتخاب کنید که به بیرون اشراف نداشته باشد و در محیطی بسته و کاملاً آرام که از دیدها محفوظ باشد . سعی کنید جایی را که برای ارتباط جنسی انتخاب می کنید با رنگ جذاب و مورد علاقه شما تزیین شده باشد و چراغ خوابی با نور ملایم اتاق شما را زینت دهد تا هیچ گونه اضطرابی در شما ایجاد نکند.

شرایط جسمانی و روحی طرفین در حین برقراری ارتباط جنسی

بعد از صرف غذا با معده پر باید از هم آغوشی پرهیز کنید زیرا بعد از غذا بیشترین انرژی صرف سوخت و ساز بدن است و فرد ممکن است به اوج لذت جنسی نرسد باید هم زن و هم مرد از هیچ نقطه ای از بدن احساس درد و ناراحتی نداشته باشند و هیچ گونه ضعفی در خود احساس نکنند.

از نظر روحی مرد و زن نباید از مساله ای رنج ببرند و یا اینکه هر دو خسته باشند یا نگرانی مهمی داشته باشند در این صورت هیچکدام از آنها در حین برقراری رابطه جنسی قادر نیستند تا شریک جنسی خود را به اوج لذت برسانند.

الگوهای مقاربت در رابطه جنسی

اصولا مردان در پروسه ارتباط جنسی سریع تر از زنان دچار تحریکات جنسی می شوند. مرد در مدت زمان 5 الی 10 دقیقه می تواند تحریک شود و آماده برقراری ارتباط جنسی باشد. حال آنکه در مورد زنان زمان بیشتری به طول می انجامد تا آنکه حتی سیستم بدنشان شروع به تحریک شدن نماید. در حقیقت برخی از مطالعات انجام شده گواه بر این امر است که زنان دست کم نیم ساعت زمان برای رابطه جنسی لازم دارند تا مهبل شان کاملا لغزنده و آغشته شود.

انواع ارتباط جنسی از نظر مدت زمان

در جواب به این سوال که یک ارتباط جنسی چقدر باید طول بکشد باید گفت هیچ قاعده اصلی وجود ندارد و این کاملا به شرایط زن و مرد بستگی دارد بدین صورت که برای ارتباط جنسی افراد مختلف با عادات گوناگون جنسی زمانها و شیوه های متفاوتی وجود دارد:

۱- ارتباط جنسی سریع یا کوتاه

بیشتر مردان این گونه مقاربت را ترجیح می دهند (که کمتر از ۵ یا ۱۰ دقیقه به طول می انجامد) چرا که آنها همانند زنان به زمان زیادی برای آمادگی جنسی نیاز ندارند. در این حالت مرد به ارگاسم می رسد اما زن بدون ارضا می ماند.

۲- ارتباط جنسی معمولی

این نوع مقاربت حدودا نیم ساعت به طول می انجامد و نیازهای هر دو طرف را برآورده می سازد و هر دو زوج به انزال و اوج لذت جنسی می رسند.

۳- ارتباط جنسی آرام و دلپذیر

برای اولین بار جان گری نویسنده کتاب مردان مریخی، زنان ونوسی، اصطلاح ارتباط جنسی دلپذیر را به کار برد. در این نوع مقاربت، زوج زمان زیادی را صرف روابط رومانتیک و عاشقانه می کنند که البته این امر بسیار برای سیستم فیزیولوژیکی بدن زن و طبیعت وی مفید و سودمند است.

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی