Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

روش کنترل میل و غریزه جنسی با مغز

در این مقاله قصد داریم با بررسی نفش مغز در رفتار انسان روش کنترل میل جنسی با استفاده از مغز را مورد بحث و بررسی قرار بدهیم .

به گزارش سایت طبتاج ،تمام احساساتی که انسان نسبت به افراد و محیط پیرامون خود دارد ، مانند خشم ، ترس ، غم ، ترحم ، لذت و … کاملا طبیعی است و مرکز تمام احساسات و رفتارهای انسان ها ، مغز می باشد

کنترل میل جنسی با مغز

باید توجه داشت که به طور کل احساسات منفی در انسان وجود ندارد . حتی خشم نیز اگر به جا و به خوبی از آن استفاده شود ، بسیار پسندیده است . بنابراین احساسات را به نوع منفی و مثبت دسته بندی نمی کنیم ، چون همه ی احساسات مفید هستند . به طور مثال اگر فردی در مقابل رای ناعادلانه دادگاه خشمگین شود می تواند برای نشان دادن خشمش به طرف قاضی حمله کند ، وسایل را به طرف قاضی پرتاب کند و یا حتی ساختمان دادگستری را برای نشان دادن خشم خود منفجر کند ، که رفتارهای بسیار پرخطری می باشد . در مقابل با کنترل کردن خود می تواند خشمش را با اعتراض به رای دادگاه نشان داده یا نامه ای سرگشاده به کسانی که می توانند موثر واقع شوند ، بنوسید . بنابراین خشمگین شدن به خودی خود بد نیست ، اما خیلی از افراد نسبت به آن عکس العمل نامناسبی نشان می دهند . باید توجه داشت که در وهله اول این مغز است که دستور می دهد خشم را چگونه ابراز کرد و مغز نیز در سیطره اراده انسان قرار دارد .

با توجه به مثال بالا پی می بریم که تنها احساسات در نحوه رفتار انسان ها تعیین کننده نیست ، بلکه مغز می تواند نوع عکس العمل را نسبت به احساسات درونی تعیین نماید . هر چقدر خط مشی مربوط به ارزش ها و ضد ارزش هایی پر رنگ و واضح باشد ، عملکرد مغز هم بهتر تحت کنترل در می آید . بنابراین در مورد میل جنسی می توان احساس نیاز جنسی را در مغز با چشم چرانی و خودارضایی و … برطرف نمود یا مغز را در اینگونه موارد محدود کرده و از چشم چرانی و خودارضایی به مسائل دیگر سوق داد .

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی