Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

راهکارهایی برای افزایش تمایل جنسی زن و مرد

وقتی به طرفتان نشان می دهید که در حین رابطه جنسی از چه کاری خوشتان می آید و یا از چه چیزی لذت می برید به طرف مقابلتان احساس بسیار خوبی منتقل کرده و باعث رضایت بیشتر وی از رابطه جنسی می شوید . برای اینکار از ارتباط غیر کلامی هم می توانید استفاده کنید .

به گزارش سایت طبتاج ،برای افزایش کیفیت رابطه جنسی بهتر است مقداری تغییرات در رابطه جنسی لحاظ کرده و بایدها و نبایدهایی را در حین رابطه جنسی رعایت کنید . رعایت مواردی که در این مقاله گفته خواهد شد می تواند موجب افزایش تمایل جنسی در همسرتان شود .

افزایش تمایل جنسی

برقرار کردن ارتباط خوب برای داشتن رابطه جنسی خوب
باید بدانید که برای داشتن یک رابطه جنسی خوب ابتدا باید یک ارتباط خوب با همسرتان برقرار کنید . مطالعات نشان داده زوج هایی که در رابطه جنسی تعامل دارند ، اضطراب کمتر و رضایت جنسی بیشتری دارند . برای برقراری ارتباط با همسر می توانید از روش های شفاهی و فیزیکی استفاده کنید . برخی از این روش ها را در ادامه می خوانید

ارتباط غیرکلامی برقرار کنید
باید توجه کنید در رابطه جنسی ارتباط برقرار کردن با لمس نمودن بدن طرف مقابل بعضی مواقع نسبت به ارتباط کلامی نفوذ بیشتری را ایجاد می کند . پس برای ارتباط برقرار کردن از ترکیب ارتباط کلامی و ارتباط غیرکلامی استفاده کنید .

به ارگاسم کمتر توجه کنید
بی شک رسیدن به ارگاسم لذت بخش است . اما محدود کردن لذت جنسی به ارگاسم تنها لذت رابطه جنسی را کاهش می دهدو برتر از آن به هر دو طرف فشار وارد کرده و طرفین را دچار اضطراب می نماید .

نشان بدهید که از چه چیزی خوشتان می آید
وقتی به طرفتان نشان می دهید که در حین رابطه جنسی از چه کاری خوشتان می آید و یا از چه چیزی لذت می برید به طرف مقابلتان احساس بسیار خوبی منتقل کرده و باعث رضایت بیشتر وی از رابطه جنسی می شوید . برای اینکار از ارتباط غیر کلامی هم می توانید استفاده کنید .

اگر از چیزی بدتان می آید مستقیم بیان نکنید
در حین رابطه جنسی باید تلاش کنید تا از اظهارات مثبت به جای اظهارات منفی استفاده کنید . اگر از بوسیدن قسمتی از بدن تان توسط همسر ناراضی هستید نباید این نارضایتی را مستقیما بیان کنید . بلکه باید او را هدایت کنید تا قسمتی از بدنتان که خوشایند شما نیز می باشد را ببوسد .

به کار دیگری مشغول نشوید
در حین رابطه جنسی می بایست کار با تلفن ، تبلت و … را کنار گذاشته و حتی از نگاه کردن به وسایل دیگر نیز پرهیز کنید . اگر منتظر تلفن شخصی هستید بهتر است رابطه جنسی را به بعد از ارتباط تلفنی موکول کنید .

با احتیاط “نه” بگویید
درست است که برای ابراز نارضایتی باید با احتیاط عمل کرد اما اگر از چیزی خوشتان نیامد بدون ناراحت کردن خودتان از کلمه “نه” استفاده کنید بیاد داشته باشید قرار است هر دو طرف از رابطه جنسی لذت ببرید .

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی