Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

سکس و رابطه جنسی چه زمان هایی مضر و خطرناک است؟

باید توجه داشت برقراری رابطه جنسی در زمان های خاصی نیز مناسب نمی باشد و سلامتی شما را تهدید می کند . به طور مثال هنگام گرسنگی و بلافاصله پس از خوردن غذا و نوشیدنی . بعد از ورزش کردن و استحمام و پس از فعالیت سنگین . پس از شادی زیاد و یا غم و اندوه زیاد برقراری رابطه جنسی می تواند مشکل زا باشد .

به گزارش سایت طبتاج  رابطه جنسی فواید گوناگونی دارد اما باید توجه کرد که برقراری رابطه جنسی در هر حالت و مکانی نه تنها فایده ندارد بلکه مضر بوده و حتی ممکن است منجر به مرگ هم شود . در این مقاله این موضوع بررسی می شود که چه زمانی رابطه جنسی ضرر دارد ؟

چه زمانی رابطه جنسی ضرر دارد ؟

رابطه جنسی داخل آب گرم :

اگر وسوسه شده اید که رابطه جنسی را داخل وان حمام با آب داغ تجربه کنید باید به اطلاعتان برسانیم که این رابطه جنسی ممکن است منجر به مرگ شود . زوج باز کانادایی هنگام برقراری رابطه جنسی در جکوزی جان خود را از دست دادند به این صورت که مرد دچار ایست قلبی شده و باعث غرق شدن همسرش نیز شد .


مصرف یک کاندوم برای دو نوع رابطه ی واژینال و مقعدی :

اگر می خواهید در یک رابطه جنسی دو نوع رابطه واژینال و مقعدی را برقرار کنید . توجه کنید که نباید از یک کاندوم برای هر دونوع رابطه جنسی استفاده کنید . شما هر چقدر هم عمل تخلیه را قبل از رابطه جنسی انجام داده باشید باز هم مقداری مدفوع در مقعد باقی می ماند و اگر بعد از رابطه مقعدی ، رابطه واژینال را با کاندوم مشترک برقرار کنید احتمال عفونت بسیار بالا می رود .

رابطه جنسی ایستاده :

رابطه جنسی در حالت ایستاده به این علت که مرد می بایست همه وزن زن را تحمل کند و او را نگه دارد در حالی که به عقب خم شده و زانوهایش تا شده ، ممکن است منجر به صدمه دیدن شود . اگر مرد در هر لحظه از تلاش برای نگه داشتن خانم دست بردارد ممکن است منجر به آسیب به پشت و کمر بشود .


رابطه جنسی بعد از زمان های خاص :

باید توجه داشت برقراری رابطه جنسی در زمان های خاصی نیز مناسب نمی باشد و سلامتی شما را تهدید می کند . به طور مثال هنگام گرسنگی و بلافاصله پس از خوردن غذا و نوشیدنی . بعد از ورزش کردن و استحمام و پس از فعالیت سنگین . پس از شادی زیاد و یا غم و اندوه زیاد برقراری رابطه جنسی می تواند مشکل زا باشد .

علائم نشان دهنده مضر بودن رابطه جنسی :

هنگام برقراری رابطه جنسی باید توجه کرد که برخی علائم نشان می دهند که این رابطه جنسی مضر می باشد از جمله این علائم می توان به موارد زیر اشاره کرد :
– حس کردن سرما و لرزش در بدن هنگام رابطه جنسی
– احساس درد در اندام های بدن

رفتارهای ناسالم جنسی :

علاوه بر موارد بالا بعضی از رفتارها هستند که می توانند سلامت فرد را به خطر بیاندازند . از جمله این رفتارهای ناسالم می توان به موارد زیر اشاره نمود :
– رابطه جنسی دهانی بدون رعایت مسائل ایمنی
– برقراری رابطه جنسی هنگام داشتن عفونت های جنسی
– برقراری رابطه جنسی با همسر معتاد تزریقی
– عدم رعایت بهداشت پس از برقراری رابطه جنسی
– برقراری رابطه جنسی با افرادی که روابط پرخطر جنسی داشته اند.

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی