Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

درمان مشکلات نعوظ با مکمل های گیاهی

بهترین مکمل های تحریک کننده مردان آنهایی هستند که از تولید طبیعی انرژی و هورمون ها در بدن شما پشتیبانی می کنند. در همین راستا، مصرف ویتامین E و A – آنتی اکسیدان هایی که می توانند به تقویت انرژی، گردش خون، و رشد سلولی کمک کنند توصیه شده است.

به گزارش سایت  طبتاج  ،از آنجایی که برای دسترسی به این داروها نیازی به نسخه نمیباشد بسیاری از مردم ترجیح می دهند از این مکمل های گیاهی به جای مراجعه به پزشک و دریافت داروهای شیمیایی و دردسرهای پس از آن استفاده کنند همچنین ممکن است اشخاص از عوارض جانبی داروهای تجویزی نگران باشند در این صورت استفاده از مکمل های گیاهی به نظر ایمن تر می آید.


1. آرژنین (Arginine)

یکی از آمینو اسید هایی می باشد که به ساخت پروتئین در بدن کمک می کند همچنین منجر به تبدیل نیتریک اکسید در بدن می شود ، نیتریک اکسید برای عملکرد نعوظ بسیار مهم است زیرا منجر به اتساع عروق خونی می گردد که این امر منجر به بهبود خونرسانی به اندام های جنسی می گردد و برای داشتن نعوظ بسیار حیاتی است.


2. سیترولین (Citrulline)

یکی از اسید آمینه هایی است که در بدن به طور طبیعی ساخته می شود این اسید آمینه در بدن ال آرژنین تبدیل می شود همان طور که می دانیم ال آرژنین بهبود جریان خون در بدن کمک می کند.


3. جینسینگ (Ginseng)

جینسینگ ریشه یک گیاه است که دارای ساقه های متعددی شبیه به بدن انسان با دست و پا می باشد در ابتدا تصور می شد جینسینگ با افزایش تاثیرات هورمونی شبیه به تستوسترون منجر به بهبود عملکرد نعوظ در مردان میشد اما پس از بررسی میزان اندازه تستوسترون در خون بعد از استفاده از جینسینگ متوجه شدند. تستوسترون افزایش نمی یابد بلکه مکانیزم اثر آن بیشتر منجر به افزایش نیتریک اکسید در بدن می شود این امر منجر به اتساع عروق و بهبود جریان خون در نتیجه بهبود عملکرد نعوظ میشود


Yohimbine .4 قرص یوهمبین

قرص یوهمبین در درمان ناتوانی جنسی مردان مصرف می شود. در مورد اثرش بر میل جنسی اختلاف نظر وجود دارد. اثر گشادکنندگی عروق این دارو موجب افزایش جریان خون در بافت های اسفنجی و غاری آلت تناسلی و در نتیجه ایجاد نعوظ می شود.


5. گیاه Horny goat weed

Horny goat weed یک گیاه است برگهای آن برای ساخت دارو استفاده میشود که در طب چینی به یین یانگ هو شناخته می شود که از این گیاه برای درمان بیماری های جنسی استفاده می شود گیاه دارای مواد شیمیایی است که منجر به بهبود عملکرد گردش خون در بدن علی الخصوص اندام جنسی می شود.

6. گیاه Maca

این گیاه جینسینگ پرویی، با نام علمی لپیدیوم میینی که به ماکا هم شهرت دارد، اثرات زیادی در سلامتی انسان دارد و باعث افزایش قدرت جنسی می شود محرک جنسی قوی برای خانم ها و آقایان است. این گیاه به تنهایی میل جنسی را ده برابر می کند.


7. مصرف زینک Zinc

مصرف روی به شکل مکمل یکی از متداول ترین درمان ها برای اختلال نعوظ است در درمان با زینک ممکن است سطح طبیعی تستوسترون بدن را بهبود بخشد، از این رو اختلال نعوظ را بهبود می بخشد.


8. ویتامین ای (VITAMIN E)

این ویتامین موجب ترشح و گردش بیشتر هورمون های جنسی در بدن می شود . اکسیژن بیشتری به اندام های جنسی می رساند و موجب استقامت جنسی می شود.


9. Flavonoid (فلاونوئید)

بر اساس مطالعات منتشر شده در مجله تغذیه بالینی در سال ۲۰۱۶ در امریکا مشخص شده است که مصرف غذاهای غنی از فلاونوئید می تواند خطر ابتلا به اختلال نعوظ را کاهش دهد در این تحقیقات نشان داده شده است که فلاونوئیدها باعث انعطاف پذیر شدن عروق می شوند از انواع اصلی فلاونوئیدها سه گونه از آن ها بیشترین خاصیت را دارند که عبارتند از anthocyanins, flavanones, flavones سطوح بالایی از این مواد شیمیایی گیاهی در انواع توت ها مانند بلوبری انواع تمشک ها ، گیلاس ، انگور، سیب، گلابی و مرکبات یافت می شود.


10. مصرف هندوانه

هندوانه یک منبع طبیعی سیترولین است. سیترولین یک اسید آمینه است که از نعوظ بهتر پشتیبانی می کند ویاگرا با افزایش جریان خون در اندام های تناسلی مجرب بهبود نعوظ می گردد به این ترتیب هنگام برانگیختگی جنسی در آقایان به راحتی نعوظ صورت می گیرد سیترولین هم همان کار را به شیوه ای متفاوت از ویاگرا صورت می دهند تحقیقات نشان می دهد بدن سیترولین را به اسید آمینه دیگری به نام آرژنین تبدیل می کند آرژنین با افزایش نیتریک اکسید در بدن منجر به اتساع عروق خونی در نتیجه نعوظ بهتر می گردد از آنجا که هندوانه عمدتا آب است ، بالاترین غلظت سیترولین در آب هندوانه متمرکز است.


11. افزایش مصرف آنتی اکسیدان ها

بهترین مکمل های تحریک کننده مردان آنهایی هستند که از تولید طبیعی انرژی و هورمون ها در بدن شما پشتیبانی می کنند. در همین راستا، مصرف ویتامین E و A – آنتی اکسیدان هایی که می توانند به تقویت انرژی، گردش خون، و رشد سلولی کمک کنند توصیه شده است.

مواد غذایی سالمی مانند میوه ها، سبزیجات، مغزهای خوراکی، و غلات حاوی این مواد مغذی هستند. همچنین، شما می توانید از مکمل های ویتامین تحریک کننده مردان خود استفاده کنید.


12. روی بهترین تحریک کننده مردان

نتایج برخی پژوهش ها پیوند بین کمبود روی و میل جنسی کم را نشان داده اند. صدف های چروک یکی از بهترین منابع غذایی برای این ماده معدنی مهم هستند و از این رو می توانند به تقویت میل جنسی نیز کمک کنند.


13. تقویت نعوظ با مصرف سلنیم

سلنیم به طور طبیعی در مغزهای خوراکی، گوشت گاو، ماهی تن، و غلات یافت می شود. اما باید نسبت به مصرف آن محتاط باشید، زیرا در سطوح بالای (بیش از 400 میکروگرم) این ماده مغذی می تواند موجب برخی عوارض جانبی، از جمله مشکلات قلبی، کلیوی، و کبدی شود و با خطر بیشتر ابتلا به سرطان پروستات در مردان نیز پیوند خورده است.


14. افزایش مصرف اسیدهای چرب امگا-3

اسیدهای چرب امگا-3 در ماهی های چرب، مانند سالمون و تن، به وفور یافت می شوند. این مواد مغذی می توانند گردش خون را بهبود ببخشند و علائم افسردگی را کاهش دهند، که در هر دو مورد از اجزا کلیدی سلامت جنسی محسوب می شوند.

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی