Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

درمان مشکلات نعوظ با سرکه سیب

در حال حاضر هیچ مطالعه ای که تاثیر سرکه سیب را  به عنوان درمان گیاهی ناتوانی نعوظ 100٪ اثبات کند وجود ندارد. ولی تجربه ما در کلینیک نشان داده که مصرف سرکه سیب در مجموع یک نشاط جنسی در افراد ایجاد می کند. 

به گزارش سایت خبری طبتاج ، اختلال نعوظ زمانی اتفاق می افتد که مردان نمی توانند نعوظ طولانی و قوی برای مقاربت داشته باشند. اختلال نعوظ یک مشکل رایج جنسی است که به دلایل مختلف بروز می کند. استفاده از سرکه سیب بعنوان درمان گیاهی ناتوانی نعوظ یک روش بسیار ساده و رایج است. مصرف سرکه سیب علاوه بر بهبود اختلال نعوظ می تواند بسیاری از اختلالات عملکرد جنسی دیگر مانند بی میلی جنسی و زود انزالی در رابطه جنسی را نیز درمان می کند. جالب است که بسیاری از بیماران که به صورت طولانی سرکه سیب مصرف کرده اند، سرکه سیب را قوی تر و موثرتر از ویاگرا می دانند. سرکه سیب ، عصاره و شربت میوه سیب است. سرکه سیب یک خوراکی سالم، محبوب و پرطرفدار است که در ترشی، سس سالاد، مارینادها و غذاهای دیگر استفاده می شود.

درمان اختلال نعوظ با سرکه سیب :

سرکه سیب نه تنها به عنوان درمان گیاهی ناتوانی نعوظ بلکه به عنوان یک درمان خانگی برای بسیاری از بیماری های رایج مورد استفاده قرار گرفته است.حتی برخی ادعا می کنند که سرکه سیب می تواند اختلال نعوظ را به صورت کامل درمان کند. بهتر است برای اینکه این ادعا بهتر مورد بررسی قرار بگیرد علل شایع اختلال نعوظ را یکبار با هم مرور می کنیم.

مهمترین علل اختلال نعوظ عبارتند از :

  1. بیماری قلبی
  2. مسائل مربوط به رابطه زناشویی
  3. استرس، اضطراب، افسردگی
  4. سوء مصرف مواد
  5. سیگار کشیدن
  6. صدمه دیدن در تصادفات
  7. دیابت
  8. چاقی
  9. سرطان و عوارض جانبی درمان

با توجه به علت های مختلف که در بالا ذکر شد می بینیم که سرکه سیب تقریبا به عنوان درمان در هیچکدام از موارد فوق نمی تواند به تنهایی عمل نمی کند.

در حال حاضر هیچ مطالعه ای که تاثیر سرکه سیب را به عنوان درمان گیاهی ناتوانی نعوظ 100٪ اثبات کند وجود ندارد. ولی تجربه ما در کلینیک نشان داده که مصرف سرکه سیب در مجموع یک نشاط جنسی در افراد ایجاد می کند.

برخی از مزایای سلامتی سرکه سیب که تاکنون مورد بررسی قرار گرفته است شامل : کنترل قند خون، کنترل وزن و پیشگیری از بیماری قلبی است. این ایده که سرکه سیب می تواند اختلال عملکرد نعوظ را درمان کند و تا حدودی باعث تقویت نعوظ شود. ممکن است ناشی از این حقیقت باشد که به پیشگیری بعضی از علل اختلال نعوظ کمک می کند.

مردان مبتلا به دیابت نوع 2 احتمال بیشتری دارند که به اختلال نعوظ و سایر اختلالات عملکرد جنسی دچار شوند. در یک مطالعه انجام شده در موسسات پژوهشی نشان داده شد که سرکه سیب باعث کاهش قند خون افراد مبتلا به دیابت نوع 2 می شود.

داشتن اضافه وزن نیز می تواند منجر به اختلال نعوظ شود. بر اساس یک مطالعه، سرکه سیب ممکن است به کاهش وزن و توده بدن در افرادی که دارای چاقی هستند کمک کند.

بیماری قلبی ممکن است باعث ایجاد اختلال نعوظ شود. یک مطالعه نشان داد که مصرف منظم سرکه سیب ممکن است سطوح چربی خون را کاهش دهد. کاهش سطح چربی کمک می کند تا از بیماری های قلبی جلوگیری شود.

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی