Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

درد پاره شدن پرده بکارت را چگونه کم کنیم؟

بعد از معاشقه می بایست با استفاده از ژل بی حسی سیمپلکس ۲ درصد برای بی حس کردن ورودی دهانه واژن همسر استفاده کرد . تاثیر اسپری ۲ تا ۴ دقیقه بعد از استفاده ظاهر می گردد .

به گزارش سایت طبتاج  برای تمامی زوج های جوان شب زفاف یکی از خاطره انگیزترین شب های عمر محسوب می گردد . بی شک هیچ زوجی این شب را تا آخر عمر فراموش نخواهند کرد . منظور ما از شب زفاف زمانی است که دختر برای اولین بار رابطه جنسی از طریق واژن را تجربه می کند . یعنی زمانی که دختر پرده بکارت خود را از دست می دهد .

همان گونه که می دانید وقتی جایی از بدن زخم می شود باعث ایجاد درد می گردد به طور مثال اگر دست شما با دیوار زبری برخورد کند و زخم شود درد به حد زیادی غیر قابل تحمل می باشد . این حالت برای دختران در هنگام پاره شدن پرده بکارت ایجاد می شود . آن ها هنگام پاره شدن پرده بکارت درد زیادی را تحمل می کنند و درد بسیار زیادی هنگام وارد شدن آلت به واژن خود احساس خواهند نمود .

در تجربه اولین رابطه جنسی دختر دو نوع درد را احساس خواهد کرد :

۱- درد پاره شدن پرده بکارت :

این درد به خاطر ایجاد یک زخم سطحی در داخل واژن ایجاد می شود . همان طور که اشاره شد اینگونه زخم شدن معمولا درد بیشتری را ایجاد می کند برای کاهش این درد می بایست مدت زمان معاشقه قبل از رابطه جنسی را طولانی کرد تا دختر به مرحله ارگاسم یا نزدیک آن برسد . رسیدن به ارگاسم باعث می گردد آستانه تحمل درد تا حد بسیار زیادی افزایش یافته و درد خیلی کم یا قابل تحمل گردد .

۲- درد وارد شدن آلت مرد به داخل واژن زن :

شما وقتی می خواهید بادکنکی را برای اولین بار باد کنید نیروی بیشتری را به کار می برید تا بتوانید دیواره های بادکنک را از هم باز کنید . این حالت در واژن هم ایجاد می گردد . وقتی واژن برای بار اول می خواهد باز شود درد بسیار زیادی را احساس می کند . برای کاستن این درد نیز می بایست زمان معاشقه را طولانی کرد و دختر را به ارگاسم یا نزدیک ارگاسم رسانید . هم چنین استفاده از ژل لوبریکانت توصیه می گردد .

راه کاهش درد پاره شدن پرده بکارت

به طور کلی برای کمتر کردن درد پاره شدن پرده بکارت و درد وارد شدن آلت به واژن برای اولین بار می بایست نکات زیر را رعایت کرد :
۱- طولانی کردن معاشقه تا رسیدن دختر به مرحله ارگاسم
۲- آماده کردن دختر از نظر روحی برای برقراری رابطه جنسی
۳- استفاده از ژل لوبریکانت
۴- اگر درد شدید بود از ادامه دادن رابطه جنسی خودداری نمایید

پوزیشن مناسب برای کاهش درد پاره شدن پرده بکارت :

برای کاهش درد پاره شدن پرده بکارت ، می توانید رابطه جنسی را با پوزیشن زن زیر مرد انجام بدهید . این پوزیشن باعث تحریک بسیار زیادی شده و زن را به ارگاسم نزدیک می نماید .

در این پوزیشن بعد از معاشقه طولانی و هنگامی که مرد قصد دخول دارد می بایست همزمان با مالش سینه های زن با یک دست و تحریک کلیتوریس زن با دست دیگر ، همسر خود را به ارگاسم نزدیک کند اما قبل از اینکه به ارگاسم برسد دخول را انجام بدهد . برای مالش و تحریک کلیتوریس از ژل سیمپلکس استفاده کنید و این ناحیه را به آرامی ماساژ بدهید .

هنگامی که مرد مشغول دخول شد زن می تواند با یک دست سینه ی خود و با دست دیگرش کلیتوریس را تحریک نماید این کار باعث می گردد درد تا حد زیادی کاهش یافته و شاید احساس نگردد . می توانید برای لیز کردن واژن و راحتی دخول از ژل سیمپلکس استفاده نمایید .

روش بی حسی برای از بین بردن درد پاره شدن پرده بکارت :

در این روش بعد از معاشقه می بایست با استفاده از ژل بی حسی سیمپلکس ۲ درصد برای بی حس کردن ورودی دهانه واژن همسر استفاده کرد . تاثیر اسپری ۲ تا ۴ دقیقه بعد از استفاده ظاهر می گردد . بنابراین می بایست چند دقیقه قبل از دخول روی ورودی دهانه واژن را اسپری زد . استفاده از این روش به دلیل بی حس شدن باعث می گردد زن دردی را احساس نکند . تا چند شب بعد از پاره شدن پرده بکارت هم برای لیز کردن واژن و راحتی دخول از ژل سیمپلکس استفاده شود .

نکاتی در مورد پرده بکارت :

۱- تحقیقات نشان داده است که در برخی موارد فرد هیچ گونه دردی را احساس نخواهد کرد . بعضی از دخترها درد را احساس می کنند اما اگر ریلکس باشند درد کمتری احساس می شود .

۲- میزان خونریزی پرده بکارت به سن دختر و جثه او بستگی دارد . در برخی موارد پرده بکارت دختر با رابطه جنسی پاره نمی شود در این گونه موارد می بایست با جراح زنان مشورت کرد تا او به روش جراحی پرده را باز کند . باید توجه داشت تا سه روز پس از اولین رابطه جنسی خونریزی جزئی طبیعی می باشد و نباید نگران بود .

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی