Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

خطرات بارداری،STI و HIV از طریق رابطه جنسی واژینال چیست؟

داشتن رابطه جنسی از طریق واژن بدون استفاده از کاندوم، شما و همسرتان را در معرض خطر بارداری ناخواسته و عفونت های مقاربتی (STI) از جمله HIV قرار می‌دهد.

به گزارش سایت طبتاج  در حالی که راه های مختلفی برای پیشگیری از بارداری وجود دارد، اما تنها کاندوم از شما و همسرتان در برابر عفونت های مقاربتی (STI) و HIV محافظت می‌کند. به یاد داشته باشید که همه STI ها علائم واضحی ندارند، بنابراین ممکن است هر کدام از شما STI داشته باشید و از آن اطلاع نداشته باشید.

اگر رابطه جنسی محافظت نشده داشته اید، در اسرع وقت به دنبال متخصص زنان و زایمان باشید تا مطمئن شوید مشکلی نیست. شما می‌توانید برای جلوگیری از بارداری ناخواسته به پیشگیری از بارداری اضطراری دسترسی پیدا کنید. اگر نگران هستید که در معرض HIV قرار بگیرید، می‌توانید از پروفیلاکسی پس از مواجهه (PEP) برای جلوگیری از عفونت HIV استفاده کنید. همچنین می‌توانید از نظر سایر STI ها آزمایش شوید.

اگر رابطه جنسی دارید، بهتر است به طور منظم از نظر HIV و سایر STI ها آزمایش شوید. این به سلامتی شما و شریک زندگی تان، کمک می‌کند.

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی