Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

جدیدترین مدهای آرایش برای پاییز

همانطور که می دانید هر ساله مدلهای آرایشی زیادی رایج می شوند که برخی از آنها جدید و برخی دیگر برگردان سالهای قبل هستند. در اینجا برخی از سبک های آرایشی که قرار است پاییز 2016 مد شوند را، برایتان آورده ایم.

سایه چشم تیره

مدل آرایش

سایه چشم تیره

 

به گزارش سایت طبتاج  تنها چیزی که بدان احتیاج دارید، مداد و سایه چشم مشکی است. این مدل آرایش برای افرادی که عاشق سبک کلاسیک هستند، مناسب است.


رژ لب تیره

آرایش صورت جدید

رژ لب تیره

 

برای فصل پاییز، بهتر است رنگ رژ لب تان را تیره تر کنید. فقط حواس تان باشد با رژ لب تیره، آریش چشم ساده داشته باشید.
 
اکلیل

مدل آرایش

مدل آرایش اکلیل

 

یک خبر خوب برای آنها که عاشق اکلیل هستند. اکلیل بار دیگر نظر طراحان مد، از جمله برند تامی هیلفیگر یا بربری، را به خود جلب کرد. اگر دوست ندارید با جواهرات بدرخشید، این شیوه آرایش را جایگزین اش کنید.
 
رژ گونه گلبهی 

آرایش صورت جدید

رژ گونه گلبهی

 

اگر سادگی را می پسندید، کافی است یک رژ گونه گلبهی بسیار کمرنگ بردارید و آن را به گونه هایتان بزنید.در این صورت نه تنها طبیعی به نظر می آیید بلکه با سایه روشنی که روی صورت تان ایجاد می شود، زیباتر از قبل نیز خواهید درخشید.
 
هنرنمایی

مدل آرایش

آرایش صورت با طرح هایی خاص و زیبا

 

این طور به نظر می رسد که هنر پاپ هنوز هم جای خود را میان طراحان مد حفظ کرده است. شما می توانید روی صورت تان با طرح هایی خاص و زیبا هنرنمایی کنید. البته این شیوه آرایش بیشتر برای مراسم خاصی چون فشن شوها کاربرد دارد.
 
رژ لب قرمز

آرایش صورت جدید

رژ لب قرمز

 

رژ لب قرمز همیشه مد است. پس اگر دل کندن از آن برایتان سخت است، اصل نگران نباشید زیرا پاییز هم می توانید از آن استفاده کنید. تنها فرق آن نسبت به فصل های قبلمات بودن آن است. برای این کار پس از زدن رژ، با دستمالی خشک یک بار آرام روی لبان تان بکشید تا درخشندگی خود را از دست دهد و حالتی مات به خود گیرد.
 
مدل مو گوجه ای

مدل آرایش

مدل مو گوجه ای

 

زمانی که آرایش صورت تان را تمام کردید، به سراغ موهایتان بروید و زیبایی تان را تکمیل کنید. با توجه به مدل های آرایشی که برای فصل پاییز مد شده، بهترین مدل مو، مدلی است که پشت سر جمع شده باشد. روش های زیادی برای بستن موهایتان وجود دارد که با توجه به سلیقه خود می توانید یکی را انتخاب کنید.



برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی