Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

توجه به رابطه جنسی جهت استحکام پیوند زناشویی

زنان عموما فکر می‌کنند که مردان از ازدواجشان تنها یک چیز را می‌خواهند: رابطه جنسی. اینکه مردان نیاز به سکس و رابطه جنسی دارند، حقیقتی است انکارناپذیر. ولی در واقع آن‌ها عشق و محبت می‌خواهند. حتی می‌توان گفت که یک مرد به اندازه زن خواهان عشق و محبت است. اما موضوع این است که قبل از آن که مرد بتواند دریچه قلبش را به سوی همسرش بگشاید و به او عشق بورزد، به انگیختگی جنسی نیاز دارد. همانطور که یک زن ابتدا نیاز به عشق و محبت دارد تا بتواند به مرحله سکس و رابطه جنسی برسد، یک مرد نیز ابتدا نیاز به روابط جنسی دارد تا بتواند به مرحله عشق برسد. آری برای یک مرد سکس و رابطه جنسی پیش نیاز عشق است، بالعکس برای یک زن عشق پیش نیاز سکس.

تفاوت زنان و مردان در میل جنسی

زنان و مردان برای لذت بردن از روابط جنسی تفاوت‌های آشکاری با هم دارند. به صورت خلاصه می‌توان رابطه‌ی میان ارضاء عاطفی و ارضاء جنسی در زنان و مردان را به صورت زیر بیان کرد:

  • در مردان ابتدا رابطه جنسی و بعد ارضاء عاطفی.
  • در زنان ابتدا ارضاء عاطفی و سپس رابطه جنسی.

ارتباط ارضاء عاطفی و رابطه جنسی در زنان و مردان

یک زن قبل از آن که بتواند اشتیاقی برای رابطه جنسی داشته باشد، نیاز به ارضاء عاطفی دارد. در حالی که یک مرد بیشتر در طول رابطه جنسی است که به این اراضاء عاطفی دست می‌یابد. زنان غالبا این موضوع را درباره مردان نمی‌دانند و نمی‌شناسند. زنان باید بدانند که دلایل پنهان و ناخوداگاه فراوانی وجود دارد که باعث شتابزدگی و عجله مردان در سراسر رابطه جنسی می‌شود. از این رو زنان برای برقراری رابطه جنسی باید مردان را همراهی کنند.

ضرورت رابطه جنسی در بهبود پیوند زناشویی

ضرورت داشتن رابطه جنسی برای حفظ عشق و محبت در بین زوج‌ها

رابطه جنسی قادر است دوباره احساس عشق و محبت را در مرد زنده کند. مردان در طی روز آن قدر سرگرم کارهایشان می‌شوند که آگاهیشان را نسبت به احساس عشق و محبت از دست داده و آن را گم می‌کنند. سکس و رابطه‌ی جنسی به مردان کمک می‌کند تا احساساتشان جان دوباره‌ای بگیرد. زنان می‌توانند از طریق تجربه رابطه جنسی، راهی به سوی قلب مردان بگشایند. با این کار مردان توان مجدد و بیشتری را برای ارائه و دریافت عشق و محبت، پیدا می‌کنند. هنگامی که زنان بتوانند این تفاوت ها را درک کرده و بشناسند، دیدگاهشان درباره رابطه جنسی تغییر خواهد کرد.

مهم: دیدگاه زنان به رابطه‌‌ی جنسی نقش تعیین کننده در پیوند زناشویی دارد.

زنان می‌توانند از این دیدگاه به رابطه‌ی جنسی نگاه کنند که درخواست رابطه جنسی از جانب مرد در نهایت به منظور دست یافتن به عشق و صمیمت صورت می‌گیرد. با ایجاد این تفکر و دیدگاه، به جای این که تمایل و درخواست مردان برای رابطه جنسی از همسرشان، باعث جدایی، تنش و دوری از عشق گردد، جرقه‌های عشق را در دل همسران روشن خواهد کرد. هنگامی که زنان بدانند و درک کنند که چرا مردان نیاز به رابطه جنسی دارند، احساسات و عقایدشان درباره رابطه جنسی به طور چشمگیری تغییر خواهد کرد.

شاید بتوان در یک جمله این موضوع را به خلاصه نمود که: مردان برای زنده نگه داشتن و احیاء احساساتشان نیاز به رابطه جنسی دارند.

تهیه و تنظیم مطلب در مجله آموزش زناشویی و جنسی

برداشت http://postharvestjournal.ir 

طبتاج http://tebtaj.ir

طب سنتی http://tebbe-sonaty.ir

محتوای این سایت جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد در صورتی که زیر 18  سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی