Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

تاثیر روابط زناشویی بر مردان و زنان

روابط زناشویی و جنسی، قدرت شگرفی در نزدیک کردن یا دور کردن همسران از یکدیگر دارد. در واقع به خاطر عشق و توجه بالایی که زن و مرد از یکدیگر دریافت می‌کنند، سکس عالی دوام و ادامه می‌یابد. روابط زناشویی نه تنها در زنان و مردان جرقه‌هایی از نیروی حیات و جوانی را ایجاد می‌کند بلکه دیدگاه آنان را نیز نسبت به دنیای اطرافتان، زیباتر، شگفت انگیزتر و با احساس‌تر می‌کند. سکس عالی هدیه‌ای خدادادی برای کسانی است که برای ساختن یک زندگی عاشقانه به سختی تلاش می‌کنند. در واقع روابط زناشویی عامل بقاء زندگی مشترک، و تضمین کننده آن، و سریع‌ترین و موثرترین راه است.

تاثیر سکس و روابط زناشویی بر زنان

سکس عالی زنان را لطیف و آرام می کند و راه تجربه کردن عشق را در قلبشان می‌گشاید. زنان غالبا به این طریق معین، عشق به همسرشان را به یاد می‌آورند. در این میان، بی شک مهارت و کاردانی همسر، در لمس کردن و ایجاد رابطه، اهمیتی خاص و به سزا دارد. اشتیاق برای رابطه جنسی در زنان، در نتیجه ابراز احساسات و مشاهده علاقه جنسی از طرف همسرشان ایجاد می‌شود. و به وسیله ارائه توجه و مراقبت از جانب او، این اشتیاق به کمال خود می‌رسد. زنان به واسطه زن بودنشان این علاقه و اشتیاق را بارها و بارها و در فواصل زمانی متفاوت، به طور کامل تجربه می‌کنند.

تاثیر سکس و روابط زناشویی بر مردان

سکس عالی مردان را از تمام محرومیت‌ها و ناکامی‌ها رها می‌کند. روابط زناشویی به مردان این فرصت را می‌دهد که شور عشق را در دلشان روشن کنند. همچنین سکس و رابطه جنسی عالی باعث می‌شود که مردان روابطشان را بهتر بپذریرند و نسبت به آن متعهد باشند. سکس عالی برای زنان تسکین دهنده و آرامش بخش است و به آنها در محافظت و توجه به ویژگی های زنانه شان کمک می کند. در همین حال سکس عالی مردان را نیز در جهت محافظت و توجه به ویژه گی های مردانه شان یاری می نماید.

تهیه و تنظیم مطلب در مجله آموزش زناشویی و جنسی

برداشت http://postharvestjournal.ir 

طبتاج http://tebtaj.ir

طب سنتی http://tebbe-sonaty.ir

محتوای این سایت جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد در صورتی که زیر 18  سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

 

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی