Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

بهترین زمان رابطه جنسی برای رسیدن به اوج لذت و ارگاسم

بهترین زمان برای رابطه جنسی این است که زمان را به عشق واگذار کرد . در صورتی که اجازه بدهیم عشق و علاقه دلیل برقراری رابطه جنسی باشد فرد در رابطه جنسی از نظر روحی نیز ارضا خواهد شد و مشکلات ذکر شده ایجاد نخواهد شد .

به گزارش سایت طبتاج  یکی از سوالاتی که در زندگی مشترک برای زوجین مطرح می شود این است که بهترین زمان برای برقراری رابطه زناشویی چه موقع است و در ماه می بایست چند مرتبه رابطه جنسی داشته باشند .

بهترین زمان رابطه زناشویی

در قدیم منجمین بهترین زمان رابطه زناشویی را در زمان حلال و بدر ماه تعیین کرده بودند ، یعنی ماهی 2 مرتبه . زیست شناسان بهترین زمان را پس از طی دوره ده روزه سلولی اعلام کردند .

باید توجه داشت که زمان رابطه زناشویی در ایران به تاریخ و اجتماع برمی گردد . افراد به دلیل خستگی جسمی بعد از رابطه تمایل به استراحت داشتند و از طرفی به دلیل نبودن امکانات در گذشته و در اختیار نداشتن حمام خصوصی برای نظافت و غسل ، زمان رابطه را زمانی تعیین کرده اند که به تمامی امکانات دسترسی داشته باشند . به همین دلیل شب جمعه معروف در فرهنگ ایران شکل گرفت .

تصویر

برای تعیین زمان برقراری رابطه جنسی باید به این نکته توجه داشت که آمادگی آلت تناسلی هیچ ارتباطی به آمادگی روحی ندارد . آلت تناسلی بعد از مدتی استراحت و تغذیه ، آمادگی لازم را برای برقراری رابطه جنسی بدست می آورد ، اما این آمادگی به تنهایی برای لذت بردن از رابطه جنسی کافی نیست .


برای برقراری رابطه جنسی نیاز است که احساس شما درخواست رابطه جنسی کند . متاسفانه این مورد اصلا رعایت نمی شود و زوجین به محض آمادگی جسمی و به دلیل فراهم بودن شرایط ، دلیلی برای خویشتنداری نمی بینند و رابطه را برقرار می کنند . این رفتار باعث می شود زوجین پس از مدتی از یکدیگر دلزده و سرد شوند ، زیرا از نظر روحی ارضا نشده اند . زوجین برای رفع این مشکل مرتکب اشتباه دیگری شده و به محض آمادگی جسمی ، رابطه جنسی برقرار می کنند تا از نظر روحی خود را سیراب کنند اما اوضاع خرابتر شده و رابطه جنسی جذابیت خود را از دست داده و طرفین را دچار افسردگی می کند .

در ادامه زن و مرد تصور می کنند که همسرشان از نظر جنسی ناتوان است و او را فردی سرد ، تکراری و خسته کننده می بیند . همین مساله باعث می شود بر سر کوچکترین مسائل ، کار به مشاجره کشیده شود و در انتها زن و مرد به خود حق می دهند تا خیانت کنند !! چون همسرشان را مقصر می دانند !! عده ی دیگری که پایبند تر هستند به خود ارضایی روی آورده و سعی می کنند از این طریق لذت جنسی را تجربه کنند .


بنابراین بهترین زمان برای رابطه جنسی این است که زمان را به عشق واگذار کرد . در صورتی که اجازه بدهیم عشق و علاقه دلیل برقراری رابطه جنسی باشد فرد در رابطه جنسی از نظر روحی نیز ارضا خواهد شد و مشکلات ذکر شده ایجاد نخواهد شد .

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی