Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

انتظارات و خواسته های جنسی زنان در رابطه زناشویی

زن ها از شنیدن کلماتی که احساس رضایت شوهرشان را می فهمند لذت می برند آن ها دوست دارند کلمات تحریک کننده ای مانند حالا این طور مرا تحریک کن ، اووه و بله و از این قبیل را در حین رابطه جنسی بشنوند تا از رضایتمندی شوهر مطمئن شوند

به گزارش سایت طبتاج همانطور که می دانید زن و شوهر در هنگام رابطه جنسی انتظاراتی از یکدیگر دارند مردها به دلیل فاعل بودن در رابطه جنسی بهتر می توانند انتظارات جنسی خود را برآورده کنند اما زن ها به دلیل مفعول واقع شدن ممکن است نتوانند انتظارات جنسی خود را برآورده کنند در این صورت خوب است که شوهر با برخی از انتظارات جنسی زن ها آشنا باشد تا بتواند انتظارات جنسی همسرش را نیز برآورده کند . ممکن است زن ها مردها را به خاطر برآورده نشدن این انتظارات در نارضایتی جنسی خود مقصر بدانند .

تصویر

انتظارات جنسی زنان

۱- انتظار دارند به تمام بدنشان توجه نشان داده شود :
زن ها دوست دارند علاوه بر اندام های جنسی به بقیه بدن آن ها نیز در حین رابطه جنسی توجه نشان داده شود . آلت تناسلی و پستان از نواحی تحریک پذیر بدن زن ها محسوب می گردد . اما آن ها از اینکه موهایشان نوازش داده شود ، سراسر بدنشان از مچ پا تا بالا بوسیده شود ، نواحی حساس دیگر به غیر واژن تحریک شود ، داخل ران ها بوسیده شود و … هم لذت زیادی می برند و رضایت جنسی آن ها را افزایش می دهد .

۲- بیان احساسات هنگام رابطه جنسی :
زن ها از شنیدن کلماتی که احساس رضایت شوهرشان را می فهمند لذت می برند آن ها دوست دارند کلمات تحریک کننده ای مانند حالا این طور مرا تحریک کن ، اووه و بله و از این قبیل را در حین رابطه جنسی بشنوند تا از رضایتمندی شوهر مطمئن شوند . آن ها از شنیدن کلمات محبت آمیز مانند تعریف از بدن و آلت تناسلی و دیگر اندام های جنسی شان توسط شوهر لذت زیادی می برند و رضایت جنسی آن ها زیاد می شود .

۳- رفتار جنسی خشن :
بعضی از خانم ها از رفتارهای جنسی خشن لذت می برند . آن ها دوست ندارند شوهرشان در رختخواب نیز با آن ها مانند یک خانم محترم رفتار کند . آن ها دست دارند با آن ها مانند فاحشه ها برخورد شود تا در رابطه جنسی احساس راحتی کنند . البته از اینکه در بیرون از رختخواب هم با آن ها همین طور برخورد شود وحشت دارند !

۴- حرف های بی ادبی :
بعضی از خانم ها دوست دارند بعضی کلمات بی ادبانه ای که از شنیدن آن در بقیه مواقع شرمنده می شوند را در حین رابطه جنسی بشنوند . آن ها دوست دارند مرد با آن ها در مورد رابطه جنسی بی پرده و حتی بی ادبانه صحبت کند .

۵- به آن ها در رختخواب حمله کنید :
اکثر خانم ها دوست دارند شوهرشان برای برقراری رابطه جنسی به آن ها در رختخواب حمله کند . برخی خانم ها از رفتارهای خشن مانند کشیدن موها و ضربه زدن هنگام رابطه جنسی لذت می برند . البته منظور این نیست که برای شروع رابطه جنسی او را کتک بزنید بلکه در حین رابطه جنسی لطافت و نرمی را کنار بگذارید و کمی رفتارهای خشن از خود بروز بدهید . بدون شک هیچ زنی از پرخاشگری شوهرش لذت نمی برد .

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی