Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

ارضا زنان در رابطه جنسی چه نشانه هایی دارد؟

در این مقاله قصد داریم رفتارهایی که نشانگر به ارگاسم رسیدن زن ها می باشند را مورد بحث و بررسی قرار بدهیم .

به گزارش سایت طبتاج  ارگاسم شدن زن به صورت سربسته یک واکنش جنسی طبیعی و لذت بخش است که تجربه نکردن آن می تواند باعث بروز مشکلات در زندگی زناشویی شود . نشانه های فیزیکی ارگاسم زن ها ، تغییر سریع رنگ لب های فرج (لیبا) ، انقباض واژن ، رحم و اسفنکتر مقعد ، رفع احتقان آرئول ، افزایش شدت نبض واژن و افزایش سطح پرولاکتین می باشد .

تصویر

نشانه های به ارگاسم رسیدن زن ها

۱- برخی مواقع به ارگاسم رسیدن زن ها موجب افزایش احساسات آن ها شده و کاملا احساساتی رفتار می کنند. حتی ممکن است گریه هم بکنند که نشانه های خوبی از به ارگاسم رسیدن زن می باشد .

۲- تند تند ، نفس می زنند و نوک پستان هایشان سفت می شود . این می تواند دلیل خوبی باشد که زن حتما به ارگاسم رسیده است .

۳-اگر زن شما بعد از رابطه جنسی به شما پشت کرد و به خواب رفت این را نشانه ی بی احترامی تلقی نکنید . این نشانه ی خوبی از ارگاسم و به ارضا رسیدن او می باشد . البته این حالت بیشتر برای مردها بعد از رابطه جنسی پیش می آید .

۴- اگر زن به ارگاسم برسد تمایل شدیدی دارد تا توسط شوهرش به آغوش کشیده شود . ، نیاز به آغوش کشیده شدن می تواند نشانه ی خوبی از به ارگاسم رسیدن زن ها باشد .

۵- در بعضی مواقع زن بعد از به ارگاسم رسیدن به علت لرزش پاها و بدن قادر به راه رفتن نمی باشد . این یعنی شما به نحو احسن او را ارضا نموده اید .

۶- اگر زن بعد از رابطه جنسی با شوهر در مورد سکس صحبت کند یا برخی حرف ها و رفتارهای حین رابطه جنسی را تکرار کند این می تواند علامت خوبی برای ارضا شدن او باشد . مثلا نفس نفس می زند یا به شما می گوید که تو هم نفس نفس می زدی .

۷- لبخند زدن پس از رابطه جنسی می تواند نشانه ی خوبی از ارضا شدن زن در رابطه جنسی باشد . زن ها با نشان دادن این لبخند می خواهند رضایت خودشان را از رابطه جنسی اعلام کنند .

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی