Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

آیا رابطه جنسی از پشت (سکس مقعدی) باعث بزرگتر شدن باسن میشود؟

رابطه جنسی از پشت و مقعد هیچ تاثیری در بزرگ شدن باسن ندارد . در واقع این شایعه توسط آن دسته از گروه هایی شکل گرفته که منافع تجارت پر سود پورنوگرافی و صنعت فیلم های مستهجن برایشان مزه کرده است .

به گزارش سایت  طبتاج ، شاید در ابتدا بسیاری فکر کنند که رابطه جنسی ار مقعد و پشت ( آنال ) باعث بزرگ شدن باسن می شود .

شاید به همین دلیل بعضی از زنان به این رابطه دردناک و خطرناک راضی شوند تا اندامی زیباتر داشته باشند .

اما واقعی این است که رابطه جنسی از پشت و مقعد هیچ تاثیری در بزرگ شدن باسن ندارد . در واقع این شایعه توسط آن دسته از گروه هایی شکل گرفته که منافع تجارت پر سود پورنوگرافی و صنعت فیلم های مستهجن برایشان مزه کرده است .

البته شاید در اثر انجام چند صدباره رابطه جنسی از پشت ( مقعد آنال سکس ) کمی باسن بزرگتر شود اما زمانی که مقایسه کنید به ضررهایی همچون بی اختیاری مدفوع و باد معده و هزاران بیماری دیگر ، از خیر کمی باسن بزرگتر بگذرید .

گرچه عوارض رابـــطه مقـعدی به تنــهـــایی خطـرنـاک و دردســـرسـاز هســتنــد، ولی استفــاده از عده ای از ابـزارها و انــجـــام بعـــضـــی از حرکات در ایـــن رابطـه، خطر انـــجـام ان را بیشـــتــر میـکـــند؛ این موارد خطرنـاک به شرح زیــر میباشــد:

استفاده از مواد مخـــدر: در عده ای از موارد دارو هــای آرامــبــخـشی عضــلانــی «آمـــیـــل نیتـــرات، بوتیــل نیترات، گلــیـــســـریل ترنــیــترات» تلـاش کرده ـــاند که مقـــاربـت مقـــعـدی را راحتــ ـــتـــر کنـــنـــد. مهم است به یاد داشــته باشـیــد که آمـیـــل نیـــترات یک داروی قوی با بسیاری از عوارض جانــبـی از جمله سرگـــیجه، سردرد و فشـــار خون پایــیـــن اســـت که ممـکن است منـــجـــر به ضعــف و از دسـت دادن هوشیــاری شود بنــابــرایـــن اســـتــفاده از این دارو هـــا اصـــلا توصیه نمـــیــشود.

بیهوشی موضعــی: برخــی مواد ماننـــد کرم « لیدوکایین » و یا حتـــی کوکائین موضعی، برای بی حسی و کاهـــش درد مقـــعــد (باسن ، کون ) در هنگــام مقــاربـــت استــفاده میــ ـــشود؛ اما ایـن مواد با خمیده کردن پوست مقــعـــد خطر بزرگــی ایـــجــاد میکــننــد که باعـــث ایـجــاد آسـیـــب جدی از طریق ریزش بیـــش از حد مخـــاط مقعد میـشود و بنابــراین اسـتفــاده ان هرگز توصیه نمیــشود.

تمـاس دهانـــی و استــفاده از دسـت ـها: تمـاس دهانـی خطـر بالـــای انــتقال باکـتری های دهـــان و معـده به ناحـیــه مقعـد را داشـــتـه و اســتفاده بدون احــتیاط از انــگــشـــتـــان دســـت برای منـبســـط کردن عضلـــات اســفـنـــکتــر می ـــتوانــد باعث بروز صدمات جدی شود.

وسایل کمـکی: بایـد به خاطـــر داشت هرگونه وسیـــلـه کمـــکـــی برای رابــطه مقعدی بایـد تمیــز و بهـــداشــتــی باشد. همــچـنیـــن یکی از خطـــرات استـفــاده از ایـن نوع وسایـل امـــکــان عدم دســتـــرسی به شی پس از ورود به رکتوم و در نتـیــجـــه ان انسداد راسـت روده است. در آن گونه موارد، باید در اسرع وقت به اورژانـــس مراجعه نمایــید.

یک تصور غلـط رایـــج وجود دارد که رابــطه مقعــدی تقـریـــباً به طور انـــحصـــاری توسط مردان هنجنسگرا ( لواط gay ) انــجـــام میشود. مطمئنا چنـــیــن نیـــسـت و مطـــالـعـــات نشان میـــدهد زوج هـــا بیشــتر از همجنس گرایان آنال سکس anal sex دارند.

موافــقت آزادانــه هر دو طرف، یکـــی از ویژگــی ـهای اسـاســـی فعالــیـت جنـسی در یک رابـطـه دوستــانــه اسـت. برخی ممکـــن است تلـاش کنند و شرکــای خود را برای مقـاربــت مقــعدی و آنال سکس anal sex تحت فشار قرار دهـــند.

با ایـــن حال، مجبور کردن یک شریک به فعالـــیــت جنســـی که ان هـــا نمــیـــ خواهند انجــام دهـــنـــد، رفـتار کاملا غیــرقـابـل قبول و غیـرقـــانونی اسـت.

عده ای از زوج هـــای همجـــنسـگرا از مواد مخدر حاوی نیتــرات اســتـــفـاده میـکـننـد تا سعـی کنــند اســفـــنکتر مقعـد را منــبـسط و از ایـــن طریــق نفوذ را راحــتــ ــتر کنــند. اما این موارد خطـر ابـــتــلا به عوارض جانبــی حاصل از آن و اعتـــیـاد به سایر مواد مخدر را افــزایش میـــدهـند.

در برخــی کشور ـهـا در صورت عدم وجود رضایـت، روابــط مقـعـدی و آنال سکس anal sex به نوعی تجـــاوز و جرم محسوب شده و شامل جرایـــم بســـیـــار جدی می ـــبـاشــند.

بنـابــراین، ضروری اســت که هر دو طرف با ایـــن نوع رابطه موافـق باشـــنــد و همچنـیـن از شرایـــط قانونی حاکــم بر این نوع روابـــط در کشور خود مطـــلع شوند.

بر خلـاف اخـباری که همـه ی ی روزه در بعضی سایــتــ ــها و یا نشریات در مورد بارداری از طریـــق مقعــد ذکر میــ ــشود، رابــطه جنـسی مقــعـدی « آنال سکس anal sex » در حالـــت عادی به هیـــچ عنوان باعث بارداری نمــیـــ ـــگــردد.

درسـت اســت که رابــطه جنـــســی مقــعدی به دلـیـــل بروز عفونت چه قبـل و چه در حیــن بارداری، اصلـــا توصیــه نمیــشود؛ امــا تردیــدی نیست که در رابــطه مقـعــدی امـکان بارداری و بچـه دار شدن وجود ندارد.

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی