Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

آیا در دوران بارداری می توان سکس کرد؟ بهترین پوزیشن سکس در دوران بارداری کدام است؟

آیا فردی که باردار است مجاز به رابطه جنسی است یا خیر؟

هر گونه رابطه جنسی در دوران بارداری مجاز هست و هیچ مشکلی برای جنین یا مادر ایجاد نمی کند. مگر اینکه پزشک زنان خانم استراحت مطلق در نظر گرفته باشد یا اینکه خانم در واقع تحت تاثیر مشکلات جسمانی که دارد یا در واقع مسائل زنانی که دارد استراحت مطلق شده باشد. در واقع اگر زن منعی از طرف پزشک خود نداشته باشد می تواند تا ماه های آخر یا حتی روزهای آخر بارداری رابطه جنسی داشته باشد.

 

بهترین حالت رابطه جنسی در دوران بارداری کدام است؟

بهترین حالت در دوران بارداری این است که خانم به پهلو بخوابد و مرد در پشت او قرار بگیرد. یعنی، در واقع رابطه ای است که هر دو طرف در کنار هم قرار می گیرند. از جمله مزایایی که این حالت دارد این است که دخول عمیق نیست و فشاری به شکم خانم نمیاد و جنین دچار ضربه نمی شود و رابطه جنسی به راحتی صورت می گیرد این حالتی است که در در دوران بارداری و خصوصا ماه های آخر توصیه می شود.

وضعیت بعدی در دوران بارداری این است که خانم به حالت چهار دست و پا قرار بگیرد بالشتی در زیر شکم خانم قرار داده و شکم روی بالش قرار گیرد. اما نکته مهم این است که در دوران بارداری پیشنهاد می شود دخول عمیق نباشد زیرا این احتمال وجود دارد که وقتی آلت تناسلی عمیق وارد واژن شود به خصوص در ماه های آخر کیسه آب حساس باشد و مشکلی ایجاد شود.

 

بهترین رابطه جنسی برای خانم هایی که استراحت مطلق هستند؟

آیا در خانم هایی که استراحت مطلق هستند و پزشک زنان اجازه رابطه جنسی به آنها نداده است یا اصطلاحا دهانه رحمشان دوخته شده و سرکلاژ می کنند، رابطه جنسی قدغن است؟ باید گفت رابطه جنسی صرفا دخول نیست. رابطه جنسی، عبارت است از یک فرایند که در آن دیدن، نوازش کردن، نوازش شدن، بوسیدن، لمس کردن هست و دخول تنها یکی از رابطه های جنسی است. پس وقتی پزشک شما رابطه جنسی در بارداری را برای شما قدغن می کند منظور این است که دخول را قدغن کرده است و برای بقیه موارد هیچ ممانعتی ندارد.

در دوران بارداری چه وضعیتی توصیه نمی شود؟

وضعیتی که نباید در دوران بارداری انجام بشود آن وضعیت و حالتی است که به شکم مادر فشار بیاید. مثلا وضعیت میسیونری که دخول در آن عمیق است به دلیل اینکه مرد روی شکم زن قرار می گیرد و دخول عمیق است و از آنجا که مادران در ماه های آخر نباید طاق باز بخوابند این وضعیت هم برای مادر و هم برای جنین می تواند خطرناک باشد.

 

 

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی