Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

آیا ارگاسم زنان در رابطه جنسی به بارداری کمک میکند؟

محققان معمولأ با برخی تئوری ها درباره موضوع هدف از ارگاسم بانوان که فقط برای سرگرمی است ٬موافق نیستند .و برخی دیگر از محققان بر این باورند که ارگاسم به باردار شدن کمک میکند .

به گزارش سایت طبتاج

تاثیر ارگاسم بانوان بر بارداری

ارگاسم بانوان : آنچه که همه درمورد آن در شگفت هستند

اما هرگز درباره ارگاسم و ناباروری سوالی نمیپرسند.
اینکه ارگاسم بانوان میتواند به بارداریشان کمک کند ٬یا نه مبهم است . واضح است که شما میتوانید بدون به ارگاسم رسیدن باردار شوید . همیشه اینگونه اتفاق می افتد . اما آیا ارگاسم بانوان میتواند شانس شما را برای باردار شدن افزایش دهد؟
محققان معمولأ با برخی تئوری ها درباره موضوع هدف از ارگاسم بانوان که فقط برای سرگرمی است ٬موافق نیستند .و برخی دیگر از محققان بر این باورند که ارگاسم به باردار شدن کمک میکند .

آیا ارگاسم بانوان به بارداریشان کمک میکند؟ چقدر ارگاسم میتواند مفید واقع شود ؟

احساس میکنید که خوابتان می آید ؟


تئوری ارگاسم بانوان و بارداریشان

د و فرضیه مهم درباره اینکه چگونه ارگاسم بانوان به بارداریشان میتواند کمک کند ٬ وجود دارد .
اولین فرضیه به عنوان فرضیه (poleaxe) شناخته شده است . بر طبق این فرضیه ٬ هدف از ارگاسم بانوان این است که احساس راحتی و خواب به آنها دست میدهد . بنابراین بعد از رابطه جنسی خوابشان خواهد برد. و ممکن است به اسپرم برای راحت تر پیدا کردن مقصدش کمک کند . بنابراین دقیقأ ثابت نشده است که آیا خوابیدن بعد از رابطه جنسی میتواند به بارداری کمک کند یا نه؟

آنچه که نیاز است درباره بارور شدن بدانید

در تحقیقی که دقیقأ درباره ارگاسم و بقای اسپرم بود ٬محققان پی بردند که فقط دراز کشیدن بعد از رابطه جنسی ٬بقای اسپرم را افزایش نمی دهد . اما دیگر مطالعات به اهمیت دراز کشیدن بعد از رابطه جنسی اشاره کرده اند . محقیق با مطالعه درباره تلقیح درون رحمی (لقاح) پی بردند بانوانی که بعد از لقاح به حالت دراز کشیده باقی بمانند ٬ احتمال بارداریشان بیشتر است.

آیا ارگاسم شانس شما را برای باردار شدن افزایش می دهد ؟

تاثیر ارگاسم زنان در افزایش احتمال بارداری !

آیا دراز کشیدن بعد از رابطه جنسی ٬شانس بارداری را افزایش میدهد؟

تئوری up suck
تئوری دیگری که چگونه ارگاسم بانوان میتواند به دستیابی به بارداری کمک کند به تئوری( up suck) معروف است .
طبق این نظر ٬انقباض رحم به داخل شدن منی کمک میکند . بنابراین به ارگاسم رسیدن بانوان به حرکت اسپرم از میان رحم و لوله رحمی( که نزدیک گردنه مهبل قرار گرفته است) ٬ کمک میکند

مطالعه و تحقیقی دیگر دقیقأ مقدار منی را اندازه گیری میکند ( یعنی چه مقدار منی بعد از رابطه جنسی خارج خواهد شد ). و پی خواهد برد که چه زمانی ارگاسم بانوان اتفاق می افتد ٬یک دقیقه و یا کمتر از یک دقیقه قبل از انزال آقایان .

آنها همچنین دریافتند که فقدان ارگاسم بانوان( که تقریبأ یک دقیقه قبل از انزال آقایان اتفاق می افتد)٬باعث بقای بیشتر اسپرم میشود .

تلاش برای به ارگاسم رسیدن بانوان در باروری

بعد از خواندن این مطلب ٬ ممکن است شما به این موضوع بیندیشید که برای بدست آوردن نتیجه بهتر برای اقدام برای بارداری (رابطه جنسی ) باید تلاش کنید . البته دلایل زیادی برای داشتن ارگاسم وجود دارد . ارگاسم نوعی سرگرمی ٬لذت و عامل از بین برنده استرس است .
به هر حال اگر خواسته شما برای به ارگاسم رسیدن به طور کامل منجر به خواسته شما برای بارداری شود ٬ ممکن است خودتان را تحت فشار ببینید.


بهترین راه برای افزایش شانس ارگاسم شما در زمان رابطه جنسی چیست؟

این که فقط از زمانی که با همسرتان میگذرانید٬ لذت ببرید .
به تنها چیزی که باید فکر کرد فقط رابطه جنسی شهوانی و عاشقانه است .
اگر شما به ارگاسم میرسید عالی است و اگر به ارگاسم نمیرسید ٬آن نیز خوب است .

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی