Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

آلت تناسلی مرد چه زمانی می شکند؟

هر چند آلت های بزرگ و سفت خوب است ، اما آن ها می توانند شکننده تر نیز باشند . دکتر داریوس می گوید شکنندگی در آلت های تناسلی بلندتر ، رایج تر است و آلت هایی با قدرت نعوظ فوق العاده قوی ، هنگام نعوظ ، آسیب پذیرترند .

به گزارش سایت طبتاج  اگر چه آلت تناسلی مردان به ندرت ممکن است بشکند ، اما این واقعیت دارد که آلت تناسلی مردان هم می تواند بشکند ، هر چند این امر به گونه ای که شما تصور می کنید اتفاق نمی افتد .

آیا آلت تناسلی مردان می شکند ؟

وقتی از شکستن اندامی در بدن صحبت می کنیم در اصل منظور ما شکستن استخوان در اندام است ، اما در آلت تناسلی مردان استخوانی برای شکستن وجود ندارد . بنابراین اگر آلت تناسلی مرد در حالت خوابیده و نعوذ نکرده باشد ، آلت قابل شکستن نیست و فقط می تواند آن را خراش داد و یا پیچاند .

ولی هنگامی که آلت مرد در حالت نعوظ باشد ، آلت مانند استخوان سفت می گردد ، این به خاطر سه تیوپی است که در آلت وجود دارد و هنگام نعوظ پر از خون می شود . در این هنگام اگر به آلت مرد فشاری وارد شود ، این تیوپها می توانند بشکنند . در واقع تیوپها نیز شکستنی نیستند اما آسیب پذیرند و توانایی خود را از دست خواهند داد . بنابراین اگر زن تصمیم بگیرد در هنگام نعوظ آلت مردانه بر روی آن بپرد و نتواند هدف خود را به درستی پیدا کند ، می تواند به آلت تناسلی مرد آسیب جدی وارد کند .

چنین موردی ، بسیار دردناک است و نیاز به مراقبت های فوری پزشکی دارد . این مورد به سختی قابل درمان است و حتی بعد از درمان نیز ممکن است مرد در هنگام نعوظ دچار مشکل شود و نعوظ با درد همراه شود .

دکتر داریوس متخصص اورولوژیست و طب سنتی جنسی می گوید : در آلت تناسلی مردان استخوانی وجود ندارد ، اما ممکن است در آلت مردانه شکستگی ایجاد شود . شکستگی در آلت مانند شکسته شدن مچ دست یا ساعد نیست . شکستگی آلت یک نوع پارگی در بخشی از آلت تناسلی به نام غلاف سفید بیضه می باشد .

دکتر داریوس می گوید : تصور کنید که آلت تناسلی مانند یک بالن است که با خون پر می شود تا سفت شود . اگر شما در بالن یک سوراخ داشته باشید ، قادر نخواهید بود که آن را باد کنید . با یک شکستگی در آلت شما فورا یک صدای ظریف را تجربه خواهید کرد و سپس فورا قدرت نعوظ را از دست خواهید داد ، دقیقا شبیه اینکه شما یک سوراخ در بالن ایجاد کنید . جریان خون به جای رفتن داخل رگ ها و عروق خونی زیر پوست می رود ، بنابراین در مرکز آلت تناسلی کبودی ایجاد می شود .

رایج ترین آسیب در هنگام رابطه جنسی زمانی اتفاق می افتد که زن در طول آمیزش ، هنگامی که روی آلت نشسته است بیش از حد به عقب قوس پیدا کند . اگر زن نسبت به زانوهای شریکش به عقب کج شود ، آلت بیش از حد کشیده می شود و رباطی که آلت را به لگن خاصره متصل می کند پاره می شود . دکتر داریوس می گوید : اگر در طول رابطه جنسی احساس درد کردید ، آن را بیان کنید . زیرا نمی توانید با مغرور بودن از آلت تناسلی خود محافظت کنید .

رابطه جنسی مقعدی و داگی هم می تواند خطرناک باشد :
با هرگونه رابطه جنسی مقعدی ، ممکن است شما به طور تصادفی به استخوان شرمگاهی یا استخوان خاجی شریکتان آسیب بزنید . مشکل دیگر این است که اگر شریکی که در زیر است خیلی به جلو خم شود ، آلت تناسلی بیش از حد کشیده می شود . مسلما هر گونه ضربه یا خم شدن موجب شکستگی نمی شود ، اما اگر شما آلتتان را با نیروی زیادی فرو کنید ، احتمالا اگر شما هدفتان را گم کنید ، چیزی را پاره خواهید کرد .

هر چند آلت های بزرگ و سفت خوب است ، اما آن ها می توانند شکننده تر نیز باشند . دکتر داریوس می گوید شکنندگی در آلت های تناسلی بلندتر ، رایج تر است و آلت هایی با قدرت نعوظ فوق العاده قوی ، هنگام نعوظ ، آسیب پذیرترند . دکتر داریوس می گوید در حقیقت آسیب ها در ناحیه آلت تناسلی در مردان مسن کمتر اتفاق می افتد ، زیرا آن ها معمولا صد در صد نعوظ نمی کنند .

اگر با حساسیت آلت تناسلی مشکل دارید ، شما در خطر هستید
دکتر داریوس می گوید : من همیشه از مردهایی که تجربه جراحت در ناحیه آلت تناسلی را داشته اند سوال می کنم که چرا بیش از حد از نیرو استفاده کرده اند ؟ . این اتفاق معمولا به دلیل این است که حساسیت آلت تناسلی مرد کاهش یافته ، که می تواند در نتیجه استفاده از الکل ، بیماری دیابت یا کمبود ویتامین باشد . و یا اینکه آنها عادت داشتند ، به روشی خود ارضایی کنند که به آسانی آمیزش جنسی نبوده است . به طور مثال اگر شما هنگام خود ارضایی سخت گیر باشید ، ممکن است تنش و نیرو را افزایش بدهید ، زیرا تلاش می کنید تا به احساسی مشابه برسید .

اگر آلت شما شکست هر چه زودتر به پزشک مراجعه کنید :
مراقب هر گونه علامت ظاهری ، درد ، از دست دادن فوری نعوظ و کبودی در آلت تناسلی باشید . اگر چنین علائمی را مشاهده کردید شما احتمالا آلت تناسلی خود را از دست داده اید . شما نیاز است تا در عرض 24 ساعت به یک متخصص ارولوژِی مراجعه کنید ، زیرا تحقیقات نشان داده است که اگر در عرض 24 ساعت به متخصص مراجعه شود ، نتایج درمان عالی خواهد بود . اگر شما صبر کنید جراحت پیشرفت خواهد کرد .

اساسا لایه ای که خون را در هنگام نعوظ ، نگه می دارد ، می تواند به طور کلی از بین برود ، و این ممکن است به مجاری مثانه ، اعصاب یا عروق خونی آسیب بزند . این یک گلودرد نیست که بتوانید آن را از بین ببرید . آلت تناسلی شما به مراقبت فوری نیاز دارد .

پزشک برای تشخیص آسیب یک سونوگرافی یا ام آر آی انجام می دهد . اگر جراحت باشد ، آن ها یک عمل جراحی فوری انجام می دهند و از بخیه برای بهبود پارگی استفاده می کنند و اگر یک پارگی کوچک باشد ، آلت شما ممکن است فقط به کمی بسته های یخی و سه تا چهار هفته استراحت از رابطه جنسی نیاز داشته باشد .

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی