Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

روش های برقراری سکس و رابطه جنسی بدون دخول

تحقیقات نشان می‌دهد که بیش از نیمی از زنان برای رسیدن به ارگاسم بیش از دخول به تحریک کلیتوریس نیاز دارند. این امر بیانگر آن است که رابطه جنسی خارج از واژن نیز می‌تواند برای آن‌ها لذت کافی را به همراه بیاورد.

به گزارش سایت طبتاج و به نقل از هنر زندگی، بسیاری از افراد رابطه جنسی را تنها در انجام عمل دخول می دانند در حالی که شما می توانید گاهی رابطه بدون دخول نیز داشته باشید و رابطه جنسی لذت بخشی را تجربه کنید. همچنین میزان و کیفیت رابطه خود را نیز بهبود ببخشید. رابطه بدون دخول زمانی که زن در دوران قاعدگی قرار دارد و یا زمانی که طرفین آمادگی کافی برای انجام رابطه جنسی کامل را ندارند، می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

روش های داشتن رابطه بدون دخول

برای تجربه این نوع رابطه جنسی می توانید از روش های گوناگونی استفاده کنید. در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

1- رابطه جنسی با تماس خارجی

در این سبک از ارتباط، سکس خارج از واژن و فقط با تماس بین اندام تناسلی زن و مرد اتفاق می افتد. در این حالت هم امکان رسیدن به ارگاسم برای مرد وجود دارد و هم با تحریک کلیتوریس ارگاسم برای زن نیز مقدور است. در این روش احتمال بارداری بسیار کم تر است و همچنین صمیمت بین زوجین نیز حفظ می شود.

2- داشتن بوسه های طولانی از روش های داشتن رابطه بدون دخول

بسیاری از زوجین اهمیت و قدرت بوسه را در رابطه جنسی دست کم می گیرند. در حالی که بوسه ها نه تنها می توانند آمادگی شما را برای داشتن یک رابطه رضایت بخش افزایش دهند بلکه صمیمت و کیفیت رابطه جنسی بین شما و همسرتان را نیز افزایش خواهند داد. گاهی رابطه جنسی می تواند تنها با بوسه های طولانی همراه با لمس نقاط حساس بدن یکدیگر انجام شود. برخی تحقیقات نشان می دهند که بوسه ها در سلامت جسمانی و روانی طرفین نیز مؤثرند و موجب سلامت قلب و بهبود خلق و خو نیز خواهند شد.


3- رابطه جنسی مجازی

رابطه جنسی مجازی از طریق تماس های تصویری و گفتن کلمات محبت آمیز و جنسی به یکدیگر، می تواند جایگزین مناسبی برای زوجینی که در فاصله مکانی دوری از هم قرار گرفته اند باشد. با این حال استفاده از این ابزار برای بسیاری از افراد منجر به آسیب های زیادی نیز می شود. برخی افراد به برقراری تماس با افراد مختلف درگیر می شوند و با تماشای تصاویر تحریک آمیز دائماً به خود ارضایی دست می زند. این مسئله می تواند اعتیاد به خود ارضایی را ایجاد کند و باعث شود که افراد در روابط واقعی نتوانند لذت جنسی را تجربه کنند.

4- لمس سینه ها از جمله روش های داشتن رابطه بدون دخول

سینه و نوک پستان یکی از حساس ترین نقاط بدن افراد به خصوص در زنان است. بسیاری از زنان تنها با تحریک نوک سینه می توانند به ارگاسم برسند و رابطه لذت بخشی را تجربه کنند.

5- رابطه جنسی تانتریک

رابطه جنسی تانتریک نوعی رابطه است که در آن طرفین تلاش می کنند تا لحظات صمیمانه را در بین خود افزایش دهند. در این رابطه زن و مرد تمرین های خاصی را انجام می دهند. برای مثال با هم نفس می کشند. با هم مدیتیشن می کنند و عمیقاً بر روی احساسات خود تمرکز می کنند. این تمرین ها باعث می شود که بتوانید رابطه صمیمانه تر و لذت بخش تری را احساس کنید. البته بهتر است که تحت نظر یک مشاور جنسی نیز باشید و به خود و شریکتان برای افزایش رضایت و صمیمت زمان بدهید.

سؤالات متداول درباره رابطه بدون دخول

- آیا رابطه جنسی بدون دخول می تواند برای مردان همان میزان لذت را داشته باشد؟

این نوع رابطه زمانی بیشترین لذت را برای مردان به همراه می آورد که با ماساژ آلت تناسلی همراه باشد. البته بسیاری از مردان گزارش می دهند که نوازش آلت تناسلی توسط زن برای آن ها همان لذتی که نوازش حین خودارضایی به آن ها می دهد را ندارد. به همین خاطر بهتر است حین این رابطه مرد به زن بگوید دقیقه با چه نوع تحریکی به لذت بیشتری دست می یابد. البته بسیاری از افراد برای گفتن چنین مسائلی احساس شرم و خجالت می کنند. با این حال غلبه بر این شرم و گفتن این مسائل به یکدیگر باعث می شود که بتوانید رابطه صمیمانه تری داشته باشید و عمیق ترین نوازش ها را دریافت کنید.

- آیا رابطه جنسی بدون دخول برای زنان نیز لذت بخش است؟

تحقیقات نشان می دهد که بیش از نیمی از زنان برای رسیدن به ارگاسم بیش از دخول به تحریک کلیتوریس نیاز دارند. این امر بیانگر آن است که رابطه جنسی خارج از واژن نیز می تواند برای آن ها لذت کافی را به همراه بیاورد. تحریک کلیتوریس توسط مرد و تحریک نوک پستان به زن کمک می کند که بدون دخول هم بتواند لذت کافی را از رابطه جنسی ببرد.

- آیا رابطه بدون دخول می تواند جایگزینی دائمی در رابطه جنسی باشد؟

رابطه بدون دخول یکی از روش های ایجاد تنوع و صمیمیت در رابطه زناشویی است و نباید به عنوان جایگزینی دائمی تلقی شود. بسیاری از کسانی که به دنبال رابطه بدون دخول هستند از مشکلات جنسی رنج می برند که باعث می شود عدم تجربه دخول را ترجیح دهند.

از جمله این مشکلات می توان به اختلال واژینیسموس یا همان ترس از دخول و احساس درد در حین آن اشاره کرد. در این شرایط به جای جایگزینی رابطه بدون دخول تلاش کنید تا در جهت رفع مشکل اصلی گام بردارید. امروزه روش های بسیاری برای درمان انواع اختلالات جنسی وجود دارد که برای دریافت آن ها باید به یک روانشناس متخصص در حوزه سکس تراپی مراجعه کنید.

تهیه و تنظیم مطلب در مجله آموزش زناشویی و جنسی طبتاج http://tebtaj.ir

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی