Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

ماساژ جنسی بدن همسر برای شروع رابطه جنسی

به گزارش سایت طبتاج ، در لحظاتی که در همسرتان احساس سبک کشش جنسی می کنید با ماساژ دادن وی را به آرامش برسانید و انرژی خود را حفظ کنید ضمن اینکه از بی اثر کردن رابطه جنسی با همسرتان جلوگیری کرده اید ...

شروع یک رابطه جنسی موفق ابتدا با ماساژ بدن

ماساژ علاوه بر رفع خستگی و خاصیت های درمانی ، از لحاظ روحی برای زن بسیار خوشایند بوده و برای شروع رابطه ی جنسی بسیار مناسب است.

ارتباط ماساژ بدن با برنامه زناشویی

زن به محض تماس دست یک مرد با خود احساس لذت و شعفی را در تمام بدن خود حس می کند. ماساژ دادن و لمس کمر و نقاط بدن او عموماً یک حالت خلسه روحی برای زن بوجود می آورد که این حالت براحتی ارضا کننده روح وی می باشد و دیگر نیازی نیست که شما از رابطه فیزیکی استفاده کنید و خودتان را خسته کنید.

آخرش هم خسته و کوفته یواشکی فکر کنید چرا دیگه لذتی نداره؟؟.. انگار یه چیزی کمه؟؟!!

پس در لحظاتی که در همسرتان احساس سبک کشش جنسی می کنید با ماساژ دادن وی را به آرامش برسانید و انرژی خود را حفظ کنید ضمن اینکه از بی اثر کردن رابطه جنسی با همسرتان جلوگیری کرده اید ...

از ماساژ جنسی می توانید برای شناخت بیشتر بدن همسرتان و نحوه صحیح تحریک و برانگیختگی او استفاده کنید.  از ماساژ به عنوان مقدمه ای برای عشق بازی بهره ببرید که در نهایت به رابطه جنسی عمیق تر با همسرتان کمک می کند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز و به نقل از هنر زندگی، ماساژ جنسی راهی برای زنده نگه داشتن شادی، هیجان و رضایتمندی بعد از سال ها زندگی مشترک است. ترشح هورمون عشق، یعنی اکسی توسین تحت تاثیر رابطه جنسی موفق و رسیدن به ارگاسم افزایش می یابد. ماساژ جنسی به منظور کاهش تنش و استرس به کار می رود و تاثیری فوق العاده در بهبود روابط جنسی دارد. که می توانید از آن برای ایجاد تنوع و هیجان بیشتر در روابط جنسی تان استفاده کنید. در این مقاله با اصول ماساژ جنسی و روش های انجام آن برای تاثیر گذاری هر چه بیشتر در روابط جنسی تان آشنا می شوید. برای اطلاع از ارتباط جنسی موثر می توانید مشاوره جنسی دریافت کنید.

شروع رابطه ی جنسی با ماساژ

نقش ماساژ جنسی در بهبود روابط جنسی


از ماساژ جنسی می توانید برای شناخت بیشتر بدن همسرتان و نحوه صحیح تحریک و برانگیختگی او استفاده کنید. از ماساژ به عنوان مقدمه ای برای عشق بازی بهره ببرید که در نهایت به رابطه جنسی عمیق تر با همسرتان کمک می کند.

یکی از عوارض استرس، کاهش میل جنسی یا اختلال در عملکرد جنسی است. ماساژ جنسی باعث افرایش ترشح هورمون سروتونین (هورمون موثر در کاهش استرس) می شود. ماساژ جنسی به عنوان درمان اختلالات جنسی و درمان زود انزالی در مردان به زوجین توصیه می شود. با ماساژ فضای زناشویی خود را گرم کنید، با این کار صمیمیت و ارتباط عاطفی بهتری می سازید.

چه اصولی را هنگام ماساژ جنسی باید رعایت کرد؟

در ابتدا باید ذهنتان آزاد باشد، پس تمام دغدغه ها و مشکلاتی که دارید رها کنید و سعی کنید از لحظه حال لذت ببرید. به اندازه کافی زمان صرف کنید و با عجله کار نکنید، پذیرای تمامی حس های بدنی خود و همسرتان باشید و به آن توجه کنید. محیطی که انتخاب می کنید باید آرام باشد به گونه ای که همسرتان بتواند کاملا ریلکس شود. قبل از ماساژ دست های خود را بشویید. انگشتر و ساعت مچی خود را در بیاورید تا آسیبی به شریک جنسی تان وارد نشود. روغنی که برای ماساژ می خواهید استفاده کنید خیلی گرم یا سرد نباشد. برای رومانتیک تر شدن محیط، می توانید از روشنایی شمع و یک موسیقی آرامبخش لذت ببرید.

شیوه انجام ماساژ جنسی

در ابتدا کمی از روغن ماساژ به دست های خود بمالید. همسرتان باید روی شکم بخوابد. مقداری از روغن ماساژ را روی بدن او بریزید و با دست پخش کنید. بدن او را به آرامی و با احساس، مالش دهید. ماساژ را از پشت گردن شروع کنید و به سمت شانه ها بروید. بازوی او را با نوک انگشتان به آهستگی ماساژ بدهید سپس به قسمت ستون مهره ها بروید. از بالا به پایین ستون مهره ها بروید، مواظب باشید که قسمت انتهایی مهره ها آسیب پذیرتر است و نباید آنجا را زیاد فشار دهید.
به سراغ پاهای او بروید. از ران به سمت ساق پا و نوک انگشتان بروید. قسمت داخلی ران ها از تحریک پذیری بالایی برخوردار است. پشت او را به شکلی ماساژ دهید که برخی اوقات سینه شما با پشت او در تماس باشد چون باعث تحریک بیشتر می شود.

ماساژ جنسی زنان

برای شروع ماساژ بهتر است ابتدا از پشت همسرتان شروع کنید و کمر خانم را از بالا تا پایین به آرامی به صورت متناوب با حرکات کششی، لرزشی، دایره وار ماساژ دهید. باسن را به آرامی فشار دهید و در دست بگیرید. گاهی موهایش را بین انگشتان بگیرد. سینه ها را داخل به خارج بمالید و نوک سینه ها را به آرامی تحریک کنید. کف دست هایتان را به هم مالیده تا گرم شود و روی تخمدان ها بگذارید. خانم ها از دو ناحیه نقطه جی و کلیتوریس تحریک می شوند؛ پس با ماساژ مناسب این نواحی می توانید او را به ارگاسم برسانید. برای به اوج لذت رساندن زنان کلیک کنید.

ماساژ جنسی مردان

در ابتدا از قسمت پشت همسرتان شروع کنید و این ناحیه را از بالا تا پایین به آرامی به صورت متناوب با حرکات کششی، لرزشی، دایره وار ماساژ دهید؛ سپس برای افزایش تحریک شوهرتان می توانید قفسه سینه را به صورت دایره های کوچک ماساژ دهید. با یک دست آلت او را ماساژ دهید و با دست دیگر بیضه ها و ران او را لمس کنید. می توانید انگشتان را دور آلت حلقه کنید و آن را از بالا به پایین ماساژ دهید.

روش های انجام ماساژ جنسی

می توانید برای ایجاد تنوع بیشتر از شیوه های مختلف حین ماساژ جنسی استفاده کنید:

ماساژ با حرکات دورانی

در ماساژ جنسی به منظور تحریک و برانگیختگی همسرتان، از حرکات دورانی و آرام در قسمت برآمدگی های بدن استفاده کنید، دست هایتان را به نرمی حرکت دهید، به این طریق همسرتان آرامش و لذت وصف ناپذیری را تجربه می کند.

ماساژ با حرکات دایره ای

مالش دادن همسرتان با حرکات دایره ای به رها شدن او از فشارها و تنش های روزمره کمک می کند و یک جریان دلپذیر ایجاد می کند. این نوع ماساژ را برای نواحی گسترده بدن مانند کمر، ران ها، شکم و سینه می توانید استفاده کنید. حرکات دایره ای را به صورت متوالی، بدون وقفه و پیچشی انجام دهید.

ماساژ با حرکات بادبزنی

در حرکات بادبزنی، ماساژ به سمت بالا و پایین انجام می شود. در این حالت دست هایتان را از شانه ها به سمت کمر، پایین می برید و دوباره در طول کنار قفسه سینه بالا می آورید و به بالای ستون مهره ها بر می گردید و این کار را ادامه می دهید.

ماساژ با حرکات قدرتی

انجام ماساژ جنسی با حرکات قدرتی، گردش خون در بدن را تسهیل می کند و به باز شدن گرفتگی عضلات و قسمت های گرفته بدن کمک می کند. پس مدتی بعد از اینکه بدن گرم شد می توانید از حرکات قدرتی و ضربه ای استفاده کنید. این حرکات را می توانید روی ستون مهره ها، شانه، دست ها و پاها استفاده کنید. بهتر است این حرکات را در نواحی شکم و قسمت سر انجام ندهید.

ماساژ با مالش های تسکین دهنده

استفاده از مالش های تسکین دهنده که به صورت حرکات نرم و دایره ای بزرگ است می توانید برای شکم استفاده کنید. این مالش ها به همسرتان کمک می کند تا بهتر و عمیق تر تنفس کند.

گردآوری و تنظیم در سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج

 

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی