Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

تکنیک های ارضا شدن در رابطه جنسی زناشویی

تکنیک های متنوع ارضا شدن در رابطه جنسی

سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج :
ارضا شدن در رابطه جنسی موضوعی است که ذهن آقایان و خانم‌ها را به خود درگیر می‌کند. ارضا شدن گاهی با اولین انزال و ارگاسم همراه است. ارضا شدن

راه های ارضا شدن در رابطه جنسی

 

راه های ارضا شدن در رابطه جنسی

ارگاسم چندباره در یک رابطه جنسی امری است که هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان امکان پذیر است. برای حصول به این امر کافی است اطلاعات لازم را درمورد تمایلات جنسی مردانه و زنانه، روابط زناشویی و تکنیک‌های خاص آن داشته باشید. وقتی یک مرد چندین بار ارگاسم را تجربه می‌کند، علاوه بر خودش، باعث بهتر ارضا شدن همسر خود نیز خواهد گشت.

ارگاسم‌های چندگانه به دنبال هم اتفاق می‌افتند، بدون اینکه فرد در رابطه جنسی تمایل خود را به ادامه رابطه از دست بدهد. با وجود آنکه خانم‌ها به آسانی می‌توانند ارگاسم چندگانه را تجربه کنند، بسیاری از آقایان تصور می‌کنند که این امر برای آن‌ها ممکن نیست؛ در صورتی که با آموزش صحیح آنها نیز می‌توانند همانند خانم‌ها چندین بار در روابط زناشویی به ارضا شدن را تجربه کنند. در زنان، ارگاسم چندگانه به معنای آن است که آنان می‌توانند مدت زمان کوتاهی بعد از اولین ارگاسم، با یک تحریک جنسی ساده میل خود را باز یابند، که معمولاً این فرایند بلافاصله یا بعد از چند دقیقه اتفاق می‌افتد.

بعضی از آقایان تصور می‌کنند که وقتی بتوانند بعد از انزال و ارضا شدن دوباره تحریک شوند و به یک انزال دیگر دست پیدا کنند، یعنی ارگاسم چندگانه داشته‌اند. این اشتباه است. سکس چند ارگاسمه مردانه به رابطه جنسی‌ای گفته می‌شود که در طی ارگاسم‌ها، نعوظ یا تحریک جنسی از بین نرود. ارگاسم چندگانه فقط شامل ارگاسم است نه انزال. تنها استثناء آن زمانی است که انزال با آخرین ارگاسم همراه می‌شود. قبل از توضیح بیشتر لازم است با فرایند تکنیکی چرخه تحریک جنسی آشنا شوید.

۱- مرحله تحریک

  • گرفتگی عروق
  • نعوظ
  • بالا رفتن ضربان قلب
  • بلند شدن نسبی بیضه و افزایش سایز
  • سفت شدن نوک سینه ها

 

۲- مرحله پایا

  • بزرگ شدن بیشتر سر آلت تناسلی و بیضه ها
  • بلند شدن کامل بیضه
  • بنفش شدن سر آلت تناسلی
  • ترشح غدد کوپر
  • نفس نفس زدن

 

۳- مرحله ارگاسم (از دفع مایع و انزال تشکیل شده است)

  • دفع مایع
  • اسپرم و مایعات از رگ وابران، کیسه‌های مایع منی و غده پروستات خارج شده و در ته مجرای پیشاب در نزدیکی پروستات جمع می‌شوند.
  • کشش ماهیچه‌ای درست قبل از رها شدن فشار و تنش
  • بالا رفتن بیشتر ضربان قلب و تنفس
  • ضرورت انزال: هوشیاری از انزال قریب الوقوع
  • انزال
  • عضله تنگ کننده ادرار محکم بسته می شود.
  • انقباضات ریتمیک پروستات، عضلات میاندوراهی و آلت تناسلی و خارج شدن مایع منی
  • کم شدن جزئی هوشیاری

 

۴- مرحله تحلیل

  • از بین رفتن تحریک
  • خوابیدن آلت تناسلی و جمع شدن پوست بیضه
  • برگشت کشش عضلانی
  • پایین آمدن ضربان قلب و فشارخون

 

در یک ارگاسم تکی عادی که همراه با انزال است، مرحله پایا به سرعت گذشته، ارگاسم سریعا فروکش کرده و ارضا شدن اتفاق می‌افتد. در یک رابطه زناشویی با ارگاسم چندگانه، مرحله پایا پس از اولین ارگاسم و ارگاسم‌های بعدی همچنان باقی می‌ماند. ارگاسم‌های پی در پی معمولاً کمی قوی تر از ارگاسم قبلی هستند تا جایی که مرد تصمیم می‌گیرد در آخرین ارگاسم انزال داشته باشد. این انزال کاملاً انتخابی است. حتی پس از چند ارگاسم فرد می‌تواند تصمیم بگیرد که اصلاً انزال نداشته باشد که در این حالت تحریک تقریباً یک ساعت بعد فروکش می‌کند، برخلاف انزال که تحریک جنسی دفعتاً و به سرعت فرو می‌نشیند.

 

چگونه ارضا شدن را به خوبی تحربه کنیم؟

چرخه واکنش مردها و زن‌ها تقریباً شبیه به هم است. تفاوت جزئی بین آنها انزال مرد است. حانم‌هایی که ارگاسم‌های چندگانه دارند قادرند درصورت کاهش تحریک به مدت زمان کوتاهی بعد از اولین ارگاسم خود، ارگاسم‌های متوالی و پی در پی داشته باشند، دلیل آن این است که آنها انزال ندارند.

انزال مدت زمانی کوتاهی باعث عدم تحریک مردان می‌شود که طی این مدت، غالبا مردها نمی‌توانند به خاطر از دست دادن تنش جنسی دوباره تحریک شوند و آلت تناسلی نسبت به هرگونه تماس حساس می‌شود. همانگونه که بیان شد خانم‌ها از نظر بیولوژیکی قادر به انزال نیستند و می‌توانند بسیار آسانتر از مردها ارضا شدن در رابطه جنسی را تجربه کنند.

ارگاسم شدن و انزال شدن دو مقوله‌ای هستند که اغلب آقایان آن دو را باهمدیگر تجربه کرده‌اند و تشخیص آن‌ها از همدیگر کمی برایشان مشکل است. توانایی تشخیص این دو از هم شامل عضله لگنی می‌شود که اگر شما اراده کنید، بوسیله آن‌ می‌توانید جریان ادرار را در نیمه راه متوقف کنید. اگر نگه داشتن جریان ادرار برایتان دشوار باشد یعنی عضله لگنی شما ضعیف است. در اینصورت باید برای کنترل بر ارضا شدن خود، روی قوی تر کردن این عضله تمرین کنید تا بتوانید از رابطه جنسی خود لذت ببرید. وقتی عضله لگنی را فشار داده و منقبض می‌کنید باید احساس کنید که همه آنچه در عمق لگنتان است به سمت بالا کشیده می‌شود.

 

آماده سازی برای تجربه ارضا شدن دلچسب

توانایی داشتن ارگاسم چندگانه برای یک مرد قابلیتی درخور توجه است اما به آماده سازی زیادی نیاز دارد. همانطور که قبلاً هم ذکر شد، یکی از قدم‌های اولیه شناخت عضله لگنی است. برای اینکه با آن آشنا شوید باید یاد بگیرید که چطور آنرا به درستی کنترل کنید. قسمتی از این کنترل به مرور زمان و با تجربه به دست می‌آید اما بخش اعظم آنرا باید با تقویت از طریق تمرین مداوم به دست آورید. این تمرینات را می‌توانید در هر مکانی بدون اینکه کسی متوجه شود انجام دهید.

تمرین

  • راحت بنشینید و مثل زمان عادی با همسر خود رابطه جنسی را شروع کنید.
  • درست همانجایی که نزدیک به انزلتان است متوقف شوید. عضله لگنی خود را منقبض کرده و نگه دارید و تا ۱۰ بشمارید.
  • سپس خود را ریلکس کنید و چند دقیقه استراحت کنید.
  • دوباره شروع به رابطه جنسی کنید و این‌بار کمی به نقطه انزال نزدیکتر شوید و دوباره عضله لگنی خود را منقبض کنید.
  • دوباره رابطه را ادامه دهید و به تحریک جنسی و احساسات خود توجه خاص داشته باشید. کلید کار اینجا این است که درمورد واکنش جنسی خود بیشتر بفهمید تا بتوانید راحت‌تر آنرا کنترل کنید.

دوباره به رابطه جنسی ادامه دهید، تا اینکه این‌بار به انزال برسید. درست قبل از ارگاسم انقباضات متعددی را احساس خواهید کرد که نشان دهنده شروع انزال در ته آلت تناسلی یا حتی عمیق تر در لگنتان است. با شروع این انقباضات یا درست قبل از شروع آن تحریک را متوقف کرده و عضله لگنی را سفت منقبض کنید. احتمالاً حس خواهید کرد که در حال انزال هستید اما باید آنرا متوقف کنید. سفت کردن و منقبض کردن درست عضله لگنی انزال را نگه می‌دارد. مقدار کمی از مایع منی خارج می‌شود اما نه با آن فشار که در ارگاسم های تکی تجربه می‌کنید. اگر موفق شدید انزال را بعد از ارگاسم خود متوقف کنید دوباره تلاش به ارضا شدن کنید. این‌بار تحریکتان باید بسیار بالا باشد و باید اینکار را به مدت کوتاهی ادامه دهید تا به یک ارگاسم دیگر برسید.

اگر بار اول نتوانستید انزال خود را متوقف کنید، احتمالا یا عضله لگنیتان به اندازه کافی قوی نیست و یا در زمان مناسبی آن را منقبض نکرده‌اید. اگر دیر شروع به منقبض کردن آن کنید انقباضات انزال دیگر شروع شده‌اند و دیگر متوقف کردن آن غیرممکن است. با تمرین بیشتر زمانبندی آن دستتان می آید.

بااستفاده از مطالبی که در این مقاله در مورد ارگاسم چندگانه ذکر شد، احتمالاً باید متوجه شده باشید که هفته ها یا حتی ماه ها ممکن است طول بکشد تا بتوانید در این زمینه موفق شوید. نتیجه‌ای که به دست می‌آورید به تلاش و اراده خودتان بستگی دارد.

تهیه و تنظیم مطلب در مجله آموزش زناشویی و جنسی طبتاج http://tebtaj.ir

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی