Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

خرید ژل بزرگ کننده فوری آلت تناسلی مردان پاورمکس

خرید ژل بزرگ کننده یا حجم دهنده فوری آلت مرد با ارسال رایگان

خرید ژل بزرگ کننده فوری آلت تناسلی مردان بهترین ژل حجم دهنده دائمی آلات تناسلی که با قیمت مناسب به فروش می رسد ژل کلفت کننده و کرم حجیم کننده سریع آلت مردان که مارک پاور مکس و دارای مجوز بهداشت می باشد

لذت بردن و حال کردن در رابطه سکس در مسئله ارتباط زناشویی اهمیت زیادی در زندگی مشترک زن و شوهر دارد. اکثر افراد این فکر و عقیده را دارند که طول و حجم آلت مادرزادی بوده و هیچ گونه تغییری در آن نمیتوان داد

اما امروز با پیشرفت علوم پزشکی مواردی بسیار دشوارتر و حساس تر از این مورد رفع شده است پس این مورد نیز توسط روش های صد در صد علمی و تضمینی قابل تغییر میباشد. استفاده از ژل بزرگ کننده و کلفت کننده آلت مارک پاور مکس یکی از این روش های تاثیر گذار می باشد.

آنچه در این مقاله از ایران پاتوق می خوانید

خرید ژل حجم دهنده آلت تناسلی آقایان برند پاور مکس

ژل بزرگ کننده فوری آلت مردان در فروشگاه ایران پاتوق با قیمت مناسب و جنس اصل درجه یک به فروش می رسد که با خرید این محصول و استفاده از آن اعتماد به نفس خودتان را در هنگام رابطه زناشویی با همسر یا دوست دخترتان بالا ببرید و همیشه به داشتن التی بزرگ و کلفت افتخار کنید.

چند توضیح کوتاه در رابطه با ژل حجم دهنده آلت

اگر از افرادی هستید که به سکس کردن در زندگی مشترک علاقه زیادی نشان می دهید. پیشنهاد میکنم چند نکته زیر را بخوانید و بعد اقدام به خرید ژل حجم دهنده کنید . اگر هم قصد خرید داشتید کافی است روی عکس خرید پستی کلیک کنید و مشخصات خود را وارد کنید , و حتما کد پیگیری را یک جا یاداشت کنید .

  • آیا میدانستید آلت بزرگ به زنان لذت بیشتری می دهد .
  • در ایران حدودا ۲۰ درصد طلاق ها بخاطر مسائل جنسی صورت میگیرد .
  • هیچ گاه بخاظر آلت کوچیک خود را سرزنش نکنید .
  • اگر طرف مقابل برای شما اهمیت دارد , پس هیمن الان اقدام به خرید ژل بزرگ کننده کنید .
  • اگر در جمع های دوستانه و صمیمانه بخاطر کوچک بودن آلتت شما را دست میندازند . پیشنهاد میکنم از این ژل استفاده کنید .
  • آیا میدانستید داشتن آلت بزرگ میل جنسی زن را چند برابر میکند . بهترین روش برای هروز یک رابطه داشتن .

شاید خانم ها به روی خود نیاورند که آلت بزرگ تو رابطه بهتر است، ولی میتوانید از یه دکتر ماما بپرسید .داشتن آلت کلفت و بزرگ چه لذتی به زن میدهد .واگر دقت کرده باشید فیلم خارجی از آلت های بزرگ برای ساخت فیلم استفاده میکنند .

خوب دیگه من زیاد روی کردم تو محتوایی بزرگ کننده آلت ولی کاملا دوستانه به شما نصیحتی میکنم که داشتن آلتی بزرگ یه رابطه عالی را میتوانید داشته باشید 

 

 

خرید اینترنتی ژل کلفت کننده فوری آلت

ژل حجم دهنده پاور مکس به دلیل خاصیت حجم دهندگی که ویژه مردان بوده و برای افزایش قطر و طول آلت تناسلی آقایان کاربرد دارد . پاور مکس معتبرترین برند بهداشتی زناشویی در ایران بوده که تاکنون ژل های مقاربتی متفاوتی جهت مصارف گوناگون روانه بازار کرده که تمامی آن ها با توجه تأثیرات چشمگیر، مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است.

یکی از پرطرفدارترین محصولات این برند، ژل حجم دهنده فوری آلت پاورمکس می باشد. این ژل حجم دهنده، نه تنها باعث حجیم تر شدن و افزایش سایز آلت مردان می شود، بلکه با داشتن خاصیت ضد باکتریایی، بهداشت جنسی را افزایش می دهد.

خرید ژل بزرگ کننده فوری آلت

طرز استفاده از ژل حجم دهنده پاور مکس 

 این ژل حجم دهنده را ۲ بار در روز و به مدت ۱۶ هفته بر روی آلت مالیده و هر بار به مدت ۳ تا ۵ دقیقه آلت را از سمت شکم به طرف بیرون به حالت کشش ماساژ داده و پس از ۵ دقیقه آلت را به طور کامل شستشو دهید.

ژل حجم دهنده آلت مرد مارک پاور مکس power max

نکته کاربردی مصرف ژل حجم دهنده فوری آلت

شما می‌توانید برای تجربه تاثیر کوتاه مدت ژل حجم دهنده و بزرگ کننده فوری اندام تناسلی مردان را پیش از آمیزش و برقراری رابطه جنسی استعمال کنید.

اما باید به یاد داشته باشید که حتما قبل از آغاز رابطه جنسی آلت مرد را شست و شو داده و اطمینان حاصل کنید که این ژل هیچ گونه تماسی با واژن شریک‌تان نداشته باشد.

اکثر مردان در مورد طول و حجم آلت تناسلی خود در برخی از برهه‌های زمانی در زندگی، دچار وسواس و نگرانی می‌شوند. اما برای برخی از آقایان نیز اندازه نامناسب آلت تناسلی می‌تواند مشکلات جدی در برقراری رابطه زناشویی و نارضایتی جنسی ایجاد کند.

ژل حجم دهنده فوری آلت

مجوزهای و گواهینامه های ژل حجم دهنده فوری پاورمکس

  • دارای مجوز IRC از وزارت بهداشت به شماره ۱۲۲۸۱۴۸۱۷۰

  • دارای گواهینامه GMP از سازمان غذا و دارو

  • دارای گواهینامه CE از اتحادیه اروپا

  • دارای گواهینامه بین المللی UKAS

  • دارای گواهینامه های بین المللی ISO ۲۰۰۰ , ۲۰۰۱

  • دارای نشان حلال

  • ساخت ایران (تحت لیسانس)

توجه داشته باشید این ژل مخصوص آقایان بوده و لذا واژن خانمها نباید تحت هیچ شرایطی به آن آغشته گردد. متذکر می شود از مصرف ژل حجم دهنده در حین نزدیکی خودداری نمایید.

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی