Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

15 راهکار برای تحریک شوهر در رابطه جنسی

اگر نمی‌دانید چگونه تماس فیزیکی خود را طرف مقابل خود شروع کنید، می‌توانید او را ماساژ دهید. ماساژ پوست، شانه‌ها، ران‌ها، گردن و … مرد راهی آسان برای تحریک مرد است. این کار در واقع پیامی به مرد است که شما آماده دریافت تماس فیزیکی بیشتر و انجام رابطه سکسی هستید.

به گزارش سایت طبتاج  در این مقاله راه کارهایی برای تحریک مردان از طرف زن ها ارائه شده است تا خانم ها بتوانید از این راه کارها در هنگام آمیزش با شوهر خود استفاده کنند. پس تا پایان مقاله را حتما بخوانید.

۱- نقاط حساس شوهر خود را لمس کنید

لمس کردن قسمت های حساس بدن مرد باعث تحریک او خواهد شد. بر خلاف بسیاری از افراد که تصویر می کنند فقط سینه زن ها حساس است، نوک سینه مردها نیز بسیار حساس است و می تواند باعث تحریک مرد شود. شاید بتوان گفت آلت مرد حساس ترین نقطه بدن است و یک زن می تواند با تحریک این نقطه از بدن مرد شهوت او شعله ور کند.

۲- برای تحریک مرد از لباس های رنگی از جمله قرمز استفاده کنید

یکی دیگر از راه های تحریک مرد استفاده از لباس های رنگی است. تحقیقات مختلف نشان داده است استفاده از لباس های قرمز موجب تحریک مردان خواهد شد. پس شما به عنوان یک زن سعی کنید چه وقت هایی که در خانه بوده و یا در بیرون هستید از لباس قرمز رنگ استفاده کنید تا بتوانید شوهر خود را تحریک کنید و او را برای یک رابطه جذاب آماده کنید.

۳- برای تحریک مرد عشوه و ناز کنید

عشوه و ناز به طور ذاتی در وجود همه خانم ها وجود دارد. زن ها بعد از ازدواج نیز می توانند این کار را برای شوهر خود انجام دهند. مثلاً با راه رفتن های خاص خود شوهرتان را تحریک کنید. عشوه و نازهای تحریک آمیز قبل از نزدیکی سبب تحریک شدید مرد خواهد شد. هیچوقت از انجام عشوه و ناز زنانه خجالت نکشید و آن را انجام دهید.

۴- آرایش کردن را فراموش نکنید

مردها به زیبایی خانم ها بسیار توجه می کنند و آن ها همیشه دوست دارند همسرشان زیباترین زن دنیا باشد. یک زن نیز باید به گونه ای آرایش کند که در نزد شوهر خود او ملکه زیبایی روی زمین باشد. برای رژ لب و لاک خود از رنگ قرمز استفاده کنید. زمانی که شوهر شما از سرکار برمی گردد با بهترین آرایش خود را آماده ملاقات او بکنید و شما این گونه می توانید باعث تحریک مرد زندگی خود شوید.

۵- برای تحریک مرد در مورد رابطه جنسی با او صحبت کنید

برای تحریک یک مرد کافی باشد در مورد رابطه جنسی با او هم کلام شوید. شما می تواند نظر او را در مورد رابطه جنسی و پوزیشن های گوناگون سکس بپرسید و شاید این ساده ترین راه برای تحریک مرد باشد. با این کار مرد در فکر انجام رابطه جنسی با همسر خود خواهد رفت و دوست دارد بهترین رابطه را با او برقرار کند.

۶- اندام های حساس خود را برجسته کنید

آقایان نسبت به اندام های زنان از جمله سینه های آن ها بسیار حساس هستند. دیدن این اندام ها موجب تحریک مرد خواهد شد. هنگامی که شوهر شما در خانه حضور دارد سعی کنید سینه های خود را برجسته کنید و آن ها را بالا بزنید. قسمت پشت پا نیز برای اکثر مردان تحریک بر انگیز است هیچ وقت این قسمت را نپوشانید تا همیشه در دید شوهرتان قرار داشته باشد و باعث تحریک او شوید.

۷- برای تحریک مرد او را ببوسید

بسیاری قسمت های بدن مردان محرک احساسات جنسی هستند. این قسمت ها در هنگام بوسیدن بسیار حساس هستند. گردن، گوش و حتی بینی مردها هستند که محرک جنسی آن ها در هنگام بوسیدن خواهند بود. هنگامی قصد ایجاد رابطه جنسی را با شوهر خود دارید بر روی این قسمت های بدن او تمرکز کنید و با بوسیدن آن ها شوهر خود را آماده یک رابطه جذاب بکنید.

۸- برای تحریک مرد لباس های زیر تحریک کننده بپوشید

پوشیدن لباس های زیر جدید و مهیج کننده برای شوهر جذاب است. مردها حتی با دیدن گوشه کوچکی از این لباس های زیر تحریک خواهند شد. شما با نشان دادن عمدی لباس زیر خود باعث تحریک شوهر خود می شوید. شاید پوشیدن یک لباس زیر تحریک کننده اثر بیشتری از برهنگی کامل بر روی تحریک مرد داشته باشد. به یاد داشته باشید هر چند وقت یک بار لباس زیر خود را با خرید لباس های جدید عوض کنید.

۹- برای تحریک مرد او را ماساژ دهید

اگر نمی دانید چگونه تماس فیزیکی خود را طرف مقابل خود شروع کنید، می توانید او را ماساژ دهید. ماساژ پوست، شانه ها، ران ها، گردن و … مرد راهی آسان برای تحریک مرد است. این کار در واقع پیامی به مرد است که شما آماده دریافت تماس فیزیکی بیشتر و انجام رابطه سکسی هستید.

۱۰- اعتماد به نفس داشته باشید

مردان خیلی سریع به زن هایی که دارای اعتماد به نفس بالایی هستند جذب خواهند شد. مردها بر این باورند که نیاز جنسی آن ها با زنان دارای اعتماد به نفس بالا بهتر ارضاء خواهد شد. پس شما به عنوان یک زن سعی کنید در هنگام برخورد با شوهر خود اعتماد به نفس داشته باشید و این امر را به وی نشان دهید.

۱۱- داخل خانه را تزیین کنید

هنگامی که شما تمایل به برقراری رابطه جنسی با شوهر خود دارید می توانید با انجام بعضی کارهای خاص او ترغیب به این کار کنید. مثلاً داخل خانه را با سلیقه خود تزیین کنید. شمع ها و لامپ های خاص را روشن کنید. وجود این روشنایی ها در داخل خانه باعث به وجود آمدن یک محیط هیجان انگیز برای شوهر شما می شود. پس برای تحریک مرد مرتب کردن و تزیین خانه فراموش نشود.


۱۲- برای تحریک مرد نزد او برقصید

یکی دیگر از راه های تحریک مردان رقصیدن در مقابل او است. هنگامی در خانه تنها هستید و شوهر شما نشسته است در مقابل او شروع به رقصیدن کنید؛ این عمل موجب تحریک شوهر شما می شود. قطعاً هر مردی رقص زن خود را دوست دارد و گاهی اوقات شاید او نیز همسر خود را در این کار همراهی کند.

۱۳- از عطرها و بوهای تحریک کننده استفاده کنید

گاهی اوقات می توان با بوی رایحه ها مردان را تحریک کرد. بهترین رایحه هایی که باعث تحریک مردان خواهد شد، بوی عطرها، محصولات برنزه کننده، لوسیون، رژ لب و … هستند. پس هنگامی که قصد آمیزش با شوهر خود را دارید از خوشبو کننده ها و بوهای خاص برای جذاب تر شدن استفاده کنید.

۱۴- از زیورآلات هماهنگ با لباس خود بهره بگیرید

استفاده از زیورآلات در هنگام رابطه با یک مرد می تواند بسیار جذاب باشد. پس شما نیز تلاش کنید در هنگامی که قصد انجام رابطه با شوهر خود دارید از زیورآلات هماهنگ با لباس خود استفاده کنید. پس می توان گفت برای تحریک مرد همیشه ظاهری زنانه داشته باشید و همان گونه رفتار کنید.

۱۵- تماس چشمی برقرار کنید

خیره شدن به چشمان طرف مقابل باعث به وجود آمدن یک رابطه نزدیک و گرم شدن رابطه عشق بازی کمک خواهد کرد. بر اساس تحقیقاتی که انجام شده است هنگامی دو نفر همزمان به چشم هم خیره می شوند، از نظر عشق و محبت احساسات گرم تر و پرشورتری نسبت به هم دارند. پس هیچوقت ارتباط چشمی را از یاد نبرید.

پس با توجه به مطالب بیان شده برای تحریک مرد زندگی خود می توانید راه کارهای گفته شده را انجام دهید و از داشتن یک رابطه جنسی هیجان انگیز لذت ببرید. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که ممکن است بعضی از راه کارها در تعدادی از مردان جواب ندهد و شما باید در امتحان این راه کارها صبور باشید تا به نتیجه نهایی خود برسید.

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی