Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

 آرایش عروس در منزل

برخی خانم‌ها به توانایی هیچ شخص دیگری در ارایش کردن اعتقاد ندارند، تا جایی که تصمیم می گیرند آرایش مراسم عروسی را هم خودشان انجام دهند. در ضمن آرایش عروس در خانه سبب صرفه جویی زیادی در هزینه های عروسی می شود.

به گزارش سایت طبتاج   ولی از آن جا که در این روز بیش ترین تعداد عکس در تمام زندگی شان را خواهند گرفت، امکان دارد به اندکی کمک احتیاج داشته باشند. در ادامه راهنمایی ساده آورده ایم که این خانم‌ها توانایی استفاده از مراسم عروسی را داشته باشند.به علت این که بیش ترین تعداد عکس در تمام زندگی عروس خانم‌ها در این روز است. خانم‌ها میتوانند برای آرایششان قدری هم کمک بگیرند.

 

نیازی نیست تمامی لوازم آرایش خویش را دوباره خریداری کنید

اگر لوازم آرایش خوبی دارید که با پوست صورت تان کاملاً منطبق است، نیازی نیست آنها را روز مراسم عروسی تغییر دهید. از همان لوازم قبلی مناسب خویش استفاده کنید.

 

حتماً پیش از عروسی برای امتحان خودتان را آرایش کرده و عکس بگیرید

حتماً یک یا دو روز پیش از مراسم عروسی باید تمرین کنید. مدل آرایش عروس خویش را چند ماه پیش از مراسم عروسی انتخاب نموده و امتحان کنید و مجدد یک هفته قبل از مراسم عروسی هم این کار را انجام دهید. اشلیپ پیشنهاد می کند که در نورهای متنوع( فلورسنت، نور طبیعی، نور شمع و ...) از خودتان عکس بگیرید.

 

آرایش عروس, آرایش عروس در منزل

آرایش عروس

 

پوست خویش را آماده کنید

برای اماده سازی پوست پیش از آرایش عروس حتماً از یک تونر استفاده کنید برای این که این کار سبب ازبین بردن سلول های مرده می شود. برای آرایش عروس ایده‌ال یک هفته پیش از مراسم عروسی ، هرروز از صبح تا زمان خواب، لب ها را چرب کنید و از بالم لب استفاده کنید.

 

پایه و زیرسازی پوست را به خوبی انجام دهید تا برای عکس های خوب آماده باشد

برای داشتن پوستی بی نقص و عیب واقعاً باید وقت بگذارید و از کانسیلر، فونداسیون، پودر( پنکیک)، رژگونه و برنزه کننده های مخصوص آرایش عروس استفاده کنید. توجه کنید که کرم فونداسیون را باید با نوک انگشتان و با حرکت دایره ای روی صورت و گردان بمالید. روی جاهایی از پوست که دارای تیرگی است با برس کانسیلر بزنید. باید به دایره ی زیر چشم ها و ناحیه اطراف بینی و بعد از آن به هر نقطه و لکه قرمزی روی پوست توجه کنید. درجاهایی که میخواهید صورت تان قدری روشن شود و بدرخشد، میتوانید از هایلایت استفاده کنید. بعداز استفاده از کرم های گوناگون از یک پنکیک سبک استفاده کنید تا پوست را قدری برّاق کند.

 

نواقص را بپوشانید

قدری کرم فونداسیون و در صورتی که نیاز بود کانسیلر مات هم برای روی صورت هایی که لک دارند مناسب است.پس از آن ب کمک پنکیک آنرا تثبیت نمایید.دقت کنید نباید کانسیلر را روی پوست بمالید بلکه بایستی به آرامی با ضربه روی پوستتان استفاده نمایید.کانسیلرها در آرایش عروس کاربرد ویژه ای دارند.

 

آرایش عروس, آرایش عروس در منزل

نکاتی برای انجام آرایش عروس در خانه

 

از برنزه کننده هم کمک بگیرید

زمانی که از کرم برنز کننده استفاده می کنید توجه داشته باشید که به صورت عدد 3 روی صورتتان از خط رشد مو بزنید که باعث گرم نظر امدن پیرامون صورت می شود.بعد از آن پیشانی و صورت و بعداز آن زیر استخوان گونه را برنز کنید. بعد از آن بایستی زیر خط چانه را تیره نمایید.در شروع کم رنگ کار کنید و پس از آن مجددا روی آن کار کنید تا تأثیر دلخواه حاصل شود.

 

ابروهایی متقارن و زیبا

می بایست ابروها را قدری تیره کنند تا در عکسها معلوم شود.به کمک سایه ابرو پودری خط رویش ابروها را پر می کنند و تا دم ابرو همین کار را انجام می دهند.بایستی به اندازه طول چشم دم ابرو را بکشند تا طاق ابرو افزایش یابد.پس از آن در جهت رشد موهای ایرو ابروها را ریمل زده و برس بزنید.همچنین مانع پررنگ شدن بعضی قسمت ها شوید. آرایش ابرو بسیار مهم است. چرا‌که ابروها قابی برای چشمان شما هستند.

 

آرایش چشم طبیعی

از پایه و زیرسازی سایه چشم برای آرایش عروس استفاده کنید تا سایه را ثابت کند. بعد از آن برای روشن کردن پشت چشم، قبل از استفاده از هر رنگی از قدری کانسیلر استفاده کنید. برای این کار میتوان از یک سایه با رنگ بسیار روشن روی تمام سطح پشت چشم بزنید. بعد از آن قدری سایه رنگ میانه را استفاده نموده و کمی سایه هم به گوشه چشم اضافه کنید.

 

شیوه درشت تر کردن چشمان

برای این که چشم ها بیشتر جلوه کنند، هم بالا و هم پائین چشم را خط چشم بکشید. سایه چشم کرمی دوام بیشتری دارد و برای روی پلک مناسبتر است

 

به منظور درشت تر کردن چشم توصیه می کنیم خط چشم را انتهای چشم رو به بالا امتداد دهید.توصیه می کنیم برای خط چشم پلک پایینتان از رنگ قهوه ای استفاده نمایید تا ظاهری طبیعی تر داشته باشید.

 

تمامی آرایش باید کاملاً طبیعی باشد جز مژه ها 

اکثر آرایشگران استفاده از مژه مصنوعی برای درشت تر کردن چشم در آرایش عروس را پیشنهاد می کنند. مژه مصنوعی های نواری کاملاً مشهود هستند ولی استفاده از مژه های تکی به شما این امکان را می دهند تا درجاهای لازم، مانند گوشه های خارجی چشم، از آنها استفاده کنید. باید حتماً از چسب مشکی استفاده کنید. بعد از چشباندن مژه ها اضافه های چسب را با خط چشم بپوشانید تا ظاهری بی نقص و عیب داشته باشید.

 

آرایش عروس, آرایش عروس در منزل

توصیه‌هایی برای انجام آرایش عروس در خانه

 

برای آرایش عروس از ریمل های حجم دهنده و بلند کننده استفاده نمایید

بهترین راه برای استفاده نکردن از مژه مصنوعی است.بعد از فر کردن مژه ها با حرکت دادن برس به دو طرف از ریشه مژه ها ریمل بزنید.تا نوک مژه ها مژه هایتان را ریمل بزنید و برس را تا بالا بیاورید.

 

رژگونه بزنید

رژگونه کرمی را قبل از بلاش پودری، و رژگونه پودری را بعد از آن استفاده کنید. به هرجهت، در مصرف رژگونه ملایمت پیشه کنید. همیشه میتوانید یه کم اضافه کنید. از سیبِ گونه ها آغاز کنید و به بالا و سمت موها بروید. رژگونه را روی بینی نزنید. در آخر، استخوان گونه ها را به صورت تیک رژگونه بزنید.

رژ لب ماندگار

پیش از استفاده از رژ روشن لبتان را از قبل مرطوب کنید که خطوط خشک روی لبتان مشخص نباشد.بعد از آن رژ را روی لبتان بزنید و آنگاه به کمک خط لب شکل لبتان را معلوم نمایید.ترکیب خط لب با رژ لب هم زیبا خواهد بود.

 

از مالیدن روی لب ها به یکدیگر بعد از رژ لب زدن به منظور پررنگ تر شدن بپرهیزید.

 

برای عروس سفید با ته رنگ سرد، صورتی ملایم یا صورتی نوزادی با رگه هایی از بژ یا موکا جلوه ای زیبا خلق می کند.

 

برای عروس سفید با ته رنگ گرم، هلویی لایت یا طلایی با قدری صورتی انتخاب مناسبی است.

 

چنانچه پوستی سبزه با ته رنگ سرد دارید، صورتی قره قاط، تمشکی ملایم یا گل محمدی انتخاب خوبی است.

 

اگر پوستی سبزه با ته رنگ گرم دارید، مرجانی لایت با رگه هایی از گل بهی انتخاب مناسبی است.

 

برای پوست تیره با ته رنگ سرد، سایه هایی به رنگ هلو، انگور قرمز و تمشک بر گونه ها ایجاد کنید.

 

برای پوست تیره با ته رنگ گرم، رژگونه پررنگ به رنگ قهوه ای یا مرجانی تیره با قدری سایه برنزی مناسب است.

 

توصیه های مهم

در ارایش کردن زیاده روی نکنید

از ماده های درخشان کننده و برّاق کننده استفاده نکنید

آرایش صورت باید با لباس و موی تان همخوان باشد

آرایش بدن را فراموش نکنید

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی