Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

کارهای قبل از رابطه جنسی و سکس برای لذت بیشتر

قبل از انجام رابطه جنسی زمانی را صرف عشق بازی و کشف بدن همدیگر و ماساژ یکدیگر کنید تا صمیمیت بینتان افزایش یابد . زوج هایی که رابطه جنسی بهتر و سالم تری دارند قبل از انجام رابطه جنسی به پیش نوازی می پردازند .

به گزارش سایت طبتاج  داشتن یک رابطه زناشویی با کیفیت موجب ایجاد سلامتی روح و جسم می شود و زندگی مشترک را مستحکم می سازد. برای اینکه بتوانید از یک رابطه سالم و زیبا لذت ببرید باید قبل از رابطه جنسی کارهایی را انجام دهید .

انجام این کارها قبل از رابطه جنسی تاثیر شگرفی بر کیفیت زندگی جنسی تان خواهد داشت و شما را به یکدیگر نزدیک تر می سازد . 7 کاری که در این بخش از نکات سلامت جنسی و تقویت رابطه زناشویی در نمناک به شما معرفی می کنیم نه تنها کمک می کند رابطه جنسی بهتری را تجربه کنید، بلکه رابطه تان را به طور کل قوی تر می کند.

کارهای قبل از رابطه جنسی برای لذت بیشتر

7 کار مهم قبل از رابطه جنسی برای افزایش لذت

قبل از رابطه جنسی در آغوش هم دراز بکشید

قبل از رابطه جنسی نیز همانند بعد از اتمام رابطه جنسی همسرتان را در آغوش بگیرید تا رابطه تان با یکدیگر صمیمانه تر شود زیرا بغل کردن اُکسی توسین در بدن ترشح می کند و این هورمون سبب تقویت حس صمیمیت می شود.

قبل از رابطه جنسی چه کنیم؟

قبل از رابطه جنسی با هم حرف بزنید

به سادگی رابطه بین خودتان را با تغییر نحوه حرف زدنتان درمورد رابطه جنسی مستحکم تر کنید. با صحبت کردن درباره فانتزی های خصوصی تان در مورد رابطه جنسی ، به رابطه جنسی خود شور و حال ویژه ای ببخشید .

شنیدن این حرف ها حس اعتماد به نفس هر دو شما را بالا خواهد برد و صحبت کردن درمورد این فانتزی ها موجب افزایش صمیمیت بینتان می شود و حس شما نسبت به همدیگر را تقویت می کند.

قبل از رابطه جنسی چه بگوییم؟

قبل از رابطه جنسی پیش نوازی را طولانی تر کنید

قبل از انجام رابطه جنسی زمانی را صرف عشق بازی و کشف بدن همدیگر و ماساژ یکدیگر کنید تا صمیمیت بینتان افزایش یابد . زوج هایی که رابطه جنسی بهتر و سالم تری دارند قبل از انجام رابطه جنسی به پیش نوازی می پردازند .

اگر قبل از رابطه جنسی پیش نوازی انجام نشود رابطه جنسی بین زوج ها به عملی اتوماتیک تبدیل می شود پس بهتر است برای داشتن یک زندگی زناشویی صمیمانه و پر دوام پیش نوازی را طولانی تر کنید و 20 دقیقه تا نیم ساعت زمان را به این امر اختصاص دهید.

اهمیت پیش نوازی قبل از رابطه جنسی

قبل از رابطه جنسی به چیزهای خوب فکر کنید

قبل از رابطه جنسی چشم هایتان را ببندید و نفس عمیق بکشید و به خاطرات خوبی که با همسرتان گذرانده اید و زمانی که عشق بی قید و شرط، آرامش کامل، آزادی و لذت بین تان حکمفرما بود ، فکر کنید .

اگر خودتان را به خوبی در آن وضعیت تجسم کنید چون مغز نمی تواند فرق بین واقعیت و خیال را تشخیص دهد همان حس خوب را تجربه خواهید کرد. مغزتان مهمترین اندام جنسی شماست و شما می توانید با تصویرسازی ها و فکرهای خوب و مثبت، در طول رابطه جنسی حس رضایتتان نسبت به همسرتان را بالا ببرید.

ایجاد آمادگی قبل از رابطه جنسی

قبل از رابطه جنسی به عکس های دونفره تان نگاه کنید

قبل از شروع رابطه جنسی، به عکس های دونفره ای در اتاق خوابتان دارید ، نگاه کنید . این کار سبب می شود حس مثبتی که نسبت به همدیگر و رابطه تان دارید تقویت شود و رابطه جنسی به اتفاقی تحسین برانگیز بین تان تبدیل شود.

قبل از رابطه جنسی به همدیگر خیره شوید

قبل از رابطه جنسی هنگامی که شهوت بین شما و همسرتان زیاد شد، وقت گذاشته، دستتان را روی قلب همسرتان گذاشته، او هم دستش را روی قلب شما بگذارد و به هم خیره نگاه کنید و 10 نفس عمیق بکشید طوری که انگار می خواهید به روح و عمیق وجود هم نگاه کنید.

این کار تاثیر فوق العاده ای بر رابطه تان می گذارد و سبب نزدیکی شما و همسرتان می شود و رابطه جنسی را به تجربه ای بسیار لذت بخش تر برایتان تبدیل خواهد کرد.

ایجاد حس نیاز به یکدیگر قبل از رابطه جنسی

قبل از رابطه جنسی به تنهایی مدیتیشن کنید

مدیتیشن به خانم ها کمک می کند تا ذهن خود را آرام کنند زیرا خانم ها به طور ذاتی چند کار را به صورت همزمان انجام می دهند و مدام برنامه ها و کارهای روزانه شان را در ذهنشان مرور می کنند پس بهتر است قبل از انجام رابطه جنسی 30 ثانیه وقت بگذارند و ذهنشان را از دغدغه های روزانه خالی کنند و فقط برقراری رابطه جنسی با همسرشان فکر کنند تا بتوانند یک رابطه جذاب داشته باشند.

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی