Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

چگونه زنان را در سکس و رابطه جنسی به ارگاسم برسانیم؟

تحقیقات انجام شده در مجله سکس و زناشویی درمانی، تا حدودی غافلگیر کننده است و نشان می دهد زنان با افزایش احتمال ارضا شدن، می خواستند زمان بیشتری را در رختخواب بگذرانند.

به گزارش سایت  طبتاج   همسرتان را در کوتاه ترین زمان به ارگاسم برسانید

لزومی ندارد هنگام نزدیکی با همسرتان ساعت ها وقت بگذارید تا بتوانید او را به اوج لذت جنسی برسانید. در اینجا راهنمای گام به گام برای ارگاسم 15 دقیقه ای ارائه شده است. این نکات برای آموزش به آقایان تهیه شده است. چالش شما این است که به هنر ارگاسم 15 دقیقه ای تسلط پیدا کنید، از انجام اعمال ناشیانه یا عجولانه ای که بعد از ساعت ها به ارگاسم منتهی می شود، تغییر روش بدهید. این کار شدنی است. متخصصان روابط جنسی در موسسه Kinsey ایالات متحده دریافتند که به طور متوسط زنان بعد از 20-10 دقیقه رابطه جنسی می توانند به ارگاسم برسند. تحقیقات انجام شده در مجله سکس و زناشویی درمانی، تا حدودی غافلگیر کننده است و نشان می دهد زنان با افزایش احتمال ارضا شدن، می خواستند زمان بیشتری را در رختخواب بگذرانند

راهنمای گام به گام برای ارگاسم 15 دقیقه ای

کمتر از 15 دقیقه

1. دهان به دهان (بوسیدن)

حداقل سه دقیقه از کل 15 دقیقه را به بوسیدن اختصاص دهید. مطالعات کالج Lafayette در ایالات متحده نشان داده است که بوسیدن باعث کاهش سطح هورمون کورتیزول می شود و زمان لازم برای برانگیختن هر دو شما را سریعتر می کند. زمانی که لب های همدیگر را می بوسید، سر خود را به سمت راست خم کنید، محققان دریافته اند که این کار باعث می شود مهربان تر به نظر برسید، و ماده شیمیایی اکسین توسین در زن جریان یابد که موجب ایجاد اعتماد و تشویق به ادامه رابطه شود. بوسه را فقط به لب محدود نکنید. نویسنده کتاب "هنر بوسه" پنجاه هزار زن را مورد بررسی قرار داد و 96% از آنها بوسه بر گردن را به عنوان راهی برای تحریک شدن انتخاب کردند. اما خیلی زیاد این کار را انجام ندهید. گاهی روی لب و گاهی روی گردن بوسه بزنید تا گردن او بخاطر بوسیدن زیاد حساسیتش را از دست ندهد.

حالا باید هماهنگ شوید. هر بار که گردن همسرتان را می بوسید، یک تکه از لباس های او را دربیاورید. این قسمت نه تنها بخش مهمی از این 15 دقیقه است، بلکه به شما اجازه می دهد با هر گونه مشکل در زمینه اعتماد به نفس مقابله کنید. یک مطالعه دانشگاهی نشان می دهد زمانی که خانم ها احساس خوبی از برهنه شدن داشته باشند زودتر برانگیخته می شود. کریستین وببر روان درمانگر می گوید: با درآوردن هر تکه از لباس های همسرتان از بخش های مختلف بدن او تعریف کنید. تایید شما به طور قابل توجهی هوشیاری او را کاهش می دهد. و فقط در 180 ثانیه، همسرتان آماده رابطه خواهد بود.

2. نوازش زن

حالا همسر شما تقریباً برهنه است، اما لباس زیر او را برای دقایقی درنیاورید. پائولا هال درمانگر جنسی می گوید: به جای رفتن سراغ اوج رابطه، زن را نوازش کنید. به جای اینکه بخواهید مستقیماً او را تحریک کنید روی ساختن پیش زمینه تمرکز کنید. او اضافه می کند: فکر کردن به اینکه زمان کمی دارید، مانع از رسیدن زن به ارگاسم می شود. مانند همیشه رفتار کنید، اما بعد از آن لباس زیر او را دربیاورید و از کاندوم با بوی توت فرنگی استفاده کنید. این باعث می شود که زن هیجان زده و حساس تر بشود.

تحقیقات انجام شده در این زمینه نشان داده است که بوی توت فرنگی، احساسات را تحریک می کند. انگشتان خود را با حرکات آهسته و دایره ای داخل واژن او حرکت بدهید. بسیاری از خانم نیاز دارند تا به نقطه ای از مجرای واژینال آنها تمرکز شود، جایی که نقطه G، کلیتوریس و نقطه PS (مقابل نقطه G) می تواند به هم برسد. زنان، مردانی را دوست دارند که از دستان خود در رابطه جنسی به خوبی استفاده کنند...

3. دیگر نواحی حساس را تحت تنش قرار دهید

بر طبق گفته متخصصان سکسولوژیست در موسسه Masters & Johnson، تحریک مهبل با زبان و دهان مطمئن ترین راه برای رسیدن به ارگاسم در 80% از زنان است. لو پیج نویسنده کتاب Big O، توصیه می کند که روش Kivin سریعترین راه برای رسیدن به ارضا جنسی زن است. با یک دست غلفه را بگیرید. سپس از یک طرف به طرف دیگر آن و درست بالای کلیتوریس را زبان بزنید و انگشت دیگر را در میان دو راه (ناحیه زیر مهبل) قرار دهید. وقتی بتوانید انقباضات قبل از ارگاسم او را حس کنید، متوجه می شوید که نقطه درست را پیدا کرده اید.

4. آزمون ورودی

ارگاسم ها تنها مربوط به پیش نوازی نیست. مطالعه اخیری که در مجله Sexual Medicine انجام شده است نشان می دهد که پایایی ارگاسم بیشتر به طول مقاربت مرتبط است تا طول پیش نوازی. و مطالعه دیگر در همان مجله، هفت دقیقه پس از دخول را اوج لذت جنسی محاسبه کرده است. اما در چه پوزیشنی؟ از فشار شدید خودداری کنید و به جای آن تکنیک همترازی کویتال را امتحان کنید. برای انجام این کار، با آمیزش جنسی رو در رو شروع کنید و سپس آلت تناسلی خود را عقب بکشید تا روی کلیتوریس قرار بگیرد. شروع به جلو عقب کردن پاهای خود کنید به جای اینکه آنها را ساکن نگه دارید. به این ترتیب آلت شما قسمت حساس آلت تناسلی زن یعنی همان کلیتوریس را به آرامی ماساژ می دهد، که این برای او عالی است، و همچنین احساس آرام و ضربان داری به شما می دهد که آنرا کنترل می کنید.

یک روش جایگزین تحریک همزمان نقطه جی و غلفه است که در سریعترین زمان منجر به ارگاسم زن می شود. قرار گرفتن زن به پشت بهترین پوزیشن برای این کار است زیرا همزمان می توانید هر دو نقطه را تحریک کنید.

5. کارتان را ادامه بدهید

در حال حاضر، همسر شما به شدت تحریک شده است اما برای اینکه نتیجه بگیرید باید ترفند نهایی را امتحان کنید. دکتر جونی فراتر نویسنده کتاب Love Her Right می گوید: زنان به شدت از تغییر روش متنفرند. این باعث می شود به مرحله اولیه برانگیختی برگردند. شما که نمی خواهید قبل از رسیدن به پایان کار مجبور شوید از اول شروع کنید؟ زمانی که شروع به انجام کاری می کنید که واکنش مثبتی دریافت می کنید، دقیقاً همان را به همان شکل و سرعت ادامه بدهید. روش بعدی را به نزدیکی بعدی خود موکول کنید. احتمالاً همسر شما خیلی زود خواهان تجربه مجدد این ارگاسم 15 دقیقه ای برنامه ریزی شده بشود. بنابراین نفس بکشید و بلند شوید و دوباره شروع کنید.

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی