Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

چگونه رژ لب مایع بزنیم؟

از آن جایی که رژ لب های مایع پیگمنت زیادی دارند، یک بار کشیدن آن بر روی لب کفایت می کند. یک نکته ی مهم از کلودیا سوار( Claudia Soare) – یکی از متخصصین برند آناستازیا بورلی هیلز – این است که اپلیکاتور را پیش از استفاده کمی در داخل تیوب تمیز کنید تا بهتر بتوانید رنگ را کنترل کنید.

به گزارش سایت طبتاج  آرایش لب درصورتی که بدرستی و بدون اشتباه انجام شود، جلوه آرایش دیگر اجزای صورت را دوبرابر می کند. اشتباهات معمولی که هر بانوی زیبایی در آرایش لب مرتکب می شود یکی از  موارد زیر است:

 

- آرایش لب، بدون لایه برداری

- رژ زدن بدون کشیدن خط لب

- پخش کردن رژلب با کشیدن لب ها روی هم

- استفاده بی اندازه از رژلب

- تمیز کردن رژلب با دستمال خشک

 

زمانی این اشتباهات بیشتر خود را نشان میدهند که از رژلب های مایع استفاده کنید.

 

_ پیش از آن که فوری به اموزش استفاده از رژلب های مایع برویم، بهتر است برای یک آرایش لب زیبا با خطوط دقیق و تمیز بعد از لایه برداری لب، با باقی مانده کرم پودری که روی قلم تان مانده، روی لب بکشید و شکل دلخواه خویش را برای لب طراحی کنید، حتی اگر قصد خط کشیدن ندارید، بهتر است مدل هدف را در ذهن خویش داشته باشید.

 

_ لب ها را با مرطوب کننده لب آماده کنید. رژلب های مایع دوام بالایی دارند و میتوانند لب ها را خشک کنند. برای مرطوب نگهداشتن لب ها قدری برق لب با خصوصیت مرطوب کنندگی را پیش از رژلب مایع استفاده کنید. بدنبال برق لبی باشید که چرب و محافظت کننده باشد.

 

رژ لب مایع,طرز زدن رژ لب مایع,نحوه زدن رژ لب مایع

آموزش زدن رژ لب مایع

 

_ دور خط لب خود قدری هایلایتر بمالید. برای برجسته تر کردن لب های خود، میتوانید قدری هایلایتر در اطراف لب و مخصوصا در قسمت بالای هشتی لب بالا بزنید.

 

_ دقت کنید تنها مقدار اندکی هایلایتر برای ایجاد بازتاب نور طبیعی استفاده کنید. استفاده بیش از حد امکان دارد لب های شما را اندکی عجیب جلوه دهد.

 

_ دور لبها از کانسیلر استفاده کنید. درصورتی که عرق کنید یا در آب و هوای خیلی گرم یا مرطوب قرار بگیرید، رژلب مایع میتواند در نواحی دور لب ها پخش شود. برای جلوگیری از پخش شدن رژ لب روی پوست اطراف لب ها قدری کانسیلر با اسفنج به پوست دور لب بزنید.

 

_ با استفاده از قلم لب و مقدار کمی از رژ دور لب پائین را بکشید .در این کار دقت کنید چرا‌که این خط با همان نخستین حرکت قلم شکل می گیرد و دوباره کشیدن آن کمکی به تغییر شکل آن نمی کند.

 

_ پس از خط لب پائین، نوبت به قسمت وسط لب بالا میرسد ، عجله ای برای پر کردن لب های خویش نداشته باشید. با اندکی شکیبایی نتیجه بهتری با رژ مایع بدست می آورید.

 

_ از گوشه های خارجی لب، قسمت ها را به هم وصل کنید.

 

_ پس از کشیدن هلال وسط خط لب بالایی، آغاز به اتصال دادن آن به لب پائین کنید و این کار را با استفاده از ضربات کوچک قلم انجام داده و از گوشه خارجی لب آغاز کنید.

 

_ در این مرحله میتوانید برای پر کردن وسط لب از اپلیکاتور رژ مایع هم استفاده کنید.

 

رژ لب مایع,طرز زدن رژ لب مایع,نحوه زدن رژ لب مایع

طریقه زدن رژ لب مایع

 

_ زمانی که از شکل لب خویش راضی شدید، میتوانید با استفاده از باقی مانده رژ روی قلم، داخل لب را پر کنید. برای داشتن رنگی شفاف تر میتوانید این دفعه از اپلیکاتور خود رژلب استفاده نموده و لایه ای دیگر رژ به لب ها بزنید.

 

_ با استفاده از قلموی زاویه دار و کانسیلر لبه های لب را تمیز کنید. بسیار مهم است که قبل از آغاز این کار رژ مایع کاملا خشک شود تا با کانسیلر مخلوط نشود.

 

رژ لب مایع,طرز زدن رژ لب مایع,نحوه زدن رژ لب مایع

رژ لب مایع

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی