Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

پوزیشن های رابطه جنسی ماهانه | 12 ماه 12 پوزیشن

امتحان کردن موقعیت های جدید جنسی تقریباً ادویه زندگی است. یا حداقل، بهترین راه برای اضافه چاشنی به اتاق خواب است.

نباید فقط به چند موقعیت جنسی مورد علاقه خود پایبند باشین، وقتی پوزیشن ها را تغییر بدین و ذهن و بدنتون را به سمت سایر پوزیشن ها بازمیشه، با این تغییرات در حال ایجاد صمیمیت با شریک زندگی تون هستین.

اکتشافات جنسی اکنون اکتشافی است که هرگز قدیمی نخواهد شد ، و اگر شما یک بار با شریک زندگی تون این پوزیشن ها را آزمایش کنین ، دیگر نمی تونین از کشف چیزهای جدید دست بردارین.

اولین کاری که باید بکنین اینکه، یک تقویم ۱۲ ماهه از موقعیت های جنسی خودتون با همسرتون طراحی کنید و آن را امتحان کنین.

این باعث میشه به مرور زمان پوزیشن های جدیدتری به تقویم اضافه کنین، شما با این کار هیجان زده خواهد شد و از رابطه جنسی لذت خواهید برد.

در حالی که ما هنوز شش ماه از سال را گذرونیدم، بنابراین برنامه ریزی را از ماه مهر شروع می کنیم. در اینجا ۱۲ موقعیت جنسی برای سال ۹۸-۹۹ارائه شده است. امیدوارم این تقویم را جدی بگیرین و دوسش داشته باشین .

مهر ماه مبلغین

چگونه آن را انجام دهید؟

با شروع در موقعیت مبلغین ، باسن خود را کمی با پاهای خود در هوا نگه دارین. از اینجا ، شریک زندگی تون در شما نفوذ می کنه، در حالی که شما پاهای خود را روی شانه های خودتون استراحت می دهید.

چرا برای مهر خوب است؟

شروع فصل عاشقی است و هوا واقعا دو نفر است .بهترین پوزیشن برای این ماه است و شما و همسرتون را بیشتر به هم نزدیک می کن

12پوزیشن جنسی برای 12 ماه سال

12پوزیشن جنسی برای ۱۲ ماه سال

آبان ماه : ۶۹

چگونه این کار را انجام دهید؟

دراز کشیدن ، روبرو شدن با شریک زندگی خود، اما سر به پا، آنها را به سمت خود بکشید تا بتوانید به آنها دهانی بدهید در حالی که آنها به صورت خوراکی کلیتوریس شما را با زبان آنها تحریک می کنند .

چرا برای آبان ماه خوب است؟

شاید در این نقطه از سال باشد که می دانید در سال ۹۷ رابطه جنسی دهانی به اندازه کافی نداشته اید. اگر اینگونه باشد ، پس باید واقعاً به این موضوع بپردازید و چه راهی بهتر از ۶۹؟ شما هر دو به یکباره از آن لذت می برید و کاملاً آن را به موقعیتی برد-برد تبدیل می کنید.

آذرماه : ایستاده

چگونه این کار را انجام دهید؟

رو به سمت شریک زندگی خود باشید یا از آنها دور شوید (با یک دیوار برای پشتیبانی) ، پاهای خود را باز کنین و شریک زندگیتون در حین ایستادن به شما نفوذ کند.
بسته به اختلاف ارتفاع ، این امر شما را در هدایت آنها در درون خود و همچنین برخی از موقعیت های ایستاده شما تنظیم و می کند.

چرا برای ماه آذر خوب است؟

آدر برای همه یک ماه پرحرارت است و انتهای فصل خزان و فصل عاشقی است . بنابراین ، آنچه که پیش می آید این است که شما به یک موقعیت جنسی نیاز دارین که سرمایی پیش روی زمستان را در آغوش همسراتون درانتظارباشین.

بهمن ماه : پوزیشن مبلغی با یک بالش

چگونه این کار را انجام دهید؟

در حالی که به پشت خود خوابیدید؛ بالش را زیر باسن تون قرار بدین ، شریک زندگی تون بین پاهاتون قرار می گیره و از بالا نفوذ می کنه، به اصطلاح ، با بدن آقا با بدن خانم موازی است.

چرا بهمن خوب است؟

باز هم ، یک ماه بسیار سرد داریم ، بنابراین گرما بدن مهم است. همچنین ماه بهمن ، یک ماه دوست داشتنی است که شامل روز ولنتاین است. بنابراین این پوزیشن هم برای گرما و هم برای صمیمیت بسیار عالی است. مبلغ ، چون مستقیم به چشم شریک زندگی خود نگاه می کنید ، بسیار صمیمی و دلچسب است.

اسفند ماه: پوزیشن رسیدن به زانو در اطراف

چگونه این کار را انجام دهید؟

در حالی که در حالت پوزیشن سگ کوچولو (مانند دست و زانو ، چون شریک زندگی شما از پشت به شما نفوذ می کند) ، شریک زندگی تون برای تحریک تون، میتونه این کار را با اسباب بازی یا دست خودش انجام بده.

چرا برای اسفند خوب است؟

اسفند همان ماه است که برف شروع به ذوب شدن می کنه و جوانه های کوچک سر از خاک بیرون میارن و بوی بهار همه جا را میگیره . به عبارت دیگر ، زندگی در اطراف شما جریان داره ، بنابراین این حس کاملاً منطقی خواهد بود که شما و شریک زندگی خود پوزیشن جدیدی را امتحان کنین .

دی ماه : پوزیشن قاشق

چگونه این کار را انجام دهید؟

دراز کشیدن در یک قاشق ، به این معنی که هر دو طرف شما در یک جهت قرار دارند ، شریک زندگی تون از یک زاویه دخول می کنه. از اینجا می تونید کلیتوریس خود را تحریک کنین و یا شریک زندگی تون می تونه به پایین بیاد و این کار را برای شما انجام بده.

چرا برای ماه دی خوب است ؟

خب ، دی، ماه سردی است. و وقتی هوا سرده مردم فقط روزهای پایانی در رختخواب شون و یا روی مبل ، سپری می کنن و این پوزیشن برای این زمان عالیه .

فروردین ماه: گاوچران معکوس

چگونه این کار را انجام دهید؟

شریک زندگیتون به پشت دراز میکشه، و سپس ، شما روی شریک زندگی تون قرار میگیرین و شروع به بالا و پایین شدن میشد.

چرا برای ماه فروردین خوب است؟

این به طور رسمی بهار است! روزها طولانی تر میشه و شما آنقدر احساس سرزندگی دارین که می خواهین جز بهترین ها باشید و کل امور را به دست بگیرین و در حالی که شریک زندگی تون فقط در دارازکشیده و در حال لذت بردن است .

اردیبهشت ماه : پوزیشن لوتوس

چگونه آن را انجام دهید؟

در این پوزیشن پاها و بازوهای خود را به دور بدن همدیگه قفل می کنین و بعد شروع به سنگ زدن به هم می کنین.

چرا برای ماه اردیبهشت خوب است؟

این یک موقعیت جنسی است که صمیمیت ایجاد می کنه، که برای تمام آن روزهای طولانی تابستان پیش رو بسیار عالی است و نشان دهنده، داشتن یک ارتباط صمیمی قوی با شریک زندگیتون است.

خرداد ماه : دراز کش روی میز

چگونه این کار را انجام دهید؟

در حالی که روی یک سطح صاف قرار دارین – یک میز پیشنهاد جالبی میتونه براتون باشه – پاهای خود را بلند کنین و آنها را از مچ پا یا زانوها عبور بدین.

پاهاتون در بالا فرار بگیره، و شریک زندگی تون در حالی که در حالت ایستاده است ، به شما نفوذ می کنه، در حالی که از پاهایتان به عنوان اهرمی استفاده می کنه تا خود را به عمیق تر بکشاند. همچنین برای افرادی که آلت تناسلی کوچکتر دارند موقعیت بسیار خوبی است .

12پوزیشن جنسی برای ۱۲ ماه سال (۲)

چرا برای ماه خرداد خوب است؟

ماه خرداد یک ماه بزرگ انتقال است. این فقط به این دلیل نیست که وارد فصل جدیدی می شویم بلکه این نیمه هم نقطه ای از سال است. این بدان معنی است که تمام آنچه درباره رابطه جنسی در میز آشپزخانه صحبت می کنیم .باید کاملاً در ما خرداداتفاق بیفته.

تیر ماه : سبک سگی

چگونه این کار را انجام دهید؟

به سادگی ، روی دست و زانوی خود قرار بگیرین. اگر می تونید ، برای نفوذ عمیق تر و تحریک G-spot ، پشت خود را قوس بدین .

چرا برای ماه تیرخوب است؟

جولای گرما و عرق همچنان در این ماه به چشم می خورد و برای سبک سگ کوچولو مناسب است.

مرداد ماه : گاوچران

چگونه این کار را انجام دهید؟

شریک زندگی تون به پشت بخوابه و خودتون را بهشون بچسبانید و در حالی که روبروی آنها هستین ، خود را روی شریک زندگی خود قرار بدین. شما میتونید این کار را انجام بدید در حالی که در حالت راست ، نشسته و یا دراز کشیده – این میتونه نوع تماس شما باشه.

چرا برای ماه مرداد خوب است؟

این پوزیشن برای اواسط فصل مرداد بی نظیر است و بهتون آرامش میده، پس حتما امتحانش کنین.

شهریور ماه : سبک سگی اصلاح شده

چگونه این کار را انجام دهید؟

اساساً ، شما برای این مورد وارد سبک سگ کوچولو می شوید ، اما خود را پایین می آورید ، بنابراین یا روی تختخواب تخت هستید ، با شریک زندگی خود روی شما یا روی آرنج هایتان برخلاف دستان خود هستید.این در واقع برای افرادی که عاشق سبک سگ کوچولو هستند ، اما مچ دست ضعیفی دارند ، موقعیت بسیار خوبی است.

چرا برای ماه شهریور مناسب است؟

صادقانه ، سبک سگ کوچولو همیشه ایده خوبی است، این موقعیت عالی است زیرا نسخه ای نزدیک تر و صمیمی تر از سبک سگ کوچولو است ، چیزی که شما فقط بعضی اوقات می خواهید. شما متوجه می شوید که پاییز تقریباً در گوشه و کنار است.

پایان و عرض تبریک

تبریک میگم شما ۱۲ پوزیشن مختلف را در یک سال پشت سر گذاشتید و حالا اگر به این ۱۲ ماه نگاه کنین، حتما کلی خاطرات شیرین و لذت بخش برای شما و همسرتون رقم خورده، و از پیش به هم نزدیک تر شدید.

حتما رضایت جنسی تون از همدیگه بالا رفته و احساس خوبی به زندگی زناشویی خود پیدا کردید و خوشحالم که توانستم زندگی شما را به سوی و سمت رضایت و خوشبختی سوق دهم .

حالا که تمام پوزیشن های یک سال شما به پایان رسیدید میتونین مجدد یک تقویم پوزیشنی جدید برای خودتون طراحی کنین و از آن لذت ببرین .

تهیه و تنظیم مطلب در مجله آموزش زناشویی و جنسی برداشت و  طبتاج و طب سنتی

محتوای این سایت جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد در صورتی که زیر 18  سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی