Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

وقتی باید با همسرتان قرارداد بنویسید

این را باید دانست که مسئولیت دخالت هر کدام از خانواده‌ها در زندگی مشترک یک زوج برعهده فرزندشان است. بهترین حالت این است که زن و شوهر اجازه دخالت به والدین خود ندهند و هرگونه صحبت و مسئله را بین خودشان حل کنند.
 
به گزارش سایت طبتاج   راهکار من به عنوان یک مشاور این است که در دوران آشنایی برای آنکه زن و شوهر به‌راحتی از کنار دخالت‌ها و بدون هیچ‌گونه جروبحثی عبور کنند با یکدیگر در این مورد یک قرارداد بنویسند.
 
همان طور که در زمینه مهریه، مسکن و… صحبت می‌کنند و قرار می‌گذارند در این مورد هم خود دختر و پسر با یکدیگر صحبت کنند و قرار بگذارند و قرارداد تنظیم کنند.
 
وقتی باید با همسرتان قرارداد بنویسید
 
زوج‌های جوان باید ضمن عشق و احترامی که برای والدین‌شان قائل هستند با هم توافق کنند که به دلیل هیچ کس و هیچ حرفی نباید رابطه‌شان به هم بریزند
 
 
وقتی این توافق وجود داشته‌باشد، هر اتفاقی که در خانواده‌های طرفین بیفتد یا هر حرفی که زده شود، 2 طرف شروع به دعوا و جر و بحث درباره آن حرف و اتفاق نمی‌کنند و حساسیت نشان نمی‌دهند.
 
 
بارها دیده شده ‌است، زوج‌ها خودشان 2نفر هیچ مشکلی با هم ندارند و رابطه‌شان هم با هم خوب است اما به دلیل حرف‌های اطرافیان یا سوتفاهم‌ها با هم دچار مشکل می‌شوند یعنی دچار حواشی زندگی می‌شوند.
 
 
هم زو‌ج‌ها و هم پدر و مادرها باید بدانند، ارتباط میان زن و شوهر مهم‌تر از هر چیز دیگری از جمله حرف‌ها و خواسته‌ها و فکرهای دیگران است و هیچ‌چیزی نباید به رابطه مثبت آن‌ها خدشه وارد کند.
 
برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی