Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

همسر خوب میتواند بهترین سفر را رقم بزند

همسر خوب میتواند بهترین سفر را رقم بزند

برای لذت در سفر باید بدانیم که همسر است که سفر را برای شما خوش میکند در ادامه با همسر خوب میتواند بهترین سفر را رقم بزند سایت تالاب را دنبال کنید.

 

به گزارش سایت طبتاج   وجود یک همسفر خوب در مسافرت ها مهم تر از خود سفر است،زیرا شما در کنار افراد باید احساس شادی و خوبی داشته باشید. داشتن یک همسفر خوب می تواند هر سفری را خاطره انگیز کند. پس اگر در تعطیلات سال نو قصد سفر دارید تا دیر نشده به دنبال یک همسفر خوب برای خودتان باشید. 

 

برای خیلی ها از بهمن ماه این دغدغه مطرح می شود که «تعطیلات عید کجا بریم؟». بر عکس این گروه بعضی ها هم تا دقیقه نود تردید دارند که اصلاً در تعطیلات عید به سفر بروند یا نروند؟ اما چیزی که هست این است که اکثر خانواده ها در تعطیلات سال نو سفر می کنند و اکثراَ هم ترجیح می دهند که به تنهایی به مسافرت نروند. اما با چه کسانی بهتر است به سفر بروید

 

سفر فقط با افراد خوش سفر

حتماً شما هم شنیده اید که می گویند فلانی آدم خوش مسافرتی است. به نظر شما آدم های خوش مسافرت چه ویژگی هایی دارند؟ نقش شما در همسفر شدن با افراد خوش مسافرت چیست؟ به عبارت دیگر شما برای انتخاب همسفرانی خوش سفر چه ملاک هایی دارید؟  

 

اینگونه سفرتان را به یاد ماندنی کنید

پیدا کردن یک همسفر خوب کار چندان سختی هم نیست. کافی است که اولاً روابط عمومی خوبی داشته باشید و ثانیاً زحمت چند کار کوچک را به جان بخرید؛ از جمله: 

 

شرایط جیب هایتان را بسنجید

عامل اقتصادی یکی از عوامل مهم در پیدا کردن همسفر مناسب است. چون اگر شما با کسی که ثروتمند تر از شما است به سفر بروید، هر چند هم که او آدم دست و دلباز و خوش خلقی باشد اما بالأخره یک جایی طاقت خودتان طاق می شود و ممکن است از اینکه نمی توانید لطف او را جبران کنید پیش خودتان و یا خانواده تان شرمنده بشوید.

 

بر عکس این وضعیت هم صادق است یعنی اگر با فردی که بی پول است سفر کنید طبیعتاً مجبور خواهید شد بخشی از هزینه های او را به عهده بگیرید که این هم ممکن است برای شما مقدور نباشد. پس مهم است که کسی را برای همسفر شدن انتخاب کنید که شرایط جیبش شبیه خودتان باشد! 

 

ویژگی های رفتاری را در نظر بگیرید

 یکی دیگر از شرایط همسفر خوب این است که از لحاظ ویژگی های خُلقی و روانی تفاوت های عمیقی با شما نداشته باشد. برای مثال فرض کنید شما فردی نسبتاً درون گرا هستید. حالا اگر با کسی که خیلی برونگرا و هیجان طلب است همسفر بشوید به احتمال زیاد وسط سفر مجبور خواهید شد راهتان را از هم جدا کنید.

 

همینطور باید دقت داشته باشید که کسی را که به عنوان همسفر انتخاب می کنید تا چه حد روحیه جمعی دارد. به این معنی که برای مثال اگر در بین سفر تصمیم گرفتید خودتان غذایی فراهم کنید آیا او هم مشارکت خواهد کرد یا نه؟ سازگاری و انعطاف پذیر بودن هم یکی دیگر از ویژگی های رفتاری است که در انتخاب همسفر باید

 

به آن دقت داشته باشید. گذشته از سایر تفاوت های فردی، دو ویژگی منفی رفتاری یک همسفر که بدون شک می تواند بهترین شرایط سفر را هم به کام شما تلخ کند غُرغُرو بودن و خسیس بودن است. پس به این دو نکته هم توجه ویژه ای داشته باشید!

 

هر چه حرفه ای تر بهتر

 اگر شما کسی را به عنوان همسفر خود انتخاب کنید که در سفر حرفه ای تر از شما باشد دو مزیت را برایتان به دنبال خواهد داشت: اول اینکه او می تواند سفرتان را به سمت استفاده بهتر از زمان هدایت کند برای مثال اگر قرار است فقط یک روز در یک شهر اقامت داشته باشید، تجربه او به شما کمک می کند تا بتوانید در همین مدت کم از مکان های تاریخی- فرهنگی- طبیعی بیشتری بازدید کنید. 

 

 دوم اینکه داشتن یک همسفر مجرب می تواند صرفه جویی اقتصادی برای شما به ارمغان بیاورد برای مثال ممکن است برای خریدن سوغات شما را به بازارهایی که قیمت مناسبتری دارند راهنمایی کند و یا اقامت گاه های مناسب تری را سراغ داشته باشد.

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی