Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

نکات آرایشی که بهتر است بدانید



استفاده از محصولات آرایشی

دانستن نکات آرایشی به زیباتر شدن آرایش کمک می کند‎

 

جلوی موهای‌تان را کوتاه کنید. این کار به‌خصوص برای خانم‌های بالای 50 سال بسیار مفید است. به جای یکدست کردن و بستن موی خود از پشت، موهای قسمت جلوی سرتان را کوتاه کنید

چه مدل مویی سن را کمتر نشان می دهد؟
به گزارش سایت طبتاج  جلوی موهای‌تان را کوتاه کنید. این کار به‌خصوص برای خانم‌های بالای 50 سال بسیار مفید است. به جای یکدست کردن و بستن موی خود از پشت، موهای قسمت جلوی سرتان را کوتاه کنید و یک سشوار سطحی هم بکشید. اثر این کار در چهره‌تان را می‌توانید در نخستین ‌مهمانی‌ که شرکت کردید، ببینید.

پلک افتاده را چطور بپوشانید؟
اگر پلک‌های‌تان خشک، چروکیده و افتاده به نظر می‌رسند می‌توانید با آرایش تا حدودی این افتادگی را محو کنید. کافی است برای نشان دادن پلک با یک سایه‌روشن سرتاسر پلک و گوشه داخلی چشم را رنگ بزنید. با سایه کمی تیره‌تر و نرم روی خط پلک را بپوشایند و آن را به سمت بیرون پخش کنید. در نهایت روی پلک بالا را خط چشم باریکی بکشید و در گوشه خارجی کمی خط چشم را ضخیم‌تر و به سمت بالا متمایل کنید. یادتان باشد سراغ سایه‌های براق نروید چون سایه‌های براق توجه‌ را به چروک‌ها جلب می‌کنند.

برای پوست چرب چه رژگونه ای بخرم؟
رژگونه‌های کرمی چندان برای تابستان مناسب نیستند به‌خصوص اگر پوست خیلی چربی دارید. این رژگونه‌ها حاوی کرم نرم‌کننده هستند و در گرمای هوا سرازیر و پخش می‌شوند. توصیه می‌کنیم اگر پوستی خشک یا معمولی دارید در این فصل از رژگونه‌های پودری و اگر پوست چربی دارید از رژگونه خشک و مات استفاده کنید.

کدام رنگ مو پایدارتر است؟
معمولا کسانی که موهای‌شان را مش یا های‌لایت می‌کنند نسبت به کسانی که تمام موهای‌شان را رنگ می‌کنند، مدت زمان بیشتری رنگ روی موی‌شان باقی می‌ماند؛ مخصوصا اگر این مش یا های‌لایت روی موهای طبیعی خودشان باشد چون وقتی ریشه موها درمی‌آید کمتر خود را نشان می‌دهد. البته باید توجه کنید زیبایی رنگ های‌لایت یا مشی که انتخاب می‌کنید، بستگی به رنگ پوست، سن و سال و اینکه چقدر وقت دارید تا به موهای خود برسید، دارد. اگر پوستی تیره دارید از رنگ‌های پایه قرمز یا رنگ‌های گرم مانند شرابی، مسی، آلبالویی و قرمز استفاده کنید و اگر پوست روشن دارید از رنگ‌های بلوند طلایی، کاراملی، بژ یا صدفی، مرواریدی، یخی، گلبهی، یاسی، سوسنی، بنفش و. . . بهره ببرید. اگر اولین‌بار است که موهای‌تان را مش یا های‌لایت می‌کنید پیشنهاد می‌کنم با فویل چند تکه تست بزنید؛ یعنی تکه‌ای از موی خود را رنگ کنید به جای اینکه در یک‌بار تمام موی خود را های‌لایت کنید. این کار به شما این امکان را می‌دهد هر دفعه که بخواهید به‌راحتی رنگ موی خود را عوض کنید تا بهترین رنگ مناسب خود را بیابید.

صبح ها بینی پف کرده دارم، چه کنم؟
وقتی صورت پف یا ورم می‌کند بینی هم در این میان حسابی بزرگ می‌شود و نقش خود را در متورم به نظر رسیدن صورت به خوبی ایفا می‌کند بنابراین یکی از قدم‌ها برای کمتر به نظر رسیدن ورم‌ صورت، کوچک نشان دادن بینی است. برای این هدف با پودری که از رنگ پوست خودتان تیره‌تر باشد دوطرف تیغه بینی را تا حدود یک سانت قبل از سوراخ بینی رنگ بزنید البته حواس‌تان باشد که نباید رنگ تیره را روی تیغه بزنید چون در این صورت بینی حالتی بدشکل پیدا می‌کند. در مرحله بعد، روی تیغه بینی را رنگ روشن بزنید تا تضاد بین رنگ تیره و روشن، بینی را زیباتر نشان دهد. اگر بینی‌تان بلند است زیر آن را یعنی میان دو سوراخ بینی را هم تیره کنید.

برای پوشاندن خطوطی که دور لب ایجاد شده، چه کنم؟
ایجاد خطوطی در کنار لب، برای اغلب خانم‌ها گریز‌ناپذیر است اما در این مورد هم آرایش به کمک‌تان می‌آید تا این خطوط را محو کنید. برای این کار به روش زیر عمل کنید:

1. روی صورت‌تان مرطوب‌کننده بزنید. مرطوب‌کننده علاوه بر اینکه پایه‌ای برای آرایش شما فراهم می‌آورد، سبب می‌شود پوست‌تان بر اثر استفاده از محصولات آرایشی خشک نشود.

2. اطراف خط لبخند خود را به کمک یک پد آرایشی نرم کانسیلر بزنید. در صورت امکان از پوشانند‌ه‌ها‌یی استفاده کنید که برای کاهش چین و چروک فرموله شده‌اند. پوشاننده‌تان باید حدود یک درجه روشن‌تر از رنگ پوست طبیعی شما باشد.

3. پوشاننده را به کمک انگشت یا پد آرایشی به‌طور کامل محو کنید.

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی