Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

نشانه های مردان گی یا هم جنس گرا

به نظر نمی رسد که او با فعالیت های جنسی معمولی، شهوانی شود. اگر تعجب می کنید که بدانید چگونه همسرتان همجنسگرا است، فقط به دنبال علائم باشید. اگر یک همسر همجنسگرا دارید، وی علاقه کمتری برای داشتن رابطه جنسی با شما نشان می دهد.

به گزارش سایت خبری طبتاج   آیا شک دارید و این سوال برای شما پیش آمده که «آیا همسرم همجنس باز است؟». شاید شما زنگ خطر های خفیفی را مشاهده کرده اید یا چندین علائم همجنسگرایی را در رفتارش دیده اید که شما را نگران کرده و تمایلات جنسی او را زیر سوال برده است. اما سوال این است که چگونه می توان تشخیص داد که همسرتان همجنسگرا است؟ اگر تصور کرده اید که این احتمال وجود دارد، ممکن است با بررسی کردن این 6 علائم هشدار دهنده مربوط به همجنسگرا بودن شوهرتان، ذهن خود را آرام کنید. همه این موارد توسط زنانی ذکر شده اند که همسرشان هم جنسگرا بوده اند.

مشکلات مربوط به رابطه زناشویی

مشکلات مربوط به تمایلات جنسی، تنها نشانه همجنسگرایی همسرتان نیست. اما این موارد به عنوان نشانه هایی از همجنسگرایی توسط زنانی که شوهرشان همجنسگرا (گِی) بودند، بیان شده است. اگر متوجه برخی از این علائم شوهر همجنسگرا و همچنین علائم دیگری که ممکن است سرنخی برای این مساله باشد، شده اید، پس شک و تردید شما درست بوده است. اما به خاطر داشته باشید که دلایل دیگری علاوه بر نشانه های همجنسگرایی همسرتان وجود دارد که چرا رابطه جنسی در ازدواج چندان رضایت بخش نیست

1. عدم اشتیاق

وقتی او در لحظه با شما است، از روی عادت عمل کرده و به نظر نمی رسد که علاقمند یا مشتاق به هر گونه تحریک قبل از رابطه جنسی باشد. این می تواند یکی از نشانه هایی باشد که همسرتان همجنسگرا است.

2. به غلط متهم کردن شریک جنسی

هنگامی که می داند میل جنسی تان سالم است، عمدا شما را متهم به بیماری نیمفومانیاک یا رابطه جنسی بیش از حد می کند.

3. عدم تمایل به رابطه جنسی

به نظر نمی رسد که او با فعالیت های جنسی معمولی، شهوانی شود. اگر تعجب می کنید که بدانید چگونه همسرتان همجنسگرا است، فقط به دنبال علائم باشید. اگر یک همسر همجنسگرا دارید، وی علاقه کمتری برای داشتن رابطه جنسی با شما نشان می دهد.


4. تمایل به استفاده از تقویت کننده ها و اسباب بازی های جنسی

برخی از زنان ادعا می کنند که داروهای تقویت کننده جنسی مانند ویاگرا (Viagra) را در خانه خود به صورت مخفی شده پیدا کرده اند؛ حتی اگر برای مدتی است که با همسرشان رابطه جنسی نداشته اند.

او بیشتر از حد طبیعی دوست دارد که از اسباب بازی های جنسی برای او استفاده شود. بنابراین، می تواند به شما بگوید که آیا همسرتان همجنسگرا است؟ ساده است! تنها کافی است که با دقت همسرتان را کنترل کنید. لحظاتی پیش خواهد آمد که او بهانه ها و دلایلی مانند این دارد که دوست دارد تحریک کننده پروستات خود را داشته باشد (رسیدن به اوج لذت جنسی از راه ماساژ پروستات) و تنها رابطه جنسی با اسباب بازی های جنسی اش به عنوان تقویت کننده های جنسی را دوست دارد.

5. ملاقات های آنلاین

چگونه می توانید تشخیص دهید که همسرتان همجنسگرا است؟ اگر رفتار شریک زندگی تان شما را نگران می کند، پس یک رابط مناسب برای یافتن حقیقت در مورد اقدامات غیر طبیعی همسرتان که اخیرا شما را ناراحت می کند، اینترنت است. اینترنت امکان جست و جو اطلاعات در مورد دیگران را ساده تر کرده است. جست و جو در مورد سابقه کارهای او در اینترنت (History)، یک تصویر واضح به شما می دهد و می تواند یکی از تعداد زیاد نشانه هایی باشد که همسرتان همجنسگرا است.

سابقه جست و جو (History) در کامپیوتر و تلفن همراه او همیشه پاک شده است.

فیلم های پورنوگرافی همجنسگرایان در رایانه ای که همسرتان از آن استفاده می کند، پیدا می شود، و حتی او ادعا می کند که آنها به او ارتباطی ندارد.

مخاطبین رسانه های اجتماعی او غیر معمول و پر از اشخاص و دوستان جدیدی است که شما نمی دانید همسرتان چگونه آنها را می شناسد و تعداد زیادی از آنها همجنسگرا هستند.

او یک پروفایل شخصی در وبسایت های همجنسگرایان دارد.

نکته آخر، یکی از نشانه های بارز همجنسگرا بودن همسرتان است. هیچ مرد غیر همجنسگرایی یک پروفایل در وبسایت های قرار ملاقات عاشقانه همجنسگرایان ندارد، مگر اینکه عکس های او به سرقت رفته باشند. همچنین، او نمی خواهد هم زمان مردان همجنسگرای زیادی را به دوستان رسانه های اجتماعی اش اضافه کند.

6. الگوهای رفتاری

همچنین نشانه هایی وجود خواهد داشت که شوهر شما همجنسگرا است، مانند الگوهای رفتاری وی، به خصوص در مورد دیگر مردان همجنسگرا. چندین نشانه واضح که همسرتان همجنسگرا است:

او به کافه های همجنسگرایان می رود، حتی وقتی او ادعا می کند که فقط برای معاشرت با دوستان همجنسگرای خود به آنجا می رود.

او فیلم های پورن همجنسگرایان را تماشا کرده، یا به نظر می رسد که با تماشای آنها احساس راحتی می کند؛ که یکی از علامت های مثبت همجنسگرا بودن او است.

به نظر می رسد که تعریف و تمجید همجنسگرایان مرد از او، او را خوشحال می کند.

او در مکالمه های خود از مردان همجنسگرا زیاد صحبت می کند، که بیشتر از حد معمول است.

حتی ممکن است به نظر برسد که او دچار «همجنسگرا هراسی» (Homophobia) است و اظهارات تحقیرآمیز زیادی در مورد اشخاص همجنسگرا دارد.

شما متوجه نمی شوید که زنان دیگر را چک میکند و آنها را تحت نظر قرار می دهد.

متوجه می شوید که مردان دیگر را تحت نظر دارد و این نشانه ای است که بدون شک همسرتان همجنسگرا است.

او با مردان دیگر تماس فیزیکی برقرار می کند که به نظر می رسد بیش از حد طولانی است.

به نظر می رسد که تلاش زیادی می کند که دوستش را در آغوش بگیرد.

او فعالیت هایی با دوستانش انجام می دهد که در طی این فعالیت ها ممکن است آنها لخت باشند؛ مانند اینکه به سونا یا وان آب گرم بروند.

او در مورد تمایلات جنسی دیگران وسواس دارد.

البته برخی از این مثال ها ممکن است موقعیت ها یا مشکلات دیگری را در ازدواج نشان دهد، یا تنها کمی از اقدامات عادی یک مرد غیرهمجنسگرا باشد. با این وجود، اگر متوجه چند مورد از این علائم شده اید، پس ممکن است اطلاعات بیشتری از آن چیزی که شوهرتان مایل است شما از او بدانید، کسب کنید. علائمی برای همجنسگرایی همسرتان وجود دارد و هیچ گونه امکان تردیدی باقی نمی گذارد.

اقدامات عملی برای زنی که شوهرش گی (گرایش جنسی مرد به مرد) است

در اکثر موارد، اگر همسرتان تمایلات همجنسگرایی اش را از شما مخفی کرده است، به این خاطر است که همجنسگرا است و نمی داند که چگونه این مساله را برای شما یا هر شخص دیگری در زندگی اش بازگو کند. این مساله که زندگی را با اهداف خوبی ساخته اید که اکنون تحقق آن دشوار است، آسان نیست. وقتی از خودتان سوال هایی مانند «چگونه می توانم تشخیص دهم که همسرم همجنسگرا است؟» می پرسید، نیاز است که با دقت همسرتان را کنترل کنید و علائم احتمالی همجنسگرایی را در رفتار و رویکردهای او مشاهده کنید. و اگر متوجه علائمی شده اید که همسرتان همجنسگرا (گِی) است، پس اولین کاری که باید انجام دهید این است که بنشینید و با او صحبت کنید. کاملا محتمل است که همسرتان به طور کامل همجنسگرایی اش را انکار کند، بدون اینکه به شما پاسخ رضایت بخشی بدهد. اگر در این موقعیت قرار گرفتید، خودتان باید تصمیم بگیرید که چه کاری انجام دهید.

اگر می توانید ازدواج خود را با همسری حفظ کنید که می دانید همجنسگرا است، برخی از مشاوره های یک شخص ممکن است به شما در انجام این کار کمک کند تا بتوانید راه صحیحی را برای ادامه دادن زندگی پیدا کنید. اگر همسرتان اعتراف کرد که همجنسگرا است، مهم است که بدانید او این زندگی را برای صدمه زدن به شما انتخاب نکرده است. به خاطر داشته باشید که ممکن است حس از دست دادن و شکستن قلب خود را تجربه کنید، که نیاز به التیام دارد؛ اما شاید بتوانید با کمک هم، کمی حمایت و مشاوره برای کمک به کنترل این موقعیت در عشق و مهربانی پیدا کنید. بنابراین، دفعه بعدی که در ذهن خود این شک را دارید، فقط شریک زندگی تان را بررسی کنید. تاریخچه جست و جوهای او در کامپیوترش را مشاهده کرده و اطلاعاتی در مورد دوستانش کسب کنید و علائمی در مورد همجنسگرایی همسرتان پیدا خواهید کرد. هنگامی که تردید شما به یقین تبدیل شد، باید اقدامات بعدی خود را با دقت برنامه ریزی کنید، زیرا اینها موارد حساسی هستند که باید به آنها رسیدگی شود.

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی