Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

نحوه عشق بازی بعد از اتمام رابطه جنسی

بعداز اتمام آمیزش هنگامی که شوهر یا زن به اظهار عشق نسبت به یکدیگر ادامه می دهند، در حقیقت می گویند  عشق آنها تنها به دلیل ارضا جنسی نیست.

به گزارش سایت طبتاج  تعداد دفعات رابطه جنسی و عشقبازی پس از رابطه زناشویی از مقوله های بسیار مهم در پایداری ارتباط جنسی و همینطور روابط عاطفی زوجین می گردد. گاهی برای زوجین به خصوص آنهایی که تازه ازدواج کرده اند سوال پیش می آید که بهتر است تعداد دفعات رابطه جنسی و رابطه زناشویی در هفته چقدر باشد ؛ یا اینکه چند روز یکبار رابطه جنسی برقرار کنیم ؛ در جواب باید گفت جواب این سوال به موارد متعددی بستگی دارد، هر چند باید این را نیز در نظر گرفت که کیفیت رابطه جنسی نسبت به تعداد دفعات رابطه جنسی ارجحیت دارد.

دفعات رابطه جنسی و زناشویی در هفته چقدر باید باشد؟

دفعات رابطه زناشویی و مقاربت در بین زوجها متفاوت بوده و تقریبا ۱ الی ۵ بار در هفته می باشد و این دفعات نیز بستگی تام به سن زوجین ، ایتدای ازدواج یا گذشتن مدتی از زمان ازدواج ، بارداری ، موقعیتها و شرایط گوناگون دارد. به صورت کلی تعداد مناسب رابطه نزدیکی با همسر به میزان 2 بار در هفته ، متعادل است و در صورتی که تعداد دفعات رابطه جنسی به بیشتر از 10 بار در ماه برسد ، به اصطلاح رابطه جنسی این زوج از نوع حرارتی و در صورتی که دفعات رابطه زناشویی کمتر از 2 بار در ماه باشد ، در واقع به سرد مزاجی مبتلا می باشند. چنانچه زوجین جوان باشند، امکان دارد هر روز هفته را آمیزش داشته باشند. هرچه سن زوجین بیشتر تمایلات آنها جهت مقاربت کاهش می یابد.

قوانین مهم عشقبازی پس از نزدیکی و برقراری رابطه جنسی

پس از مقاربت و ارتباط جنسی ، میل جنسی در مرد کاسته می شود و کمبودی که زن احساس می کند باید توسط مرد بعد از عمل آمیزش به وسیله عشقبازی برطرف شود.

اکثرا بعد از آمیزش و رابطه زناشویی تمایل زن نسبت به مرد بیشتر است. برای این که زن فکر نکند که شوهرش فقط او را به منظور برطرف کردن میل خود و توجه نکردن به امیال او می خواهد مرد باید خود را موظف بداند که به وسیله عشقبازی بعد از آمیزش جوابگوی مناسبی برای امیال همسرش باشد.

در مراحل اولیه ازدواج عشقبازی بعداز نزدیکی و برقراری رابطه جنسی به مراتب بهتر از عشقبازی قبل از آن می باشد و اهمیت این موضوع به وسیله 5 دلیل زیر ثابت می شود: محبت زوجین را ثابت می کند

بعداز اتمام آمیزش هنگامی که شوهر یا زن به اظهار عشق نسبت به یکدیگر ادامه می دهند، در حقیقت می گویند عشق آنها تنها به دلیل ارضا جنسی نیست.

شوهر می تواند این فکر را که مردان به زنان قط به دلیل ارضا جسمانی علاقمند می باشند از راه ادامه به محبت در همسرش از بین ببرد و به این وسیله زنش را مطمئن سازد که او را بازیچه نمی دانند.

۲- عشقبازی بعد از مقاربت حس مردانگی و زنانگی را در آنها تقویت می کند.

هر مردی میخواهد به خود ثابت کند که می تواند کاملا زنش را از لحاظ امیا جنسی ارضا کند. و احساس غرور وقتی در مرد بیشتر می شود که زن بعد از نزدیکی او را ستایش کند.

۳- عشقبازی بعد از رابطه جنسی احساس گناه را در شما از بین می برد.

شما و همسرتان کارهایی انجام می دهید که قبل از ازدواج از نظر مذهب گناه محسوب می شد و ممکن است این ازدواج بعداز ازدواج نیز ادامه داشته باشد و یا این که هنگام نزدیکی اعمالی را که انجام داده اید که قبلا از نظر شما ناپسند بوده اند مثل لمس کردن بدن همسرتان.

ولی وقتی که بعد از انجام عمل عشق و محبت خود رابرای یکدیگر بیان کردید از نگرانی خود کاسته و به خود ثابت کرده اید که عمل شما گناه نبوده است.

۴- اگر یک یا هر دوی شما ارضاء نشوید عشق و علاقه به یکدیگر به شما ثابت شده و این برای هر دو نفر شما لذت بخش است.

آنهایی که تازه عروسی کرده اند به شهوت هم زمان نمی رسند. زن ممکن است هر بار به شهوت نرسد و حتی شوهر احساس کند درجه ارضایی که کسب کرده مطلوب نبوده است. ولی اظهار عشق بعد از نزدیکی یک یا هر دوی شما را قادر می سازد که این چنین ناامیدی ها را در خود راه ندهید و همچنین درک کنید اگرچه انتظارات شما برآورده نشده ولی احساس خوشحالی می کنید که این شانس را داشته اید که چنین رابطه نزدیکی با همسرتان داشته باشید و دوباره نیز خواهید داشت و می گویید عشق به شما آنقدر زیاد است که برای بقای آن لزومی نیست که هر بار به لذت جنسی برسید.

۵- اظهار عشق بعد از رابطه جنسی به شما برای مرتبه بعد احساس خوبی می دهد.

بعد از برطرف کردن شرم، خجالت، و نارضایتی از همسرتان در ناقص بودن عمل نزدیکی و آمیزش به وسیله عشقبازی بعد از آن نه تنها یک عمل جنسی را تمام کرده اید بلکه یک احساس تمایلی برای دفعه بعد به جا گذارده اید.

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی