Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

نحوه آماده کردن خانم ها برای برقراری رابطه جنسی

گر قصد دارید کشش جنسی ایجاد کنید ، بنابراین اول باید فضای عاشقانه ایجاد کنید . با دعوت کردن دختر به بیرون ، خرید لباس برای او ، دعوت به شام یا نوشیدنی در فضایی رمانتیک ، احساسات او را تحریک کنید . برای تحریک احساسات او نیاز نیست کار شاخ یا فراتر از توانتان انجام بدهید .

به گزارش سایت طیتاج

آماده کردن زن برای برای رابطه جنسی

۱٫تماس چشمی را حفظ کنید
اغلب مردان هنگام مواجه شدن با زنان از تماس چشمی استفاده می کنند ، اما آن ها توانایی تماس چشمی در افزایش میل جنسی زنان را نادیده یا دست کم می گیرند . وقتی با دختری صحبت می کنید در حالی که مشتاقانه به چشمان او نگاه می کنید به او بگویید او زیباترین زن جهان است . اگر چند دقیقه بعد او با شما همراه شد تعجب نکنید .

۲٫ او را لمس کنید

کلمات عالی هستند ، اما پوست بزرگترین عضو بدن است که به لمس های تحریک کننده واکنش نشان می دهد . از تمام قسمت های بدن خود می توانید برای مالش یا لمس کردن پوست بدن زن استفاده کنید . این می تواند به سادگی نگه داشتن دستانش ، در آغوش گرفتن او ، استفاده از پا برای مالیدن لباس به پوست بدنش یا حتی لمس تصادفی صورتش با دست باشد . همه این ها باعث می شوند دختر برای رابطه جنسی با شما تحریک بشود .

۳٫ رهبر او باشید

اگر شما به مدت چندین ماه با زنی ارتباط دارید بدون اینکه با او رابطه جنسی برقرار کنید ، مشکل شما مساله قدرت است . زنان ، مردی را می خواهند که به طور طبیعی مدیریت رابطه را در دست بگیرد . اگر شما این قدرت را از دست بدهید ، زن آن را بدون رابطه جنسی بدست می گیرد و با شما هم به تندی رفتار می کند . دلیل مشخصی برای اینکه چرا هرگز نباید مدیریت رابطه را از دست بدهید وجود ندارد . مرد و رهبر رابطه بمانید و هر چقدر دوست دارید ارتباط جنسی برقرار کنید .

۴٫مهارت های اجتماعی خود را افزایش دهید

با یک گوشه ایستادن در تمام شب و تماشای ارتباط مردان با زنان نمی توانید با زنان رابطه جنسی داشته باشید . با تماشای مرتب فیلم رابطه جنسی هم موفق نمی شوید رابطه جنسی با زنان داشته باشید ، نیاز است تا با زنان تعامل داشته باشید . هر چقدر با زنان تعامل بیشتری داشته باشید مهارت های اجتماعی شما افزایش می یابد و رابطه جنسی بیشتری را تجربه خواهید کرد .

۵٫ نظافت را رعایت کنید

زنان از شما انتظار ندارند تا پسری زیبا یا متروسکشوال باشید ، اما وقتی یک مرد با یک زن ملاقات می کند و به خودش زحمت رعایت نظافت شخصی را هم نمی دهد ، این نشانه تنبلی و عدم جذابیت است . زنان از شما می خواهند که نظافت را رعایت کنید زیرا این جهان پیشرفته است و شما به ادکلان ، حمام ، ژل مو و غیره دسترسی دارید . اگر می خواهید یک زن را راضی کنید تا با شما ارتباط جنسی داشته باشد ، نیازی به تلاش زیاد نیست . کافیست مطمئن شوید که شما تمیز و مرتب هستید و لباسی را پوشیده اید که برای شما مناسب است .


۶٫ اعتماد او را جلب کنید

اگر شما در رابطه خود به نقطه ای رسیدید که می خواهید به مرحله بعدی (رابطه جنسی) وارد شوید ، باید توجه کنید برای بعضی از زنان رابطه جنسی مساله مهمی نیست اما برای بقیه رابطه ای است که می خواهند فقط با یک مرد قابل اعتماد تجربه کنند . هرگز زن را به رابطه جنسی ناگهانی مجبور نکنید . ترس او را از رابطه جنسی تسکین بدهید و به او این اطمینان را بدهید که شما شخصی کاملا قابل اعتماد هستید . به این ترتیب رابطه جنسی به صورت طبیعی اتفاق می افتد .اگر شما می خواهید با زنی رابطه جنسی داشته باشید باید ثابت کنید که قابل اعتماد هستید . یکی از ترس های دختر این است که به محض اینکه رابطه جنسی با او برقرار کردید او دیگر نمی تواند به شما اعتماد کند ، زیرا شما به خواسته خود رسیده اید . بنابراین اشتباه او را با شخصیت قابل اعتماد و استوار خود ثابت کنید .

– وقت شناس باشید . اگر شما به طور معمول در قرارهای ملاقات نیم ساعت تاخیر کنید ، او تصور می کند از نظر شما وی زنی خاص نیست و بنابراین نسبت به شما برای برقراری رابطه جنسی سرد خواهد شد .

– به حرف خود عمل کنید . اگر شما به او گفتید قصد دارید آخر هفته او را به ساحل ببرید ، این کار را انجام بدهید . اگر شما به حرفتان عمل نکنید او قادر نیست به شما اعتماد کند .

– پشتیبان او باشید . اگر می توانید به او آرامش بدهید ، به او اجازه بدهید در مورد مشکلات و ناامنی هایش با شما صحبت کند .

– ارتباط تلفنی یا پیامکی خود را برای یکی دو روز و یا حتی چند ساعت با او قطع نکنید . این کار باعث می شود او احساس کند که نمی تواند به شما وابسته شود .

۷٫ برای او وقت بگذارید
بعضی مردها خیلی سریع می توانند با یک دختر رابطه جنسی برقرار کنند در حالی که برای بعضی دختران ماه ها یا حتی بیشتر طول می کشد تا تصمیم بگیرند آیا برای عاشق شدن آماده هستند ؟ و بعضی از دختران بسیار سرسخت هستند و نمی خواهند قبل از ازدواج رابطه جنسی داشته باشند . بنابراین برای رابطه جنسی عجله نکنید و صبر کنید تا دختر به شما اعتماد کند .

– اگر دختر با بوسه راحت نیست ، شما باید تا مدت ها کلمه ای در این مورد صحبت نکنید .

– اگر می خواهید با دختری رابطه جنسی داشته باشید بدترین کاری که می توانید انجام بدهید این است که هنگامی که خیلی زود است اقدام به رابطه جنسی کرده یا او را مجبور به انجام این رابطه کنید . این کار باعث سردی دختر می شود و باعث می شود دختر خوابیدن در کنار شما را دوست نداشته باشد .


۸٫ برای داشتن رابطه جنسی حریص نباشید
اگر شما پسری در سنی خاص هستید که دختر مقابل را دوست دارد فقط برای اینکه با او رابطه جنسی داشته باشد ، بنابراین شما غرق در رابطه جنسی هستید . بدترین چیزی که دختر مقابل می تواند به آن فکر کند این است که شما مردی با میل جنسی زیاد هستید و اهمیتی ندارد که چه دختری با شما می خوابد . باید به او اطمینان بدهید که فقط به او تمایل دارید .

– نیازی نیست این واقعیت که شما مردی با نیازهای خاصی هستید را مخفی کنید . اما شما باید از مبتذل بودن و صحبت کردن در مورد مسائل جنسی در تمام طول روز اجتناب کنید .

– درباره زنان دیگر نظر ندهید . این باعث می شود او احساس کند تکه ای از گوشت است . به یاد داشته باشید شما با رفقای خود نیستید شما با یک خانم خاص روبرو هستید .

۹٫ وفادار باشید
اگر می خواهید دختر مقابلتان به شما اعتماد کند ، بنابراین شما باید نسبت به او وفادار باشید . اگر او فکر کند شما با زنان دیگر صحبت می کنید یا در ارتباط هستید هرگز با شما رابطه جنسی برقرار نخواهد کرد . هرچند مجبور نیستید زنان دیگر را نادیده بگیرید ، اما باید به دختر مقابلتان توجه ویژه داشته باشید به طوری که احساس کند شما برای همیشه در کنار او می مانید ، مخصوصا زمانی که رابطه جنسی را شروع کنید .

– زمان زیادی را با او سپری کنید . حداقل یکی دو روز در هفته را با او به صورت عاشقانه بگذرانید و اگر از همدیگر دور هستید با تلفن یا راه های دیگر از او هر روز خبر بگیرید .

– بین وفادار بودن و مالکیت داشتن و خفه کردن دختر با مهربانی تفاوت وجود دارد . شما باید برای برای ملاقات های خودتان نقطه نظر مشترک داشته باشید . سعی نکنید او را 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته ببینید . در این صورت او شما را رها می کند .

– برای اثبات وفادار بودن خودتان تنها وفاداری به دختر مقابل اکتفا نکنید . شما باید به او نشان دهید که برادر وفادار ، دوست وفادار و همکار وفادار هستید . وفاداری را در تمام جنبه های زندگی خود نشان بدهید تا دختر مقابل تحت تاثیر قرار بگیرد .

۱۰٫ به او به خوبی رفتار کنید
با او مانند یک خانم محترم رفتار کنید . اگر شما می خواهید طرف مقابل با شما رابطه جنسی برقرار کند ، بنابراین شما باید مانند یک خانم محترم با او برخورد کنید ، نه فقط به عنوان کسی که می خواهید با او ارتباط برقرار کنید . برای این منظور شما باید مردی محترم و مودب ، مهربان ، فهیم و به طور کلی قابل تحسین باشید . درها را برای او باز کنید ، زمانی که هوا سرد است کت خودتان را به او بدهید ، صندلی ها را برای نشستن او بیرون بکشید و به او کمک کنید تا وسایل سنگینش را جابجا کند .

– از او تعریف و تمجید کنید تا بفهمد چقدر عالی به نظر می رسد یا چقدر خاص است .

– مهم است که یک مرد محترم و باوقار باشید ، اما کاری انجام ندهید که برای شما غیر عادی است و او متوجه شود شما خودتان نیستید و نقش بازی می کنید .

۱۱٫ خانه خود را تمیز کنید
ممکن است احمقانه به نظر برسد اما اگر می خواهید دختر مقابلتان احساس خاصی داشته باشد ، بنابراین نباید هنگامی که خانه شما مانند جنگ جهانی دوم به هم ریخته است او را به خانه دعوت کنید . تمام لباس های چرک را از کف زمین جمع کنید ، پیشخوان را تمیز کنید ، تختخواب را خوشبو کنید و پس از آن اگر امکان داشت او را به خانه دعوت کنید .

– این کار نه تنها باعث می شود دختر مقابل احساس خاص داشته باشد بلکه او را مایل می کند تا با شما رابطه جنسی داشته باشد . اگر رختخواب شما پر از پوسته آبنبات و لباس زیر چرک باشد او میلی به شما پیدا نخواهد کرد .

– اگر او را با ماشین جابجا می کنید ، باید ماشین خودتان را هم تمیز نگه دارید . اطمینان حاصل کنید که صندلی دختر مقابل تمیز و مرتب است .

۱۲٫ علاقه خود را نسبت به همه ویژگی های او نشان دهید ، نه تنها فقط بدنش
بزرگترین ترس دختر مقابل ممکن است این باشد که شما توجهی به همه ویژگی هایش نمی کنید زیرا بیش از حد با بدن او سرگرم هستید . بنابراین اشتباه او را اثبات کنید . به او نشان دهید که شما به شخصیت ، امیدها و آرزوهایش توجه می کنید .

– درباره دوستانش ، دوران بچگی اش و تجربه های مورد علاقه اش از او سوال بپرسید .

– به او نشان بدهید که برای عقایدش احترام قائل هستید . از او در مورد وضعیت سیاسی کشور یا تیپ جدید خودتان سوال کنید .

– هنگام صحبت کردن ، با او ارتباط چشمی برقرار کنید و نشان بدهید هر چیزی که او بگوید برای شما اهمیت دارد .

۱۳٫ برای قرار عاشقانه او را بیرون ببرید
اگر قصد دارید کشش جنسی ایجاد کنید ، بنابراین اول باید فضای عاشقانه ایجاد کنید . با دعوت کردن دختر به بیرون ، خرید لباس برای او ، دعوت به شام یا نوشیدنی در فضایی رمانتیک ، احساسات او را تحریک کنید . برای تحریک احساسات او نیاز نیست کار شاخ یا فراتر از توانتان انجام بدهید .

– هر چند شما و دختر مقابل می توانید در بازی بیسبال ، جشن تولد و کنسرت ها در کنار هم لذت ببرید . اما این مکان ها برای ایجاد عشق و علاقه زیاد سودمند نیستند .

– انجام کار رمانتیک به صورت اتفاقی به دختر مقابل ثابت می کند که او واقعا برای شما مهم است .

۱۴٫ به نیازهای او توجه کنید
اگر شما به نیازهای روزانه دختر مقابل توجه نکنید ، بنابراین چگونه در تختخواب به او توجه می کنید ؟ دختر نیاز دارد زمانی که غمگین ، عصبانی ، مضطرب یا حتی گرسنه است ، به او توجه کنید . به چشم ها ، زبان بدن و حرف های او توجه کنید تا بفهمید که آیا چیزی او را ناراحت کرده است . اگر شما در هنگامی که او به طور واضح در مورد چیزی نگران است ، نسبت به او کاملا بی توجه باشید ، بنابراین او فکر می کند شما واقعا به او توجهی ندارید .

– اگر مساله ای رخ داده است ، نترسید و از او سوال کنید چه اتفاقی افتاده است . این نشان می دهد که به او توجه دارید .

۱۵٫ اطمینان پیدا کنید او برای رابطه جنسی آماده است
اگر شما واقعا می خواهید با دختر مقابل به خوبی رفتار کنید ، باید بتوانید تشخیص بدهید که آیا او برای رابطه جنسی آماده هست یا خیر . اگر شما اولین مردی هستید که در زندگی او وارد شده است یا اگر تجربه جنسی او بسیار کم است که باعث می شود برای نداشتن رابطه جنسی پافشاری کند ، بنابراین باید صبر کنید و منتظر بمانید تا زمانی که به اندازه کافی به شما اعتماد کند .

چند روش برای تشخیص اینکه او می خواهد با شما رابطه جنسی داشته باشد وجود دارد :

– اگر همه چیز در رابطه گرم و صمیمی است ، بنابراین او ممکن است برای حرکت به جلو آماده باشد .

– اگر او با شما درباره ارتباط جنسی صحبت کرد ، از شما تعریف جنسی کرد و شما را لمس کرد ، بنابراین ممکن است برای رابطه جنسی آماده باشد .

– اگر او بگوید که می خواهد بیشتر بخوابد ، زمان زیادی را داخل تختخواب یا کنار تختخواب بگذراند یا شما را آخر شب دعوت کند ، ممکن است برای رابطه نزدیک تر آماده باشد .

۱۶٫ او را آماده کنید

۱۶٫۱٫ آمادگی داشته باشید

اگر شما سعی می کنید رابطه جنسی داشته باشید یا حتی درمورد رابطه جنسی با دختر مقابل حرف بزنید ، بنابراین شما باید چند کاندوم آماده داشته باشید تا در موقعیت مناسب استفاده کنید . البته این به این معنی نیست که شما باید ناگهان با کاندوم ظاهر شوید یا کاری کنید که باعث ناراحتی دختر شوید ، بلکه شما باید لوازم مورد نیاز را در هنگامی که رابطه در مسیر مطلوب پیش می رود ، داشته باشید . اگر او رابطه جنسی بخواهد و شما برای تهیه کاندوم به داروخانه بروید ، تجربه اولین رابطه جنسی شما ناخوشایند خواهد بود . ( نحوه استفاده از کاندوم و ویژگی های کاندوم استاندارد )

۱۶٫۲٫ فضای رمانتیک ایجاد کنید
اگر می خواهید دختری با شما رابطه جنسی داشته باشد ، بنابراین شما باید فضای رمانتیک ایجاد کنید . شما باید عصر را با انجام کارهای عاشقانه شروع کنید تا او نرم شود . سپس به منزل برگردید و وسایل پذیرایی (میوه ، شکلات و … ) و آهنگ عاشقانه ای را آماده کنید . شمع ها را روشن کنید و آهنگ را پخش کنید تا فضایی رمانتیک ایجاد شود . سپس به او پیشنهاد کنید چیزی بخورد یا بنوشد .

– اگر این کارها برای شما خنده دار است ، فقط کارهایی را انجام بدهید که فضا را برای شما رمانتیک می کند . اگر می خواهید به جای روشن کردن شمع ها ، فقط بعضی لامپ ها را خاموش کنید ، این کار هم خوب است .

۱۶٫۳٫ او را ببوسید
اگر می خواهید با دختری رابطه جنسی داشته باشید ، باید در بوسیدن او استاد باشید . حتی اگر شما به تازگی او را بوسیده اید ، هنوز هم باید بدانید چگونه او را به روش های مختلف ببوسید تا حس تازگی داشته باشد . وقتی لب هایتان روی لب های او قرار گرفته است او را دستمالی نکنید ، آرام باشید و هنگامی که موها یا صورت او را لمس می کنید لب های او را ببوسید .

– میان بوسیدن وقفه بیاندازید به این ترتیب او زمانی برای نفس کشیدن و خواستن بوسه مجدد شما پیدا می کند .

۱۶٫۴٫ سنگین رفتار کنید
اگر می خواهید دختر مقابل را برای رابطه جنسی با خودتان همراه کنید ، نباید مانند یک جانور جنسی عمل کنید . حرکت سریع از بوسیدن به لمس کردن و درآوردن لباس و پریدن روی تختخواب رفتار مناسبی برای شروع رابطه جنسی با یک دختر نیست . به جای آن شما باید برای چند ثانیه دختر مقابل را ببوسید ، سپس صبر کنید . او را لمس کنید و با او صحبت کنید . این حرکت را چند بار تکرار کنید و منتظر بمانید تا او برای رابطه جنسی تحریک شود .

– چرا در رابطه جنسی باید سنگین رفتار کرد ؟ زیرا باعث می شود دختر مقابل احساس خوبی داشته باشد و به نظر برسد شما کنترل میل جنسی خود را در دست دارید .

– این رفتار جنسی باعث می شود دختر مقابل برای رابطه جنسی تمایل بیشتری داشته باشد .

۱۶٫۵٫ او را لمس کنید
اگر شما می خواهید دختر مقابل را تحریک کنید ، می توانید به کارهایی بیشتر از بوسیدن فکر کنید . با در آغوش گرفتن آرام او شروع کنید . موها و پشت او را نوازش کنید و سپس در ادامه پستان هایش را از زیر لباس لمس کنید یا منتظر بمانید تا شما را لمس کند . اگر شما برهنه یا نیمه برهنه هستید ، می توانید پستان هایش را ببوسید یا اندام جنسی او را لمس کنید .

– اطمینان پیدا کنید که او نسبت به حرکات شما واکنش خوبی نشان می دهد . اگر شما او را لمس می کنید و او فقط دراز کشیده و هیچ کاری نمی کند و چیزی نمی گوید ، بنابراین احتمالا شما باعث ناراحتی او شده اید . قبل از اینکه ادامه بدهید اطمینان حاصل کنید که او آمادگی دارد .

– اگر شما پیش از این با هم ارتباط جنسی داشته اید ، بنابراین شما می توانید به آسانی سوال کنید که آیا او برای رابطه جنسی آماده است . این سوال نباید سخت گرفته شود . فقط بگویید “مطمئنی که آماده ای؟” و برای شنیدن هر جوابی آماده باشید .

۱۶٫۶٫ هرگز او را تحت فشار قرار ندهید
اگر دختر مقابل به شما بگوید که برای رابطه جنسی با شما آماده نیست ، شما هرگز نباید او را تحت فشار قرار بدهید . گفتن چیزهایی مانند “اما ما خیلی وقته با هم بودیم” ، “همه ، این کار را انجام می دهند” ، “اما من واقعا تو را دوست دارم” باعث نمی شود او احساس بهتری داشته باشد . در واقع این حرف ها باعث می شود او بیشتر ناامید و رنجیده شود و از رابطه جنسی با شما اجتناب کند .

۱۶٫۷٫ به خواسته های او احترام بگذارید
اگر دختر نظرش را در مورد رابطه جنسی از “بله” به “خیر” تغییر داد یا حین رابطه جنسی از شما درخواست کرد متوقف شوید ، بلافاصله این کار را انجام بدهید . ممکن است گفت و گو کردن قبل از رابطه جنسی ، در مورد کارهایی که او دوست دارد و کارهایی که نمی خواهد انجام بدهد ، مفید واقع شود . به صحبت های او گوش کنید و او را مجبور به کاری که دوست ندارد ، نکنید .

۱۶٫۸٫ داور و بازیکن خوبی باشید
یاد بگیرید که رفتارهای او را تفسیر کنید . وقتی او مخالف رابطه است ، اصرار نکنید ، همیشه برای تلاش دوباره فردایی وجود دارد . وقتی حال او خوب است زمان خوبی برای تحریک اوست . از آنجا که احساسات یکی از کارکردهای ذهن است ، بنابراین نمی تواند مصنوعی باشد . مهم نیست که چقدر طول می کشد ، زمانبندی خوب و آسان گرفتن مشکلات در نهایت باعث نرم شدن دختر می شود . به یاد داشته باشید او زمانی که فکر کند وقت درستی است با شما برای رابطه جنسی همراه می شود .

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی