Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

نحوه آمیزش مقعدی | آموزش دخول از پشت

نحوه آمیزش مقعدی

آمیزش مقعدی تنها در دخول خلاصه نمی شود، بنابراین هنگام آمیزش مقعدی هدف خود را صرفاً “دخول” تعیین ننمایید. سعی کنید با تامل حالات نوازشی را نیز تجربه نمایید. چه بسا چنین شروعی، زمینه را برای دخول هموارتر می کند.

 

بهترین راه این است که قبل از دخول از تکنیک انگشتکاری (فینگرینگ) مقعد استفاده شود؛ به این صورت که یک یا دو انگشت خود را که از قبل به ژل روان کننده (لوبریکانت)، آغشته نموده اید روی ماهیچه باسطه (حلقوی) مقعد، دایره وار حرکت داده و به آرامی وارد مجرا نمایید. حال می توانید به دلخواه آنرا ثابت نگه داشته و یا انگشتانتات را داخل مجرا با ملایمت بچرخانید.

 

آمادگی برای دخول نیز به همین ترتیب است. هر گاه احساس کردید که ماهیچه مقعد منقبض می شود، دست از کار فرو کشیده و به آن اجازه استراحت دهید سپس می توانید همین کار را با دو انگشت انجام دهید و در نهایت پس از آماده نمودن همسرتان از روش دخول استفاده نمایید.

 

پس از داخل شدن سر آلت به او فرصت دهید تا صبر کند، و ماهیچه هایش شلتر شوند. سپس می توانید به عمل دخول ادامه دهید.

 

در همه حال مراقب واکنش همسرتان باشید، و با کوچکترین حالت ناراحتی و دلخوری او، از ادامه باز ایستید. توصیه می شود همزمان با این کار پستانها و کلیتوریس و دیگر نقاط حساس او را ماساژدهید؛ این کار به راحتی او کمک می کند.

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی