Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

معایب و بدی های رابطه جنسی از پشت یا مقعد

در رابطه مقعدی احتمال ایجاد سرطان مقعد وجود دارد . سرطان مقعد می‌تواند در ادامه سرطان روده بزرگ بوجود آید . از علایم سرطان مقعد می توان به خونریزی از مقعد ، درد و خارش مقعد و بی اختیاری دفع مدفوع می باشد .

به گزارش سایت طبتاج

1- در رابطه مقعدی ممکن است انواع بیماری های عفونی مانند سفلیک ، سوزاک ، ایدز بروز پیدا کند . به خصوص اگر رابطه مقعدی انجام گردد و قبل از شست و شوی کامل بدن رابطه جنسی عادی برقرار شود .

2- در رابطعه مقعدی به خاطر وجود مویرگ های ریز در مقعد اگر این نوع رابطه جنسی با دقت زیاد انجام نشود ، ممکن است منجر به خونریزی در ناحیه مقعد گردد .

3- همان طور که قبلا اشاره شد در رابطه مقعدی احتمال خونریزی وجود دارد و همین امر باعث می گردد احتمال انتقال ویروس ایدز نیز بالا برود . بنابراین بهتر است در هنگام رابطه مقعدی از کاندوم استفاده گردد مگر اینکه اطمینان باشد که شریک شما مبتلا به ویروس ایدز نمی باشد .

4- در رابطه مقعدی احتمال ایجاد سرطان مقعد وجود دارد . سرطان مقعد می تواند در ادامه سرطان روده بزرگ بوجود آید . از علایم سرطان مقعد می توان به خونریزی از مقعد ، درد و خارش مقعد و بی اختیاری دفع مدفوع می باشد .

5- در مقعد گیرنده هایی وجود دارند که بسیار حساسند به همین دلیل به محض وارد شدن مدفوع به انتهای رکتوم فرد حس می کند که باید به دستشویی برود . این گیرنده ها به اندازه ای خوب عمل می کنند که فرد تفاوت گاز و مدفوع را احساس می کند در بلند مدت رابطه مقعدی باعث می شود این گیرنده ها دچار اختلال شوند و مشکلات جدی در دفع ادرار ایجاد گردد.

6- در بلند مدت رابطه مقعدی باعث گشاد شدن مقعد شده و هم چنین رابطه مقعدی مکرر باعث صدمه زدن به عضلات حلقوی که وظیفه بستن مقعد را بر عهده دارند می شود و همین سبب بی اختیاری در درفع مدفوع می گردد .

7- گاهی رابطه مقعدی ممکن است منجر به سوراخ شدن روده ها گردد که برای درمان این بیماری حتما می بایست در بیمارستان بستری شد تا جراح آن را ترمیم نماید از علایم این بیماری درد شدید ، تب بالا و احساس فشار در ناحیه شکم است .

8- اگر کودکان مورد تجاوز جنسی از مقعد قرار بگیرند . به دلیل اینکه مقعد تنگ و باریکی دارند علایم بسیار خطرناکی مانند قیفی شکل شدن مقعد ، خونمردگی و زخم در چین های مقعد بروز پیدا می کند . چون مقعد از نواحی رفلکس زای بدن است در مواردی حتی آمیزش مقعدی منجر به مرگ ناگهانی نیز شده است.

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی