Code Center

محتوای سایت آموزش جنسی و زناشویی طبتاج جهت کمک به مسایل جنسی و زناشویی خانواده ها تهیه و تنظیم شده است و مناسب افراد زیر 18 سال نمی باشد. در صورتی که زیر 18 سال دارید , این سایت را ترک نمایید .

مراحل مهم سکس و رابطه جنسی

اثر عمل نعوظ کاملاً با تحرک اعصاب انجام پذیرد و مرد رفتار امور جنسی و مراحل دخول را ادامه دهد عمل انزال کامل می شود و اگر در این مرحله عمل انزال زودرس ، بی موقع و یا بی اختیار باشد در زن حالت خاصی به وجود می آید که در مراحل بعدی نزدیکی او نسبت به این عمل روحیه خوبی نشان نمی دهد.

به گزارش سایت  طبتاج   رعایت مراحل مهم در نزدیکی و در نظر داشتن عوامل تاثیرگذار در تمایلات جنسی در حین رابطه ، می تواند کمک شایانی به پایداری روابط زناشویی شما بکند. هدف از انتشار این مقاله آشنایی بیشتر شما عزیزان با مراحل مهم در نزدیکی و عواملی که به تاثیرات مثبت آن می انجامد ، می باشد.

عوامل تاثیرگذار در تمایلات جنسی با موارد زیر که در واقع همان مراحل مهم در نزدیکی می باشند ارتباط مستقیمی دارد:

۱- هوس:

این مرحله ، اولین مرحله از مراحل مهم در نزدیکی است که باعث می شود مرد با پیشقدم شدن در رابطه زناشویی اقدام به نزدیکی کند . معمولاً همانطوری که انسان به غذا احتیاج دارد و در صورت گرسنگی غدد او ترشح می کند در رابطه جنسی هم زمانی که مرد هوس نزدیکی می کند غدد جنسی شروع به تراوش می کنند. این مرحله در اشخاص کاملاً متفاوت است و بستگی کامل به ساختمان روانی و جسمانی و مخصوصاً قسمت اعضاء آمیزشی دارد. از همه مهمتر زیبایی، جذابیت،خوش اندامی زن و عشق ورزیدن زن هم از شرایط مهم در هوس آمیزشی مرد می شود.

۲- نعوظ:

دومین مرحله عمل نزدیکی در مردان نعوظ می باشد اگر مردبا هوس قبلی و تمایل به امور جنسی به طرف همسر خود برود نعوظ به صورت طبیعی رخ می دهد که در واقع جزء علائم ظاهری تحریک شدن مردان نیز می باشد اما اگر اعصاب نعوظ تحریک نشوند خون هم به جسم اسفنجی قضیت نمی رسد و عمل نعوظ انجام نمی گیرد. یکی از نکات مهم نزدیکی این است که برخلاف آنچه عده ای تصور می کنند نعوظ فعل و انفعال عضلانی می باشد ،باید بگوییم نعوظ در مردان ، مربوط به جریان خون و اعصاب می باشد، در مجموع نعوظ با هوش آمیزشی کامل می شود و شرایط مقاربت را آماده می کند.

۳- عمل انزال (مقاربت) :

اثر عمل نعوظ کاملاً با تحرک اعصاب انجام پذیرد و مرد رفتار امور جنسی و مراحل دخول را ادامه دهد عمل انزال کامل می شود و اگر در این مرحله عمل انزال زودرس ، بی موقع و یا بی اختیار باشد در زن حالت خاصی به وجود می آید که در مراحل بعدی نزدیکی او نسبت به این عمل روحیه خوبی نشان نمی دهد.

۴- اوج لذت انزال (اورگاسم):

پس از مقاربت و در حین نزدیکی و آمیزش مراکز اعصاب متصل تحریک می شود و در نتیجه احساسات وتمتع بیشتر می گردد تا به درجه کمال برسد . این مرحله با یک انقباض شدید خاتمه می یابد. در واقع دلیل این انقباض به دلیل شکل می گیرد که در حین مقاربت کیسه منی که دارای نطفه هستن متصل انبساط پیدا می کنند تا به اندازه ای که چاره ای جز خالی شدن ندارند و این انبساط کاملا با انتهای تمتع هم آهنگ بوده که در خاتمه این حالت را انزال می نامند. لازم به ذکر است که تجارب زن و مرد در این مرحله کامل کننده عمل نزدیکی می شود .

عوامل اولیه عشق حقیقی

متخصص معروف هاولوک الیس Havelock- Elis می گوید که رابطه جنسی باید باید با میل و عشق انجام شود این دو امر باید اجرا گردد تا این که ازدواج دوام داشته باشد و اگر این دو عامل فراهم باشد . مهر و محبت هم که سومین عامل است با آن اضافه می شود پس جفت حقیقی آن است که این سه عامل در آن وجود داشته باشد. باز تکرار می کنیم که رضایت یک طرف کافی نیست و باید هر دو طرف از رابطه جنسی کاملاً متمتع شوند تا در زندگی زناشویی خوشبخت باشند.

عوامل تاثیرگذار در تمایلات جنسی

۱- عوامل سیاسی و اجتماعی زن و مرد یکی از این عوامل تاثیر گذار می باشد.

۲- عوامل فرهنگی زن و مرد در تمایلات نقش مهمی را ایفا می کند. (مذهب،لباس پوشیدن، آداب و رسوم و ….)

۳- تحصیلات زن و مرد در تمایلات جنسی می تواند آنها را به هم نزدیکتر کند.

۴- رفتارهای اخلاقی و روانی زن و مرد یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در تمایلات جنسی می باشد.

۵- چاقی و لاغری زن و مرد در تمایلات جنسی موثر است.

۶- سن زن و مرد در روابط جنسی نقش مهمی را ایفا می کند . توصیه می شود که با هم سن و سال خود (اختلاف ۲ تا ۵ سال) ازدواج کنید تا ثمره خوبی از زندگی خود داشته باشید.

نکته مهم: توصیه می شود با زنان بزرگتر از خود ازدواج نکنید که با توجه به مکانیسم بدنی زن در مراحل بعدی مطمئنا با شکست روبرو خواهید شد (عاقلانه فکر کنید).

برچسب‌ها

تا حالا۰ تا نظر داشتیم!

محسن باقری خطیبانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
آموزش جنسی و زناشویی